PDA

View Full Version : Xander nel VS Jamie Saunders??



frederik peterson
04-04-2007, 01:55
dit blijkt al te zijn zijn vastgesteld in een matchmaking van 5 mei in hoogwoud??
maar weten beiden vechters hier van af??
dit zal dan een rematch worden, waarvan xander nel de vorige ontmoeting had gewonnen op een armklem volgens mij...
mike's gym vs loeks gym....:twak:
wat zal dit een knaller worden!!
weet iemand hiervan??

Kaun
04-04-2007, 02:03
toen ik van de week met Jamie trainde had hij het hier ook al over jah,,nu nog een officiele bevestiging..

ICON
04-04-2007, 02:06
saunders is toch hooligan? hij vocht op n shooto gala tegen pieter manhattan

De man van 14K
04-04-2007, 02:43
ask Chico... die traint volgens mij ook met die gozer.

Pimp-Daddy
04-04-2007, 18:30
Keb hier nog niks over gehoord, maar ik heb door omstandigheden de binnenkant van de sportschool ook al 2 maanden niet gezien. Dus mss heb ik ook wel iets gemist.

Maar als deze partij door zou gaan op welke regels is het dan??

Ik ga deze week of volgende week weer beginnen, dus als ik wat hoor, zijn julie gelijk de eerste...:p

Pimp-Daddy
04-04-2007, 23:20
even off-topic: ik ben helemaal vergeten wanneer jij je toetsenbord op zou eten. Op welke voorwaarde was dat ook alweer?

Als Joerie van Souwer verliest, maar dat gebeurt toch niet...:)

schneider
05-04-2007, 04:21
saunders is toch hooligan? hij vocht op n shooto gala tegen pieter manhattan

ja jamie saunders is hooligan

frederik peterson
05-04-2007, 05:46
ik begrijp dat 'pimp daddy' xander nel is??
wil jij wel vechten tegen die jongen, omdat je nog niet eens bent begonnen met trainen... als dit al mischien over een maand is???
het word trouwnens georganiseerd door sokudo gym in hoorn..

De man van 14K
05-04-2007, 06:20
lekker boeiend, paar keer hard trainen en knallen!

Chico
06-04-2007, 02:48
saunders is toch hooligan? hij vocht op n shooto gala tegen pieter manhattan
Hij is idd hooligan... weet niet of ie tegen pieter manhattan heeft gevochten maar hij heeft wel een aantal shooto partijen gedraaid..


ask Chico... die traint volgens mij ook met die gozer.
ben al bijna een jaartje niet meer bij loek's geweest vanwege de ene blesurre na de andere... :crying: dit is een klote jaar voor me sportief gezien

Jamie Hooligan
06-04-2007, 19:23
Dit wordt voor mij de eerste keer in 2 jaar ooit dat ik een reactie op mixfight achterlaat.....Het zit namelijk zo, op 5 mei is inderdaad in hoogwoud een gala georganiseerd door sokudo gym,
ik heb hier speciaal gevraagd om een rematch tegen xander nel,
de organisator zou contact opnemen met mike"s gym, en we zullen verder zien, vind wel dat na 2 en half jaar ik dat nu wel mag vragen toch?
dus xander... bij deze,,, als je zin hebt , horen we dat graag...

Pimp-Daddy
06-04-2007, 20:02
Dit wordt voor mij de eerste keer in 2 jaar ooit dat ik een reactie op mixfight achterlaat.....Het zit namelijk zo, op 5 mei is inderdaad in hoogwoud een gala georganiseerd door sokudo gym,
ik heb hier speciaal gevraagd om een rematch tegen xander nel,
de organisator zou contact opnemen met mike"s gym, en we zullen verder zien, vind wel dat na 2 en half jaar ik dat nu wel mag vragen toch?
dus xander... bij deze,,, als je zin hebt , horen we dat graag...

Hé Jamie, ik heb altijd zin:p . En ik vind dat iedereen altijd een rematch verdiend. Ik heb er zelf namelijk ook al meerdere gekregen. Dus bij deze staat onze rematch.
Het enige probleem is dat ik niet precies weet wanneer ik weer begin met trainen, omdat ik net mn 2e kindje heb gekregen, en net klaar ben met de verbouwing van mn nieuwe huis. Dus zoals je wel kan begrijpen ben ik naast mn normale horeca baan, ook thuis erg druk.
Maar ik zal tegen Mike zeggen, als ik weer op de sportschool ben, dat ik graag tegen jou een partijtje wil knokken.

Gr. Xander...

Jamie Hooligan
06-04-2007, 20:21
gefeliciteerd met je kleine pimp daddy jr :) ,,,, wist helemaal niet eens dat je vader was?? van twee zelfs.... erg sportief van je verder..
we zullen zien hoe dit gaat uitpakken, ik spreek je
gr jamie

Fr3ddy
10-04-2007, 18:03
Toch cool hoe partijen hier soort van tot stand komen!
Yes zeker, lijkt me ook wel een leuke partij om te zien!