PDA

View Full Version : Karate Master



nick
12-04-2007, 19:46
http://www.flabber.nl/archief/019908.php

Erg handig als je dit allemaal weet.
Lijkt me niet gezond voor de personen die zich k.o laten slaan :eek:

Dennuz
12-04-2007, 19:52
hmm, vaker zulke filmpjes gezien van zulke lui..Maar nog nooit met medische apparatuur erbij.. Blijf het vreemd vinden, vraag me af of het ook zou lukken bij een willekeurig persoon.

nick
12-04-2007, 20:03
hmm, vaker zulke filmpjes gezien van zulke lui..Maar nog nooit met medische apparatuur erbij.. Blijf het vreemd vinden, vraag me af of het ook zou lukken bij een willekeurig persoon.


Als Chief dat filmpje van jou plaats kan je het bij hem uitproberen :stupid:

chief108
12-04-2007, 20:11
Blijf het vreemd vinden, vraag me af of het ook zou lukken bij een willekeurig persoon.
meeste van die dingen niet...
maar dat verhaal van die klap in je nek komt overeen met het verhaal waarom mensen zo lekker snel onder zeil gaan van een goede rear naked choke
de bloeddruk in je kop stijgt heel erg snel waardoor je lichaam een paniek reactie geeft door je hart ff te laten stoppen en dan ben je meteen weg

enne...
nee Nick, ik leen me niet voor die vieze spelletjes van Dennuz... :sick:

J_roen
12-04-2007, 22:28
vet :) dennis jij was toch de dummy om te proberen!!?

Justinian
12-04-2007, 22:58
Wie zegt me dat die doktoren en de medische apparatuur echt zijn? Ik heb er weinig vertrouwen in ;)

paspoes
12-04-2007, 23:05
Erg handig als je dit allemaal weet.
Lijkt me niet gezond voor de personen die zich k.o laten slaan :eek:

x2

stiffler
12-04-2007, 23:08
Wie zegt me dat die doktoren en de medische apparatuur echt zijn? Ik heb er weinig vertrouwen in ;)

x2

nick
12-04-2007, 23:11
Tja wie zal het zeggen.
Heb er best wel vertrouwen in dat het zou kunnen eerlijk gezegt

chief108
13-04-2007, 00:13
denk dat zo'n klap van Henk in je nek je wel neerkrijgt hoor....

nick
13-04-2007, 00:20
slaat je kop eraf :D

Tony
13-04-2007, 00:22
er was eens een programma op tv. weet niet meer precies waar het bij was.

daar was ook zo'n karate guru. hij kon je op afstand KO laten gaan. soort van een energie/ Chi stroom die uit zijn lichaam vloeide. Zag er allemaal heel echt uit en hij kreeg er alle leerlingen plat mee.














alleen jammer dat het uiteindelijk niet bij de sceptici lukte :P

wat bleek nu achteraf.... doordat zijn pupillen er zo heilig in geloofde, gingen ze in feite al out omdat ze dachten dat ze out gingen.

zo ongeveer was het.

chief108
13-04-2007, 00:23
slaat je kop eraf :D
als het ff tegenzit wel ja...

nick
13-04-2007, 00:26
er was eens een programma op tv. weet niet meer precies waar het bij was.

daar was ook zo'n karate guru. hij kon je op afstand KO laten gaan. soort van een energie/ Chi stroom die uit zijn lichaam vloeide. Zag er allemaal heel echt uit en hij kreeg er alle leerlingen plat mee.

alleen jammer dat het uiteindelijk niet bij de sceptici lukte :P

wat bleek nu achteraf.... doordat zijn pupillen er zo heilig in geloofde, gingen ze in feite al out omdat ze dachten dat ze out gingen.

zo ongeveer was het.

In zulk soort krachten geloof ik niet zo
Volgens mij is de enige manier om iemand op afstand ko te krijgen met een rubberkogel of iets dergelijks :D

FOCUS
13-04-2007, 07:28
ouwe dwaas

jan sensei kyokushin
13-04-2007, 15:23
ouwe dwaas Osu ik wou hier eigelijk niet op in gaan, maar Focus weet niet wat hij zegt!!!! Kom hem maar niet tegen Focus zal niet best wezen als je dat weer zij van oude dwaas !!! Dan laat hij je wel even slapen dan ben jij en stuk van je verhaal kwijd en weet jij niet wat er gebeurt is.
Wat hij doet is kyusho- jitsu dat leer je niet in 1jaar het is en studie van jaaaaaaaaren het heeft met drukpunten te maken en het zenuwstelsel bloed doorstroming innerlijke ernergie ook jij bent er gevoelig voor Focus ieder mens al roepen 90% hard het heeft geen invloed op mij .
Als als als hij je niet bij brengt uit je (RESTORING) blijf je even van de wereld .als hij je niet bij brengt dan loop je 3 week met pijn in je kop rond
ik doe het zelf al jaren kyusho jitsu maar loop er niet mee tekoop, er is verschil in dat klopt helemaal wat er vertelt wordt er zij demo,s wat in elkaar gezet is met eiggen studenten !!! maar en WARE MEESTER weet wat hij doet waar hij aan begint .
De een gelooft dan ander gelooft het wel.
als je in je zelf gelooft is er altijd hoop .
(nog even dit ik zal het maar niet uitproberen wat hij doet het bij brengen Restoring is al en hele studie opzich ) als je K.O bent.
met de beste sportgroeten

osu jan

nick
13-04-2007, 17:29
Die man heeft er idd jaren over gedaan Jan.
21 wel te verstaan ;)

FOCUS
13-04-2007, 18:21
Sensei jan,

Ik wilde je niet beledigen,
maar ik heb al teveel van die 'geheime' technieken ed gezien om er nog in te geloven. Ben sceptisch!
Ik zal van je aannemen dat het mogelijk is,
sorry voor mijn grove reactie,
ook sportieve groeten
MiKE

jan sensei kyokushin
13-04-2007, 22:45
Sensei jan,

Ik wilde je niet beledigen,
maar ik heb al teveel van die 'geheime' technieken ed gezien om er nog in te geloven. Ben sceptisch!
Ik zal van je aannemen dat het mogelijk is,
sorry voor mijn grove reactie,
ook sportieve groeten
MiKE Osu Focus&Mike je beledigt mij niet maar die ouwe .Ik doe nog maar 44jaar aan budo ;) .En forum is voor discusie,s en antwoord op vragen tegeven en terug te ontvangen maar toon wel Respect in het martial-arts -budo en er buiten ongeacht welke stijl er geoefend wordt .
Kyusho jujitsu is goed teleren als als ik zeg altijd als de leerstof goed onderwezen wordt met ontspanning geduld en zelfvertrouwen je kan beter 1 goede handeling onder de knie krijgen wat efect heeft dan 10 slechten wat niet werkt .
je lichaam en geest moet een zijn vol zelfvertrouwen van je eiggen kunnen.

maar zeg nooit nooit .
Respect voor en ieder die vechtsport beoefend ongeacht stijl .

en pretig weekend Mike
osu jan