PDA

View Full Version : Vecht Valentijn Overeem nog?



Ralph
03-04-2007, 22:27
Zijn laatste gevecht was volgens mij tegen Milco Voorn van een dik jaar geleden. Weet iemand hier of hij nog aspiraties heeft om de ring/kooi in te stappen? Hij heeft nu een jaar volop kunnen trainen en ik hoop eerlijk gezegd dat hij nog een geslaagde comeback kan maken.

goro
03-04-2007, 23:10
Zijn laatste gevecht was volgens mij tegen Milco Voorn van een dik jaar geleden. Weet iemand hier of hij nog aspiraties heeft om de ring/kooi in te stappen? Hij heeft nu een jaar volop kunnen trainen en ik hoop eerlijk gezegd dat hij nog een geslaagde comeback kan maken.

Ik hoop het ook! Hij heeft veel talent mr is volgens mij een beetje luier als zijn broertje! :)
Van goed leven genieten he!

Influcted
03-04-2007, 23:12
Volgens mij was hij retired.

RedDawn
04-04-2007, 00:36
Dat hoor ik meer van lui zijn, maar Bas Rutten zei juist dat hij niemand zo hard had zien trainen als Valentijn. Dat was dan ook bijna 10 jaar geleden.

Ik zou het heel zonde vinden als Valentijn niet meer terug komt! Hij verdient een waardiger afsluiting van zijn carriere!

Shytown
04-04-2007, 03:43
Toevallig van het weekend nog een paar oude partijen van hem teruggekeken, super. Gezien mijn signature kan je er vanuitgaan dat ik hem graag weer zie vechten, mits wel op zijn oude niveau. Zijn laatste partij(en) was hij dat helaas niet, dus hopelijk stapt hij weer met frisse moed in de ring om e.e.a. recht te zetten.
Wellicht met zijn broer mee trainen in het buitenland en dan naar UFC?

bloody
04-04-2007, 04:28
damn hij deed het eerder heel erg goed ik hoop dat hij weer de ring in gaat

paspoes
04-04-2007, 05:17
damn hij deed het eerder heel erg goed ik hoop dat hij weer de ring in gaat

x100:thup: