PDA

View Full Version : Fedor vs Matt Lindland **Spoiler**



Italian*Berlusconi*
15-04-2007, 08:59
Fedor Emelianenko VS Matt Lindland ==> Fedor by Submission (Armbar) 1st round 2:58

Meer kan ik er nog niet over vinden..
Maar damn... binnen 3 minuten winnen van Matt Lindland is niet niks, is Fedor echt geen machine? ;)

BJJCORE
15-04-2007, 11:57
Ik zit de paperview te kijken..........GEWELDIG.
PETER AERTS geeft Putin een hand ...Putin zit gewoon frontrow ook te kijken. Dat zie je Balkenende niet doen ;)

Hoek
15-04-2007, 13:35
Het ging ongeveer zo: Vlak na de bel raakt Lindland Fedor met een overhand left die een aardige snee op diens wenkbrauw opent. Dan gaat hij voor de bodylock en krijgt dubbele underhooks. Fedor probeert de takedown tegen te werken (en volgens mij greep hij eerlijk gezegd wel even de touwen beet). Net als Lindland de upperbody takedown echt inzet wordt die in mid-air gereversed en komt Fedor bovenop uit op de grond.
Worsteling... Fedor duikt ineens naar een Achilles hold maar die zit niet. Fedor blijft bovenop controleren en zoeken... probeert een armbar, zit niet helemaal. Lindland lijkt eronder uit te kruipen. Fedor grijpt naar Matt's been om een toehold ofzo te faken. Lindland sputtert paniekerig z'n been weg en vergeet daardoor z'n arm en Fedor maakt de armbar af. The end.

kentaro
15-04-2007, 14:23
Netjes Fedor is gewoon #1

Judas
15-04-2007, 19:10
Hier de partij:

http://www.dailymotion.com/relevance/search/lindland/video/x1pw27_fedor-emelianenko-vs-matt-lindland

Jeru
15-04-2007, 19:32
Wat een reversal uit die worp!!!

The_Rock
15-04-2007, 20:34
Fedor liet wat Judo zien!

detje
15-04-2007, 20:44
broertje aleksander heeft gisteravond ook gewonnen van eric''big''pele, een kolos van bijna 150 kilo die hij na iets meer dan 4 minuten knock-out sloeg

Johan H
15-04-2007, 21:33
super dat ze allebei weer gewonnen hebben....

Fedor blijft langer aan de top dan iedereen dacht..

Kato
15-04-2007, 21:38
Ut was een beetje vasthouden en overleven voor Matt

ijsbier
15-04-2007, 23:40
wat kan die fedor toch bloeden....
hij had er niet veel langer over moeten doen anders was het misschien een tko geweest.

leglock85
16-04-2007, 01:19
judo rules.

Chico
16-04-2007, 01:27
ik vond ze fysiek gezien niet super van elkaar verschillen... op wat voor gewicht kwam lindland de ring in eigenlijk.. weet iemand dat?

tom l
16-04-2007, 01:42
Respect voor lindland om dit gevecht aan te gaan. Zo slecht deed hij het ook helemaal niet, die slag helemaal in het begin en de underhooks die hij direct kreeg => respect! Maar fedor is gewoon zo'n monster...

54321
16-04-2007, 01:55
wat kan die fedor toch bloeden....
hij had er niet veel langer over moeten doen anders was het misschien een tko geweest.


lol...volgens mij kan hij alleen op die manier verliezen.

MZN
16-04-2007, 03:12
ik vond ze fysiek gezien niet super van elkaar verschillen... op wat voor gewicht kwam lindland de ring in eigenlijk.. weet iemand dat?

Hij was 212 lbs

Ik vond alleen dat Fedor wel heel erg de touwen nodig had....

tap-out
16-04-2007, 03:15
dat dacht ik eerst ook dat hij de touwen vaak vast hield , maar als je goed kijkt houd hij slechts 1 keer de touwen vast. Zijn arm hangt wel lang OVER de touwen maar hij houd slechts 1 keer vast (bekijk het gevecht nog een keer en concentreer je alleen op zijn handpalmen dan wordt het duidelijk dat hij slechts 1 keer vast hield)

Chico
16-04-2007, 03:18
2 keer.. in begin van de clinch en als lindland hem tilt pakt ie hem ook.. minder goed te zien maar toch..

thx mzn

RNLMC
16-04-2007, 03:39
Net op het nieuws iets over demonstraties in Rusland, en toen toonde ze Poetin samen met jean kloot van damme bij Bodog,inclusief beelden van Fedor-lindland. Cool! :D

dtgerald
16-04-2007, 03:54
Ik zit de paperview te kijken..........GEWELDIG.
PETER AERTS geeft Putin een hand ...Putin zit gewoon frontrow ook te kijken. Dat zie je Balkenende niet doen ;)
Ik zag Poetin net ook zitten aan de ring op het belgische journaal.Fedor gaf hem nog een hand na de partij.

MZN
16-04-2007, 04:15
Ik zag Poetin net ook zitten aan de ring op het belgische journaal.Fedor gaf hem nog een hand na de partij.

Ik zag hem op het Nederlandse Journaal. MMA werd omschreven als een potje vrijworstelen waarbij de vechters alles is toegestaan (letterlijke woorden) en dan zie je Lindland afkloppen. Peter Aerts was wel in beeld maar werd niet bij naam genoemd...

ijsbier
16-04-2007, 04:41
haha en berlusconi werd ook nog van gezegd dattie erbij zou zijn :P

Judas
16-04-2007, 04:41
Hij was 212 lbs

Ik vond alleen dat Fedor wel heel erg de touwen nodig had....

Ach, iedereen houdt wel es de touwen vast. Fedor volgens mij maar 1 keer. Rest was meer hangen.
Lindland hield ze ook vast in aanloop naar de clinch. Verder hield hij ook z'n eigen broekje vast bij de armbar- poging van Fedor.
Kan iedwereen wel moeilijk over doen, maar dat hoort er wel een beetje bij.

MZN
16-04-2007, 04:56
Ach, iedereen houdt wel es de touwen vast. Fedor volgens mij maar 1 keer. Rest was meer hangen.
Lindland hield ze ook vast in aanloop naar de clinch. Verder hield hij ook z'n eigen broekje vast bij de armbar- poging van Fedor.
Kan iedwereen wel moeilijk over doen, maar dat hoort er wel een beetje bij.

Al dat soort dingen zijn mij iig altijd een doorn in het oog en dat iedereen het doet maakt het alleen nog maar erger, het hele spelbeeld wordt er door verziekt.

En terecht dat er moeilijk over wordt gedaan, het mag namelijk niet daar heb je regels voor en die moet je daarom handhaven aangezien je in een sport zit waarvan zelfs volgens het Journaal geen regels bestaan........

ijsbier
16-04-2007, 05:29
tsja, touwen vast pakken ligt ook wel een beetje in je reflexen, je zag fedor echt z'n best doen het zonder touwen te doen, mja dat heeft bijna niemand onder controle.

hoe de N.O.S. mma neerzet ligt gewoon aan hun, als het even kan verdraait de N.O.S. alles om het beeld neer te zetten wat zij willen(poetin kijkt naar mensen die elkaar doodslaan). voorbeelden te over, daarom kijk ik ook liever het rtl4 journaal, welliswaar commercieel maar toch neutraler. M.i. is het gewoon puur te wijten aan die linkse club van babyboomers die bij de N.O.S. de dienst uitmaakt.

Judas
16-04-2007, 06:41
Al dat soort dingen zijn mij iig altijd een doorn in het oog en dat iedereen het doet maakt het alleen nog maar erger, het hele spelbeeld wordt er door verziekt.

En terecht dat er moeilijk over wordt gedaan, het mag namelijk niet daar heb je regels voor en die moet je daarom handhaven aangezien je in een sport zit waarvan zelfs volgens het Journaal geen regels bestaan........

Tuurlijk moet er naar de regels gehandeld worden. Als iemand moedwillig de touwen vastpakt, is dat sleche boel. Maar zoals Ijsbier al aangaf, leek het me bij Fedor meer een reflex. Heel veel mensen grijpen automatisch om zich heen als ze vallen(of dus takedown krijgen).
Buiten die reflex, zag ik Fedor niet veel verkeerd doen...

Evilman
16-04-2007, 06:48
Cool! Rusland vs Vs 2-0 :thup:
waarom hebn ze die gast eigenlijk tegen Fedor gezet?
Was hij zeg maar de winnaar van al die bodoguitzendingen ofso?

Punk in drublic
16-04-2007, 08:44
Fedor grijpt welliswaar 1 of 2 keer de touwen, maar hij heeft toch seconden lang zijn arm om de touwen heen geklemt om de takedown te voorkomen. En de reversal had hij imho ook te danken aan het vastpakken.
Hoe dan ook, de uitkomst is er niet door veranderd.
Maar dat bloeden en cutten gaat hem nog verliespartijen opleveren. De eerste beste tik van Lindland snee hem open.

BijDeWeg
Een apart rijtje bezoekers op de eerste rij.
Berlusconi, Poetin, VanDamme en Aerts
En daar tussen een chagerijnige dochter van VanDamme.

MB667
16-04-2007, 17:28
gvd zit je een weekend op het terras mis je dit alles. alexander vs pele nu aan het kijken.

ICON
16-04-2007, 18:26
Cool! Rusland vs Vs 2-0 :thup:
waarom hebn ze die gast eigenlijk tegen Fedor gezet?
Was hij zeg maar de winnaar van al die bodoguitzendingen ofso?


lol je kent matt lindland dus niet??
hij vecht normaal tot 185 lbs dus hij moest flink wat omhoog met zn gewicht.
hij is ook nog n keer olympisch kampioen worstelen geweest geloof ik

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=276

Cave
16-04-2007, 18:45
Voor iedereen die geïnteresseerd is in de partij van 'Little Fedor':

http://www.dailymotion.com/related/2887567/video/x1pwyf_erik-pele-vs-aleks-emelianenko-bodo/1

ICON
16-04-2007, 18:53
correctie.
hij heeft een zilveren medaille gewonnen

nick
16-04-2007, 19:40
Fedor maakt het netjes af zeg :thup:

Maar Alexander had niet al te veel weerstand van die human punchingbag :D

nicolas the red
16-04-2007, 21:18
die pele z'n vel hing echt over z'n broek omdat hij enorm was afgevallen, walgelijk zicht. z'n cabbage correira techniek werkte ook niet echt precies.

fedor
19-04-2007, 04:35
Wat een kutpartij van Aleks. Als ie een tegenstander had gehad die wat durfde en een beetje snel was had ie 't denk ik nog verloren ook. Gewoon ongestoord je bitje uit je mond kunnen halen en weer rustig terug kunnen doen...dan is je tegenstander wel ECHT tam!

Nou Pele heeft wel Antonio Silva KO gemept ;)
Wattie fout deed was een beetje teveel in z'n gameplan blijven hangen..namelijk een paar vette klappen opvangen, wachten totdat Aleksander inside kwam en 'm vervolgens proberen te KO'en met 1 klap zoals die gasten van Samoa dat nou eenmaal kunnen..!

Lindland moest altijd een hoop gewicht kwijt raken om mee te kunnen doen dus HW worden was peanuts voor 'm...
Ook denk ik dat die cut echt bijna een "freak" accident was waarbij de handschoen van Lindland z'n wenkbrauw sneed..(Zoals Randy ooit z'n ooglid werd doorklieft tijdens een partij tegen Belfort na 10 seconden ongeveer)
Ik heb me verder kapot gelachen met dat hele rijtje celebs en dan dat nuchtere hoofd van Peter Aerts er tussen...priceless.!

Evilman
19-04-2007, 04:53
lol je kent matt lindland dus niet??
hij vecht normaal tot 185 lbs dus hij moest flink wat omhoog met zn gewicht.
hij is ook nog n keer olympisch kampioen worstelen geweest geloof ik

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=276

Nee kende m niet. Heb van te voren geyoutubed maar
kreeg weinig hits. Na dit gevecht heb ik ook niet echt
behoefte om meer te zien denk ik :)