PDA

View Full Version : Matchmaking Amsterdam Arena 23 juni 2007



Ronald
25-03-2007, 01:45
Nog 3 maandjes wachten en dan vindt op 23 juni a.s. het It’s Showtime spektakel in de Amsterdam Arena weer plaats. Bij deze alvast de matchmaking zoals de organisatie die vandaag bekend heeft gemaakt.

K-1:
Remy Bonjasky vs Ray Sefo
Melvin Manhoef vs Ruslan Karaev
Semmy Schilt vs Mighty Mo
Murat Direcki vs Joeri Mes
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi
Gokhan Saki vs TBA

De kans is nog aanwezig dat Peter Aerts ook in actie komt. In dat geval zal hij Sefo vervangen en wordt het Remy Bonjasky vs Peter Aerts

Tot nu toe zijn er ook 2 MMA partijen bekend. Dat zijn:
Alistair Overeem vs Michael Knaap
Brian Lo-A-Njoe vs Sahin “Kaas” Yakut

Naast bovenstaande partijen zal er ook weer een 8-mans toernooi plaatsvinden waar o.a. Bjorn Bregy en Cyril Abidi aan deel zullen nemen.

Verder zijn er ook nog onderhandelingen gaande met Tyrone Spong en Gilbert Yvel.

De echte fans hebben natuurlijk al lang kaartjes gekocht ;) . Voor wie nog heeft gewacht op de matchmaking kan terecht op www.ticketbox.nl (http://www.ticketbox.nl) . Meer info over het It's Showtime gala in de Arena is ook te vinden op www.fight.nl (http://www.fight.nl).

Sjaak
25-03-2007, 01:52
Ik vind met alle respect voor Knaap dit een mismatch, ik en de rest van Nederland wachten op Yvel vs Overeem

sontje
25-03-2007, 03:02
dan zal die wel weer een blessure hebben

want yvel zal never verliezen van overeem

Dennuz
25-03-2007, 03:05
Ik vind met alle respect voor Knaap dit een mismatch, ik en de rest van Nederland wachten op Yvel vs Overeem

Mismatch? Hmm, denk dat je nog wel eens verrast kunt gaan worden. Knaap heeft ook niet stilgezeten de laatste tijd.

Justinian
25-03-2007, 03:13
Ik vind met alle respect voor Knaap dit een mismatch (...)
We zullen zien...

Sjaak
25-03-2007, 03:19
Inderdaad we zullen zien maar denk dat dit een andere klasse is

makavelli
25-03-2007, 03:26
Jammer dat Yvel vs Overeem niet doorgaat
Ik hoop dat Yvel nog een mooie tegenstander krijgt!

Sjaak
25-03-2007, 03:32
Jongens ik ben een tijdje weggeweest misschien dat ik wat gemist heb, waarom gaat dit niet door ?

Vale Tudo
25-03-2007, 03:38
ik zou ook niet weten hoe knaap moet winnen van alistair hoor! niet dat ik het knaap niet gun hoor, maar alistair is denk ik toch een maatje te groot... maar ja, we zullen het wel zien!

MZN
25-03-2007, 03:41
Manhoef tegen Karaev haha, zet de ambulance maar klaar!
Lijkt mij een veel betere partij dan tegen LeBanner ik denk alleen niet dat het heel lang gaat duren...

Bonjasky tegen Sefo/Aerts.
Ik weet niet welke partij ik liever zie want ze lijken me heel interessant maar voor de kaartverkoop zal Aerts beter zijn. Ik denk alleen dat in beide gevallen Remy achter het net gaat vissen hoewel ik 't 'm enorm gun...

Schilt vs Mo
Lastige klant voor Schilt maar als ie 'm goed op afstand houdt zie ik 'm wel wel raken met een knie... Alleen voor hetzelfde geld krijgt ie dezelfde behandeling als Choi...

Vale Tudo
25-03-2007, 03:54
Lo-A-Njoe vs Sahin “Kaas” Yakut is trouwens ook niet verkeerd hoor!! :thup:

Influcted
25-03-2007, 04:01
Hmm.. wordt een spectaculaire pot tussen Manhoef en Karaev.. dat is één ding dat zeker is.

54321
25-03-2007, 04:19
Melvin Manhoef vs Ruslan Karaev
Semmy Schilt vs Mighty Mo
Murat Direcki vs Joeri Mes

en dan nog spong in het toernooi...dan heb je een arena waardig gala hoor!

redjuh
25-03-2007, 04:25
IK WIL BONJASKY TEGEN PETER AERTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wheelie
25-03-2007, 04:32
Jammer geen Gilbert vs Alistair maar Knaap vs Alistair kan ook een mooie pot worden
Knaap was in AHOY zo sterk en hij is echt veel beter geworden.
De rest van de line-up ziet er verder super uit, Manhoef vs Karaev is echt een vette partij

Illest
25-03-2007, 04:36
...dan heb je een arena waardig gala hoor! uuhhhmm ja man :rolleyes:






Spong is nog te licht voor het toernooi. Tegen Saki zou een leuke pot kunnen worden waarbij de winst vrijwel zeker naar Tyrone zal gaan.

Badr zal waarschijnlijk in het toernooi vechten en Balrak hopelijk ook

Waar is Venitiaan eigenlijk gebleven??

The Bulldog
25-03-2007, 04:39
Voor mij is DE partij

KNAAP - OVEREEM.....(Michael de knokker tegen Allistair de technicus)

Manhoef ook helemaal te gek tegen de tecnische rus..

Nathan
25-03-2007, 04:55
Ik vind dat ze voor Gilbert een buitenlandse sloper moeten halen, hij heeft zich tegen alle Nederlanders nu wel bewezen. Allister daagt hem eerst uit en heeft er daarna niet zo veel trek meer in, ik heb veel respect voor de vechter Allister maar ga dan niet Gilbert lopen uitdagen, want hij was er toen al klaar voor dus eigenlijk had Allister in de Arena gewoon tegen gilbert moeten knokken. Ik hoop dat ze een internationale vechter halen die graag staand wil knokken dan krijgen we weer een ouderwetse beukpartij te zien met hopelijk Yvel als winnaar.

Onkruit
25-03-2007, 16:09
Sorry hoor maar ik vond het een matige line up(qua Arena).
En bij het wegvallen van Manhoef, Direcki, of TBA blijf er weinig over

Sjaak
25-03-2007, 17:33
Remy Bonjasky vs Ray Sefo Dat gaat Remy niet trekken
Melvin Manhoef vs Ruslan Karaev Leuke partij winst voor Melvin op KO
Semmy Schilt vs Mighty Mo Gaat Semmy makkelijk winnen op KO
Murat Direcki vs Joeri Mes Leuke partij
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Pajonsuk wint makkelijk op KO veel te sterk
Gokhan Saki vs TBA

Remy Bonjasky vs Peter Aerts Winst voor Peter

8 mans toernooi ????

Alistair Overeem vs Michael Knaap Alistair op KO, mismatch ondanks dat Knaap een hele goeie vechter is, maar dit is niet zijn niveau.
Brian Lo-A-Njoe vs Sahin “Kaas” Yakut Hele gave partij, denk winst voor Brian

Jammer dat Yvel vs Overeem niet plaatsvind, dat is DE partij waar elke liefhebber op zit te wachten en de knaller van 2007

Hoop echt dat Spong nu een kans krijgt, heeft die wel verdiend volgens mij

Osu

Wheelie
25-03-2007, 19:05
Is Sem vs Mighty Mo voor de SHW titel ?

Justinian
25-03-2007, 19:28
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Pajonsuk wint makkelijk op KO veel te sterk
Heb je Tarik al eens zien vechten? Gisteren heeft hij zijn partij in Italië wederom op KO gewonnen (en daarmee 'de' Europese titel binnen gehaald). Ik heb Tarik nog niet zien vechten, maar de verslagen van zijn partijen zijn unaniem: K-1 max waardig!

Italian*Berlusconi*
25-03-2007, 19:35
Heb je Tarik al eens zien vechten? Gisteren heeft hij zijn partij in Italië wederom op KO gewonnen (en daarmee 'de' Europese titel binnen gehaald). Ik heb Tarik nog niet zien vechten, maar de verslagen van zijn partijen zijn unaniem: K-1 max waardig!

x2!!

Remy Bonjasky vs Ray Sefo ==> Remy op beslissing / tko ronde 3.
Melvin Manhoef vs Ruslan Karaev ==> Karaev op beslissing
Semmy Schilt vs Mighty Mo ==> Mighty Mo op KO
Murat Direcki vs Joeri Mes ==> Mes op TKO
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Tarik op (t)ko (denk ergens in de latere ronde)
Gokhan Saki vs TBA

Remy Bonjasky vs Peter Aerts ==> Peter op beslissing, zal niet makkelijk worden.

Alistair Overeem vs Michael Knaap ==> Allistair met wat die wilt (denk ik)
Brian Lo-A-Njoe vs Sahin “Kaas” Yakut ==> Loanjoe op sub, niet kaas zn spelletje denk ik.

Idd jammer dat Yvel vs Overeem niet door gaat. Zie dat liever dan Knaap tegen Overeem. Maar goed dat is persoonlijk.

gieloe
25-03-2007, 19:44
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Pajonsuk wint makkelijk op KO veel te sterk

Volgens mij weet je niet zo goed wie tarik el idrissie is, klopt dat een beetje sjaak?

gieloe
25-03-2007, 19:47
Ik zie verschillende mensen reageren over Allistair dat die het laat afweten tegen Yvel, maar Yvel is uitgedaagd voor op een 2h2h gala hoor niet in de Arena.

Sjaak
25-03-2007, 19:52
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Pajonsuk wint makkelijk op KO veel te sterk

Volgens mij weet je niet zo goed wie tarik el idrissie is, klopt dat een beetje sjaak?

Ik weet heel goed wie Pajonsuk is Gieloe maar we zullen zien

Illest
25-03-2007, 20:14
El Idrissi is een beest!!

Heel vroeger liet ie Tyrone alle hoeken van de dojo zien daar bij Carbin..:cool2:

Ik heb hem jammer genoeg nog niet in actie gezien maar, weleens een filmpje gezien van Killerdome in de Bijlmersporthal...hij is echt goed!!

(Ik ben na Beatdown door een kennis gebeld..."Yo vindt je Spong goed?? Dan moet je dit zien!!!!!" )


dus ja....kan niet wachten om hem live te zien

nick
25-03-2007, 20:15
Tarik is gisteren europees kampioen geworden in Italië.
Hij heeft het 4-mans toernooi indrukwekkend gewonnen.

Tarik is zeer goed bezig. Dus ik zou niet weten waarom hij geen partij zou zijn voor Pajonsuk

Justinian
25-03-2007, 20:16
Volgens mij weet je niet zo goed wie tarik el idrissie is, klopt dat een beetje sjaak?


Ik weet heel goed wie Pajonsuk is Gieloe maar we zullen zien

Sjaak
25-03-2007, 20:18
Pajonsuk vs Tarik El Idrissi Pajonsuk wint makkelijk op KO veel te sterk

Volgens mij weet je niet zo goed wie tarik el idrissie is, klopt dat een beetje sjaak?

Ik weet heel goed wie Pajonsuk is Gieloe maar we zullen zien.

Hoeveel partijen heeft Tarik nu eigenlijk gewonnen na zijn comeback ? Toch wel knap dat je dan gelijk in de Arena staat.

Vind het wel apart dat iedereen uit dat kamp zo gespannen reageert om wat ik vind. als je konsekwent ben moet je ook zo reageren als ze hem zo goed vinden en iedereen mag hier toch zijn eigen mening geven ?

Btw Tarik gefeliciteerd met je Europese titel

Italian*Berlusconi*
25-03-2007, 20:24
Voel je niet meteen 'aangevallen' door de reacties, is ook maar hun mening.. Dat is het leuke van de sport ook een beetje vind ik. Speculeren over de uitslagen.

Justinian
25-03-2007, 20:26
Ik weet heel goed wie Pajonsuk is Gieloe maar we zullen zien.

Hoeveel partijen heeft Tarik nu eigenlijk gewonnen na zijn comeback ? Toch wel knap dat je dan gelijk in de Arena staat.
ff denken... in ieder geval al zijn partijen en dat zijn er nu een stuk of 4 geweest geloof ik. Echter, ik neem niet aan dat het een serieuze vraag is. Je stelt namelijk de vraag terwijl je volgens mij wel weet hoeveel partijen hij heeft gevochten, aangezien je het knap vindt dat hij gelet op het aantal winstpartijen gelijk in de ArenA staat.

Sjaak
25-03-2007, 20:28
Voel je niet meteen 'aangevallen' door de reacties, is ook maar hun mening.. Dat is het leuke van de sport ook een beetje vind ik. Speculeren over de uitslagen.

Ik voel me helemaal niet aangevallen maar heb de indruk dat het hele kamp vandaar zo nodig mij moet vertellen hoe goed die is en dat ik verkeert zit. Tuurlijk is die heel goed alleen die andere is gewoon nog veel beter (in mijn ogen)

Osu Sjaak

Justinian
25-03-2007, 20:29
Vind het wel apart dat iedereen uit dat kamp zo gespannen reageert om wat ik vind. als je konsekwent ben moet je ook zo reageren als ze hem zo goed vinden en iedereen mag hier toch zijn eigen mening geven ?
Gespannen?? Het forum is bedoeld om te discussieren, heel simpel. Jij geeft jouw mening, een ander geeft zijn mening. Jij denkt dat Pajonsuk gemakkelijk wint van Tarik, een ander denkt hier anders over en stelt je de vraag of je hem weleens hebt zien vechten. Mijns inziens niet zo'n gekke vraag. Dus nogmaals, heb je hem weleens zien vechten?

henk kuipers
25-03-2007, 20:59
Gespannen oordelen over twee mannen van een en het zelfde team, roept gespannen reacties op.

Ik kan me voorstellen dat mensen de partijen van onze twee vechters te zwaar vinden, maar om nou te roepen van mis matches vind ik te weinig eer voor de promotor die dit al een paar jaar doet en voor onze vechters.
De reden kan zijn dat men niet op de hoogte is van de huidige situatie.

Knaap is een knokker die het best gepresteerd heeft tegen vechters die van te voren als veel te hoog gegrepen klinken { Kongo, Zentsov enChunkaev als voorbeelden waarbij hij als 17 jarige aantrad tegen de eerste twee.}
Knaap ligt in deze partij niet onder druk maar Allister want die kan zich momenteel geen verlies partij meer veroorloven.
Knaap is een jongen die met je gaat vechten en dat is mijn inziens ook nodig als je Allister wil verslaan.
Beide zijn goede vrienden van mij en begrijp me niet verkeerd Allister is van TOP niveau.

Tarik vecht in een klasse waarin alleen al in Nederland meer dan 15 toppers rond lopen, zodat elke partij die we aannemen een top partij zal zijn waarbij Tarik alles uit de kast moet halen.
Ik hem gisteren een 4 mans toernooi zien winnen in Italie en dat duurde precies zolang als Lucien en Peter hadden ingeschat dus hij is op de goede weg.
Ook tegen Panjosuk geld dat Tarik de underdog is en alles kan winnen.
En als je de kans krijgt om tegen de wereld top te vechten en je wil daarbij horen pak dan je de kansen die op je weg komen.

En het belangrijkste binnen ons team is dat de vechters het laatste woord hebben en beide hebben volmondig in gestemd en hun kansen gezien.

If you wanne be the best, you have to beat the rest.

HK TEAM HARDCORE

Sjaak
25-03-2007, 21:05
Gespannen?? Het forum is bedoeld om te discussieren, heel simpel. Jij geeft jouw mening, een ander geeft zijn mening. Jij denkt dat Pajonsuk gemakkelijk wint van Tarik, een ander denkt hier anders over en stelt je de vraag of je hem weleens hebt zien vechten. Mijns inziens niet zo'n gekke vraag. Dus nogmaals, heb je hem weleens zien vechten?

Ik heb hem jaren geleden volgens mij wel is zien knokken tegen Aitbassou maar dat doet er niet toe, die Thai is gewoon wereldklasse en er zijn weinig jongens die tegen hem blijven staan

nick
25-03-2007, 21:05
JUIST :thup:

Sjaak
25-03-2007, 21:11
Beide vechters zijn hele goeie vechters daar is geen twijfel over maar ik blijf er bij dat Knaap ondanks dat het een topper is niet van het zelfde kaliber is als Alistair. Dit zal een hele snelle KO worden en als het zo gaat als ik denk dat is het dus een mismatch.

Ik spreek dus slechts van 1 mismatch laat dat duidelijk zijn !!!

Tarik is ook een jongen die zich jaren geleden al vele malen bewezen heeft en de top heeft gehaald maar ook hier denk ik dat Panjosuk gewoon (veel) te sterk voor hem is.

Dit doet niks af van de jongens maar dit gaan ze gewoon niet redden, thats all. En al posten er nou nog 20 man uit de buurt van Emmen en omstreken dat zal me worst zijn, ik geef gewoon mijn mening en mijn inziens beledig ik niemand en onderbouw ik gewoon mijn standpunt. En dat bepaalde mensen dat ervaren als gespannen zegt meer over hun dan over mij.

Had beide vechters en zeker Knaap liever tegen een "normale" tegenstander gezien want ik gun het hem van harte zeker nadat die laatst zo genaait is in Ahoy want toen vocht die geweldig.

osu Sjaak

dtgerald
26-03-2007, 01:30
Ik hoop nog dat Ignashov in het tournooi vecht.

Shytown
26-03-2007, 02:47
Ik mis een beetje een "bad blood" match á Bob vs Melvin en Rodney vs Melvin. Dat had Alistair vs Gilbert 100% zeker geweest. Jammer dat het niet doorgaat, wellicht krijgen we nog een reactie van 1 van beiden.

Verder heeft Rutz de zaken prima op orde. Enige wat ik niet begrijp is waarom Melvin niet meedoet aan het toernooi om zo ticket voor Final Elimination veilig te stellen.
Iemand enig idee waarom Jerome niet komt?

TOON
26-03-2007, 03:57
moest JLB niet rond die tijd geopereerd worden, omdat ene Vin Diesel een dansje op hem gemaakt had??

danial
26-03-2007, 04:07
Ik vind met alle respect voor Knaap dit een mismatch, ik en de rest van Nederland wachten op Yvel vs Overeem
met alle respect, hoeft u niet namens nederland praten, veel mensen kijken toch uit naar knaap en Overeem. helaas is de kans alleen klein dat het macht plaats vind.
natuurlijk is een wedstrijd tussen Overeem en Yvel erg mooi, maar dat is nu bijna onmogelijk, omdat Overeem te licht is voor gilbert en de partij zal misschien in een 2h2h misschien plaats vinden,
osu

danial
26-03-2007, 04:27
ik blijf er bij dat Knaap ondanks dat het een topper is niet van het zelfde kaliber is als Alistair.
dat is je mening en dat mag je zeggen, maar je mag niet een mismatch noemen.

ik denk dat is het dus een mismatch.
je hebt nog steeds over een mismatch, dat verwacht niemand van iemand als sjaak, (je noemt jezelf een meester, en ze horen niet de vechters en promoten te beledigen)


Ik spreek dus slechts van 1 mismatch laat dat duidelijk zijn
haha, je hebt nog steeds over een mismatch


En al posten er nou nog 20 man uit de buurt van Emmen en omstreken
meeste komen niet uit emmen en die vinden dat je onzin praat.


dat zal me worst zijn
WAT EEN TAALGEBRUIK SJAAK,


En dat bepaalde mensen dat ervaren als gespannen zegt meer over hun dan over mij.
je bent erg gespannend sjaak, neem een koude douch

A-team
26-03-2007, 06:41
Ik heb hem jaren geleden volgens mij wel is zien knokken tegen Aitbassou maar dat doet er niet toe, die Thai is gewoon wereldklasse en er zijn weinig jongens die tegen hem blijven staan

Ik vind hem de beste! Daar wint geen nederlandse vechter van.

Influcted
26-03-2007, 06:43
moest JLB niet rond die tijd geopereerd worden, omdat ene Vin Diesel een dansje op hem gemaakt had??

Klopt.

Sjaak
27-03-2007, 03:41
met alle respect, hoeft u niet namens nederland praten, veel mensen kijken toch uit naar knaap en Overeem. helaas is de kans alleen klein dat het macht plaats vind.


Bedankt voor je reactie

PigDog
27-03-2007, 06:57
Heerlijk dit, lekker discussiëren!
Ik denk dat Knaap - Overeem geen mismatch is, het zal hoogstens een waardige verliezer zijn. Op dit niveau kan één stoot genoeg zijn, kijk maar naar Spong - Zeyada.
Dat Yvel - Overeem niet kan plaatsvinden is jammer, maar zeuren helpt niet. Ik denk dat deze promotor alles eraan doet om de avond zo mooi mogelijk te maken.
En Knaap kan nog wel eens verrassen........

ICON
27-03-2007, 16:37
is knaap - overeem tot 93 kilo?

Justinian
27-03-2007, 16:49
is knaap - overeem tot 93 kilo?
Ik meen -100kg

Ton
29-03-2007, 01:43
In het K-1 8 mans toernooi vechten:
Bjorn Bregy (Zwitserland)
Maksim Neledva (Oekraine)
Cyril Abidi (Frankrijk)
(Duitsland)
Muhammad Magomedov (Rusland)
Onbekend
Zabit Samedov (Wit Rusland)
Onbekend

Ik kan niet zo 1,2,3 een gezicht plaatsten bij die russen en oekrainer!? :wacko:

mama
29-03-2007, 02:05
http://news.adcombat.com/images/gallery/magomedov.jpg

Muhammad Magomedov (Rusland)

http://k-1sport.de/gallery/fighters/1340b.jpg

Vorname: Maksim
Nachname: Neledva
Größe: 188cm
Gewicht: 97kg
Club: Odessa\ Capitan
Land: Ukraine


http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/zabit_samedov.jpg

ZABIT SAMEDOV
BELARUS / Chinuk Gym / Muay-Thai/Kick Boxing

COUNTRY : BELARUS
DATE OF BIRTH : June 21, 1981
HEIGHT : 6 feet 0 inch
WEIGHT : 196 lbs

*TITLES*
IFMA European Muaythai Champion ('01)
WAKO World Thai-boxing Champion ('04)
WBKF European Kickboxing Champion ('05)
K-1 Fighting Network Riga Tournament Champion ('06)


*BOUT RESULTS*
53 Fights 49 Wins 4 Losses 26 KOs
K-1 1 Fight 1 Win 0 Loss

mama
29-03-2007, 02:10
voor het geval dat je deze ook ff was vergeten Ton
;)

http://www.ma-skills.com/marieke/k1/abidi.jpg

Lee Hottie # 1 fan
30-03-2007, 00:44
http://news.adcombat.com/images/gallery/magomedov.jpg

Muhammad Magomedov (Rusland)

http://k-1sport.de/gallery/fighters/1340b.jpg

Vorname: Maksim
Nachname: Neledva
Größe: 188cm
Gewicht: 97kg
Club: Odessa\ Capitan
Land: Ukraine


http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/zabit_samedov.jpg

ZABIT SAMEDOV
BELARUS / Chinuk Gym / Muay-Thai/Kick Boxing

COUNTRY : BELARUS
DATE OF BIRTH : June 21, 1981
HEIGHT : 6 feet 0 inch
WEIGHT : 196 lbs

*TITLES*
IFMA European Muaythai Champion ('01)
WAKO World Thai-boxing Champion ('04)
WBKF European Kickboxing Champion ('05)
K-1 Fighting Network Riga Tournament Champion ('06)


*BOUT RESULTS*
53 Fights 49 Wins 4 Losses 26 KOs
K-1 1 Fight 1 Win 0 Loss


mama is die bovenste niet ibrahim magomedov de pride vechter? mvg

Ton
19-05-2007, 01:57
De website van Its showtime is ff lekker onder handen genomen! Leuke filmpjes en een bijna complete matchmaking staan er nu op!

www.fight.nl (http://www.fight.nl)

K-1
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifRemy Bonjasky (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsPeter Aerts (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifSem Schilt (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsMighty Mo (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifMelvin Manhoef (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsRuslan Karaev (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifGokhan Saki (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsMourad Bouzidi (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifJoerie Mes (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsMurat Direkci (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifTarik el Iddrisi (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsPajonsuk (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)

MMA
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifAllistair overeem (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsMicheal Knaap (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifVincent Latoel (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsSahin”Kaas” Yakut (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifGilbert Yvel (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsHakim Gouram (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)

K-1 8-men tournament:
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifBjorn Bregy (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsMaxim Neledva (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifCyril Abidi (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsBrecht Wallis (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifMuhammad Magomedov (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vsJames Philips (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)
http://www.simonrutzpromotions.nl/img/pijl_paars_1.gifZabit Samedov (http://www.simonrutzpromotions.nl/index.php?taal_id=1#)vs?


Latoel tegen Kaas? Dus geen Lo-A-Njoe?
Verder had ik verwacht dat er nog een aantal bekendere namen in he toernooi zouden vechten... Bv Leko, Arab of misschien zelfs Ignashov, die toch ook eigenlijk tot het Its showtime interieur gerekend mag worden gezien de laatste jaren dat hij altijd aanwezig was...

Verder, kan ik niet wachten tot het 23 juni is!!!!!

Richelieu
19-05-2007, 02:07
Ik denk dat als Abidi in vorm is hij nog ver kan komen, want zo sterk vind ik de line-up van het toernooi niet. Bregy kan ook ver komen. Wallis vind ik niet zo, gezien zijn laatste optreden in Lommel en de rest ken ik niet.

paspoes
19-05-2007, 02:11
Ik denk dat als Abidi in vorm is hij nog ver kan komen, want zo sterk vind ik de line-up van het toernooi niet. Bregy kan ook ver komen. Wallis vind ik niet zo, gezien zijn laatste optreden in Lommel en de rest ken ik niet.

Nou Wallis was een stuk beter dan Breggy bij Balans Fight Night.

mama
19-05-2007, 02:15
Iganashov gaat helaas niet komen.
En helaas heb ik Wallis nog nooit een spectaculaire partij zien vechten. Maar misschien gaat daar nog wel verandering in komen
Die kleine mag van mij samen met Abidi wel de finale doen. ;)

Richelieu
19-05-2007, 02:17
Ik denk nog steeds dat Abidi de beste kansen heeft om het toernooi te winnen. Heel erg jammer dat Ignashow niet kan komen, das zeker een publiekstrekker.

Biiyen
19-05-2007, 02:21
Ik weet het nooit met Abidi. Ik vind het een prachtige "vecht"vechter maar als het het niet lekker loopt dan klapt hij finaal dicht en doet hij OF helemaal niks meer OF hij gaat vervelend doen. Brecht Wallis is een vervelende tegenstander voor hem. Brecht is groot en sterk en Abidi moet het hebben van combinaties uitwisselen en vechten en incasseren. Ik weet het niet.. ik zou er geen geld op durven te zetten. Ik hoop dat Abidi het toernooi wint maar dat zal wel niet.

oscar1122
19-05-2007, 05:26
ik zou ook niet weten hoe knaap moet winnen van alistair hoor! niet dat ik het knaap niet gun hoor, maar alistair is denk ik toch een maatje te groot... maar ja, we zullen het wel zien!

Knaap is een topvechter met een vechtershart.
Ik denk dat knaap het alistair moeilijk kan maken.

BEN BEN BENIEUWD OF BRAIN VECHT TEGEN KAAS??????

paspoes
19-05-2007, 05:46
Knaap is een topvechter met een vechtershart.
Ik denk dat knaap het alistair moeilijk kan maken.

x10, moeilijk aangezien ik beide mag maar ik ga voor Knaapie. blijft toch mijn Home Town Gappie:thup:

Pimp-Daddy
19-05-2007, 05:56
Peter Aerts gaat Bonjasky slopen!!!!!

mama
19-05-2007, 11:55
BEN BEN BENIEUWD OF BRAIN VECHT TEGEN KAAS??????
nee hij vecht niet tegen Kaas, Vincent Latoul gaat in zijn plaats tegen Kaas

redjuh
19-05-2007, 12:57
nou er kan iig zeker 1 van de bennazzouzjes bij, ignashov, bregy thuis blijven...

Justinian
19-05-2007, 18:55
Brian vs Kaas was overigens ook niet verkeerd geweest, maar Vincent Latoel vs Kaas wordt een toppartij.

Primal
22-05-2007, 18:57
Idd nieuw filmpje, het begint met de naam: RAY SEFO...en die staat niet meer op de matchmaking?!?
Weten ze zelf nog wel wie ze uitgenodigd hebben?