PDA

View Full Version : Yvel vs. Shoji *Spoiler*



Kaun
10-04-2007, 02:18
hele harde GNP door Gilbert!!:

http://www.youtube.com/watch?v=EN8zryEud9k

Vale Tudo
10-04-2007, 03:03
ja netjes gedaan idd. maar er moet bij gezegd worden dat shoji geen topvechter is! ik hoop dat gilbert binnenkort weer tegen de grote jongens gaat vechten

detje
10-04-2007, 03:35
het blijft toch een fenomeen, yvel. hij flikt het toch maar weer..in z'n amsterdamse sportbroekje..

TOON
10-04-2007, 03:53
ja netjes gedaan idd. maar er moet bij gezegd worden dat shoji geen topvechter is! ik hoop dat gilbert binnenkort weer tegen de grote jongens gaat vechten


nou van mij mag ie nog wel even een beetje een wat mooiere record opbouwen in Pride hoor...dus doe nog maar een paar van zo'n partijen...

The_Rock
10-04-2007, 04:23
nou van mij mag ie nog wel even een beetje een wat mooiere record opbouwen in Pride hoor...dus doe nog maar een paar van zo'n partijen...

Opbouwen bestaat niet en midcard ook niet, gevecht = gevecht
Je kan altijd verliezen of winnen tegen wie dan ook

Evilman
10-04-2007, 06:14
Dan nog is t goed dat er weer n Nederlander daar staat te beuken!
En wint! Nice.
Alleen kreeg ik het idee dat hij zich op de grond nog steeds niet echt
op zn gemak voelt.

marcelt
10-04-2007, 06:24
Vond hem wel op zijn gemak op de grond. Neutraliseerde Shoji goed. Wachtte goed zijn kansen af. Maar van Shoji moet toch ook gezegd worden dat hij Gilbert netjes naar de grond bracht en hem daar ook een tijdje wist te houden.

Sandoekan
10-04-2007, 06:55
hij moet zeker nog wel wat partijen vechten voordat ie met de grote namen kan mee draaien .

Illuminati
10-04-2007, 08:31
Denken jullie dat hij nu weer vaak gaat vechten in Pride, ook met het oog op UFC???

Zou zeker mooi zijn namelijk!

detje
10-04-2007, 08:33
wat heeft hij voor contract nu bij pride dan?

Tony
10-04-2007, 10:21
ja netjes gedaan idd. maar er moet bij gezegd worden dat shoji geen topvechter is! ik hoop dat gilbert binnenkort weer tegen de grote jongens gaat vechten

Sorry hoor, maar ik vind shoji toch echt wel een topvechter hoor.. Onze lieve heer shoji is er al bij sinds de allereerste prides.... Hij is een bikkelhard doorzettertje.

The Bulldog
10-04-2007, 10:25
vond yvel heel rustig en goed luisterend over komen....iemand die duidelijk vertrouwen had in de situatie..

echt goed gevochten in mijn ogen...

FELICITAS

Mickey
10-04-2007, 12:29
Mooie pot! Ik hoop zeker Gilbert vaker te zien! hij zag er scherp uit!

Mickey
10-04-2007, 12:30
En Akira Shoji is inderdaad zeker geen pannekoek

Kaun
10-04-2007, 20:04
Vond hem wel op zijn gemak op de grond. Neutraliseerde Shoji goed. Wachtte goed zijn kansen af. Maar van Shoji moet toch ook gezegd worden dat hij Gilbert netjes naar de grond bracht en hem daar ook een tijdje wist te houden.

Dat wel,,maar die leglock-poging werd toch bijna overgenomen door Shoji,,denk dat iemand die daar meer bekwaam in is (b.v. Minowa), Gilbert toch echt wel zwaar in de problemen had kunnen brengen..

De dikke nudist
10-04-2007, 20:21
Shoji is idd. zeker geen pannekoek.
Hij heeft tegen veel grote namen gestaan en dan bouw je niet zo'n fijne record op.
Maar zeker geen pannekoek.

Jammer dat het zo snel voorbij was, want Shoji's kracht ligt i.m.h.o. in z'n wil om door te gaan als het lastig wordt.

chief108
10-04-2007, 20:49
mooi gedaan hoor! :thup:

MZN
10-04-2007, 21:11
Het valt me op dat Gilbert zijn laatste partijen allemaal won op g'n'p.

Wellicht hoe raar ook zou hij zijn gameplan wat moeten aanpassen en ipv naar de grond genomen worden en dan voor de reveral zoeken daarin zelf het initiatief moeten nemen. Inschieten ja! :)

Remco
10-04-2007, 21:37
Keurig opgeknapt dit klusje! Nog niet superscherp, wel op de goede weg.

Sjaak
10-04-2007, 21:42
Mooie partij van Gilbert, vond hem heel ontspannen maar toch geconcentreerd bij het begin van de partij. Op de grond neutraliseerde hij bijna alle stoten met gemak en toen die bovenop kwam liet die zien hoe het moest. Ook een mooi vriendschappelijk gebaar aan het einde met zijn 2en zo hoort het dat is sport.

Osu Sjaak

TOON
10-04-2007, 22:32
wat voor gevolgen heeft de overname van Pride eigenlijk voor Yvel, ik las in een van de vele interviews van Dana White dat nu voor beiden volgens de regels van de NSAC gevochten gaat worden...das toch ook dezelfde commissie die Yvel niet in Amerika liet vechten wegens dat akkefietje in Finland?? Weet iemand dat of dit een eenmalig besluit was alleen voor die wedstrijd of dat dit besloten is tot nader order? en of dit dan ook voor alle partijen onder UFC of Pride geldt??

Tsuki
10-04-2007, 22:35
Hoe moet alleen niet meer voor die leglocks gaan, ik wordt daar helemaal zenuwachtig van hahahahahahaaha. gewoon reversen en vanuit de guard of side pounden.

verder was hij lekker rustig en bekeken op de grond en goed afgemaakt.

54321
10-04-2007, 22:48
Het valt me op dat Gilbert zijn laatste partijen allemaal won op g'n'p.

Wellicht hoe raar ook zou hij zijn gameplan wat moeten aanpassen en ipv naar de grond genomen worden en dan voor de reveral zoeken daarin zelf het initiatief moeten nemen. Inschieten ja! :)

yep...cro cop heeft ook een dodelijke gnp ontwikkeld. echt mooi om te zien van beiden!