PDA

View Full Version : Contactgegevens Vos Gym in Vegas gezocht



Mickey
01-04-2007, 13:05
Alright! Ik kom er vanochtend stomtoevallig achter dat half vos gym in Las Vegas rondloopt! Aangezien ik daar momenteel zelf ook ben lijkt het me ontzettend cool om een verslag te maken van Antoni zn partij donderdag a.s. op UFC Fightnight!

Ik heb alleen even geen idee hoe ik in contact kan komen met de jongens
hier. Iemand enig idee waar Antoni hier traint of heeft iemand een telefoonnummer van overgekomen Vos mensen?

Je kunt hier posten of me pmen.. Its all the same to me ;)
Tips zijn ook welkom ;)

Wheelie
01-04-2007, 21:27
cool Michel, misschien weet Norma meer

the monk
02-04-2007, 19:39
Alright! Ik kom er vanochtend stomtoevallig achter dat half vos gym in Las Vegas rondloopt! Aangezien ik daar momenteel zelf ook ben lijkt het me ontzettend cool om een verslag te maken van Antoni zn partij donderdag a.s. op UFC Fightnight!

Ik heb alleen even geen idee hoe ik in contact kan komen met de jongens
hier. Iemand enig idee waar Antoni hier traint of heeft iemand een telefoonnummer van overgekomen Vos mensen?

Je kunt hier posten of me pmen.. Its all the same to me ;)
Tips zijn ook welkom ;)

OF REDJUH!

the monk
02-04-2007, 19:40
Alright! Ik kom er vanochtend stomtoevallig achter dat half vos gym in Las Vegas rondloopt! Aangezien ik daar momenteel zelf ook ben lijkt het me ontzettend cool om een verslag te maken van Antoni zn partij donderdag a.s. op UFC Fightnight!

Ik heb alleen even geen idee hoe ik in contact kan komen met de jongens
hier. Iemand enig idee waar Antoni hier traint of heeft iemand een telefoonnummer van overgekomen Vos mensen?

Je kunt hier posten of me pmen.. Its all the same to me ;)
Tips zijn ook welkom ;)

Maar wat doe half Vosgym daar dan eigenlijk, kijken naar Antoni?

mama
03-04-2007, 02:20
sorry Mickey ben niet veel wijzer geworden
maar ben nog voor je bezig
;)

vond het ff te duur om vanuit Barcalona dingen te gaan regelen
was wel leuk om contact met jou te hebben. de moderne techniek staat voor niets. ;)

mama
03-04-2007, 07:40
Michel check je pm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of bel me ff
(denk wel aan het tijdverschil ;))

Justinian
03-04-2007, 16:50
Veel plezier Mickmeister!

NormaR
03-04-2007, 17:51
Ivo, zit in ook in Vegas. Ik weet echter niet of naar Antoni gaat kijken. De kaartjes zijn vanaf $150,-....

De man van 14K
03-04-2007, 17:57
dure hobby...

SankakU
03-04-2007, 20:27
Ik wil Mickey pm-en, maar gaat niet (disabled?)... Kan iemand me helpen, Mickey zal jullie dankbaar zijn ;-)

Paganstars
03-04-2007, 20:54
mwah kan je het beter op spike kiekuh! Is veel goedkoper! Maar als je er toch al bent... kan je net zo goed gewoon live gaan kijken!

Ronald
04-04-2007, 04:00
Ik wil Mickey pm-en, maar gaat niet (disabled?)... Kan iemand me helpen, Mickey zal jullie dankbaar zijn ;-)
Heb 't even nagekeken, maar als het goed is moet je 'm gewoon kunnen PM'en...

Mickey
04-04-2007, 06:34
Hey mensen! Bedankt voor alle hulp! Dat heeft echt een boel geholpen!
Ik heb contact gehad met Antoni, Ivo en de vriendin van Randleman!
Het gaat goed komen!

Iedereen dus super bedankt! Ik hou jullie op de hoogte.
Zal igg een paar vette kiekjes voor jullie maken en als alles goed gaat ook nog wat vette interviewtjes regelen! :P

chief108
04-04-2007, 07:08
vermaak je niet te veel will ya?
we zijn zo ook al jaloers genoeg op je....

Mickey
04-04-2007, 10:18
Heheh.. Zojuist ffkes in de Palms geweest.
Ivo, Antoni en een mystery mixfight.nler gesproken die liever incognito blijft..

In de lobby kwam ik Kenny Florian uit TUF1 nog tegen! Aardige gast!

Wheelie
04-04-2007, 18:43
Zal igg een paar vette kiekjes voor jullie maken en als alles goed gaat ook nog wat vette interviewtjes regelen! :P

erg cool Michel :thup:

Tsuki
04-04-2007, 18:56
*JALOERS* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

remco pardoel
05-04-2007, 03:23
en mij niet mee nemen???
:-(

damn... heel veel plezier daar!

Mickey
05-04-2007, 11:42
Van mij had je mee gemogen Rem ;)
Ik denk dat jij met nog wel 1 of 2 toffe tenten hier had kunnen laten zien.. ;)

Gister Met Joe "Daddy" Stevenson gesproken!
Super aardige gast ook! Hij is de winnaar van TUF2. Hij had helaas niet zo heel veel tijd voor een interview omdat hij direct na zn training weg moest,
maar hij heeft me nog wel even te woord gestaan over zn partij en zn training. Die gast is gemotiveerd! Hij heeft even met zn tegenstander (Guillard) in een huis gezeten in TUF2 en daar heeft hij wat aanvaringen met hem gehad. Dus het is een grudge match volgens Joe.

De sportschool waar hij traint was de Cobra Kai Dojo. Een sportschool met een erg hoog Rocky gehalte! Een grote mat, een kooi en een ring in 2 kleine zaaltjes met her en der bokszakken en fitnessapperatuur neer gezet.
Grappig detail was dat ze tussen al die sportspullen ook een werkende Street fighter 2 arcade kast hadden staan!

Daar aangekomen viel me op dat hij aan het trainen was met een niet onbekende vechter.. Hij was aan de slag met Kevin Randleman! Terwijl
ik sta te kijken hoe ze nog best hard trainen zo kort voor de partij in de snik heete sportschool, zie ik plots een grote vent met een cowboyhoed
naast me staan.. Hij kwam me bekend voor.. Na 5 seconden drong tot me
door dat ik naast Heath Herring stond.. ;) Ook nog even mee gesproken.. en hij vond het grappig om weer nederlands te horen (zn nederlands is bijzonder goed trouwens).

Tot slot nog even wat dingetjes in kunnen slaan bij de fightshop die naast de dojo zat. www.onthemat.com zit daar gehuisvest en ze hebben echt
gaaf spul.. Heb dus direct even ingeslagen ;)

Helaas dus geen uitgebreid interview kunnen bezorgen, maar zodra ik thuis ben zal ik de foto ff posten van de sportschool en van het evenement.
Ik heb er iig zin in!

Moet straks eerst nog ff een fles vodka ritselen.. Ik heb een weddenschap met Appelsap die ik nog moet afbetalen ;)

mama
05-04-2007, 17:15
appelsap wint te veel flessen vodka
zo wordt het nooit wat met zijn mma carriere
;)
Als je toch bezig bent Mickey
Wil je voor mij kijken of je ergens een zak mm's peanutbutter kan vinden....... please.... :kus:

chief108
05-04-2007, 19:35
appelsap wint te veel flessen vodka
zo wordt het nooit wat met zijn mma carriere
;)
Als je toch bezig bent Mickey
Wil je voor mij kijken of je ergens een zak mm's peanutbutter kan vinden....... please.... :kus:
peanut??? :rolleyes:

PM mij maar reese's peanut butter cups...
http://en.wikipedia.org/wiki/Reese's (http://en.wikipedia.org/wiki/Reese%27s)
http://www.hersheys.com/products/details/reesespeanutbuttercups.asp

mama
05-04-2007, 21:24
yeps i know
foutje
:blush:
maar mijn engels is smorgens vroeg niet zo goed
wou het veranderen. maar kijk maar naar de tijd
de mannen moeten om half 9 in de klas zitten en ze moesten hun schoenen nog aan, gel in hun haar
pinuts allemaal ;)

chief108
05-04-2007, 21:29
LOL...

Ton
05-04-2007, 21:29
Klinkt als een mooie ervaring Mickey!!!!!!
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal en de fotos!