PDA

View Full Version : UITSLAGEN – Fight Night @ Spakenburg – 14/4/07



Richelieu
15-04-2007, 13:13
1) NW - Robbert van Woerden (Team Pinas) vs Adelhamid Sahab (Rams Thai) WOP
2) NW - Mirjam van Heut (MT Zwolle) vs Ilsury (Free Style Gym) WOP
3) J - Henkie Baum jr (Team Karatas) vs Idres (MT Zwolle) DRAW
4) J - Renaldo Verwoerd (Free Style Gym) WTKO vs Bilal (Atlas Gym)
5) NW - Cor Worst (Thaikibo) vs Sally de Graaf (Cool Gym) WOP
6) NW - Dave Hirsch (Silvertand) WOP vs Chris de Jong (A.M. Gym)
7) NW - Ali Sabab (Rams Thai) WTKO vs Destan Mihali (Team Karatas)
8) NW - Rick Ariven (Team Karatas) vs Pablo Morte (MT Zwolle) WTKO
9) NW - Gerard Hop (Free Style Gym) vs Jeffrey Graves (A.M. Gym) WOP
10) NW - Moein Hosseini (Seconds Out) WOP vs Norman (Team Karatas)
11) NW - Chen Douli (A.M. Gym) WOP vs Geronimo (Lex de Groot)
12) B - Azad Soufi (Team Karatas) vs Brahim Kamal (Team Fightclub) WOP
13) C - Resul Kaya (MT Nijkerk) WOP vs Tom Bennik (Thaikibo)
14) B - Daniel van Corler (Cool Gym) WTKO vs Nawid Tahoeni (MT Zwolle)
15) C - Harmen Dekkers (SC IJsselmuiden) vs Henk Baum (Free Style Gym) WOP
16) BOKSEN 6x3 - Justin Barns (Cool Gym) vs Ronny Daniels (Daniels Gym) WIN MED INTER 3de RONDE
17) C - Jaap Muys (Cool Gym) vs Marschiano (Team Fightclub) WOP
18) MMA 2x5 – Ronny Janmaat (Mike’s Gym) WOP vs Yfuk Isquarer (Physical Ede)
19) B - Alex Cathalina (Team Fightclub) WOP vs Manus Wolters (SC IJsselmuiden)

HET GEBRUIK EN KOPIËREN DOOR DERDEN IS VERBODEN EN IS EIGENDOM VAN MIXFIGHT.NL

Wheelie
15-04-2007, 17:17
Bedankt Harmen, ben benieuwd naar de foto's

mama
15-04-2007, 17:20
Thanks Harmen
Sorry dat ik je geen reactie terug gaf, maar ik sliep al :blush:
Ben benieuwd naar je verslag maar dat zal wel goed zitten ;)

paspoes
15-04-2007, 18:00
thx man:thup:

Dragon Tail
15-04-2007, 18:26
Gefeliciteerd Bami.

Ronny
15-04-2007, 19:27
Yo, ondanks mijn overwinning ben ik toch een beetje zuur over m'n partij. Ufuk is echt verschrikkelijk sterk en hierdoor had ik al mijn kracht nodig om die gast te controleren. Dat sprongetje naar de -78 was wel ff een overstap. Mijn volgende partij vecht ik weer gewoon op -72. Desalniettemin wel weer een winst. Op naar de volgende.

Jeru
15-04-2007, 19:35
Gefeliciteerd Ronny!

Richelieu
15-04-2007, 20:44
Kleine wijziging in de uitslag. Geronimo komt uit voor het onderstaande team. Mijn excusses voor de fout.

11) NW - Chen Douli (A.M. Gym) WOP vs Geronimo (Team ReLex/Dekkers)

Ufuk
15-04-2007, 21:09
Yo, ondanks mijn overwinning ben ik toch een beetje zuur over m'n partij. Ufuk is echt verschrikkelijk sterk en hierdoor had ik al mijn kracht nodig om die gast te controleren. Dat sprongetje naar de -78 was wel ff een overstap. Mijn volgende partij vecht ik weer gewoon op -72. Desalniettemin wel weer een winst. Op naar de volgende.

Je had goede controle. De posities die je aan kon nemen heb je goed kunnen behouden!

Ralph
15-04-2007, 21:33
Gefeliciteerd Ronny!

Joop Kasteel
15-04-2007, 21:45
Je had goede controle. De posities die je aan kon nemen heb je goed kunnen behouden!Dit is voor mij dus wat topsport moet zijn. Ik bedoel dus het respect waar Ron en Ufuk elkaar mee behandelen. Ik mocht 't gala gister presenteren en heb genoten van deze partij. Super mannen!

blazin.arr0w::::
15-04-2007, 21:46
Altijd fijn om het verhaal van twee kanten te horen!

Reps!

paspoes
15-04-2007, 22:08
Dit is voor mij dus wat topsport moet zijn. Ik bedoel dus het respect waar Ron en Ufuk elkaar mee behandelen. Ik mocht 't gala gister presenteren en heb genoten van deze partij. Super mannen!

x1000 zo moeten vechters met elkaar omgaan, RESPECT voor elkaar top jongens en jullie verdienen Reps:thup:

Richelieu
15-04-2007, 23:29
Even een klein sfeerverslagje van mijn kant. Ben nu even 250 foto's aan het uploaden, dus heb even de tijd..:D

Allereerst wil ik namens Mixfight de promoter en Cool Gym bedanken voor de gastvrijheid. Goed geregeld gala met een drankje en zeker een lekker hapje!! Leuke lokatie bij de Spakenburgse voetbalvelden.

Ben voornameljik met de foto's bezig geweest, maar wil nog even op twee parijen reageren.

11) NW - Chen Douli (A.M. Gym) WOP vs Geronimo (Team ReLex/Dekkers)

Geronimo is zeker een vechter waar we de komende tijd veel van zullen horen. Aardige mannetje (naja man!!..want hij heeft het niet het lichaam van een 14 jarige!!), maar al zeer ervaren en erg beheerst en technisch vechtend. Geronimo nam wel veel stoten op het hoofd, maar wat kan deze jongen hard trappen! In de eerste ronde naar mijn mening onterecht 8 tellen gekregen en later na een time up voor een trap naar het kruis. Kwam wel weer erg goed terug, maar verloor de partij op punten. Zeker een groot talent.

19) B - Alex Cathalina (Team Fightclub) WOP vs Manus Wolters (SC IJsselmuiden)

Manus verloor in mijn ogen onterecht van Alex Cathalina. Een onbeslist had zeker beter geweest en ik vond Manus echter de sterkere. Combineerde meer en om nou te zeggen dat Alex veel punten scoorde....:confused: ..niet echt vond ik. Maar de jury besliste anders en Alex won de partij op punten. Ondanks deze beslissing wel een erg mooie partij om naar te kijken. Vond Manus vooral in de 2de en 3de ronde erg goed vechten.

Ronny
16-04-2007, 17:49
Dit is voor mij dus wat topsport moet zijn. Ik bedoel dus het respect waar Ron en Ufuk elkaar mee behandelen. Ik mocht 't gala gister presenteren en heb genoten van deze partij. Super mannen!

bedankt Joop

bami112
16-04-2007, 17:52
19) B - Alex Cathalina (Team Fightclub) WOP vs Manus Wolters (SC IJsselmuiden)

Manus verloor in mijn ogen onterecht van Alex Cathalina. Een onbeslist had zeker beter geweest en ik vond Manus echter de sterkere. Combineerde meer en om nou te zeggen dat Alex veel punten scoorde....:confused: ..niet echt vond ik. Maar de jury besliste anders en Alex won de partij op punten. Ondanks deze beslissing wel een erg mooie partij om naar te kijken. Vond Manus vooral in de 2de en 3de ronde erg goed vechten.[/QUOTE]


In mijn ogen heeft Manus ook onterecht verloren... alex hield wel het midden van de ring maar punten scoren deed ie zeker MINDER dan manus deed...

manus is een topper en heb veel respect voor hem

bami112
16-04-2007, 17:57
PS: Joopie, goed bezig dat mag ook wel even vermeld worden hier!

Joop is alles in 1, Hij lagt, grapt en speakt ring the best alles tegelijk!

pwie
17-04-2007, 03:26
Even een klein sfeerverslagje van mijn kant. Ben nu even 250 foto's aan het uploaden, dus heb even de tijd..:D

Allereerst wil ik namens Mixfight de promoter en Cool Gym bedanken voor de gastvrijheid. Goed geregeld gala met een drankje en zeker een lekker hapje!! Leuke lokatie bij de Spakenburgse voetbalvelden.

Ben voornameljik met de foto's bezig geweest, maar wil nog even op twee parijen reageren.

11) NW - Chen Douli (A.M. Gym) WOP vs Geronimo (Team ReLex/Dekkers)

Geronimo is zeker een vechter waar we de komende tijd veel van zullen horen. Aardige mannetje (naja man!!..want hij heeft het niet het lichaam van een 14 jarige!!), maar al zeer ervaren en erg beheerst en technisch vechtend. Geronimo nam wel veel stoten op het hoofd, maar wat kan deze jongen hard trappen! In de eerste ronde naar mijn mening onterecht 8 tellen gekregen en later na een time up voor een trap naar het kruis. Kwam wel weer erg goed terug, maar verloor de partij op punten. Zeker een groot talent.

19) B - Alex Cathalina (Team Fightclub) WOP vs Manus Wolters (SC IJsselmuiden)

Manus verloor in mijn ogen onterecht van Alex Cathalina. Een onbeslist had zeker beter geweest en ik vond Manus echter de sterkere. Combineerde meer en om nou te zeggen dat Alex veel punten scoorde....:confused: ..niet echt vond ik. Maar de jury besliste anders en Alex won de partij op punten. Ondanks deze beslissing wel een erg mooie partij om naar te kijken. Vond Manus vooral in de 2de en 3de ronde erg goed vechten.


vond dit echt een hele rare beslising van de jury manus combineerde meer met alle respect voor Cathalina
en Bami gefeliciteerd

BazZ
20-04-2007, 01:40
Lekker hoor Ron... Ik hoop dat we snel een filmverslag van je partij kunnen bekijken. PS succes met the shadow...
GreetZ Me...

thaiboxer
23-04-2007, 21:25
heeft er niet iemand toevallig gefilmd op dat gala :)
zou er graag een dvdtje van willen hebben
heb zelf ook gevochten daar en was super gala :)
greetz dave