PDA

View Full Version : Ultimate fight night April 5 RESULTS *spoiler*



Onkruit
06-04-2007, 17:25
Florian beat Mishima via third round rear naked choke

McCully beat Hardonk via ridiculous snooze fest decision

Pellegrino beat Mohr via first round ankle lock

Stevenson beat Guillard by guillotine quick in the first round


fights that weren't shown
Thiago Tavares beat Naoyuki Kotani by unanimous decision

Roan Carneiro beat Rich Clementi by unanimous decision

Kuniyoshi Hironaka beat Forrest Petz by unanimous decision

Drew Fickett beat Keita Nakamura by unanimous decision

Wilson Gouveia beat Seth Petruzelli by guillotine choke in round 2

NormaR
06-04-2007, 17:41
Kut....


Justin McCully (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=930) vs. Antoni Hardonk (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1518)
Round 1
Hardonk grazes a head kick in the opening seconds. McCully presses the Dutch fighter against the cage. McCully trips Hardonk and takes him to the mat. McCully lands a solid elbow to his opponent's face. The American postures up and delivers a few punches. Hardonk attempts an armbar but it costs him position as McCully moves to side control. McCully punishes Hardonk with more punches and elbows. Hardonk catches a deep, but sloppy armbar. McCully fights it off and escapes just before the round ends. 10-9 for McCully.

Round 2
MCully trips Hardonk and takes the Dutch fighter into his element. Hardonk goes for an arbar but McCully drills him with three punches to the head. Hardonk is bleeding out of his mouth. McCully casually sits back in his opponent's closed guard and tees off with punches to the head and body. McCully cruises in the second frame, 10-9.

Round 3
Hardonk opens up with a low kick and a right hand but McCully answers with a stiff right hand. McCully is looking fatigued. Hardonk stuns the Amerian with a knee to the chin and a few punches. McCully takes the fight back to the canvas with a well executed trip. McCully passes to side-control but Hardonk shows nice leg work to get his guard back. Sherdog.com scores the fight 30-27 for Justin McCully. The judges agree - 30-27 x 3. Sherdog.com's Greg Savage reports that McCully's handlers have told him that they believe that McCully has suffered serious damage to the arm that was caught in the submission in the first round.

Van sherdog.com

Eelco
06-04-2007, 17:50
gaat m'n v-cash :twak:

nicolas the red
06-04-2007, 18:27
da's dik kut. maar antoni heeft dus blijkbaar nog een heel pak werk voor de boeg met z'n takedown defense. mc cully is wel een zwarte band BJJ natuurlijk.

knilles
06-04-2007, 18:40
Foto´s van de partij: http://www.sherdog.com/news/pictures.asp?n_id=7186&my_page=2&my_title=Justin%20McCully%20vs.%20Antoni%20Hardonk

NormaR
06-04-2007, 18:40
Ik was er al bang voor...Voor die Justin was dit gevecht alles of niets. Ondanks z'n blijkbaar vernaggelde arm zal hij dol en dol blij zijn en ik krijg een naar gevoel in m'n maag als ik aan de teleurstelling van Antoni denk.... Hij was zwaar favoriet bij dit gevecht. Voor zover ik weet heeft hij een contract voor 3 gevechten bij de UFC waarvan hij er twee moet winnen. Voor hem is het dus de volgende keer alles of niets. Ik ben al even snel de diverse Amerikaanse vechtsportfora afgegaan en Antoni wordt nu al behoorlijk afgekraakt....Ik baal hier echt van.....

The Bulldog
06-04-2007, 18:56
dus de Yanken zijn niet anders dan de NL-der....

Antoni gaat de volgende keer ass kicken...klaar..jammer voor nu maar hij weet waar aan te werken...

De man van 14K
06-04-2007, 19:04
Fuck fuck fuck.. wat een klotezooi!!

stiffler
06-04-2007, 19:05
damm daar gaat mijn cash !!

Marco (scheids)
06-04-2007, 19:27
Jammer Antony ...volgende keer beter !!

stiffler
06-04-2007, 19:42
maar het is idd heel jammer voor Antony. Better luck next time

makavelli
06-04-2007, 19:56
Ik vond Atoni niet echt een goede strategie hebben...
Openen met midden trappen tegen een grappler is niet slim
En dan constant voor de submission gaan tegen een BJJ blackbelt terwijl jezelf een blauwe band hebt. Als hij gewoon af had geklemd in de guard had ie minstens elke ronde een stand up gekregen

Influcted
06-04-2007, 19:59
Daar gingen al mijn vCash.

Wheelie
06-04-2007, 20:03
Jammer voor Anthony Hardonk

warbunny
06-04-2007, 20:41
Ik was er al bang voor...Voor die Justin was dit gevecht alles of niets. Ondanks z'n blijkbaar vernaggelde arm zal hij dol en dol blij zijn en ik krijg een naar gevoel in m'n maag als ik aan de teleurstelling van Antoni denk.... Hij was zwaar favoriet bij dit gevecht. Voor zover ik weet heeft hij een contract voor 3 gevechten bij de UFC waarvan hij er twee moet winnen. Voor hem is het dus de volgende keer alles of niets. Ik ben al even snel de diverse Amerikaanse vechtsportfora afgegaan en Antoni wordt nu al behoorlijk afgekraakt....Ik baal hier echt van.....
Hij werd terecht afgekraakt. Alsof hij totaal geen idee had wat te doen. Blauwe band bij Rickson Gracie, nou het leek eerder of hij die band "gekocht" had. Je gaat toch niet aan een arm lopen trekken bij een armbar? JE MOET ALLEEN DE ARM VASTHOUDEN, HARDONK! Je heupen doen het werk. Dan komt hij ook nog met Ernesto Hoost in zijn corner, alsof die enig benul heeft wat te doen. Na ronde 1 heeft hij ook niets meer gepoogt op de grond en met high kicks terwijl je een slechte takedown defense hebt is ook niet echt snugger. Het lijkt of hij totaal geen zelfkennis heeft noch kennis van de sport waar hij zich begeeft.

Ik weet niet wat het is maar elke Nederlandse vechter in de UFC lijkt te denken dat enkel kickboxen "echt" vechten is en een klein beetje grondvechten best geinig is en worstelen nee dat is iets waar men helemaal niet in to zijn. Mannen die elkaar een beetje grijpen, dat is "vies". Nou die middelmatige vechter die je nu tegenkwam had je met dat beetje worstelen letterlijk kunnen verkrachten en voor dood achter kunnen laten. Misschien dat je dan iets serieuzer naar gaat kijken.

Met Hardonk wordt het niets als hij in Nederland blijft trainen en dan nog denk ik dat hij het niet meer zal leren op die leeftijd.

warbunny
06-04-2007, 20:45
Ik vond Atoni niet echt een goede strategie hebben...
Openen met midden trappen tegen een grappler is niet slim
En dan constant voor de submission gaan tegen een BJJ blackbelt terwijl jezelf een blauwe band hebt. Als hij gewoon af had geklemd in de guard had ie minstens elke ronde een stand up gekregen
Ach hou toch op. Hij had die kerel 10x kunnen pakken met een submission. Het zou hem nooit gelukt zijn om die kerel lang genoeg te klemmen om een stand up te krijgen. Het is Nederland niet waar men een beetje raar kijkt als men op de grond bezig zijn. Zolang de ellebogen naar zijn kop vliegen blijven ze daar. Treurig vond ik het dat hij probeerde op zijn rug na ronde 1 een beetje terug probeerde te slaan.

Je moet je ook niet blindstaren op bandjes. Blauwe banden hebben in het verleden genoeg zwarte banden gesubmit. Hardonk had de mogelijkheden moeten herkennen en niet naar het kleurtje van een band moeten kijken. In ronde 1 deed hij het 100x beter dan in ronde 2 en 3.

warbunny
06-04-2007, 20:47
Jammer Antony ...volgende keer beter !!
Dit was geen pech, dit was gebrek aan kennis en kwaliteit. Dit zal elke keer gebeuren bij iemand die ook maar enige takedown kwaliteiten heeft. Iedereen dus, alleen zijn er nog vogels die vertrouwen hebben in hun standup en het wellicht tegen Hardonk zullen proberen maar ieder ander weet nu hoe die Hardonk moet aanpakken.

NormaR
06-04-2007, 21:41
Antoni heeft kennis en kwaliteit genoeg en traint een paar maanden in het jaar in Amerika. Ik heb het gevecht niet gezien maar toen ik las dat hij begon met een hoge trap vond ik dat ook wel wat vreemd. Low-kick was logischer geweest. Hij zal er om de één of andere reden niet met z'n hoofd bij zijn geweest. Affijn, er zal morgen nog wel een post-fight interview op de UFC site staan en dan horen we wel wat er met hem aan de hand was. Zoals je in die sherdog play by play kunt lezen blijkt McCulley toch een fikse armblessure in de eerste ronde te hebben opgelopen. Zo slecht was die armklem van Antoni dus niet en dat McCulley toch doorvocht zegt ook wel wat over zijn wil om te winnen. Misschien is hij toch niet zo'n middelmatige vechter. Hij was in ieder geval super gemotiveerd (zie hier het pre-fight interview met hem: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=5031 ) Afgezien daarvan had McCulley beeldmateriaal genoeg van Antoni om te bestuderen terwijl Antoni niets van zijn vechtstijl afwist. Affijn, mijn rotgevoel voor Antoni blijft. Redjuh, als je van Antoni heb gehoord PM me dan.

warbunny
06-04-2007, 22:04
Ik zou eerst de wedstrijd gaan bekijken dan. Hij had zo veel mogelijkheden om die kerel te submitten en die eerste armbar poging had gewoon het einde moeten zijn. Ik snap gewoon niet waar hij mee bezig was. Als hij het goed deed was die arm gewoon in tweeen als zijn tegenstander niet wenst te tappen. Iemand die dat niet ziet, wordt gewoon of slecht gecoacht of weet het gewoon niet. Zijn tegenstander werd daarentegen wel goed door Tito gecoacht. Ik heb ook niets gehoord van Hardonk's corner maar als dat alleen Hoost was dan is dat ook niet verwonderlijk. Als Hardonk het niet weet kan Hoost hem ook niet helpen, zeker ook gezien het feit dat het gevecht zich voor 90% op de grond afspeelde.

Ronald
06-04-2007, 22:15
Dit gevecht was idd niet best. Ik begreep ook de strategie van Hardonk niet. Helaas moet je constateren dat, naast de strategie, Hardonk ook verloren heeft van een tegenstander die niet goed was. Echt jammer. Ik ben benieuwd welke aanpassingen Hardonk gaat doen en hoe z'n volgende gevecht er uit gaat zien.

LJ Silver
06-04-2007, 22:25
Nou die middelmatige vechter die je nu tegenkwam had je met dat beetje worstelen letterlijk kunnen verkrachten en voor dood achter kunnen laten. Misschien dat je dan iets serieuzer naar gaat kijken.

Met Hardonk wordt het niets als hij in Nederland blijft trainen en dan nog denk ik dat hij het niet meer zal leren op die leeftijd.

Je klinkt een beetje gefrustreerd vriend, beetje respect mag ook wel. Lekker makkelijk om van achter je computer iemand te gaan afzeiken zo, niet? :thown:

makavelli
06-04-2007, 22:29
Ach hou toch op. Hij had die kerel 10x kunnen pakken met een submission. Het zou hem nooit gelukt zijn om die kerel lang genoeg te klemmen om een stand up te krijgen. Het is Nederland niet waar men een beetje raar kijkt als men op de grond bezig zijn. Zolang de ellebogen naar zijn kop vliegen blijven ze daar. Treurig vond ik het dat hij probeerde op zijn rug na ronde 1 een beetje terug probeerde te slaan.

Je moet je ook niet blindstaren op bandjes. Blauwe banden hebben in het verleden genoeg zwarte banden gesubmit. Hardonk had de mogelijkheden moeten herkennen en niet naar het kleurtje van een band moeten kijken. In ronde 1 deed hij het 100x beter dan in ronde 2 en 3.

Ik weet niet of je al vaker ufc wedstrijden hebt gezien maar daar passen ze ook gewoon stand ups toe als er te weinig gebeurd op de grond..
Als hij gefocussed had op verdedigen en afklemmen waren die ellebogen niet op hem afgevlogen en had ie heus wel een stand up gekregen. Bij de ufc vinden ze het ook belangrijk dat het gevecht er aantrekkelijk uitziet

NormaR
06-04-2007, 22:30
Je klinkt een beetje gefrustreerd vriend, beetje respect mag ook wel. Lekker makkelijk om van achter je computer iemand te gaan afzeiken zo, niet? :thown:

x2 :wacko:

Nopain85
06-04-2007, 22:45
Ik vind antoni een top vechter hoor , maar ik heb nooit begrepen dat iemand met zoveel talent in het staande gedeelte zijn zwakste punt altijd zijn takedown defense is en dan heb ik het niet alleen over antoni maar daar zijn er nog veel meer van , hij liet zich eigen zo makkelijk tegen de kooi drukken .

maarja gewoon hard werken en volgende keer slaat die er weer 1 k.o

suc6 antoni

remco pardoel
06-04-2007, 23:02
een zwarte band BJJ is bij uitstek niet iemand die ok is met worpen
(uitzonderingen daaar gelaten) Mc Cully is belabberd met zijn worpen.

Hardonk zal zijn spel op de grond beter moeten spelen
even opnieuw plannen en kijken met welk team je een commitment met de grond trainingen aangaat
Dit moest een partij zijn die hij zou moeten kunnen winnen

Hardonk, als je dit leest, bel me maar eens op en ik kan je wel een paar goede ideen geven..

remco pardoel
06-04-2007, 23:04
Warbunny:
Antoni traint bij Rickson Gracie.
Misschien wel eens verstandiger om wel meer tijd aan zijn trainingen in Nederland te gaan besteden

redjuh
07-04-2007, 01:04
Ik vond Atoni niet echt een goede strategie hebben...
Openen met midden trappen tegen een grappler is niet slim
En dan constant voor de submission gaan tegen een BJJ blackbelt terwijl jezelf een blauwe band hebt. Als hij gewoon af had geklemd in de guard had ie minstens elke ronde een stand up gekregen

en daarom is het maar goed dat jij het niet doet he

De man van 14K
07-04-2007, 01:17
gelul van de zijlijn! ga nu niet lopen doen alsof Antoni een fucking amateur is, hij weet heel goed waar hij mee bezig is en zal zeker zijn conclusies trekken uit deze partij.

RedDawn
07-04-2007, 01:56
Grappig om te zien, dat dezelfde mensen, die Hardonk nog een paar weken geleden de hemel in prezen, hem nu tot de grond toe afbreken.

Ronald
07-04-2007, 02:23
Ik heb het gevecht niet gezien...
Hij staat ondertussen in het Multi Media Forum :)

bladetrinity
07-04-2007, 02:29
Jammer dat hij verloren heeft.
Ik hoop gewoon dat hij volgnede keer weer verder gaat
waar hij gebleven was slopen van tegenstanders.
Iedereen heeft wel eens een mindere partij.

Onkruit
07-04-2007, 02:31
Warbunny:
Antoni traint bij Rickson Gracie.
Misschien wel eens verstandiger om wel meer tijd aan zijn trainingen in Nederland te gaan besteden

Begrijp ik het goed, jij bent beter dan Rickson?

Nopain85
07-04-2007, 02:39
Begrijp ik het goed, jij bent beter dan Rickson?

dat bedoeld hij niet , en dat maakt ook geen reet uit , het gaat om iedeen zoals die al eerder aangaf je moet gewoon met een goeie strategie een gevecht ingaan en dat heeft die deze x gewoon niet gedaan , als je nou niks meer mag zeggen over vechters uit eigen land .

misschien maar met crocrop ze sprawl trainen :D

antoni heeft 15 jaar kickboks ervaring ofzo toch ? dan is zijn takedown def gewoon het belangrijkst om te trainen . weet iemand of hij in het buitenland worstelt ofzo ?

RedDawn
07-04-2007, 02:54
dat bedoeld hij niet , en dat maakt ook geen reet uit , het gaat om iedeen zoals die al eerder aangaf je moet gewoon met een goeie strategie een gevecht ingaan en dat heeft die deze x gewoon niet gedaan , als je nou niks meer mag zeggen over vechters uit eigen land .

misschien maar met crocrop ze sprawl trainen :D

antoni heeft 15 jaar kickboks ervaring ofzo toch ? dan is zijn takedown def gewoon het belangrijkst om te trainen . weet iemand of hij in het buitenland worstelt ofzo ?

Antoni heeft in de VS toch op takedowns defense getraind met Vladimir.

In Nederland traint hij met Hoost en op de grond met Max en Harold. Niets mis mee toch?

Nopain85
07-04-2007, 02:59
Antoni heeft in de VS toch op takedowns defense getraind met Vladimir.

In Nederland traint hij met Hoost en op de grond met Max en Harold. Niets mis mee toch?


nee maar snap je nou niet wat ik bedoel ? zijn sterkste punt is gewoon ze kickboksen en dat zal die altijd houden , kijk is naar een chuck liddell , crocop ect , staand het sterkst en perfecte takedown def .

bij hoost is niks mis mee , en bij harold ook niet maar het gaat erom dat hij takedown defens emoet leren en dat moet je gewoon van iemand leren die er zeer goed in is en ik denk dat dat bij rickson niet is.

Mij lijkt het gewoon beter om te trainen op je eigen style en dat is zijn kickboksen dus mij lijkt het gewoon beter om meer te gaan worstelen .

maarja das mijn mening

Evilman
07-04-2007, 03:36
betekent dit dat hij geen normale MMA training volgt maar aparte disciplines?
daar was laatst nog een leuke discussie over hoe effectief dat is :p

ICON
07-04-2007, 03:52
klote voor hardonk. ( en voor mijn vcash;) )

makavelli
07-04-2007, 03:55
Originally Posted by makavelli
Ik vond Atoni niet echt een goede strategie hebben...
Openen met midden trappen tegen een grappler is niet slim
En dan constant voor de submission gaan tegen een BJJ blackbelt terwijl jezelf een blauwe band hebt. Als hij gewoon af had geklemd in de guard had ie minstens elke ronde een stand up gekregen



en daarom is het maar goed dat jij het niet doet he

beetje jammer dat er niks vervelends gezegd mag worden over jou idool/leraar maar dat dat bij andere vechters geen probleem is

Nopain85
07-04-2007, 04:47
betekent dit dat hij geen normale MMA training volgt maar aparte disciplines?
daar was laatst nog een leuke discussie over hoe effectief dat is :p


doet georges st pierre ook :P

maar ik denk dat dat gewoon met je style te maken heeft

die st pierre traint echt alles.

remco pardoel
07-04-2007, 06:15
Om een paar dingen uit de wereld te helpen.
1. hardonk heeft een leeuwenhart en hoort thuis in de UFC.
Het is altijd klote om een landgenoot te zien verliezen in het buitenland.
ik vind het een van de meest ondergewaardeerde thai boksers in nl.
2. Ik zeg niet dat ik beter ben als Rickson Gracie.
Zeg ook niet dat hij weg moet gaan bij zijn trainers.
3. hij moet zijn kwaliteiten met MMA gaan verbeteren op meerdere vlakken en meer geslepen een partij aan gaan...Zijn zwakte kan ook zijn kracht zijn..
4. Ik begrijp dat hij niet uit de verf komt tegen iemand die een hogere band heeft met BJJ of wat dan. Wel goed van antoni dat hij een klem kan aanzetten en dat hij bijna uit de positie komt ... hij vergeet, helaas, de details die het er toe doen.
5. Antoni moet gewoon met een strategie gaan vechten binnen de UFC
als hij de tegenstander neutraliseert op het grond gevecht, moeten ze beide weer gaan staan. Antoni is geen submissie machine. en elke keer dat ze mogen gaan staan is er weer een nieuwe kans voor Antoni.
dan alleen binnenkant been trappen met links, rechtse directe geven of een andere combi. en veel werken met Dennis Raven, die ook nog eens zijn "baas" is / was aan de deur. meer expertise kan je haast niet krijgen op het tweede gedeelte van het gevecht. Overleef je zijn techniek en kracht dan kan je alles aan.. geloof me.

leglock85
07-04-2007, 06:33
Goede punten remco.

Ik had gewed in de vcash wedden schap op justin, puur gebasseerd op antoni ze partij tegen sherman. Alhoewel hij won, liet hij zich in de guard tegen hem tegen de kooi aan drukken. Je kan nog bjj black belt of blauw wezen als je je tegen het hek laat drukken is echt heel erg veel heup mobiliteit weg.
Daarnaast laat hij ze tegenstanders postuur maken in de guard, in bjj wil je altijd iemand ze postuur breken en in mma zeker. Snap echt neit dat aontoni op ze rug bleef liggen terwijl justin omhoog zat. les 1 mma grond als iemand postuur maakt om te stoten, kan je veel dingen doen, op blijven liggen met je enkels kruist na.

Begrijp me niet verkeert ik vind antoni een top vechter, maar ik denk zeker dat ie ze bjj aan moet passen voor mma, en vaker moet trainen in een kooi.

En justin mccully black belt?! met alle respect maar hij liet ze armen echt overal al, waardoor antoni ook de armklem kreeg... Maarja makkelijk praten achter me pc

The Bulldog
07-04-2007, 06:37
Allemaal losers die opgefokt reageren..

Antoni hardonck is een goeie knokker...punt

Zijn take down defense is zwaar klote ... punt (zal Antoni beamen lijkt me)

zijn strategie werkte dit keer niet...punt...(zal hij ook beamen lijkt me)

ANtoni ik hoop dat je het antwoord weet te vinden in je voorbereiding op de volgende UFC partij en dan vreselijk iedereen die je nu zo afkraakt een heerlijke trap na geeft...hatsta...punt...


ik groet alle "echte" liefhebbers

The Bulldog
07-04-2007, 06:38
Goede punten remco.

Ik had gewed in de vcash wedden schap op justin, puur gebasseerd op antoni ze partij tegen sherman. Alhoewel hij won, liet hij zich in de guard tegen hem tegen de kooi aan drukken. Je kan nog bjj black belt of blauw wezen als je je tegen het hek laat drukken is echt heel erg veel heup mobiliteit weg.
Daarnaast laat hij ze tegenstanders postuur maken in de guard, in bjj wil je altijd iemand ze postuur breken en in mma zeker. Snap echt neit dat aontoni op ze rug bleef liggen terwijl justin omhoog zat. les 1 mma grond als iemand postuur maakt om te stoten, kan je veel dingen doen, op blijven liggen met je enkels kruist na.

Begrijp me niet verkeert ik vind antoni een top vechter, maar ik denk zeker dat ie ze bjj aan moet passen voor mma, en vaker moet trainen in een kooi.

En justin mccully black belt?! met alle respect maar hij liet ze armen echt overal al, waardoor antoni ook de armklem kreeg... Maarja makkelijk praten achter me pc

En dat is dus een respectvolle critische post..

OSU!!!

Mephisto
07-04-2007, 06:53
WTF is dat met die warbunny? Is niet echt opbouwende kritiek toch?

Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, en heb ik geen band in BJJ, maar van een zeer gerespecteerde kampioen uit Pancrase en UFC heb ik geleerd dat je naast het uitstoten van je heup ook aan de arm moet trekken zodat hij minder kans op een escape maakt. Maar zoals ik zeg, ik heb de partij niet gezien.

Ondanks dat vindt ik dat men in het algemeen wel wat meer respect op mag brengen voor Antoni, hij staat in de UFC, dat kunnen niet veel van ons zeggen toch.

redjuh
07-04-2007, 14:13
Originally Posted by makavelli
Ik vond Atoni niet echt een goede strategie hebben...
Openen met midden trappen tegen een grappler is niet slim
En dan constant voor de submission gaan tegen een BJJ blackbelt terwijl jezelf een blauwe band hebt. Als hij gewoon af had geklemd in de guard had ie minstens elke ronde een stand up gekregen




beetje jammer dat er niks vervelends gezegd mag worden over jou idool/leraar maar dat dat bij andere vechters geen probleem is

je zou het ook kunnen bekijken dat hij het lef had om tegen een black belt; met zijn blue belt, juist voor de sub te gaan en gewoon alles gaf. maar goed daarvoor ben je waarschijnlijk te kortzichtig

Mickey
07-04-2007, 15:31
Jezus F. Christ zeg..
Beste stuurlui staan weer aan wal!

Justin is na de partij afgevoerd naar het ziekenhuis..
Zn arm was helemaal vernaggeld.. Op de afterparty naderhand was ook goed te zien dat hij er duidelijk VEEL last van had.

In het postfight interview vertelde hij ook dat hij die armbar enkel kon uithouden omdat hij wist dat het nog maar een paar seconden was tot het einde van de ronde.

In ronde 3 was het gewoon een lay en pray strategie van Justin waarbij hij net actief genoeg bleef om niet opnieuw op te hoeven staan.

En mensen met als nick "warbunny" zijn er duidelijk niet op uit om een constructieve discussie te starten. Tis gewoon triest gedrag..
Je mag best opbouwende kritiek uiten, lijkt me alleen leerzaam, maar dat was dit overduidelijk niet.

MB667
07-04-2007, 20:53
pech gehad, volgende keer beter.

Onkruit
07-04-2007, 21:05
En mensen met als nick "warbunny" zijn er duidelijk niet op uit om een constructieve discussie te starten. Tis gewoon triest gedrag..
Je mag best opbouwende kritiek uiten, lijkt me alleen leerzaam, maar dat was dit overduidelijk niet.

Klopt, een aai over zijn bolletje, en hem benuttend toespreken als die de volgende keer weer zo vecht hij een week lang niet meer na het avond eten mag buiten spelen.
Daar help je Antonie veel meer mee.

De man van 14K
07-04-2007, 22:30
Klopt, een aai over zijn bolletje, en hem benuttend toespreken als die de volgende keer weer zo vecht hij een week lang niet meer na het avond eten mag buiten spelen.
Daar help je Antonie veel meer mee.


helpen wij hem hier dan? Dit is een open discussie alleen is het zoals altijd weer opvallend hoe gereageerd wordt en dat je zo goed bent als je laatste partij.
ik heb niets dan respect voor Antoni, het is een sympathieke gozer en een topvechter die er alles voor overheeft.
Hij is zeker wel zelf slim genoeg om te weten wat er fout ging en trekt daar echt wel zijn conclusies uit. Volgende partij wint hij. punt uit

Remco
07-04-2007, 22:37
En weer blijkt de vechtsport een sport van gevoelige zieltjes.

Wat is dat toch dat ook wanneer iemand gewoon ronduit ondermaats presteert, er altijd weer op gewezen wordt dat iemand er hard voor traint. Ieder puntje van kritiek moet met potten vol glijmiddel worden ingebracht om geaccepteerd te kunnen worden.

Speelt Ajax een mindere wedstrijd, dan mag heel Nederland eroverheen, maar als iemand toevallig een vechtsporter is dan komen de satijnen handschoentjes weer tevoorschijn. De training van vechters bij de UFC is net zo zwaar, en vereist net zo veel karakter als die van voetballers bij Ajax of voor mijn part Pieter van den Hoogeband.

Het is dan ook aan Antoni om ervoor te zorgen dat jullie je vCash de volgende keer wel terecht inzetten, niet aan jullie om hem ten onrechte te sparen.

The Maniac
08-04-2007, 01:43
We kunnen wel van alles zeggen hier maar hij is trouwens wel de enige nederlander hier die in de ufc vecht en dat kunnen vele van ons niet zeggen

warbunny
08-04-2007, 02:52
Allemaal losers die opgefokt reageren..

Antoni hardonck is een goeie knokker...punt

Zijn take down defense is zwaar klote ... punt (zal Antoni beamen lijkt me)

zijn strategie werkte dit keer niet...punt...(zal hij ook beamen lijkt me)

ANtoni ik hoop dat je het antwoord weet te vinden in je voorbereiding op de volgende UFC partij en dan vreselijk iedereen die je nu zo afkraakt een heerlijke trap na geeft...hatsta...punt...

ik groet alle "echte" liefhebbers
Als je takedown defense zwaar klote is en je niets op de grond klaarspeelt of ook een poging daar toe doet (ronde 2 en 3) dan hoor je gewoon niet thuis in MMA en zeker niet op het hoogste niveau. Ja, ik ben misschien wat harder in mijn oordeel aangezien teleurstelling ook een rol speelt.

Zijn enige kans is om iemand tegen te komen die met hem gaat "kickboxen" en ik ben benieuwd of de UFC hem daar in wil helpen maar deze tegenstander is gekozen als test naar mooiere affiches. Zijn tegenstander was als het ware een "journeyman", en hij faalde. Niet omdat hij een fout maakte maar omdat hij 3 ronden lang fouten heeft gemaakt. Kijk nou eens naar het gevecht en vertel me wat hij nou in ronde 2 of 3 heeft gepoogt, om ook maar een kans te hebben op winst? Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken en als hij voor een armbar bleef gaan dan zou het hem lukken. Doorzettingsvermogen dat is belangrijk.

De goedbedoelde "schouderklopjes" daar heeft hij niets aan. Het was gewoon waardeloos. Een goede sprawl of takedown defense leer je ook niet in een paar maanden. Ik denk niet dat hij het in zich heeft, het spijt me maar ik zie het niet zitten. Ik had op meer gehoopt en vele anderen met mij. Hij was zwaar favoriet en veelbelovend maar blijkt last te hebben van het West-Europa-syndroom waar worstelen totaal onbekend en onbemind lijkt (zie Kongo,Schilt ect.)

De man van 14K
08-04-2007, 02:58
En weer blijkt de vechtsport een sport van gevoelige zieltjes.

Wat is dat toch dat ook wanneer iemand gewoon ronduit ondermaats presteert, er altijd weer op gewezen wordt dat iemand er hard voor traint. Ieder puntje van kritiek moet met potten vol glijmiddel worden ingebracht om geaccepteerd te kunnen worden.

Speelt Ajax een mindere wedstrijd, dan mag heel Nederland eroverheen, maar als iemand toevallig een vechtsporter is dan komen de satijnen handschoentjes weer tevoorschijn. De training van vechters bij de UFC is net zo zwaar, en vereist net zo veel karakter als die van voetballers bij Ajax of voor mijn part Pieter van den Hoogeband.

Het is dan ook aan Antoni om ervoor te zorgen dat jullie je vCash de volgende keer wel terecht inzetten, niet aan jullie om hem ten onrechte te sparen.


*zucht* commentaar en iemand doorzagen zijn 2 dingen.

warbunny
08-04-2007, 02:59
Ik weet niet of je al vaker ufc wedstrijden hebt gezien maar daar passen ze ook gewoon stand ups toe als er te weinig gebeurd op de grond..
Als hij gefocussed had op verdedigen en afklemmen waren die ellebogen niet op hem afgevlogen en had ie heus wel een stand up gekregen. Bij de ufc vinden ze het ook belangrijk dat het gevecht er aantrekkelijk uitziet
Dat probeerde hij ook maar hij was niet behendig genoeg en verder is dat gewoon een teken van zwakte, dat je niet weet wat je te doen staat. Het gebeurd ook echt niet na 10 tellen en zo sterk is Hardonk ivm McCully niet. Als iemand ongeveer even sterk is dan is die tactiek nutteloos. De ander komt na korte tijd altijd los en met een paar ellebogen begint de "teller" opnieuw en is de ronde weer voorbij. Maar als je het kleine beetje standup bekijkt zie je dat het ook niet veel soeps is geworden. McCully zou hem na een paar tellen weer op de grond hebben gekregen.

De dikke nudist
08-04-2007, 03:01
Oh, ik snap al waarom je zo boos bent.

Je bent al je v-cash kwijtgeraakt aan dit gevecht ;).

Das idd. best frustrerend.

warbunny
08-04-2007, 03:06
Je klinkt een beetje gefrustreerd vriend, beetje respect mag ook wel. Lekker makkelijk om van achter je computer iemand te gaan afzeiken zo, niet? :thown:
Respect is er maar ik ben inderdaad ook gefrustreerd over het optreden van Hardonk. Ik zou niets liever gezien willen dat hij die kerel uit de weg had geruimd en hij had daar zo veel mogelijkheden toe. In ronde 1 probeerde hij nog submission pogingen te doen, in ronde 1 probeerde hij nog actief de takedown te verdedigen. in ronde 2 en 3 was het geloof weg en dat neem ik hem wel kwalijk. Hij moet ook niet alleen zijn takedown defense verbeteren maar veel meer dan dat. Hij moet zelf ook een takedown trainen. Hij had een paar keer beide handen onder die van zijn tegenstander, dan moet je proberen om je tegenstander op de grond te krijgen al was het alleen om hem dan niet alleen te laten focussen op zijn takedown pogingen. Laten weten dat je er zelf ook iets van kan, want ook een goede takedown defense helpt ook niet tegen de echte topworstelaars als het enige wat je kan doen verdedigen is. Crocop kan nu aardig worstelen, Liddell heeft op hoog niveau geworsteld.

warbunny
08-04-2007, 03:07
Oh, ik snap al waarom je zo boos bent.

Je bent al je v-cash kwijtgeraakt aan dit gevecht ;).

Das idd. best frustrerend.
Ik heb niet gewed op het gevecht. Al zou ik mijn geld inderdaad wel op Hardonk hebben gezet.

De dikke nudist
08-04-2007, 05:02
NU op het gebruikelijke adres.

warbunny
08-04-2007, 09:55
NU op het gebruikelijke adres.
Hoe bedoel je dat?

Mickey
08-04-2007, 11:54
Hebben we dezelfde partij gezien?

Justin speelde het gewoon op veilig met die lay and pray tactiek.
Toegegeven: Hij hield goed druk. Maar toen Anthoni een kans zeg zette hij wel direct een armbar aan. Dat soort grappen haalde Justin in R2 en R3 dan ook direct niet meer uit. UFC waardeert stoten vanuit de guard nou eenmaal en daarom ging de beslissing naar Justin.

sebastiaan
08-04-2007, 18:45
Hebben we dezelfde partij gezien?

Justin speelde het gewoon op veilig met die lay and pray tactiek.
Toegegeven: Hij hield goed druk. Maar toen Anthoni een kans zeg zette hij wel direct een armbar aan. Dat soort grappen haalde Justin in R2 en R3 dan ook direct niet meer uit. UFC waardeert stoten vanuit de guard nou eenmaal en daarom ging de beslissing naar Justin.

T schijnt dat stoten vanaf de bodum niet "aankomen" En ik denk dat dat wel waar is.
Niet dat t niet vervelend kan zijn,maar t is niet echt gevaarlijk.

En ik was echt heel erg verbaasd over deze partij....Hij was wel heel inactief...
T leek of ie der niet helemaal bij was..