PDA

View Full Version : UITSLAGEN RINGS???? iemand???



The Bulldog
26-03-2007, 03:13
??????

Vale Tudo
26-03-2007, 03:18
ja ik zit ook al steeds te kijken!!

Eelco
26-03-2007, 03:19
ja ik zit ook al steeds te kijken!!

ik ook:whistling:

Highline
26-03-2007, 05:01
me 2

marster
26-03-2007, 05:03
Diender op punten ,Q vrede gewonnen op ko 1e ronde heb ik gehoord

Highline
26-03-2007, 05:18
op fighttalk.nl worden ze geplaatst

RisingSun
26-03-2007, 05:22
Romano tegen Jan is een draw geworden

Dennuz
26-03-2007, 05:46
Romano tegen Jan is een draw geworden


Had een overwinning verwacht voor Romano.

mama
26-03-2007, 05:47
En ik voor Jan
;)

mama
26-03-2007, 05:54
Vanuit Utrecht van onze verslaggever Richelieu
Gonsalves WOP van Nelson
Germaine WOP van Ozqurt
Diender WOP van Dijkstra
Stevelmans WOP van Lahmidi

Dennuz
26-03-2007, 05:54
En ik voor Jan
;)

Toch aardig van ze dat ze voor de gulden middenweg hebben gekozen..

mama
26-03-2007, 05:56
Ja is het nadeel van RIngs.......

mama
26-03-2007, 06:02
Samil Unal WOP van Soefian

Jammer Soef

nu is de partij van Jason Jones bezig

mama
26-03-2007, 06:24
Jason Jones Nederlands Kampioen door interventie scheids in de verlenging

Lee Hottie # 1 fan
26-03-2007, 06:43
iemand uitslag van de C partij?

Hollandpride
26-03-2007, 06:44
Netjes Samil, gefeliciteerd man!

mama
26-03-2007, 06:47
Brian Douwes wint op punten van Dave Vader

mama
26-03-2007, 06:47
iemand uitslag van de C partij?
Zal ff vragen hoor je zo

The Bulldog
26-03-2007, 07:13
wat hebben Piele en murder gedaan?????

mama
26-03-2007, 07:14
In een enorme beukpartij wint Main van Piele op opgave in de 5de ronde.
Beste partij van de avond tot nu toe
Pa superpiele gooide de handdoek in de ring. Want hij was flink naar de Klote

C partij: Alaan WTKO van Pinedo

Missy
26-03-2007, 07:17
w8 op spong:P

mama
26-03-2007, 07:34
Menger WOP van Kolik

Maneschijn
26-03-2007, 07:36
Vanuit Utrecht van onze verslaggever Richelieu
Gonsalves WOP van Nelson
Germaine WOP van Ozqurt
Diender WOP van Dijkstra
Stevelmans WOP van Lahmidi


Gooo Gerrrrr:D :D :D :D

mama
26-03-2007, 07:50
Chabrani dik WOP van H van Assen. Wederom een erg mooie partij
Kamal zette een zeer mooie laatste ronde neer!!

The Bulldog
26-03-2007, 07:52
netjes

mama
26-03-2007, 08:11
Zeyada wint op TKO in de 2de ronde!!
Spong was aangeslagen na een zeer harde snelle hoek

Thanks Harmen voor de PBP

Eelco
26-03-2007, 08:13
En ik voor Jan
;)
ik ook!

Marco
26-03-2007, 08:13
:eek: Gefeliciteerd Zeyada ! had ik niet verwacht....jammer voor Spong. Nu staan ze gelijk, 3e en beslissende match nog ergens dit jaar ?

Nopain85
26-03-2007, 08:14
jammer voor spong ik had dit niet verwacht

hij was net zo goed op dreef

bryan
26-03-2007, 08:15
:eek: Gefeliciteerd Zeyada ! had ik niet verwacht....jammer voor Spong. Nu staan ze gelijk, 3e en beslissende match nog ergens dit jaar ?

2-0 voor amir hoor... had ik echt niet verwacht damn

Eelco
26-03-2007, 08:17
:eek:

Eelco
26-03-2007, 08:19
2-0 voor amir hoor... had ik echt niet verwacht damn

idd, zeyada was de enige die spong verslagen had toch welliswaar in b-klasse ?

The Bulldog
26-03-2007, 08:19
echt niet verwacht dat spong zou verliezen...

zeer netjes van Amir..gefeliciteerd

Missy
26-03-2007, 08:21
ook ni verw8,maar gefeliciteerd amir..



k ben nu ff een week sjaggie

Marco
26-03-2007, 08:23
idd, zeyada was de enige die spong verslagen had toch welliswaar in b-klasse ?

Oeps, ik vegis me idd, sorry ! tis ook al laat...:blush:

bryan
26-03-2007, 08:24
had het inderdaad echt niet verwacht... en zal inderdaad ff sjaggie zijn...

vond amir nou niet echt een "lastige " stijl hebben zoals iedereen hem wilde afschilderen... maar schijn bedriegt schijnbaar....

Eelco
26-03-2007, 08:27
Oeps, ik vegis me idd, sorry ! tis ook al laat...:blush:

maakt ook verder niet uit. evengoed goed fijne nachtrust toegewenst!

Missy
26-03-2007, 08:28
tis egt zo he?dis geen grap tog???



pffff shit baal maar goed tis eenmaal zo..


misgien ooit weer een rematch dan????

Marco
26-03-2007, 08:29
maakt ook verder niet uit. evengoed goed fijne nachtrust toegewenst!

Thanks Eelco, lekker slapen iedereen ! :sleep1:

Qtie-Pie
26-03-2007, 09:15
Morgen zou ik AT5 maar weer in de gaten houden (ze waren er als de kippen bij om Amir te interviewen). AMIR is KING, hij heeft SPONG 3x neer laten gaan. Damn wat een match zég!

Qtie-Pie
26-03-2007, 09:17
Zeyada wint op TKO in de 2de ronde!!
Spong was aangeslagen na een zeer harde snelle hoek

Thanks Harmen voor de PBP

Mama, het was toch echt een KO ipv een TKO.

Ronald
26-03-2007, 09:19
Damn... Spong TKO :eek: . Ik ben erg benieuwd naar beelden.

Thanks Harmen en Marieke voor de uitslagen.

mama
26-03-2007, 09:22
Qtie-pie ik geef alleen maar door wat ik door krijg.
Dus sorry als er fouten in zitten. Maar ik zat gewoon thuis.......

Richelieu
26-03-2007, 09:23
Mama, het was toch echt een KO ipv een TKO.

De scheidsrechter stopt de partij na een serie stoten in de tweede ronde en Spong had al 8 tellen tegen zich. Zeyada overigens ook in de eerste ronde, dus het is TKO.

Vond het een zeer mooie partij!!! Spong was in de eerste ronde zeker beter, maar Zeyada herpakte zich en kwam terug met een hoe die er vol op zat bij Spong. Daarna zette Zeyada zijn turbo aan en was het gebeurt met Spong.

En niet te vergeten Main Vs Superpiele (Team Hardcore). een echte beukpartij (vooral ronde IV) met als winnaar Main door opgave van Piele in de laatste ronde, maar Henry vocht zeker een hele mooie partij. Kwam enkele malen goed door met draaiende trappen en spinning backfists.

Maar mensen, ik ben kapot van een weekend Lommel en Utrecht. Mijn verslag zal zo snel mogelijk online komen. Ik ga nu echt even slapen...

HUNTER
26-03-2007, 09:23
Heel verrassend allemaal..... :eek:

Klinkt als een super super super leuk gala! Had er graag bij geweest, maar 2 dagen in het weekend oppas regelen voor de jongens thuis is een beetje te veel van het goeie.

Harm... bikkel! 2 verslagen in een weekend. Hoop dat je t n beetje volhoudt zo

mama
26-03-2007, 09:26
Harm... bikkel! 2 verslagen in een weekend. Hoop dat je t n beetje volhoudt zo

x2
Als je hulp ergens bij nodig hebt weet je me te vinden he?

Richelieu
26-03-2007, 09:27
Zal straks nog wel even alle uitslagen posten...ben er even mee bezig...:D

Qtie-Pie
26-03-2007, 09:29
Qtie-pie ik geef alleen maar door wat ik door krijg.
Dus sorry als er fouten in zitten. Maar ik zat gewoon thuis.......

OK, zal de emotie ook zijn. Het was een enorme hectiek na de overwinning. Het was een hype rondom Amir. De zaal stond op z'n kop, AT5 die er als de wiedeweerga bij was voor hun interview. Ga zo maar door.... Gelukkig zijn we heelhuids weggekomen van de Vechtsebanen. Mede dankzij Rings security die ons naar de auto hebben begeleid.

Máár ik ga nu maar 's m'n bedje opzoeken. Wordt wel tijd... Op naar een hype week.

Trusté.

Qtie-Pie
26-03-2007, 09:30
De scheidsrechter stopt de partij na een serie stoten in de tweede ronde en Spong had al 8 tellen tegen zich. Zeyada overigens ook in de eerste ronde, dus het is TKO.

Vond het een zeer mooie partij!!! Spong was in de eerste ronde zeker beter, maar Zeyada herpakte zich en kwam terug met een hoe die er vol op zat bij Spong. Daarna zette Zeyada zijn turbo aan en was het gebeurt met Spong.

En niet te vergeten Main Vs Superpiele (Team Hardcore). een echte beukpartij (vooral ronde IV) met als winnaar Main door opgave van Piele in de laatste ronde, maar Henry vocht zeker een hele mooie partij. Kwam enkele malen goed door met draaiende trappen en spinning backfists.

Maar mensen, ik ben kapot van een weekend Lommel en Utrecht. Mijn verslag zal zo snel mogelijk online komen. Ik ga nu echt even slapen...

Ook voor jou Richelieu is deze post .....

OK, zal de emotie ook zijn. Het was een enorme hectiek na de overwinning. Het was een hype rondom Amir. De zaal stond op z'n kop, AT5 die er als de wiedeweerga bij was voor hun interview. Ga zo maar door.... Gelukkig zijn we heelhuids weggekomen van de Vechtsebanen. Mede dankzij Rings security die ons naar de auto hebben begeleid.

Máár ik ga nu maar 's m'n bedje opzoeken. Wordt wel tijd... Op naar een hype week.

Trusté.

OXY
26-03-2007, 09:38
Wil er wel ff aan toevoegen dat ik Spong echt veruit de beste vond, maarr werd ff te nonchalant en liep toen vol op een hoek van Amir en ging zwaar out, stond wel op tijd op maar was nog aangeslagen en kreeg meteen weer 8 tellen toen onstond er enige commotie (diversen mensen opeens in de ring) terwijl de scheids nog aan het tellen was, Spong kreeg hierdoor wat extra tijd om te herstellen, maar dit bleek niet voldoende want Amir sloeg hem voor de 3e maal neer.

Amir gefeliciteerd !!!!!

payap
26-03-2007, 09:44
Was toch ronde 4 ?

Iedereen zat te wachten tot Spong het afmaakte eigenlijk tot stoot van Zeyada kwam (meen opstoot) en 8 tellen. bij de 3e keer telde de scheids niet maar stopte de partij.

Richelieu
26-03-2007, 09:49
Was toch ronde 4 ?

Iedereen zat te wachten tot Spong het afmaakte eigenlijk tot stoot van Zeyada kwam (meen opstoot) en 8 tellen. bij de 3e keer telde de scheids niet maar stopte de partij.


shit man, je hebt gelijk. Keek net nog even mijn aantekeningen na. Klote baco's.http://static.partyflock.nl/images/smileys/beer.gif

Triker
26-03-2007, 10:03
Een geweldige avond gehad, en inderdaad de twee eerder genoemde partijen van Imro tegen Henry en Amir tegen Tyrone waren van echte wereldklasse zoals je ze zelden ziet.

gieloe
26-03-2007, 10:09
@triker heb je nog mooie foto's geschoten van de lekkere rondemissen?

Fasada
26-03-2007, 10:20
een geslaagd gala, zeker met een upset in de laatste partij.
Moet wel zeggen dat Tyrone hem volledig domineerde tot aan de stoot.
Kreeg bijna het gevoel dat hij hem bewust wou neer laten gaan in de laatste ronde. Hij had naar mijn mening genoeg mogelijkheden om Amir eerder te stoppen.. Waarschijnlijk iets te overmoedig en te veel zelfvertrouwen kregen in de voorgaande rondes...

Dat neemt natuurlijk niet weg van de prestaties van Amir die vol bleef houden en weigerde te stoppen, daarom mijn felicitaties naar Amir toe...

Voor Tyrone is dit een goede les dat er alles kan gebeuren in een wedstrijd en dat je ten alle tijden op je hoeden moet blijven...

Wil ook ff kwijt dat Rings de grote winnaar is, goed georganiseerd zoals altijd en de zaal zat ook goed vol...

Bedankt!

gieloe
26-03-2007, 10:24
een geslaagd gala, zeker met een upset in de laatste partij.
Moet wel zeggen dat Tyrone hem volledig domineerde tot aan de stoot.
Kreeg bijna het gevoel dat hij hem bewust wou neer laten gaan in de laatste ronde. Hij had naar mijn mening genoeg mogelijkheden om Amir eerder te stoppen.. Waarschijnlijk iets te overmoedig en te veel zelfvertrouwen kregen in de voorgaande rondes...

Dat neemt natuurlijk niet weg van de prestaties van Amir die vol bleef houden en weigerde te stoppen, daarom mijn felicitaties naar Amir toe...

Voor Tyrone is dit een goede les dat er alles kan gebeuren in een wedstrijd en dat je ten alle tijden op je hoeden moet blijven...

Wil ook ff kwijt dat Rings de grote winnaar is, goed georganiseerd zoals altijd en de zaal zat ook goed vol...

Bedankt!

X 2

Fr3ddy
26-03-2007, 10:49
Zooo.. Spong was heer en meester in de ring. Zeyada had eigenlijk helemaal niks in te brengen. Hij kreeg ze waar Spong ze wilde plaatsen. Kreeg 8 tellen na een knie op het hoofd... Zat echt te wachten tot het moment dat Zeyada definitief neer zou gaan... en toen.. als een duveltje uit een doosje plaatst Zeyada een stoot waar je u tegen zegt. Loepzuiver en HARD. Spong ging zwaar gestrekt, stond nog op maar het was wel duidelijk dat hij van die stoot niet hersteld zou zijn binnen 8 tellen (die veel langer duurden vanwege het een en ander wat aan de ring gebeurde) en Zeyada rook zijn kans en ging los en Spong ging nog 2x neer. Spong was in mijn ogen zeker een aantal maatjes groter maar erg knap van Zeyada om ondanks de enorme druk en het pak slaag dat hij kreeg zo'n perfecte counter te plaatsen!

Verder vond ik Main tegen Akdeniz een superpartij.. ronde 4 had zo in een Rocky film geplaatst kunnen worden. Over en weer en de KO had echt aan 2 kanten kunnen vallen. Ronde 5 zat Main beter in zijn lucht en voerde de druk zo hoog op dat Akdeniz op een gegeven moment de kracht niet meer had om zich echt te verdedigen en na een serie keiharde stoten neer gaat, waarna Pa Akdeniz de handdoek werpt.

Vrede.. wat een dreiging en wat wacht die jongen zijn kansen mooi af om dan KEIhard toe te slaan.

Diender - Dijkstra. Dijkstra had een geweldige opkomst! Erg creatief.. Diender had vandaag geen rem. Hoewel ze zeer aan elkaar gewaagd zijn blijft Diender continue de mest aanvallende vechter. Diender bokst erg goed! Dijjkstra countert alles maar Diender scoort net even iets meer. Een hele beste pot was dit!

Goncalves - Nelson. De partij waar wij voor kwamen! Nelson weet met zijn 38 jaar in de eerste ronde nog goed mee te komen maar ronde 2 en 3 waren duidelijk voor de conditioneel sterkere Goncalves. Maar doe het maar.. met je 38 jaar na zoveel jaar niet meer als kickbokser in de ring gestaan te hebben met 2 maanden voorbereiding tegen een van de allerbesten, een jongen die in de bloei van zijn leven is, te staan. RESPECT!

doom
26-03-2007, 18:35
Dat heer en meester in de ring viel wel mee.Oke buiten die knie wat niemand plent kan het ook taktiek zijn van de chakuriki groep.Eerste ronde ging redelijk gelijk op.Tweede begon Spong te domineren maar zag toen toch al dat Amir heel getimed er uit kwam.Begin derde ronde werkte de taktiek van coach Harinck en begong Spong te spelen en maakte Zeyada het geweldig af.geen lucky punch maar drie keer behoorlijke 8 tellen.Amir gefeliciteerd en respect voor Tyrone.

paspoes
26-03-2007, 18:47
ben echt benieuwd naar beelden zeg,
@Kevin, heb je wat beelden. kevin kennende :)