PDA

View Full Version : Enkele uitslagen Born 4 fight Vechtsportgala te westervoort



Justinian
10-04-2007, 07:20
Underdog vs Dion Staring
Ralf 'Underdog' Wonnink nam het op tegen Dion Staring. Dit was de tweede keer dat ze tegenover elkaar in de ring stonden. De eerste keer won Dion het redelijk snel. Ditmaal was Ralf er dus alles aan gelegen een betere partij neer te zetten. Eerlijk is eerlijk, dit is hem gelukt. Hoewel hij de partij uiteindelijk op een armklem heeft verloren wist hij toch een paar keer posities te scoren (o.a. mount). Het leek zelfs alsof hij een Ground 'n Pound offensief in zou zetten zoals in zijn partij tegen Ramon Temmink. Dion is uiteraard ook geen kleine jongen en wist Ralf keurig te bruggen en uit de mount te ontsnappen. Vanuit de mount wist hij de partij uiteindelijk met een kimura te beslissen. Mooie partij om te zien!
Winnaar Dion Staring op armklem

Forumbroeder Dennis 'Dennuz' Vlaskamp vs Marat Moeradov
Forumbroeder Dennuz maakte zijn debuut voor Team Hardcore. Hij mocht het opnemen tegen een erg sterke 'oostblokker' van het team G-force; Marat Moeradov. Staande scoorde Dennis met een cross en een hoge trap miste net. Beide vechters wisten een takedown te scoren. Op de grond ging Dennis voor een armklem die héél dichtbij kwam, maar die hij helaas net niet door wist te trekken. Ditzelfde gold voor een enkelklem. De partij eindigde uiteindelijk in een onbeslist. Mooi debuut van Dennis! Naar verwachting zal Dennis het op korte termijn nog eens opnemen tegen deze Marat en zal dan proberen het wel af te maken, zodat er geen twijfel over kan bestaan wie de winnaar is ;)
Onbeslist

Jeru
10-04-2007, 07:23
Jammer Ralf! Dion is natuurlijk ook geen slechte tegenstander ;)

Gefeliciteerd met je debuut Dennuz!

danial
10-04-2007, 07:39
dennis heeft super goed gevochten. staand ging heel goed en op grond had hij hem 2keer bijna goed te pakken.
marat was ook veel zwaarder en groter, en hij was ook fysiek erg sterk, maar toch kon hij geen gebruik van maken.
dennis moet 5mei weer vechten en daar gaat ie zeker voor een winstpartij.
goed gedaan ;)

The Bulldog
10-04-2007, 07:55
HE jongens , bedankt.
Ik baalde behoorlijk van de afloop.

maar heb wel gevochten voor wat ik waard was.
Het ging me goed af.zowel in de worsteling naar de grond toe als het kantelen om Dion uit mount te krijgen en kon 1 keer goed een armklem voorkomen, maar zag de Kimura niet aankomen..

Na gekraak tikkte ik af...
buiten de ring bleek elleboog ontwricht te zijn en is terug getrokken door Vincenzo.

NU erg gevoelig maar gaat goed komen.

Dion , gefeliciteerd en ik heb weer wat geleerd je.

Richelieu
10-04-2007, 08:06
Jammer Ralf, top dat je al zo snel na je partij even @ Mixfight je reactie op je gevecht geeft..:thup:

Succes met herstellen !!

Dennuz
10-04-2007, 08:20
Was weer een leuk gala!

Bijna anderhalf jaar geen echte mma partij meer gevochten, dus was wel weer ff wennen.

Plan was om staand te scoren met de rechter cross en directe stoten, op de grond ging het ook wel lekker. Eerste ronde zat hij het grootste deel in mijn guard. Hij gaf wel veel stoten en knieen vanuit die positie, maar niks wat doorkwam. Ik ging nog een keer voor een enkelklem waar hij wel netjes uitkwam. Daarna voor een armklem die goed zat. Had gedacht dat ik het wel kon afmaken, maar hij bleek toch te sterk en ik kon niet goed draaien om hem strakker aan te zetten.

Al met al wel tevreden, alhoewel winst natuurlijk mooier geweest was. Hoorde na de tijd dat Marat graag nog een keer wil vechten, dus als het goed is op korte termijn een rematch. En dan zal het geen onbeslist meer worden.

Roy, Danial en Frank thnx voor alles!

Thaigod Hanuman
10-04-2007, 08:24
Waarom de partij van Dion en Ralf als laatste voor de pauze, en niet als laatste van de avond?

joost
10-04-2007, 08:26
jammer dennis en ralph! volgende keer beter! maar zoals ik lees goed gevochten!! top

Bagheera
10-04-2007, 08:27
idd tof dat je zo vroeg reageert op het forum.
herstel ze!

Was een mooie partij die helaas te vroeg eindigde doordat
je verrast werd.

$un$hine
10-04-2007, 08:59
Waarom de partij van Dion en Ralf als laatste voor de pauze, en niet als laatste van de avond?

1e Hoofdpartij voor de pauze, vond het heel raar. Eerst nog een nieuwelingen partij tussendoor.

t Was een leuk gala, dacht eerst dat Ralf er nog wat moois van ging maken, Dennis maakte het een paar keer heel spannend en de partijen na de pauze waren goed gematched, ging mooi gelijk op.

B3 lik3 M3
10-04-2007, 17:08
Top gedaan Dion en Dennis!!!

chief108
10-04-2007, 17:11
Na gekraak tikkte ik af...
buiten de ring bleek elleboog ontwricht te zijn en is terug getrokken door Vincenzo.
ouch....
happy healing man...

en Dennuz:
volgende keer meer en harder stompen man... :p
gaat helemaal goed komen

Yamato Damashii
10-04-2007, 19:24
Het was een leuk gala. Gelukkig ditmaal geen verassingen zoals vorig jaar toen de hoofdpartijen ineens niet doorgingen.

Helaas hebben de twee vechters van Ubeda Gym die een mma partij hadden, David Egging en Wesley Zippro, niet weten te winnen. Helaas, maar goed gevochten en volgende keer beter.

Veel gelachen met mn trainingsgenoten, aangezien de halve sportschool rondliep op het gala en ook nog forumbroeder Justinian ontmoet.

Betreft de volgorde van de line-up. Ik vind het op zich wel een goed idee om zowel voor en na de pauze een climax op te bouwen door één of enkele toppartijen aan eind te zetten. Dat is naar mijn mening leuker dan de hele avond te moeten wachten op de toppartijen.
Verder blijf ik het opmerkelijk vinden dat bij veel gala's bij de laatste paar partijen van de avond nog N-klasse partijen worden gepland. Niks ten nadele van die vechters want ook zij trainen er hard voor, maar je zou toch zeggen dat je als laatste partijen de B en A-klasse thaibokspartijen en de mma pro partijen inpland. Maar goed, dat is mijn mening :)

Thaigod Hanuman
10-04-2007, 19:45
Ik heb gehoord dat het gala in Arnhem (Omar Gym) gratis entree had, omdat er op dat moment ook een gala in Westervoort was. Echter had Arnhem (maar) 11 partijen.

someone
10-04-2007, 21:13
arnhem had een andere betekenis, het werd georganiseerd door Khalid die had gewonnen bij een contest om iets te organiseren voor de mensen in Arnhem. Hij kreeg hiervoor van de gemeente (of overheid) geld om dit op touw te zetten en het was denk ik de bedoeling om mensen te laten komen om te zien dat deze jonge knul van ik denk een jaar of 15 wel goede dingen kunnen verrichten.
Met dit gala was volgens mij ook niet de bedoeling om er een winst uit te halen of quite te draaien aangezien dit een iniatief is van Mohammed Zaiti en veel steun van gemeente krijgt hiervoor.

Erg goed iniatief!

Wie weet wat Lex Wybenga gedaan heeft (om weer even ontopic te blijven)

Joris
10-04-2007, 21:51
heel mooi gala..

Wie weet hoe het opkomst nummer heet van:

Ralf the underdog & zo'n andere vechter die op kwam met een speech van samuel l jackson uit de film 187

thx

Yamato Damashii
10-04-2007, 21:55
Wie weet wat Lex Wybenga gedaan heeft (om weer even ontopic te blijven)

De partij van Lex Wybenga tegen Tarik The Hammer is niet doorgegaan.

Dennuz
10-04-2007, 21:57
heel mooi gala..

Wie weet hoe het opkomst nummer heet van:

Ralf the underdog & zo'n andere vechter die op kwam met een speech van samuel l jackson uit de film 187

thx

Ik had het nummer van Samuel l. jackson.. Weet niet precies hoe het nummer heet, is volgens mij van Buzz Fuzz..

ik zal hem vanmiddag ff voor je uppen als je hem wilt.

someone
10-04-2007, 22:12
De partij van Lex Wybenga tegen Tarik The Hammer is niet doorgegaan.


waarom niet weet je dat??? of iemand anders????

Sjaak
10-04-2007, 22:13
Jammer Ralf, volgende keer beter

osu !

Yamato Damashii
10-04-2007, 22:22
waarom niet weet je dat??? of iemand anders????

Tarik was ziek werd gezegd. Maar wellicht dat iemand van zijn sportschool er meer over weet.

Joris
10-04-2007, 23:27
Ik had het nummer van Samuel l. jackson.. Weet niet precies hoe het nummer heet, is volgens mij van Buzz Fuzz..

ik zal hem vanmiddag ff voor je uppen als je hem wilt.

ja als je wilt... ik vond het echt een heel gaaf nummer.:cool2:

Dennuz
10-04-2007, 23:35
ja als je wilt... ik vond het echt een heel gaaf nummer.:cool2:


check je pm

joost
11-04-2007, 00:30
check je pm


pass mij hem ook ff dennis ;) ;)

The Bulldog
11-04-2007, 00:34
heel mooi gala..

Wie weet hoe het opkomst nummer heet van:

Ralf the underdog & zo'n andere vechter die op kwam met een speech van samuel l jackson uit de film 187

thx

nummer heet 4X4

Justinian
11-04-2007, 02:40
Het was een leuk gala. Gelukkig ditmaal geen verassingen zoals vorig jaar toen de hoofdpartijen ineens niet doorgingen.

Helaas hebben de twee vechters van Ubeda Gym die een mma partij hadden, David Egging en Wesley Zippro, niet weten te winnen. Helaas, maar goed gevochten en volgende keer beter.

Veel gelachen met mn trainingsgenoten, aangezien de halve sportschool rondliep op het gala en ook nog forumbroeder Justinian ontmoet.
Leuk om een gezicht achter de naam te hebben gezien! Ik moet trouwens zeggen dat ik het een heel leuk gala vond en dat de partijen vlot doorliepen. Dat kwam me wel goed uit, want zo lag ik toch nog enigszins op tijd in bed ;)

remco pardoel
11-04-2007, 03:28
Iemand alle uitslagen
Ralph beterschap ...