PDA

View Full Version : Kamakura toernooi EK ?



Jenny
23-03-2007, 21:23
Waarom lees ik niks over het Kamakura toernooi ? Denk at ik het wel weet :rolleyes: Ben geweest en het was een aanfluiting. Het toernooi begon om 12:30 en 16:00 uur stonden we al weer buiten En dan was er nog een pauze van een uur en en een uur breektesten !!! Ik las op de poster dat er 18 landen zouden zijn en ik heb er welgeteld 3 gezien, Nederland, Hongarije en Polen. Hoe kan je dit nu een EK noemen ? Zag een meisje 1 partij vechten en winnen en ze was gelijk Europees kampioen, kom op zeg dit gaat nergens meer over. Waar waren de karateka's van Kancho Kuipers, sensei Scharrenberg, shihan Van de Velde en nog een paar kyokushin organisaties ? Ik miste ook de Ashihara groep. Weet niet wat er aan de hand is maar voel me bestolen met die hoge entree want het was in een woord een fluttoernooi. Zijn er nog meer mensen geweest en die een eerlijke mening durven te geven want normaal gesproken lees je een dag later op de Kamakura site al van dit geweldige EK dat het beste van de wereld en omstreken is. Ben heel benieuwd naar het verslag van dit toernooi, kijken of het op papier wel een succes was ?

Marco (scheids)
24-03-2007, 00:36
misschien kun je dit beter op de Kamakura site zeten