PDA

View Full Version : Toernooien gezocht



Sjaak
05-04-2007, 22:30
Ik zoek voor mijn jongens kyokushin toernooien maar het lijkt wel of ze steeds spaarzamer worden hier in Nederland. Tips voor elk full kontakt karate toernooi worden op prijs gesteld, Ook 4 mans kyokushin ringfights op kickboksgala's zijn welkom of zelfs C-klasse kickbokspartijen.
Wie kan helpen, heb een paar jongens die veel willen knokken en het maakt niet uit tegen wie, elke tegenstander in hun gewichtsklasse is welkom

Alvast bedankt

Osu Sjaak

Sjaak
07-04-2007, 08:29
Jongens bedankt voor de tips

osu Sjaak

De man van 14K
07-04-2007, 22:31
Is er over de grens (Belgie / Duitsland) niet meer te beleven op Kyokushin gebied?

Effective
07-04-2007, 23:48
Bokstrainer erbij en de ring in zou ik zeggen, daar liggen de partijen voor het oprapen. Naast je eigen toernooien denk ik niet dat er nog veel te beleven is op kyokushin gebied (elke bond z'n eigen NK). Kickboksen is best wel te doen als kyokushin-karateka, steeds meer goeie vechters maken de overstap. (vb. Harry Bosma)

OSU

Sjaak
08-04-2007, 00:30
Is er over de grens (Belgie / Duitsland) niet meer te beleven op Kyokushin gebied?

Volgens mij is het komkommertijd

Sjaak
08-04-2007, 00:31
Bokstrainer erbij en de ring in zou ik zeggen, daar liggen de partijen voor het oprapen. Naast je eigen toernooien denk ik niet dat er nog veel te beleven is op kyokushin gebied (elke bond z'n eigen NK). Kickboksen is best wel te doen als kyokushin-karateka, steeds meer goeie vechters maken de overstap. (vb. Harry Bosma)

OSU

Yep goeie karateka, hoe doet die het in het kickboksen ?

osu

harryg
08-04-2007, 00:56
Osu Sjaak,

Ik heb nog wel twee toernooien voor je:

20-21 April 5th Open Polish Ashihara Karate Cup Darlowo

18 Augustus 18th International Ashihara Karate Championships & Sabaki Challenge 2007 - Cape Town, South Africa

Osu,

Harry

Sjaak
08-04-2007, 01:11
Osu Sjaak,

Ik heb nog wel twee toernooien voor je:

20-21 April 5th Open Polish Ashihara Karate Cup Darlowo

18 Augustus 18th International Ashihara Karate Championships & Sabaki Challenge 2007 - Cape Town, South Africa

Osu,

Harry

Osu Harry.

bedankt maar heb je niks dichters in de buurt ;) en hoewel Polen wel te doen is gaat dat niet lukken omdat ik 20 april naar buitenland vertrek om les te geven.

Maar als er Ashihara toernooien zijn dan hoor ik dat graag

Osu Sjaak