PDA

View Full Version : Fedor vs Semmy



Sjaak
25-03-2007, 00:59
Dat zou ik dus een toppartij vinden. allebij op dit moment onverslaanbaar.

redjuh
25-03-2007, 01:03
is al geweest hoor!

Sjaak
25-03-2007, 01:06
Ik bedoel nu wat Semmy is nu op zijn absolute top

redjuh
25-03-2007, 01:15
tja zou kunnen, maar mma is toch wat anders

Sjaak
25-03-2007, 01:20
Yep maar Semmy kan ook redelijk aardig uit de voeten op de grond hoor, kijk maar is naar zijn staat van dienst.

redjuh
25-03-2007, 01:23
is zo. maar fedor..............

DK
25-03-2007, 01:24
Sjaak heb jij de vorige partij gezien? Was Fedor zijn pride debuut, hij is minimaal net zo veel gegrooid als Semmy. Denk dat de partij niet heel veel anders zou lopen.

Sjaak
25-03-2007, 01:28
Sjaak heb jij de vorige partij gezien? Was Fedor zijn pride debuut, hij is minimaal net zo veel gegrooid als Semmy. Denk dat de partij niet heel veel anders zou lopen.

Nee Daan die heb ik niet gezien en op de grond zal Fedor heersen maar staande is Semmy toch wel de absolute top, en staande kan die veel meer dan "toen" maar goed het lijkt me een knaller

En hoewel Fedor schier onverslaanbaar lijkt gaat hij toch een keer verliezen hoor, ik denk dat Crocop nog steeds een hele goeie kans maakt om hem "ooit" te verslaan

makavelli
25-03-2007, 01:48
respect voor schilt dat hij de tijd vol heeft kunnen maken.
Maar het was wel een behoorlijke beat down in fedor zijn eerste pride partij

http://www.youtube.com/watch?v=hazhMofUg9U

denk dat een rematch ongeveer hetzelfde zou gaan. Schilt is in de K-1 bijna niet te stoppen maar hij niet de takedown defence om in MMA de absolute top te bereiken...

De dikke nudist
25-03-2007, 03:57
En hoewel Fedor schier onverslaanbaar lijkt gaat hij toch een keer verliezen hoor
Heiligschennis!!!

Influcted
25-03-2007, 04:02
Hoe goed ik Semmy ook vindt, Fedor is gewoon te goed voor hem.

54321
25-03-2007, 04:27
Schilt is in de K-1 bijna niet te stoppen maar hij niet de takedown defence om in MMA de absolute top te bereiken...


dat klopt voor de volle 100%...in het mma mag je staand nog zo goed zijn, maar als je takedown defence niet aanwezig is ben je tegen een vechter kaliber fedor nagenoeg kansloos.

zou het zijn lengte zijn wat het moelijk maakt een goede sprawl te ontwikkelen? dat is toch best ironisch, dankzij zijn lengte(en skills) is hij de onoverwinnelijke k-1 kampioen. en juist door zijn lengte red hij het niet in het mma.

The Bulldog
25-03-2007, 04:35
FEdor gaf aan voor de partij tegen CC aan dat Semmy zijn moeilijkstye was...

Denk alleen dat semmy`s staande werk niet toereikend zal zijn.. k-1 staand is anders dan MMA staand... knie optrekken zo hoog als schilt doet in k-1 staat gelijk aan een zekere take down door fedor...

Beide wel super vechters vind ik.

Ossie
25-03-2007, 04:49
Partij zal ook IMO niet anders gaan verlopen als de eerste keer dat ze tegen elkaar stonden.

Wheelie
25-03-2007, 04:55
Fedor is een klasse apart.
Ik zie liever CroCop vs Fedor II

Illest
25-03-2007, 05:01
dat klopt voor de volle 100%...in het mma mag je staand nog zo goed zijn, maar als je takedown defence niet aanwezig is ben je tegen een vechter kaliber fedor nagenoeg kansloos.

zou het zijn lengte zijn wat het moelijk maakt een goede sprawl te ontwikkelen? dat is toch best ironisch, dankzij zijn lengte(en skills) is hij de onoverwinnelijke k-1 kampioen. en juist door zijn lengte red hij het niet in het mma.


Dat is voor 100% BS!! (dat hij het niet zou redden in het MMA door z'n lengte) Hij is simpelweg niet goed genoeg als MMA-vechter om Fedor te kunnen verslaan en dat heeft niks met lengte te maken. Op K1 regels wint hij wel juist door z'n lengte. Dat is wel weer zo. Want skills wil ik het niet noemen. Het is geen kickbokstechnisch wonder die Schilt. Z'n lengte in combinatie met brute kracht maakt hem super-effectief. Hou het daar maar op.

("dat is toch best ironisch :rolleyes: "...oooooh this guy....ooooooowwh this *beep* guy.....he just cracks me uphttp://smile.smilies.nl/358.gif)

RED SCORPION
25-03-2007, 13:24
Fedor gewoon op punten of op het Sub..... of hoe dan ook, maar Semmy maakt zeer weinig kans.

DK
25-03-2007, 23:55
Sjaak ik ben benieuw hoe je erover denkt na de partij gezien te hebben.

Sjaak
26-03-2007, 00:37
Sjaak ik ben benieuw hoe je erover denkt na de partij gezien te hebben.

Daan enig idee waar ik die partij kan vinden of is er iemand die hem kan posten, ben heel benieuwd.

The Bulldog
26-03-2007, 00:42
http://www.youtube.com/watch?v=hazhMofUg9U

samengevat in 3 min.

Sjaak
26-03-2007, 01:02
http://www.youtube.com/watch?v=hazhMofUg9U

samengevat in 3 min.

Thanks Ralf !!

Tering wat een klappen krijgt Semmy daar zeg en Fedor gooit hem echt alle kanten op, respect dat die dit uitvecht want hij krijgt er behoorlijk van langs.

Hoe oud was Semmy toen want zo te zien was dit heel lang geleden of vergis ik me nu ?

The Bulldog
26-03-2007, 02:25
WinSemmy Schilt (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=467)Decision (Unanimous)PRIDE 21 - Demolition (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?search=yes&EventID=914)6/23/200235:00

The Bulldog
26-03-2007, 02:25
5 jaar geleden Sjaak valt mee dus.

en Fedor is toch ook behoorlijk ontwikkeld..

Khanom Thom
26-03-2007, 02:39
5 jaar geleden Sjaak valt mee dus.

en Fedor is toch ook behoorlijk ontwikkeld..


Sem ook...!! ghegheghehehe :)

Jochem
26-03-2007, 04:30
Ik geef sem een betere kans tegen fedor als CC. Die versloeg ie met 1 hand.

kmr
26-03-2007, 04:46
Ik geef sem een betere kans tegen fedor als CC. Die versloeg ie met 1 hand.

CC kom tenminste nog wat schade toebrengen aan Fedor, Sem lag maar de hele tijd op zn rug:pimp:

:twak:

FOCUS
26-03-2007, 05:45
Sem Schilt heeft denk ik niet veel allround vechten gedaan de laatste jaren.
Maar als hij zich daar op zou gaan toeleggen (overigens zit hij goed in het K1, dus het zal wel niet snel gebeuren), dan kan het volgens mij twee kanten op.
Sem zou dan met dat lange lijf zijn best moeten doen om te voorkomen dat Fedor hem shoot, en dal zal erg moeilijk zijn. Op de grond is Fedor zwaar in het voordeel.
Aan de andere kant, loop maar eens tegen zo'n knie van Schilt aan, of zijn 'jab', als je het nog een jab mag noemen. een keer, afgelopen.
weet het niet..

Judas
26-03-2007, 05:59
CC kom tenminste nog wat schade toebrengen aan Fedor, Sem lag maar de hele tijd op zn rug:pimp:

:twak:

Tegen Semmy was hij er ook niet helemaal ongeschonden uitgekomen hoor.
Maar ben het er wel mee eens dat CC stuk meer kans maakt dan Schilt...

Evilman
27-03-2007, 23:26
Ik geef sem een betere kans tegen fedor als CC. Die versloeg ie met 1 hand.

dat vind ik onzin. als je kijkt hoeveel rake stoten en langsscherende headkicks crocop heeft uitgedeelt.
Sem was juist degene die weinig kon maken.Tegen sem zag je goede dominantie van fedor.
Tegen crocop was het wel zo dat cc achteruitvocht maar dat betekende vrij weinig.
Dat was veel meer aan elkaar gewaagd.

En in tegenstelling tot sem in mma zou k liever crocop in K1 nog eens zien.
Ben bnieuwd wat voor invloed zn mma carriere heeft op n gevecht op K1 regels.