PDA

View Full Version : fightersdatabase.nl enjoy



angelo
20-04-2007, 01:26
Tekst door Angelo.
Betreft: www.fightersdatabase.nl / www.fightersdatabase.org

Hallo,

Nu de Ringsports uitgekomen is, en er een klein stukje over in stond, hebben we besloten om de site vanaf vandaag toegankelijk te maken voor publiek.
Fightersdatabase is een nieuw project dat is gemaakt in samenwerking met Time2Create.
De naam zegt het al. Het is een database met vechters. Niet de sites die je meestal ziet, met alleen een aantal bekende A-klassse's erop, maar een database bedoeld voor iedere vechter en elke klasse. Het leuke ervan, is dat de trainer zelf zijn vechters + foto online kan zetten door in te loggen op onze site. ( helemaal GRATIS).

Vanwege onze goede contacten in het buitenland (Spanje, Italië, Turkije, Slovenië etc.) is ons vaak gevraagd naar Nederlandse vechters. Dit ging gepaard met veel telefonische vragen over gewicht, klasse en beschikbaarheid. Hierdoor kwamen we op het idee om het makkelijker te maken.

Een aantal vechters die via ons in het buitenland hebben gevochten zijn bijvoorbeeld:
Ryan Simson, Benito Caupain, Chico Martinez, Roel Rink, Tarik el Idrissi, William Diender, Murad Bouzidi en Imro Main. Maar ook veel B en C klasses kregen geregeld de mogelijkheid om er te vechten.

Doelstelling is dan ook het creëren van een database met vechtsporters, zodat promotors (ook buitenlandse) snel en simpel een vechtsporter kunnen benaderen voor een komend evenement. Hoe vaak gebeurt het niet dat een vechter afzegt en een promotor op het allerlaatste moment nog moet zoeken naar een vervanger? Ook in dergelijke gevallen biedt deze database een oplossing.

In de database zijn vechtsporters uit de volgende disciplines opgenomen:

MMA
Thaiboksen
Grappling
Boksen

Trainers en managers kunnen zich nu GRATIS registreren en de gegevens van de eigen vechters op de site plaatsen. De pagina is zowel in het Nederlands als in het Engels opgezet dus promotors wereldwijd kunnen uw gegevens inzien.

Wij wensen u veel plezier op onze site!
Kijk ook eens naar ons forum en speel een simpel spelletje op de games page...

Team Fightersdatabase.nl
[email protected]

Christophe
20-04-2007, 01:34
Goed idee! :thup:

Zou het niet beter zijn om een record (W-L-D) te vermelden i.p.v. het aantal partijen?!

angelo
20-04-2007, 01:44
Hebben we overwogen.
Alleen daarmee verplicht je trainers om steeds weer de gegevens aan te moeten passen.
Dat zal erg tijdrovend worden. En we vragen ons af of de meeste trainers dat willen bijhouden. (als je bijv. 30 wedstrijdvechters hebt)
Er is een invoerveld waarmee een beschrijving gegeven kan worden.
Is de startlijst relevant, zou die hier alsnog geplaatst kunnen worden.
Als er veel trainers/promotors zijn die ook liever een record van W-L-D willen zien in de database, kunnen we dit natuurlijk altijd nog inbouwen.

Gr.

Angelo

jojo
20-04-2007, 01:54
misschien stomme vraag maar ik kan niet op de menu balk klikken naja kan er wel op klikken maar gebeurt niets
dit heb ik ook op marktplaats. kan iemand mij helpen of heeft iemand enig idee hoe dat kan? er staat waarschijnlijk iets uit bij mijn internet opties maar ik weet dus niet wat het is

knilles
20-04-2007, 01:55
misschien stomme vraag maar ik kan niet op de menu balk klikken naja kan er wel op klikken maar gebeurt niets
dit heb ik ook op marktplaats. kan iemand mij helpen of heeft iemand enig idee hoe dat kan? er staat waarschijnlijk iets uit bij mijn internet opties maar ik weet dus niet wat het is
Heb je Mozilla Firefox of IE?

chief108
20-04-2007, 01:57
top idee...

stiffler
20-04-2007, 01:58
mooie site en een heel goed initiatief :thup:

jojo
20-04-2007, 02:36
Heb je Mozilla Firefox of IE?

euh nee???? nooit van gehoord ook trouwens:blush:

The Bulldog
20-04-2007, 02:45
Super initiatief Angelo..

ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen

Tony
20-04-2007, 02:51
euh nee???? nooit van gehoord ook trouwens:blush:

de vraag luidde of je mozilla firefox gebruikt of internet explorer (IE)...

aangezien je niet van die eerste gehoord hebt, neem ik aan dat je IE hebt.

jojo
20-04-2007, 02:56
ohhhhhhhhh hahahaha ja internet explo

Tony
20-04-2007, 02:57
zojuist even snel gekeken...


heel leuk zo'n navigatiebalk in flash... maar mensen zonder flash kunnen dus geen gebruik maken van de website... geef hun op ziijn minst de mogelijkheid om een html based navigatie te gebruiken. daarnaast wordt flash content niet geindexeerd door zoekmachines terwijl tekst binnen de navigatiemenu als zeer zwaar meegeteld word...

daarnaast werk je met frames... mijn suggestie zou zijn om volledig met css en div's te werken...


anyhows, genoeg technisch gelul... (slechts wat suggesties).

Voor de rest erg goed initiatief :)

top

Tony
20-04-2007, 02:59
ohhhhhhhhh hahahaha ja internet explo

die navigatiebalk is gemaakt met de allerlaatste versie van flash... nummero 9..

hier te downloaden.
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

trouwens erg dom om die flash animatie voor versie 9 te maken... kan ook gepublished worden als versie 7... (die veeeeeel meer mensen, dikke 95% aan kunnen)

angelo
20-04-2007, 03:16
erg dom???
ik heb geen IQ als een poffertje, vriend.
lekker diplomatisch ben je....
Frames en flash was een overwogen keus. Gaan we niet veranderen.
In 1e instantie was de site bedoeld voor NL, moet normaal geen probleem zijn.
Flash 9 gebruikt om de extra plugin-mogelijkheden...misschien nog te overwegen een oudere versie te gebruiken...
Html versie van het menu is bijna klaar...maar nog niet volledig naar onze smaak...zal binnenkort ook online zijn.
Zoals gezegd, de site is net open en nog volop in de maak...

jojo
20-04-2007, 03:45
angelo
ik heb de site bekeken moet zeggen petje af en ik hoop dat vele vechters zich erop laten zetten!!!
ik ga het ook even doorgeven aan mijn trainers.
top initiatief

dacide bedankt voor de link

Tony
20-04-2007, 04:18
erg dom???
ik heb geen IQ als een poffertje, vriend.
lekker diplomatisch ben je....
Frames en flash was een overwogen keus. Gaan we niet veranderen.
In 1e instantie was de site bedoeld voor NL, moet normaal geen probleem zijn.
Flash 9 gebruikt om de extra plugin-mogelijkheden...misschien nog te overwegen een oudere versie te gebruiken...
Html versie van het menu is bijna klaar...maar nog niet volledig naar onze smaak...zal binnenkort ook online zijn.
Zoals gezegd, de site is net open en nog volop in de maak...

hoho, niet zo geirriteerd zijn.. ik geef je toch slechts een paar suggesties hoe je je site kan verbeteren.

Ik heb nergens gezegd dat je dom bent of een iq van een poffertje hebt.. ik zeg alleen dat t dom is om flash (9) als navigatiemethode te gebruiken... niks persoonlijks dus.

daarnaast heb je nergens gezegd dat de site nog volop in de maak is. dus dat kan ik niet weten...

ik vind het een top initiatief van je... en gaf je slechts wat basis dingen waarmee je je site toegangkelijker kan maken voor een grotere groep mensen.

Justinian
20-04-2007, 07:50
Goed werk Angelo!

Dennuz
20-04-2007, 07:51
Ziet er super uit hoor! Echt handig zo'n site

RNLMC
20-04-2007, 18:08
Geweldig initiatief! site ziet er goed uit trouwens!

paspoes
20-04-2007, 19:23
mooie site en een heel goed initiatief :thup:

x100:thup:

nick
20-04-2007, 19:25
Goed werk :thup:

Dragon Tail
20-04-2007, 19:27
Goed werk Angelo!

Niet zo kritisch... :D

Justinian
20-04-2007, 19:51
Niet zo kritisch... :D
Zet jij jouw vechters nou maar even in de database ;)

Fr3ddy
20-04-2007, 20:36
Die Chris Ngimbi is ook niet groot!?

angelo
20-04-2007, 23:40
nog niemand een spelletje gedaan..?
http://www.fightersdatabase.nl/public_html/games/fedorcrocop/goliath.html
hehehe :)

Dragon Tail
20-04-2007, 23:46
Zet jij jouw vechters nou maar even in de database ;)

Als je goed hebt opgelet kon je zien dat ze er al enige tijd in stonden. ;)

jojo
21-04-2007, 00:11
kan iemand nog ff de directe link hier zetten van waar je de vechters kunt bekijken

Justinian
21-04-2007, 00:42
Als je goed hebt opgelet kon je zien dat ze er al enige tijd in stonden. ;)
Alle 60?! :D

Dragon Tail
21-04-2007, 00:46
Alle 60?! :D

Jouw geheugen is goed. Haha.
Nee, alleen de actieve wedstrijdvechters. ;)

Dragon Tail
21-04-2007, 00:46
kan iemand nog ff de directe link hier zetten van waar je de vechters kunt bekijken

Probeer deze is van de Muay Thai vechters.
http://www.time2create.nl/fightersdatabase/public_html/aanbod/index.php?pclass%5B%5D=1&action=searchresults

Wandfc
21-04-2007, 18:03
Goed idee

Tobz
21-04-2007, 23:26
Goed iniatief, alleen al die geluidjes enzo worden best snel irritant.

PigDog
21-04-2007, 23:37
hoho, niet zo geirriteerd zijn.. ik geef je toch slechts een paar suggesties hoe je je site kan verbeteren.

Ik heb nergens gezegd dat je dom bent of een iq van een poffertje hebt.. ik zeg alleen dat t dom is om flash (9) als navigatiemethode te gebruiken... niks persoonlijks dus.

daarnaast heb je nergens gezegd dat de site nog volop in de maak is. dus dat kan ik niet weten...

ik vind het een top initiatief van je... en gaf je slechts wat basis dingen waarmee je je site toegangkelijker kan maken voor een grotere groep mensen.


Dit is trouwens een dom antwoord voor iemand die een paar berichten tevoren heeft verkondigd dat hij het erg dom vond.
Ook is het dom om hier als newbie een beetje andere mensen te provoceren die hun sporen in de vechtsport al hebben verdient.

Ik denk dat als je het als suggestie zou hebben gebracht, er ook niet een irritatie geweest zou zijn.
Denk voortaan een beetje aan wat je opschrijft.