PDA

View Full Version : UITSLAGEN RINGS – The Chosen Ones – Utrecht 25-3-07



Richelieu
26-03-2007, 09:38
1. K-1 B-70Kg Hamidi El Mahdoui (Top Team Beverwijk) vs Sergio (Clyde van Dams) WOP
2. K-1 A-95Kg Ginty Vrede (Bear Paw) WTKO vs Hesdy Gerges (Pancration)
3. K-1 C-80Kg Gerschwin Pinedo (Top Intervention) vs Alaan Briefkaani (Clyde van Dams) WTKO
4. RF A-75Kg Romano delos Reyes (Loeks Gym/Team Slamm) vs Jan Overduin (Verstegen) DRAW
5. K-1 A-75Kg Junior Gonsalves (Top Team Beverwijk) WOP vs Robby Nelson (van de Vathorst)
6. K-1 A-70Kg Warren Stevelmans (Vos Gym) WOP vs Yassine Lahmidi (Pancration)
7. K-1 A-65Kg Hatice Ozyurt (Team Santing) vs Germaine de Randami (Team Germaine/Slamm) WOP
8. K-1 A-70Kg William Diender (Team Aerts) WOP vs Menno Dijkstra (Pancration)
9. K-1 NW -100Kg Marc Reuvers (Joop Kasteel) vs Signardo Loco (Dragon Den Haag) WOP
10. K-1 B-66,5Kg Samil Unal (Bora Gym) WOP vs Soefian Charkoui (Choy Boy)
11. RF A-90Kg TITELGEVECHT Jason Jones (Mike’s Gym) WTKO vs Billy Kaptijn (O. v/d Veen)
12. K-1 B-open Brian Douwes (Top Team Beverwijk) WOPvs Dave Vader (Loeks Gym/Team Aerts)
13. K-1 A-74Kg Imro Main (FFC) WIN OPGAVE vs Henry Akdeniz (Team Hardcore/Team Superpiele)
14. RF A-open Stefan Kolik (Team Hardcore) vs Dimitri Menger (Top Team Beverwijk) WOP
15. K-1 A-70Kg Hesdy van Assen (Team Slamm) vs Kamal Chabrani (Vos Gym) WOP
16. K-1 A-76,5Kg Amir Zeyada (Pancration) WTKO vs Tyrone Spong (FFC)

© RICHELIEU/MIXFIGHT.NL - GEBRUIK EN KOPIËREN DOOR DERDEN IS VERBODEN EN IS EIGENDOM VAN MIXFIGHT.NL

mama
26-03-2007, 09:39
Thanks Harmen
en nu slapen
;)

m.g
26-03-2007, 10:04
Waaat...Spong verloren?!?! Hoe? Weet je dat ook stoten trappen?! Of heb je beelden?!

rtbrouwer
26-03-2007, 16:02
wtf, spong TKO?

Jeru
26-03-2007, 16:03
:eek:

ulysse
26-03-2007, 17:43
3x 8 tellen in de 3e ronde.
Spong stond ruim voor op punten, en had Amir al 8 tellen bezorgd door een knie. Spong liet op een gegeven moment steekjes vallen waar Amir gebruik van maakte, Amir kwam goed door met een hoek! Spong neer hele zaal natuurlijk op z'n kop, gezeik in de ring waardoor de scheids de wedstrijd moest staken. Toen iedereen weer uit de ring was, heeft een ontketende Amir de partij netjes afgemaakt. Amir bleef komen met zware stoten waarop Spong geen antwoord meer had....

Justinian
26-03-2007, 18:03
Zeyada vs Spong

Net als zoveel forumbroeders had ik verwacht dat Spong de partij zou winnen. Dit was immers zijn enigste verliespartij en hij moest er wel op gebrand zijn dit recht te zetten. De tekst op de shirts uit zijn kamp wezen hier ook op:”Koning Spong is boos”. Gelet op de vorm waarin Spong momenteel verkeerd zou je wel gek zijn om je geld op zijn tegenstander te zetten.

Al in de eerste ronde was het Spong die zijn tegenstander 8 tellen bezorgde en ook daarna bleef hij maar jagen. Hij liet Zeyada geen moment met rust. Zeyada daarentegen kwam ook met fraaie combinaties, maar het was toch echt Spong die domineerde. De volgende rondes lieten hetzelfde beeld zien. Maar dan, in ronde 4 gebeurt datgene waar (bijna) niemand rekening mee had gehouden, een keiharde stoot van Zeyada die doel treft en Spong naar het canvas stuurt. Spong was niet een beetje aangeslagen maar was helemaal weg, althans zo leek het, want Spong stond toch weer op. Hij nam zijn 8 tellen en ging door met vechten, maar de rollen waren nu omgedraaid. Zeyada rook bloed en ging vol in de aanval met als gevolg de tweede 8 tellen. Op dat moment dacht ik dat het was afgelopen want er kwamen al verschillende mensen in de ring. Echter, de scheidsrechter liet de heren doorvechten en enkele secondes erna was het doek definitief gevallen voor de King of the Ring. Zeyada wint de partij en verrast hiermee vriend en vijand!

Stefan Kolik vs Dimitri Menger

Dan nog even een vechter van Team Hardcore die hier zijn debuut maakte. De Slowaak Stefan Kolik (125kg) mocht aantreden tegen Dimitri Menger. Het was misschien niet de meest technische partij, maar beide heren lieten in ieder geval zien er vol voor te gaan en het publiek wist dit te waarderen! De partij werd gewonnen door Menger die Stefan 8 tellen wist te bezorgen, maar hij kreeg het zeker niet cadeau.

‘Superpiele’

Een andere vechter die zijn debuut voor Team Hardcore maakte is niemand minder dan Henry Akdeniz aka Superpiele. De partij tegen Main was fantastisch. Ergens in de derde ronde wist hij Main zelfs nog aan te slaan en deze begon behoorlijk te wankelen. Mijns inziens zou Main 8 tellen moeten hebben gehad, maar die kreeg hij niet. Al met al een hele mooie partij die laat in de 5e ronde werd beslist (nog 20 sec. te gaan?) doordat pa Akdeniz de handdoek gooide. Op zich kon Henry nog wel door, maar de partij zou hij waarschijnlijk toch niet meer kunnen winnen. Ik denk daarom dat de handdoek werd gegooid om de kans op een ko te vermijden, aangezien Henry over enkele weken weer moet vechten.

Billy Kaptein

De partij van Kaptein heb ik helaas moeten missen, maar het einde schijnt nogal controversieel te zijn geweest. Voorzover mijn informatie correct is, is het volgende gebeurd: ergens in de verlenging ligt Kaptein op de grond en is Jones aan het stoten. Kaptein heeft zijn dekking op orde en op een gegeven staan beide vechters weer op. Op dat moment geeft scheidsrechter Peter Dijkman echter het signaal dat Kaptein niet verder kan :S Kaptein geeft aan dat hij verder kan en wil, maar de scheidsrechter staat dit niet toe en geeft de winst aan Jones. Dit is in ieder geval wat ik van horen zeggen heb, maar ik ben erg benieuwd naar de beelden om er zelf over te kunnen oordelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de scheidsrechter (Dijkman) deze avond wel meer vreemde beslissingen heb zien maken. Zo werd het vastpakken van de touwen niet bestraft; er werd een break gegeven en partijen mochten in het midden van de ring verder. Beetje gek aangezien je als vechter dan weer moet vechten voor de clinch. Mocht het inderdaad kloppen dat de partij Kaptein vs Jones onder bovenstaande omstandigheden is beëindigd, dan zou ik het kamp van Kaptein zeker aanraden hiertegen bezwaar aan te tekenen. De Ringsorganisatie heeft in het verleden wel vaker de uitslag van een partij terug gedraaid, dus men gaat daar volgens mij op professionele wijze mee om. Blijft jammer dat zo’n partij op deze wijze eindigt, want beide vechters hebben er ongetwijfeld keihard voor getraind en er naar toegeleefd.

Al met al was het weer een geweldig avondje Rings, al hadden er wat mij betreft wel wat meer MMA partijen op het programma mogen staan. Ik denk dat het publiek met de nieuwe regels waarbij stoten naar het hoofd op de grond is toegestaan, zeer content was. Wellicht de volgende keer.

victor45
26-03-2007, 18:03
Spong had de partij gewoon in zijn zak, maar maakte het niet af. Amir Zeyada
was echt een stuk minder dan Spong! Spong was echt teveel bezig Amir Zeyada te venederen in de ring en toen sloeg het noodlot toe. Wat een hoek de zaal ontplofte gewoon. Spong echt zwaar aangeslagen en naar mijn mening had hij de eerste down ook al uitgeteld moeten worden ( dan was hem een paar voltreffers gespaard gebleven).

Imro Main vs Henry Akdeniz wat een toppartij.

Justinian
26-03-2007, 18:28
Wat een hoek de zaal ontplofte gewoon. Spong echt zwaar aangeslagen en naar mijn mening had hij de eerste down ook al uitgeteld moeten worden ( dan was hem een paar voltreffers gespaard gebleven).
Absoluut, wat zat die stoot er hard op! Zoals ik hierboven ook al schreef: hij leek helemaal weg te zijn. De zaal ontplofte inderdaad, dat is denk ik wel de beste beschrijving :thup:

Imro Main vs Henry Akdeniz wat een toppartij.
X2!

paspoes
26-03-2007, 18:30
:eek: Godverdomme jongens, jammer zeg van Spong. Zijn er al beelden van DAMN DAMN.:thown:

Amir Gefeliciteerd man.

Mag Tyrone wel 7 april vechten?

Fr3ddy
26-03-2007, 18:55
Was een enerverende avond met als echte uitschieters Main - Akdeniz en Spong - Zeyada.

Wat gingen Main en Akdeniz los op een gegeven moment zeg! Ongekend, wat een toppartij!

Wheelie
26-03-2007, 19:06
Spong verloren :eek:

Ik heb dus wel iets gemist :twak:

Kaun
26-03-2007, 19:37
gewoon onwijs goed van Amir dus!

nick
26-03-2007, 19:44
Spong verloren :eek:

Ik heb dus wel iets gemist :twak:

x2 damn :eek:

Had de partij van piele en main ook graag willen zien.
Hoop dat deze partijen snel online komen. Zodat ik ze alsnog kan bekijken.

Stefan jammer jonge. volgende x beter. :thup:

Ralph
26-03-2007, 19:50
Wat een verrassing van Zeyada en Spong!!! Had ik van tevoren echt never nooit niet gedacht. Knap van Amir en balen voor Spong. Ik hoop wel dat Spong 7 april gewoon kan knokken, want zo te horen heeft hij een paar stevige klappen gehad.

Tkid
26-03-2007, 19:57
Als er gebet kon worden op Zeyada - Spong dan waren veel mensen hun vCsh kwijt geraakt volgens mij, waaronder ik ....

paspoes
26-03-2007, 20:02
Als er gebet kon worden op Zeyada - Spong dan waren veel mensen hun vCsh kwijt geraakt volgens mij, waaronder ik ....

dat d8 ik ook :lol:

De man van 14K
26-03-2007, 20:03
dan was ik ook blut..

ulysse
26-03-2007, 20:13
3x 8 tellen in de 3e ronde.
Spong stond ruim voor op punten, en had Amir al 8 tellen bezorgd door een knie. Spong liet op een gegeven moment steekjes vallen waar Amir gebruik van maakte, Amir kwam goed door met een hoek! Spong neer hele zaal natuurlijk op z'n kop, gezeik in de ring waardoor de scheids de wedstrijd moest staken. Toen iedereen weer uit de ring was, heeft een ontketende Amir de partij netjes afgemaakt. Amir bleef komen met zware stoten waarop Spong geen antwoord meer had....

Het was inderdaad in de 4e ronde..
Vanavond AT5 checken, zij waren ook aanwezig!

paspoes
26-03-2007, 20:32
Hey jongens, zat net bij de buren (FT en KB) aan het koekeloeren en iedereen heeft het over. heftig discussie's gevoerd.
En de meeste mensen vragen "gaat Tyrone 7 april wel vechten". nou dit ben ik ook benieuwd naar.zal wel erg jammer zijn zeg.

Justinian
26-03-2007, 20:54
En de meeste mensen vragen "gaat Tyrone 7 april wel vechten". nou dit ben ik ook benieuwd naar.zal wel erg jammer zijn zeg.
Neem aan dat hij een startverbod heeft.

paspoes
26-03-2007, 20:59
Nou volgens andere niet omdat hij niet KO ging maar 3x8 tellen kreeg, las ik net op KB.
En wat anders het is niet altijd dat bonden een startverbod serieus nemen, ik weet wel dat WFCA geen grapjes maakt met startverbod en dat ze echt streng in zijn dus ben benieuwd.

@Justi: was Tyrone idd zo arrogant bezig dat lees ik overal, hier een tekst van een forumbroeder op KB.

"Je hebt gelijk, Obiwan. Ik zag zondag heel, heel veel mensen juichen voor Zeyada nadat de ref de partij stopzette. Spong heeft niet alleen veel krediet geoogst na zijn winstpartijen op Kaoklai en Mes, maar ook veel kwaad bloed bij mensen die jaloers zijn op zijn succes.
Maar hij heeft het ook een beetje aan zichzelf te danken. Uitspraken als " de K1 kan ik gemakkelijk winnen" op Eurosport, daar maak je geen vrienden mee. En dat zeg ik als Spongfan.
Ik hoop echt dat hij hiervan heeft geleerd, want zijn gedrag zondag was niet goed te praten. Arrogantie en gebrek aan respect word altijd afgestraft!"

andrewsgym
26-03-2007, 21:01
Ik denk dat het verstandiger is alleen kritiek op een uitslag te geven als je de partij ook gezien hebt. Het was zeker niet zo dat beide vechters opstonden en Dijkman er toen een eind aan maakte. Hij moest tussenbeide komen omdat Kaptein in een positie lag waarbij hij niet meer weg kon bewegen en zeer harde stoten moest ontvangen deels gedekt en deels niet. Hij deed niets meer en begon tijdens het incasseren te schreeuwen. vandaar het terechte ingrijpen. Onder normale mma regels had Jones de partij al na twee rondes gewonnen, gezien alle take downs die voor hem waren (stuk of 6) en dominante grondwerk. Een eerder g&p offensief van jones werd wegens lichtuitval door Dijkman onderbroken waarna onder Rings regels helaas de partij niet vanuit de zelfde positie werd hervat. Daar kwam Kaptein erg gelukkig mee weg. Kortom een duidelijke winstpartij voor Jones

Richelieu
26-03-2007, 21:06
Vond de "arrogantie" van Spong allemaal wel meevallen. Hij maakte alleen wat gebaren in de ring over wat combo's van Amir. Zo van: is dat alles..:D Spong had het beter niet kunnen doen, maar het is nou eenmaal gebeurt, en veel vechters geven op zo'n manier "commentaar" over de kwaliteiten van hun tegenstander.

De man van 14K
26-03-2007, 21:08
hmm... doe mij maar Mes tegen Zeyada....

jojo
26-03-2007, 21:17
was een leuk gala met een paar top partijen henry vs main!!!! wat een topper jammer dat het niet de volle 5 rondes kon duren .... maar echt een bikkel partij!!!!

spong tegen amir spong begon heel goed goed druk zetten en amir beweegt weg en duikt onder stoten door spong blijft komen.... maar werd naar mijn mening beetje te overmoedig (had ik het idee) een stoot die op zijn neus komt en dan je handen laten zakken van mij kunnen ze niet hard genoeg zijn...
amir trekt zich hier niet veel van aan en ineens boemmmmmm een hoek over de dekking van spong vol op zijn kaak.. 8 tellen amir blijft druk zetten nu dus de rollen omgedraaid..... na nog 2x 8 tellen was het over .... maar ook wat een partij zeg echt top hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

hatice tegen germaine
weinig mensen gaven hatice een kans .... ze is veel kleiner als germaine .. de partij begint vrij afstastend vind ik van de kant van germaine meestal gaat ze direct in de aanval en stopt pas als haar tegenstandster k.o. is
hatice gaat naar voren en ze komen in de clinch die vrijwel meteen werd verbroken omdat het k-1 regels waren....
vrij rustige eerste ronde waarin eigenlijk niet echt veel rake treffers zijn van beide kanten germaine komt niet echt lekker in haar spel lijkt het. omdat hatice steeds naar voren gaat en dicht bij vecht... germaine zet een paar keer een knie uit volgens mij was er 1 vol op het hoofd van hatice... in ronde 2 krijgt hatice een waarschuwing voor het clinchen maja ze moet dichtbij komen om bij germaine te komen. beide dames pakken naar mijn mening vast als ze dicht bij elkaar staan.
in de 2e ronde geeft hatice ineens een harde spinning back first vol op de kaak van germaine. maar weer komt de clinche.....germaine jaagt hatice nu goed achterna maar hatice probeert weer dichtbij germaine te blijven..
ronde 3 hatice krijgt een paar stoten en volgens mij een knie weer vol op haar potje ze gaat neer 8 tellen ..... maar ze staat op en gaat door... germaine wilt het afmaken maar hatice werd gered door de bel....
winnares op punten germaine nog steeds onverslagen de randamie

dit zijn partijen die mij echt bij zijn gebleven.... ik ben benieuwd naar het verslag!!

paspoes
26-03-2007, 21:18
10. K-1 B-66,5Kg Samil Unal (Bora Gym) WOP vs Soefian Charkoui (Choy Boy)

:eek: klopt dit wel, heeft soef verloren en zit hij bij choy boy?

Richelieu
26-03-2007, 21:19
Tja..ben er nog wel even druk mee. Dit gala moest ik oldskool maken, dus met pen en papier. Als ik mijn laptoplader in het verdeelstation zou plaatsen kon wel eens het licht uitvallen..hahaha..;)

Grapje, maar ze wilden niets meer in hun blokken hebben zitten. Jammer, maar helaas, anders was het verslag al wel af. Nu moet ik nog beginnen en zal het vanavond online komen.

Richelieu
26-03-2007, 21:20
:eek: klopt dit wel, heeft soef verloren en zit hij bij choy boy?

Zo stond het in het programmaboekje, maar er waren mensen van Bergtop Gym in zijn hoek.

paspoes
26-03-2007, 21:33
was een leuk gala met een paar top partijen henry vs main!!!! wat een topper jammer dat het niet de volle 5 rondes kon duren .... maar echt een bikkel partij!!!!

spong tegen amir spong begon heel goed goed druk zetten en amir beweegt weg en duikt onder stoten door spong blijft komen.... maar werd naar mijn mening beetje te overmoedig (had ik het idee) een stoot die op zijn neus komt en dan je handen laten zakken van mij kunnen ze niet hard genoeg zijn...
amir trekt zich hier niet veel van aan en ineens boemmmmmm een hoek over de dekking van spong vol op zijn kaak.. 8 tellen amir blijft druk zetten nu dus de rollen omgedraaid..... na nog 2x 8 tellen was het over .... maar ook wat een partij zeg echt top hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

hatice tegen germaine
weinig mensen gaven hatice een kans .... ze is veel kleiner als germaine .. de partij begint vrij afstastend vind ik van de kant van germaine meestal gaat ze direct in de aanval en stopt pas als haar tegenstandster k.o. is
hatice gaat naar voren en ze komen in de clinch die vrijwel meteen werd verbroken omdat het k-1 regels waren....
vrij rustige eerste ronde waarin eigenlijk niet echt veel rake treffers zijn van beide kanten germaine komt niet echt lekker in haar spel lijkt het. omdat hatice steeds naar voren gaat en dicht bij vecht... germaine zet een paar keer een knie uit volgens mij was er 1 vol op het hoofd van hatice... in ronde 2 krijgt hatice een waarschuwing voor het clinchen maja ze moet dichtbij komen om bij germaine te komen. beide dames pakken naar mijn mening vast als ze dicht bij elkaar staan.
in de 2e ronde geeft hatice ineens een harde spinning back first vol op de kaak van germaine. maar weer komt de clinche.....germaine jaagt hatice nu goed achterna maar hatice probeert weer dichtbij germaine te blijven..
ronde 3 hatice krijgt een paar stoten en volgens mij een knie weer vol op haar potje ze gaat neer 8 tellen ..... maar ze staat op en gaat door... germaine wilt het afmaken maar hatice werd gered door de bel....
winnares op punten germaine nog steeds onverslagen de randamie

dit zijn partijen die mij echt bij zijn gebleven.... ik ben benieuwd naar het verslag!!

Wel knap van Hatice dat ze weer opstond en doet me denken de laatste party van jou en hatice "safe by the bell";)
iig respect Hatice en Germaine gefeliciteerd :thup:

Justinian
26-03-2007, 21:34
Ik denk dat het verstandiger is alleen kritiek op een uitslag te geven als je de partij ook gezien hebt.
Ik denk het niet. In mijn commentaar geef ik duidelijk aan dat ik de partij niet heb gezien en erg benieuwd ben naar de beelden om er zelf over te kunnen oordelen. Mijn kritiek geldt dan ook voorzover de informatie die ik heb gekregen feitelijk juist is. Deze kritiek kan ik rustig geven zonder de partij te hebben gezien. Als jij mij een situatie schetst, dan kan ik aangeven hoe ik er onder die omstandigheden over denk. Dat is precies wat ik in mijn post deed. Dat de feitelijke situatie mogelijk anders is doet hier niets aan af.


Het was zeker niet zo dat beide vechters opstonden en Dijkman er toen een eind aan maakte. Hij moest tussenbeide komen omdat Kaptein in een positie lag waarbij hij niet meer weg kon bewegen en zeer harde stoten moest ontvangen deels gedekt en deels niet. Hij deed niets meer en begon tijdens het incasseren te schreeuwen. vandaar het terechte ingrijpen. Onder normale mma regels had Jones de partij al na twee rondes gewonnen, gezien alle take downs die voor hem waren (stuk of 6) en dominante grondwerk. Een eerder g&p offensief van jones werd wegens lichtuitval door Dijkman onderbroken waarna onder Rings regels helaas de partij niet vanuit de zelfde positie werd hervat. Daar kwam Kaptein erg gelukkig mee weg. Kortom een duidelijke winstpartij voor Jones
Als dit is zoals het is gegaan, dan ligt het anders. Maar zoals gezegd, ik ben erg benieuwd naar de beelden om er zelf over te kunnen oordelen.

@Paspoes: ik weet niet of Tyrone arrogant was. Hij was in ieder geval bezig met een toppartij en tot het moment van die keiharde stoot van Zeyada was hij absoluut de betere van de twee. Of de houding van Spong hier iets mee te maken had? Hij maakte in ieder geval de partij en uiteraard loop je het risico van een (t)ko. Wat mij betreft was dit in ieder geval dé partij van de avond!!

paspoes
26-03-2007, 21:38
Thx Justi, had ook zo'n indruk van de mensen die zulke opmerkingen hadden waren meer aan de kant van Zeyada dan voor Spong vandaar de vraag naar jou toe. iig je bent objectief :thup:

doom
26-03-2007, 22:00
Spong liet het niet alleen bij gebaren.Na de eerste ronde stoot hij 3 x na de bel.Na de tweede ronde stoot hij nog een keer na de gong.Dat heeft een kampioen niet nodig.Amir vocht keurig en hield zich aan de regels wat een sportman beaamd te doen.Spong moet echt een rust houden want na de tweede ko was hij nog weg en door het tumult duurde het wel 2 minuten.Toen kwam de derde ko gelukkig stopte de scheidsrechter de partij.

Rverm
26-03-2007, 22:04
billy kaptijn stond zo snel op dat het er niet op leek dat ie egt compleet aangeslagen was. in mijn ogen stopte de scheidsrechter de partij veel te snel. hij lag idd onderop en kreeg een aantal rake klappen maar dat kan je verwachten van een grondspecialist als jones. Kaptijn bewerkte de hele partij het linkerscheenbeen van jones met ze hak en gaf een aantal goede lowkicks. Op de grond is jones idd beter maar zo snel de partij stoppen als er heel even doorgestoot word op de grond was denk ik te snel. Vooral met die 30 sec regel kan een vechter een stotenserie nog wel overbruggen.

maja das mijn mening...

paspoes
26-03-2007, 22:08
wie was de scheids bij Spong vs Zeyada?

bryan
26-03-2007, 22:18
dus geen spong shakuta dan zeker ? en spong vs fidan...

Bagheera
26-03-2007, 22:37
Ik sluit me aan bij voorgaande reacties/verslagen.
Heb zeer genoten van deze zondag! :)

Fr3ddy
26-03-2007, 22:47
:eek: klopt dit wel, heeft soef verloren en zit hij bij choy boy?

Ja dit klopt.. was een mooie partij van beide zijden maar Unal scoorde net ff meer

mama
26-03-2007, 23:35
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de scheidsrechter (Dijkman) deze avond wel meer vreemde beslissingen heb zien maken
met alle respect voor de hr Dijkman. Maar ik heb hem wel vaker vage beslissingen zien maken.

Kan iemand ff snel een kort verslag van Ginty geven. Of Ginty misschien zelf....

payap
26-03-2007, 23:49
wie was de scheids bij Spong vs Zeyada?

Martin van Emmen

NESCIO
26-03-2007, 23:51
@ mama inderdaad zie die partij van Hunter nog voor me !!! daar was deze scheids ook al zo goed.....

Triker
26-03-2007, 23:52
De partij van Ginty was zoals altijd weer zeer snel gestreden in het voordeel van Ginty. Wat is die gozer goed bezig en nog fotogeniek ook op de foto's :)

Zowieso was het gala top georganiseerd, goede verlichting, verzorging voor een ieder, gezellige sfeer en ondanks dat de gemoederen soms hoog opliepen buiten de ring nooit een dreigen gevoel dankzij de goede Rings security. Ik heb dit gala veel gekke en leuke momenten mee mogen maken.

Ginty was 1 van die mooie dingen, de uitbarsting na zijn overwinning....
Een partij waar men tijdens de uitslag al drukdoende was om te poseren voor de fotografen ipv de uitslag van de scheids aan te horen.
En natuurlijk de eerder boven genoemde partijen... al bij al een gala dat me nog lang zal heugen... :)

schneider
27-03-2007, 00:44
waneer komen de foto's van het gala

Fr3ddy
27-03-2007, 00:44
Direct vanaf de gong kwam de meeste dreiging al direct van Vrede. Ondanks zijn fysieke voordelen qua lengte en gewicht had ik het idee dat Gerges veel te veel met de KO reputatie van Vrede in zijn hoofd zat(?).

Er zat weinig overtuiging in de acties van Gerges. Vrede sneed de ring goed af en loerde continue op een keiharde counter en kwam aan het einde van ronde 1 goed door waarop Gerges neer ging.

Richelieu
27-03-2007, 00:46
waneer komen de foto's van het gala

Hey Hannes. Van Mixfight zelf was alleen een schrijvende reporter aanwezig, maar er was genoeg geschut aan de ring aanwezig om ervoor te zorgen dat de thuisblijvers foto's kunnen zien. Ben Pontier, mede sponsor maakte een serie foto's voor Fighttalk.

paspoes
27-03-2007, 00:47
Martin van Emmen

ok thx

Influcted
27-03-2007, 01:10
Jammer van die fout van Spong. Erg jammer. Hopelijk leert hij hiervan.

connect
27-03-2007, 01:24
ginty is een beest wint alles op ko

PigDog
27-03-2007, 06:25
"Je hebt gelijk, Obiwan. Ik zag zondag heel, heel veel mensen juichen voor Zeyada nadat de ref de partij stopzette. Spong heeft niet alleen veel krediet geoogst na zijn winstpartijen op Kaoklai en Mes, maar ook veel kwaad bloed bij mensen die jaloers zijn op zijn succes.
Maar hij heeft het ook een beetje aan zichzelf te danken. Uitspraken als " de K1 kan ik gemakkelijk winnen" op Eurosport, daar maak je geen vrienden mee. En dat zeg ik als Spongfan.
Ik hoop echt dat hij hiervan heeft geleerd, want zijn gedrag zondag was niet goed te praten. Arrogantie en gebrek aan respect word altijd afgestraft!"

Mannen, laten we effe chillen! Spong is een aardig jong (dat rijmt) en is, evenals Zeyada gewoon een topper. Iedereen verliest bij het spelletje MT, dat hoort er gewoon bij. Wat hij zegt op Eurosport is een moment opname, en vaak na een wedstrijd geinterviewd, zodat de adrenaline nog in de strot zit. Dan zeg je wel eens dingen waar je met je nuchtere verstand spijt van hebt.
Het is in Nederland gebruikelijk dat als je verliest, dat je een droplul bent, en als je wint heb je vrienden. Vraag maar aan Joop Kasteel, die heeft zich daar ook zo aan geërgerd. Maar Spong wordt zonder twijfel een hele grote, en laten we hem niet vallen voor één verliespartij. Tuurlijk is de opwinding groot als hij neergaat, maar deze jongen staat weer op.
Grote klasse van Amir, trouwens.
Kunnen we niet gewoon trots zijn dat we de wereldklasse in één landje hebben?

De man van 14K
27-03-2007, 07:44
volgens mij is deze uitslag verkeert om en winst voor Hamidi

1. K-1 B-70Kg Hamidi El Mahdoui (Top Team Beverwijk) vs Sergio (Clyde van Dams) WOP

Qtie-Pie
27-03-2007, 07:44
Absoluut, wat zat die stoot er hard op! Zoals ik hierboven ook al schreef: hij leek helemaal weg te zijn. De zaal ontplofte inderdaad, dat is denk ik wel de beste beschrijving :thup:

X2!

Het was een tsunami, wat een golf van emoties. Tjézus! Kippenvel als ik er nog aan denk.

Qtie-Pie
27-03-2007, 07:46
gewoon onwijs goed van Amir dus!
NIET GEWOON GOED, néé helemaal onwijs TOP TE GEK SUPER GOED!

Qtie-Pie
27-03-2007, 07:50
Nou volgens andere niet omdat hij niet KO ging maar 3x8 tellen kreeg, las ik net op KB.
En wat anders het is niet altijd dat bonden een startverbod serieus nemen, ik weet wel dat WFCA geen grapjes maakt met startverbod en dat ze echt streng in zijn dus ben benieuwd.

@Justi: was Tyrone idd zo arrogant bezig dat lees ik overal, hier een tekst van een forumbroeder op KB.

"Je hebt gelijk, Obiwan. Ik zag zondag heel, heel veel mensen juichen voor Zeyada nadat de ref de partij stopzette. Spong heeft niet alleen veel krediet geoogst na zijn winstpartijen op Kaoklai en Mes, maar ook veel kwaad bloed bij mensen die jaloers zijn op zijn succes.
Maar hij heeft het ook een beetje aan zichzelf te danken. Uitspraken als " de K1 kan ik gemakkelijk winnen" op Eurosport, daar maak je geen vrienden mee. En dat zeg ik als Spongfan.
Ik hoop echt dat hij hiervan heeft geleerd, want zijn gedrag zondag was niet goed te praten. Arrogantie en gebrek aan respect word altijd afgestraft!"

Je ziet het hé.... hoogmoed komt nog steeds voor de val. En daar is Spong, with all the respect, een goed voorbeeld van!

gieloe
27-03-2007, 08:24
Qtiepie, schei nou eens uit, alstjeblieft ik zie je ook al op fighttalk de hele tijd van die rare posts plaatsen.
Het was gewoon een lucky punch niet meer en niet minder als dat.
Tyrone is en blijft een veel betere thaiboxer en iedereen kan eens tegen een verdwaalde stoot aanlopen.
Je hebt toch zelf ook de hele partij gezien????

The Bulldog
27-03-2007, 17:39
ik vind een verdwaalde stoot altijd zo`n opmerking....hij bedoelde de stoot te raken...

Wheelie
27-03-2007, 19:14
Net de partij gezien op youtube.
Spong domineerde totdat hij een stoot kreeg van Zeyada.
Jammer voor Spong, hij had deze partij knnen winnen IMO
Amir Zeyada, gefeliciteerd

Justinian
27-03-2007, 21:09
Qtiepie, schei nou eens uit, alstjeblieft ik zie je ook al op fighttalk de hele tijd van die rare posts plaatsen.
Het was gewoon een lucky punch niet meer en niet minder als dat.
Tyrone is en blijft een veel betere thaiboxer en iedereen kan eens tegen een verdwaalde stoot aanlopen.
Je hebt toch zelf ook de hele partij gezien????
Lucky punch?? Absoluut niet! Zeker, Spong domineerde de partij tot op dat moment, maar de stoot van Zeyada was loepzuiver en dat is zeker geen lucky punch!

Dutch Rebel P.
27-03-2007, 21:32
Ik denk dat het verstandiger is alleen kritiek op een uitslag te geven als je de partij ook gezien hebt. Het was zeker niet zo dat beide vechters opstonden en Dijkman er toen een eind aan maakte. Hij moest tussenbeide komen omdat Kaptein in een positie lag waarbij hij niet meer weg kon bewegen en zeer harde stoten moest ontvangen deels gedekt en deels niet. Hij deed niets meer en begon tijdens het incasseren te schreeuwen. vandaar het terechte ingrijpen. Onder normale mma regels had Jones de partij al na twee rondes gewonnen, gezien alle take downs die voor hem waren (stuk of 6) en dominante grondwerk. Een eerder g&p offensief van jones werd wegens lichtuitval door Dijkman onderbroken waarna onder Rings regels helaas de partij niet vanuit de zelfde positie werd hervat. Daar kwam Kaptein erg gelukkig mee weg. Kortom een duidelijke winstpartij voor Jones


nou weet niet welke partij je hebt zitten kijken maar staand was Kaptijn 3x beter, na die 2 rondes zou Kaptijn moeten hebben gewonnen, want staan was ie beter en op de grond heeft Jones niks kunnen doen... Staand maakte Billy zijn scores met vooral lowkicks en stootwerk. Jones stond erbij als ja niks en deed ook niks behalve af en toe naar de grond. Daar kon hij in de 30 seconden niks doen, dus dat noemen we goed afhou werk. Maarja zoweizo die rare punten telling bij rings...En zelfs op de fotos (en video ;) ) zie je duidelijk dat Kaptijn in ze dekking ligt met het G&P, maarja die Dijkman is gewoon een schele mongool... En hij heeft weer is een hele partij verneukt... Gala was op zich wel oke, maar tog veelroyzooi partijen ertussen jammer...

Fr3ddy
28-03-2007, 00:50
nou weet niet welke partij je hebt zitten kijken maar staand was Kaptijn 3x beter, na die 2 rondes zou Kaptijn moeten hebben gewonnen, want staan was ie beter en op de grond heeft Jones niks kunnen doen... Staand maakte Billy zijn scores met vooral lowkicks en stootwerk. Jones stond erbij als ja niks en deed ook niks behalve af en toe naar de grond. Daar kon hij in de 30 seconden niks doen, dus dat noemen we goed afhou werk. Maarja zoweizo die rare punten telling bij rings...En zelfs op de fotos (en video ;) ) zie je duidelijk dat Kaptijn in ze dekking ligt met het G&P, maarja die Dijkman is gewoon een schele mongool... En hij heeft weer is een hele partij verneukt... Gala was op zich wel oke, maar tog veelroyzooi partijen ertussen jammer...

Die partij was drama.. Kaptijn liep achteruit en deed niks anders dan inside lowkicks(?) en hij deed ook continue iets met zijn rechterbeen(?)
Als het dan toch een titelgevecht is doe dan in ieder geval net alsof je de titel wilt hebben.. Geen van beiden ging er in mijn ogen voor.

Rverm
28-03-2007, 05:00
met ze rechterhak hakte die op het linkerscheenbeen van jones..die in het begin deed alsof het hem niks deed maar na een paar x toch ze been maar wegtrok...kaptijn moest wel afstand bewaren want op de grond is vrij weinig te beginnen tegen jones...

Kameleon
29-03-2007, 01:34
Ik denk dat het verstandiger is alleen kritiek op een uitslag te geven als je de partij ook gezien hebt. Het was zeker niet zo dat beide vechters opstonden en Dijkman er toen een eind aan maakte. Hij moest tussenbeide komen omdat Kaptein in een positie lag waarbij hij niet meer weg kon bewegen en zeer harde stoten moest ontvangen deels gedekt en deels niet. Hij deed niets meer en begon tijdens het incasseren te schreeuwen. vandaar het terechte ingrijpen. Onder normale mma regels had Jones de partij al na twee rondes gewonnen, gezien alle take downs die voor hem waren (stuk of 6) en dominante grondwerk. Een eerder g&p offensief van jones werd wegens lichtuitval door Dijkman onderbroken waarna onder Rings regels helaas de partij niet vanuit de zelfde positie werd hervat. Daar kwam Kaptein erg gelukkig mee weg. Kortom een duidelijke winstpartij voor Jones

Helemaal mee eens. was sowieso een ***partij!

Richelieu
29-03-2007, 02:00
volgens mij is deze uitslag verkeert om en winst voor Hamidi

1. K-1 B-70Kg Hamidi El Mahdoui (Top Team Beverwijk) vs Sergio (Clyde van Dams) WOP

Sorry voor deze verkeerde uitslag. De winst was in deze partij voor Hamidi El Mahdoiu (Top Team Beverwijk). Geen idee hoe ik dit verkeerd kon hebben..:(

paspoes
29-03-2007, 02:02
geef niet man, jij mag fouten permiteren;)