PDA

View Full Version : Aerts nu WEL of NIET in de Arena?



Kameleon
20-04-2007, 07:20
vecht Peter Aerts nu wel of niet in de Arena? Ik wil het nu wel eens weten want ik hoor de ene keer dat hij wel vecht en een andere keer weer niet. Kan I love Knockouts geen opheldering geven? Het zou wel te gek zijn als hij daar tegen Bonjasky vecht. Toppertje!!!!!!

paspoes
20-04-2007, 07:30
vecht Peter Aerts nu wel of niet in de Arena? Ik wil het nu wel eens weten want ik hoor de ene keer dat hij wel vecht en een andere keer weer niet. Kan I love Knockouts geen opheldering geven? Het zou wel te gek zijn als hij daar tegen Bonjasky vecht. Toppertje!!!!!!

Wat is de rol van I love Knockouts met Its showtime en Peter Aerts?

Highline
20-04-2007, 08:02
i love knockouts heeft stage gelopen in de communicatiebranche van simon rutz...hij is al 2 of 3 jaar werkzaam mbt it's showtime amsterdam arena gala's!

De man van 14K
20-04-2007, 18:15
ik dacht dat I love KO's Ron Post was?

mama
20-04-2007, 18:20
nee Ron Post is geen I love KO
haha
maar wacht nu maar rustig af. er gaan mooie dingen gebeuren in de arena!!!

De man van 14K
20-04-2007, 18:53
nee Ron Post is geen I love KO
haha
maar wacht nu maar rustig af. er gaan mooie dingen gebeuren in de arena!!!


:confused: ik dacht dat hij hier wel eens kwam.
zal wel aan mij liggen dan..

nick
20-04-2007, 19:02
Ben ook heel erg benieuwd of Aerts gaat komen.
Duurt wel erg lang voor er echt opheldering is over zijn contract

MJOKKIE
20-04-2007, 19:22
nee Ron Post is geen I love KO
haha
maar wacht nu maar rustig af. er gaan mooie dingen gebeuren in de arena!!!


Mama, hoezo wacht nu maar eens rustig af. Mensen willen gewoon weten waar ze aan toe zijn als ze een kaartje kopen. Showtime is doorgaans erg betrouwbaar als het op de line-up aankomt, maar hier is al zolang onduidelijkheid over. Zeg dan, 'het is ons ook onduidelijk om die en die reden, maar uiterlijk dan en dan geven we uitsluitsel'. Lijkt me erg professioneel.

Primal
21-04-2007, 00:56
Volgens mij is dat al minimaal de 3de post over It's Showtime... en de line-up zoals die nu bekend is, is ook al verschillende keren doorgegeven en de line-up is echt niet veranderd! De enige verandering was Jerome Lebanner en op de site van simon Ruts is vanaf het begin al aangegeven dat aarts ALLEEN mee zou doen als hij zijn contract zou verlengen....
Op de site van Aerts:
"Hopefully on short notice I can inform you through our website where my coming fight will be. Will this be at K-1 or somewhere else?"

Sjaak
21-04-2007, 04:03
op de site van simon Ruts is vanaf het begin al aangegeven dat aarts ALLEEN mee zou doen als hij zijn contract zou verlengen....


Dus daar heb je het antwoord, helemaal duidelijk

mama
21-04-2007, 05:16
Als Simon en Co meer wisten of Peter Aerts vecht in de arena hadden ze het allang al gezegd
Maar ze zijn in Japan niet zo snel als hier.... contracten schrijven ze daar nog met de hand. En aangezien het in 6 fout moet duurt het wat langer, al die tekentjes......
geduld.... Komt goed

nick
21-04-2007, 05:20
Hoop voor Aerts dat hij al weet waar hij aan toe is........

Ton
24-04-2007, 21:25
Is er al iets bekend over de andere namen van het 8 man toernooi??

Primal
24-04-2007, 22:34
Is er al iets bekend over de andere namen van het 8 man toernooi??
http://www.simonrutzpromotions.nl/

Ton
25-04-2007, 00:22
ja daar had ik al naar gekeken... gokte toch op wat meer inside informatie ;)