PDA

View Full Version : Tito Ortiz vs Dana White, Tito no show.



Influcted
26-03-2007, 03:17
The Dana White-Tito Ortiz boxing match we discussed earlier today has apparently been called off after Ortiz failed to show up for yesterday’s event weigh-ins. And according to a comment Nevada State Athletic Commission Executive Keith Kizer made to The Fight Network, a make-up date probably won’t be announced.

UFCjunkie.com

The Bulldog
26-03-2007, 03:18
tito maakt vrienden zo....

Ralph
26-03-2007, 03:19
Wat flauw van Tito! Was echt wel leuk geweest.

chief108
26-03-2007, 03:21
:thown:

FOCUS
26-03-2007, 05:46
waarom was hij er niet?

De man van 14K
26-03-2007, 17:46
moet wel iets achter zitten... misschien heeft Dana, Tito wel geld gegeven om niet op te komen dagen omdat hij anders een pak slaag zou krijgen....?

paspoes
26-03-2007, 18:14
jammer:thown:

Christophe
27-03-2007, 00:15
moet wel iets achter zitten... misschien heeft Dana, Tito wel geld gegeven om niet op te komen dagen omdat hij anders een pak slaag zou krijgen....?

Dat was ook het eerste wat ik dacht! Het zal ooit wel boven water komen hoop ik, want ik zou wel graag weten wat hier achter zat!

Influcted
27-03-2007, 01:03
Ik gaf Dana ook nog een goede kans om te winnen hoor. Boxen is wel totaal anders dan MMA en Dana heeft dat beter.

knilles
27-03-2007, 19:48
This is Tito's explanation from his Myspace Blog for why he missed the Dana fight. In my own opinion I like Tito but his explanation is weak, letting Jenna do your business and saying you didnt do it because you lost out on alot of money?? Sounds to me like he was a tad bit apprehensive about boxing Dana but hey he does have a big fight coming up where he will tear up Rashads ass but owell enjoy guys

Monday, March 26, 2007

Only doing business!!!!!!!!!!!

So, everyone is giving me shit for the Dana fight... No one knows what really went on.
Let me tell my side of what real went on. Me and Dana had this argeement to box eachother. I told Dana we should put it on video and sell it. He said "yes that a good idea". So Spike came to Big Bear before the Chuck fight for two days. Used my time from training to shoot for the Spike special. I said that was fine. I took two week off after the chuck fight. Then started my boxing training. You all have to understand that Dana was almost a pro boxer. I was going to take this fight serious. Jenna was helping me with the deal because I seen this as a big money maker. She ask if there was a contract for the fight? She made call's to dana to get the deal done. Craig from Spike called Jenna back to discuss is deal. She asked for executive producer rights for me. Since it was my idea. Help to promote Punishment Athletics for the fight and other deal points. Craig said he would talk to Dana and get back to us. After that I cancel a few appearance's that I had to do. Alot of money that was givin up. So I could train for the fight. I had to get all of my medicals done as a normal fight. I got my eye done then we got a call from Craig. He said that Dana say that they are not going to shoot the fight or cover it in anyway. So this was a real lose,lose situation for me. I lost out on money for appearances. Now I was losing out on promotion and big dollars for the PPV. He didn't want to cut me in on the deal. So as a business man I couldn't do the fight. I have a very big fight with Evans. Why would I risk my health and that fight for free? I wasn't going to make anything for it? I was not going to get taken advantage of as a fighter or a business man. You tell me if I made the right decision? Hopefully this will get ironed out and will be done right the next time. Just trying to do business.....
Tito Ortiz

Christophe
27-03-2007, 22:08
Hmmmm... drie keer raden wie niet tot zijn 18de naar school is gegaan, ofwel de allerslechtste leraar engels ooit had!

Verder wel een beetje een bull-verhaal ... volgens mij had hij een grote mond toen hij het gevecht aannam, en besefte hij erna pas dat MMA en boksen iets heel anders is! Jammer!

Mephisto
28-03-2007, 18:14
Hmmmm... drie keer raden wie niet tot zijn 18de naar school is gegaan, ofwel de allerslechtste leraar engels ooit had!

Verder wel een beetje een bull-verhaal ... volgens mij had hij een grote mond toen hij het gevecht aannam, en besefte hij erna pas dat MMA en boksen iets heel anders is! Jammer!

whatevva... hij heeft wel gelijk, voor niets komt de zon op. Zo "weak" vindt ik dit excuus niet. Leuk hoor, eer en eeuwige roem je kunt het alleen niet eten...

Jochem
28-03-2007, 18:40
whatevva... hij heeft wel gelijk, voor niets komt de zon op. Zo "weak" vindt ik dit excuus niet. Leuk hoor, eer en eeuwige roem je kunt het alleen niet eten...

Jah, leuk verhaal van Tito. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat hij tegen Dana wou boksen uit wraak. En nu wil hij er plotseling geld mee verdienen? Het idee was toch wraak, niet geld. Vind het erg zwak.

De man van 14K
28-03-2007, 18:40
het draait allemaal om de pegels, alleen is het ook een afweging wat het met je reputatie doet.. maar aan de andere kant zijn de amerikaanse 'liefhebbers'dit ook weer na 2 partijen vergeten.
Dan ook weer zou je kunnen zeggen dat als je als vechter echt overtuigd ben van je zelf, je iedere confrontatie aan zou willen gaan en kennelijk is Tito dat niet...

who knows..

Tsuki
28-03-2007, 19:03
Ik geef Tito groot gelijk ............ hij moet er van leven .......... beetje ongelukkig dat hij het zo oplost. Hij had het eerder aan moeten geven

fedor
29-03-2007, 07:24
Well, when you find out that Jenna's has the brains in the "family" you know you're in trouble :)

Emilio
29-03-2007, 07:50
Well, when you find out that Jenna's has the brains in the "family" you know you're in trouble :)

haha ja idd. :D

Schijnt wel een pittige dame te zijn kwa onderhandelen. Heeft nu ook dr eigen filmmaatschappij etc...

Paganstars
29-03-2007, 07:58
beetje weak, maar zijn argumenten zijn wel begrijpbaar

rtbrouwer
29-03-2007, 16:30
Goede argumenten, ik zou het ook niet gedaan hebben. We erg vreemd dat er zoveel taalfouten in staan. Als je slecht schrijft dan maak je schrijffouten, maar geen taalfouten. Dit is niet geschreven door een Amerikaan volgens mij.

De man van 14K
29-03-2007, 17:50
haha ja idd. :D

Schijnt wel een pittige dame te zijn kwa onderhandelen. Heeft nu ook dr eigen filmmaatschappij etc...


en een heel erg lekker ding... alleen jammer dat iedereen al weet hoe ze er uit ziet onder dr jurkje..

http://img515.imageshack.us/my.php?image=tito3jz3.jpg

Paganstars
29-03-2007, 21:32
Goede argumenten, ik zou het ook niet gedaan hebben. We erg vreemd dat er zoveel taalfouten in staan. Als je slecht schrijft dan maak je schrijffouten, maar geen taalfouten. Dit is niet geschreven door een Amerikaan volgens mij.

Om eerlijk te zijn, dit lijkt heel erg op wat een puerto rican of een mexican zou schrijven... gezien de taalfouten en ze blijven ook consistent terug komen dezelfde fouten, ik zou zeggen het is geschreven door een amerikaan met een ethnische achtergrond die in die richting van het spaanstalige gezocht moet worden!

Iwan
29-03-2007, 21:51
Om eerlijk te zijn, dit lijkt heel erg op wat een puerto rican of een mexican zou schrijven... gezien de taalfouten en ze blijven ook consistent terug komen dezelfde fouten, ik zou zeggen het is geschreven door een amerikaan met een ethnische achtergrond die in die richting van het spaanstalige gezocht moet worden!

:eek: WTF? Heb jij soms een beetje teveel CSI gekeken?

Paganstars
29-03-2007, 22:04
Nope... jaartje engels gestudeerd en ik heb tijdje in nyc gewoond!

Tsuki
29-03-2007, 22:04
:eek: WTF? Heb jij soms een beetje teveel CSI gekeken?


LOL is ook het eerste wat in me op kwam ............ ik dacht alleen zelf Criminal Minds

Iwan
29-03-2007, 22:39
LOL is ook het eerste wat in me op kwam ............ ik dacht alleen zelf Criminal Minds

Pff, zoveel tv kijk ik niet hoor...
Heeft dat met sex te maken?

Paganstars
30-03-2007, 00:00
hahaha.... ja heel veel camel toes iwan! maar zullen we weer ontopic gaan en niet verder dit topic verzieken met ons nutteloze doch toch wel nuttige gezwam?!!

fedor
30-03-2007, 03:32
Tito is toch half-half?...(hij komt altijd op met een mexicaanse/usa vlag )

PigDog
30-03-2007, 03:39
Om eerlijk te zijn, dit lijkt heel erg op wat een puerto rican of een mexican zou schrijven... gezien de taalfouten en ze blijven ook consistent terug komen dezelfde fouten, ik zou zeggen het is geschreven door een amerikaan met een ethnische achtergrond die in die richting van het spaanstalige gezocht moet worden!


Ik denk dat je nog staat te kijken hoe slecht Amerikanen hun taal beheersen. Toen ik daar werkte werd er vaak gezegd dat ik de taal beter beheerste als zijzelf. Ik chekte hun rapporten nog wel eens op spellings- en grammaticale fouten :)

Mack
02-04-2007, 08:57
en een heel erg lekker ding... alleen jammer dat iedereen al weet hoe ze er uit ziet onder dr jurkje..

http://img515.imageshack.us/my.php?image=tito3jz3.jpg

En van binnen...

Yamato Damashii
02-04-2007, 18:37
en een heel erg lekker ding... alleen jammer dat iedereen al weet hoe ze er uit ziet onder dr jurkje..

http://img515.imageshack.us/my.php?image=tito3jz3.jpg


Een lekker ding ja?

Kijk nog ff naar deze meer recente foto's op deze site en judge again.

http://thesuperficial.com/


Ik zou de hond er nog vanaf trappen...



On topic:
Ik vind het een erg laffe actie van Ortiz. Tuurlijk, als hij was uitgedaagd door Dana dan was zijn excuus legitiem. Maar in interviews die hij gegeven heeft ten tijde van zijn terugkeer naar de UFC, schreeuwde hij zowat van de daken dat hij Dana had uitgedaagd en contractueel had laten vastleggen dat ze een partij zouden gaan boksen opdat hij wraak kon nemen. Vanuit dat opzicht doet geld er dus niet toe zoals verschillenden hier al aangaven en is zijn excuus gewoon een zwakke manier om er onder uit te komen.