PDA

View Full Version : Spong vs Goto



Jofeljoh!
21-03-2007, 09:33
http://www.youtube.com/profile?user=WeLoveKamatari

zie onder.

één van de weinige verliespartijen van Spong.

Niettemin blijft het de topper van Nederland.

Marco
21-03-2007, 18:04
Oei !

The Bulldog
21-03-2007, 18:12
is shooto toch...dus geen verlies in MT.

trouwens...heel duidelijke aanwijzingen van Mr. Carbin....een van de weinige keren dat Spong niet zo goed opvolgde volgens mij..

wel leuk om te zien trouwens ...de jeugdige Spong...

RisingSun
21-03-2007, 18:12
Die partij tegen Goto is een shootboxing partij, geen thaiboksen dus. Het is voor hem dus geen verliespartij in het thaiboksen.

Lee Hottie # 1 fan
21-03-2007, 21:44
Die partij tegen Goto is een shootboxing partij, geen thaiboksen dus. Het is voor hem dus geen verliespartij in het thaiboksen.

dit klopt wat je zegt.
maar wat spong altijd aangeeft in intervieuws is dat hij 1 x heeft verloren (tegen zeyada) en dat hij hier graag revanche voor wil. je hoort hem nooit over de andere verlies partij net als zijn fans..

verloren is verloren toch?

Jochem
21-03-2007, 22:38
hij heeft vast ook wel eens verloren met dammen en voetbal. Dat hoeft ie toch ook niet te vertellen? Wat een onzin, hij heeft gewoon maar 1x verloren, dat het over zijn MT carriere gaat snapt iedere idioot toch wel.

Jofeljoh!
21-03-2007, 22:54
hij heeft vast ook wel eens verloren met dammen en voetbal. Dat hoeft ie toch ook niet te vertellen? Wat een onzin, hij heeft gewoon maar 1x verloren, dat het over zijn MT carriere gaat snapt iedere idioot toch wel.

Even los van de terminologie, ik vraag me dus wel af of deze partij wel als een winstpartij was bijgeschreven als ie gewonnen had.

Volgens mij schrijft Andy Souwer bijv ook zijn shootboxing partijen op zijn record.

Daarnaast, waar ligt de grens voor een record? MT partijen? Kickboxing? K-1?

Shootboxing ligt namelijk alweer een stuk dichter bij MT dan bij K-1. Het zijn allemaal vormen die dicht bij elkaar liggen maar net allemaal weer wat anders zijn. Shootboxing staat bijv bepaalde slams en staande subs toe, maar dat gebeurt ook niet zo HEEL vaak. (en mensen als Chapman, Souwer, Lauwersen, die handelen het gewoon met hun eigen MT technieken af).

Dus ja ik heb mijn gezonde twijfels over deze verliespartij.

Maar nogmaals, niets ten nadele van Spong verder ;)

remco pardoel
21-03-2007, 23:24
Souwer is bekend geworden door het Shoot Boksen
Spong heeft 1 verliespartij gedraaid in zijn Thai Boks carriere en wie doet dat hem na van dit forum met zoveel wedstrijden?

Je moet eens kijken naar de dingen die hij gewonnen heeft ipv te lopen muffeziften (dat is "helaas" typisch Nederlands)

stiffler
21-03-2007, 23:26
Souwer is bekend geworden door het Shoot Boksen
Spong heeft 1 verliespartij gedraaid in zijn Thai Boks carriere en wie doet dat hem na van dit forum met zoveel wedstrijden?

Je moet eens kijken naar de dingen die hij gewonnen heeft ipv te lopen muffeziften (dat is "helaas" typisch Nederlands)

x2 :thup:

Jofeljoh!
22-03-2007, 00:04
Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?

$un$hine
22-03-2007, 00:39
Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?

JIJ

ICON
22-03-2007, 00:55
Sorry hoor, maar wie is hier aan het muggeziften :?

ja uhmmmmmmmmmm.. ff denken hoor....... tering is lastig.......
is het n strikvraag?

Jofeljoh!
22-03-2007, 01:34
duh ;)

ik post alleen maar een gevecht van Spong die nogal zeldzaam is en ik heb daar helemaal geen waarde-oordeel over gegeven. Vervolgens verschuift de discussie naar of dit nu wel of niet als verliespartij op zijn record zou moeten staan of niet, en dan ben ik vervolgens een muggenzifter en dat we ons maar moeten focussen op wat Spong wel niet allemaal gewonnen heeft?

Mag je me quoten waar ik Spong aan zijn kwaliteiten en zijn winsten tekort doe.

Ik ben het eens dat we in Nederland nog weleens kunnen zeiken of met disrespect kunnen spreken van vechters, maar bij geen van beiden voel ik me schuldig aan (en daarom ook niet aan het zgn 'muggenziften'... zucht, je zou eens een keer opbouwende (!) kritiek/commentaar geven op het forum...) Nouja schiet mij maar lek.

Marco
22-03-2007, 01:53
Jofeljoh is correct, als Spong een tennispartij had verloren dan hij zijn mond moeten houden maar in dit geval met shootboxing heef ie gewoon gelijk, tja muggezifterij, misschien, maar hij doet niks anders dan wat feiten weergeven.
Het is denk ik ook wel duidelijk dat iedereen hier op dit forum Spong waardeerd als een topper die idd al heel wat heeft neergezet, JC zou zeggen : da's logisch..

RedDawn
22-03-2007, 01:59
Wat een overspannen reacties van de Spong nut huggers zeg!

kentaro
22-03-2007, 03:37
Toch wel een leuke gevecht om te zien!!
Die Goto is echt een excentrieke vechter heb hem ook weleens in de K-1 Max gezien tegen Masato (toen verloor Goto op KO)
En was wel top om te zien dat die Goto nog een kadootje weg gaf aan Tyrone na de wedstrijd.

Illest
22-03-2007, 04:03
Damn..nu kijk ik echt met andere ogen naar Spong
Bah! Schandalig deze cover up!

Eens was ik fan van Tyrone maar nu ik dit weet...nee man...voor hem koop ik geen kaartje meer. Het moet gvd niet gekker worden

:rolleyes:

kmr
22-03-2007, 04:13
Is dit een ko- of ene puntenverlies?

54321
22-03-2007, 06:50
Damn..nu kijk ik echt met andere ogen naar Spong
Bah! Schandalig deze cover up!

Eens was ik fan van Tyrone maar nu ik dit weet...nee man...voor hem koop ik geen kaartje meer. Het moet gvd niet gekker worden



GHF...i knew it all along!

Illest
22-03-2007, 08:35
Als je zo goed bent als Spong en al je tegenstanders overklast maar ooit op je 17e ofzo een shootboxing partij in Japan hebt verloren dan is dat een schande...:rolleyes: :rolleyes:





ik ben geen ghf (gelegenheidsfan)

kan me wel zo iemand herinneren toen Tyrone tegen Cheetah moest en een onbeslist vocht...:whistling:

Jofeljoh!
22-03-2007, 09:29
Als je zo goed bent als Spong en al je tegenstanders overklast maar ooit op je 17e ofzo een shootboxing partij in Japan hebt verloren dan is dat een schande...:rolleyes: :rolleyes:



Je doet allerlei aannames die helemaal door niemand in de mond worden genomen... Waarom zo gepikeerd?

kmr
22-03-2007, 09:40
Is dit een ko- of ene puntenverlies?

Illest
22-03-2007, 09:58
Je doet allerlei aannames die helemaal door niemand in de mond worden genomen... Waarom zo gepikeerd?


:cool2:

Ik vind het wel grappig dit. Deze partij zijn veel mensen nl. al vergeten. Spong is als A-klasser in het muay thai ongeslagen, maar dit was shootboxing.
Als je zo goed bent als Spong gaan mensen echt op zoek naar kritiek.

Niet dat ik jouw daarvan beschuldig, want jij hebt het filmje gewoon onder de aandacht gebracht. Gelukkig maar, want ik zie graag filmpjes van Spong. Maar met deze post speel je sommige mensen in de kaart.
Die hebben zoiets van "Zie je wel! hij heeft wel verloren, hij is niet eerlijk bla bla bla". Dat zijn mensen die graag het negatieve willen belichten en dat is hun goedrecht. Daardoor raak ik niet gepikeerd hoor. Integendeel, ik vind dat best wel grappig vandaar m'n sarcastische reactie.


Peaccceee

Fr3ddy
22-03-2007, 18:05
Ik ben nog ongeslagen in Shootboxing

RisingSun
22-03-2007, 18:14
Ik ben nog ongeslagen in Shootboxing
lol!:thup:

paspoes
22-03-2007, 18:28
:cool2:

Als je zo goed bent als Spong gaan mensen echt op zoek naar kritiek.

Niet dat ik jouw daarvan beschuldig, want jij hebt het filmje gewoon onder de aandacht gebracht. Gelukkig maar, want ik zie graag filmpjes van Spong. Maar met deze post speel je sommige mensen in de kaart.
Die hebben zoiets van "Zie je wel! hij heeft wel verloren, hij is niet eerlijk bla bla bla". Dat zijn mensen die graag het negatieve willen belichten en dat is hun goedrecht. Daardoor raak ik niet gepikeerd hoor. Integendeel, ik vind dat best wel grappig vandaar m'n sarcastische reactie.


Peaccceee

x10, wat ik kwijt wil is waarom maken mensen zo druk dat hij 1 party had verloren met shootboxing of dat hij heeft gelogen "NO BODY IS PERFECT" zelf Ernesto niet.
Maar goed ik ga graag naar gala's waar hij moet vechten, hij is 1 van onze beste vechters in nederland.
Tyrone traint kei hard om wat te bereiken in zijn leven en vergeet niet de mensen die hij mee samen werkt bijv. Lucien.
Wij moeten massaal naar gala's gaan waar hij moet vechten zo steunen we hem mentaal en fysiek ipv van zoeken naar negatieve dingen in zijn verleden.
offtopic punt: Tyrone is een aardige gozer altijd vriendelijk tegen iedereen en zijn vriendin (vrouw) ook een hele leuke dame.
Voor mij mogen jullie meer van zijn party's posten winst of verlies maak mij niks uit ik geniet van zijn stijl van vechten. netzoals ik graag naar Rayen Simson kijkt.;)

Showman
22-03-2007, 21:07
Is dat niet de Goto die ook tegen Ali Gunyar heeft gevochten en dat sommige onnozele mensen beweerden dat Goto niet kon vechten. Spong vocht in 2003 of 2004 tegen hem volgens mij. Mensen Spong is op dit moment nummer een maar hij heeft volgens mij wel meerdere keren verloren dan alleen tegen Amir en Goto. In de c-klasse verloor hij ook een of twee keer wat ik weet.