PDA

View Full Version : officieel: UFC eigenaars kopen PRIDE



nicolas the red
23-03-2007, 18:24
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7048

Thursday, March 22, 2007
by Sherdog.com Staff

PRIDE CEO Nobuyuki Sakakibara informed staff inside the Japanese promoter's Los Angeles office Wednesday that he was stepping down as part of an agreement to sell the company to Lorenzo and Frank Fertitta, who own the UFC.

According to a report by Dave Meltzer at wrestlingobserver.com, Sakakibara suggested only minor points separate the deal, which Sherdog.com first rumored on Monday, from reaching its conclusion. No contract has been signed, the report said.

While Sakakibara appears to be leaving a company he's been a part of since its inception in 1997, the man who stepped in as PRIDE CEO after Naoto Morishita committed suicide told his staff that the company would remain intact and autonomous from the UFC, but that hurdles no longer remain between UFC versus PRIDE cards, Meltzer reported.

The Bulldog
23-03-2007, 18:30
ik vind het vet...niks mis mee...zolang de regels maar bij beide organisaties blijven zoals ze zijn.

cool

Italian*Berlusconi*
23-03-2007, 18:31
Damn... dus toch... Hopen op het beste dan maar!! En dat we nu mooie UFC vs Pride matches te zien krijgen!

Yamato Damashii
23-03-2007, 18:44
Toch nog wel een beetje een verassing. Er zijn zoveel geruchten geweest de laatste tijd, dat ik niet meer wist wat te geloven.

Ik hoop dat beide organisaties inderdaad blijven zoals ze zijn en dat er een soort superbowl wordt gehouden waarin kampioenen en andere topvechters van beide organisaties tegen elkaar uitkomen.

Goed nieuws wat mij betreft.

The Bulldog
23-03-2007, 18:54
JA superbowl...ehmmmm ff denken...

PRIDE and UFC ..present... WORLD DOMINATION CHAMPIONSHIPS !!!!
finalisten van beide GP`s in 1 poule...

krijg je hele leuke match ups denk ik...

HW-
FEDOR
big NOG/BARNET
COUTURE
CRO COP

stiffler
23-03-2007, 18:54
Fedor tegen CroCop !!! is dan weer mogelijk

Dragon Tail
23-03-2007, 19:01
Fedor tegen CroCop !!! is dan weer mogelijk

Dacht ik...

ashi76
23-03-2007, 19:03
Fedor vs Couture ook !!!

Mickey
23-03-2007, 19:11
Kan 2 kanten op dit verhaal.. Of het wordt het beste wat er ooit gebeurd is in MMA land.. Of ze verknallen het compleet en we krijgen dikke ellende.

Persoonlijk denk ik dat het bijzonder goed kan uitpakken als ze de verschillende evenementen op de oude voet blijven neerzetten en dan inderdaad jaarlijks een gecombineerd toernooi oid. Dat lijkt me bijzonder goed.

chief108
23-03-2007, 19:20
Kan 2 kanten op dit verhaal.. Of het wordt het beste wat er ooit gebeurd is in MMA land.. Of ze verknallen het compleet en we krijgen dikke ellende.

Persoonlijk denk ik dat het bijzonder goed kan uitpakken als ze de verschillende evenementen op de oude voet blijven neerzetten en dan inderdaad jaarlijks een gecombineerd toernooi oid. Dat lijkt me bijzonder goed.
:stupid:
my thoughts exactly...

nick
23-03-2007, 19:53
Als ze er goed mee omgaan dan kan dit echt gruwelijk vet gaan worden :thup: