PDA

View Full Version : Showdown Gala 12 Mei in Arnhem



paspoes
20-04-2007, 20:40
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/showdown/showdownflayer.jpg

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/showdown/line.jpg

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/showdown/achterkantflyer.jpg

nick
20-04-2007, 20:46
flink wat partijen.
Heb wel eens mooiere posters gezien.........

k.b.asad
20-04-2007, 21:10
flink wat partijen.
Heb wel eens mooiere posters gezien.........

Als je wel eens op een gala bent geweest weet je dat er vaak partijen uitvallen. Door sportscholen die niet komen opdagen of afmeldigen in de periode naar de datum toe. Zou lullig zijn als je straks met 10 partijen komt te staan en daar kritiek op krijgt. Volgens mij is het ook een voorlopige matchmaking wat ik hoorde en niet de definitieve.

Tja, de poster kan misschien mooier, maar garandeerd een mooie poster een mooi gala? Volgens mij gaat het om de namen en de opzet.

paspoes
20-04-2007, 21:15
Als je wel eens op een gala bent geweest weet je dat er vaak partijen uitvallen. Door sportscholen die niet komen opdagen of afmeldigen in de periode naar de datum toe. Zou lullig zijn als je straks met 10 partijen komt te staan en daar kritiek op krijgt. Volgens mij is het ook een voorlopige matchmaking wat ik hoorde en niet de definitieve.

Tja, de poster kan misschien mooier, maar garandeerd een mooie poster een mooi gala? Volgens mij gaat het om de namen en de opzet.

precies, ben weleens naar gala's geweest waar er zo'n 20 partijen stonden en maar 9 doorging

nick
20-04-2007, 21:19
Als je wel eens op een gala bent geweest weet je dat er vaak partijen uitvallen. Door sportscholen die niet komen opdagen of afmeldigen in de periode naar de datum toe. Zou lullig zijn als je straks met 10 partijen komt te staan en daar kritiek op krijgt. Volgens mij is het ook een voorlopige matchmaking wat ik hoorde en niet de definitieve.

Tja, de poster kan misschien mooier, maar garandeerd een mooie poster een mooi gala? Volgens mij gaat het om de namen en de opzet.

Heb je wel gelijk in.
Je ziet tegenwoordig op alle gala's dat ze bij de voorlopige matchmaking rond de 40 partijen hebben. Omdat in het verleden zoals jij ook al zei heel veel scholen niet op kwamen dagen. Of door plotselinge afzeggingen (ziekte,blessures of geen reden)

Het gaat ook om de opzet.

Maar ik vindt de poster heel ouderwets (maar dat is mijn mening) ;)

k.b.asad
20-04-2007, 21:25
Heb je wel gelijk in.
Je ziet tegenwoordig op alle gala's dat ze bij de voorlopige matchmaking rond de 40 partijen hebben. Omdat in het verleden zoals jij ook al zei heel veel scholen niet op kwamen dagen. Of door plotselinge afzeggingen (ziekte,blessures of geen reden)

Het gaat ook om de opzet.

Maar ik vindt de poster heel ouderwets (maar dat is mijn mening) ;)

Ja precies, wel jammer vind ik dat. Ik bedoel afzeggen op tijd (of kort voor tijd met een geldige reden) is een kleine moeite met de technologie van tegenwoordig :D..

Haha, iedereen natuurlijk zijn of haar mening. Ik heb ook mooiere gezien, vast dat de drukkerij die het gemaakt heeft nog nooit eerder een kickboxposter in elkaar heeft gezet. Dit is trouwens de flyer want ik heb de poster gezien. Hij lijkt er wel op. Maar ik denk wel dat het een mooie avond wordt!

nick
20-04-2007, 21:30
Met de technologie van vandaag de dag is het inderdaad zo gepiept.
Alleen laat de instelling/mentaliteit van sommige mensen wel eens te wensen over. (niks over blessures, ziektes of prive omstandigheden)

En daardoor krijg je met dat soort dingen te maken.

Het zal ongetwijfelt een leuke avond worden ;) have fun :thup:

Dragon Tail
20-04-2007, 22:54
precies, ben weleens naar gala's geweest waar er zo'n 20 partijen stonden en maar 9 doorging

Tja, dat was voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets meemaakte.
Ongelovelijk!

k.b.asad
12-05-2007, 06:10
Murgen is het zo ver..

naast de A-hoofdpartij tussen Halim Issaoui (Bully's Gym) vs. Abdel Ikhmech (Budokai Tilbrug) is er nog het B-klasse 6-man toernooi (79.39/82.55kg) met:

Goran (Invictus Gym)
Said el Bouanani (Hambaken Gym)
Moncef Bennour (Vos Gym)
Maikel Duut (KB Groningen)
Hicham Achalhi (TB Den Haag)
Omar Salhi (Redhawks België)

Nou kom op mensen, wie wint de hoofdpartij en wie wint het toernooi? :D

(Voor de mensen die denken: huh? een 6 man toernooi?? Hoe doen ze dat? :eek: .. Er zijn 3 winnaars en 3 verliezers. De 3 winnaars plaatsen zich automatisch voor de halve finale. Uit de 3 verliezers wordt er 1 uitgeloot die alsnog door mag ;) )

Ronald
12-05-2007, 06:30
Hoeveel partijen zijn het uiteindelijk nu geworden die op het programma staan?

k.b.asad
12-05-2007, 07:23
Hoeveel partijen zijn het uiteindelijk nu geworden die op het programma staan?

Met de B-toernooi erbij zijn het er 28 ;)

k.b.asad
14-05-2007, 07:23
Uitslagen+verslagje A'hem Team Showdown 12 mei 2007

Uitslagen en verslagje Arnhem Team Showdown zat. 12 mei 2007
Sporthal Elderveld

Bond: WFCA
Rode Hoek Blauwe Hoek
J-kl
1. Rachel (Team Superpiele) vs Rachida (Hambaken Gym)
Onbeslist
J-kl
2. Dogan Alem (Bully's Gym) vs Adil (RedHawks B.)
WOP Adil
J-kl
3. Michael (Bully's Gym) vs Hakim (Team Showdown)
WOP Hakim
J-kl
4. Gor (Bully's Gym) vs Abdel Maach (s.s. Oude Westen)
WOP Abdel
J-kl
5. Conor (Team Superpiele) vs Mohamed (Team Showdown)
Het 8-man toernament is uiteindelijk een 6-man toernament geworden.
Toernooi (3x2)
6.Hicham (TB Den Haag) vs Omar (Red Hawks)
WOP Omar
7. Moncef (Vos Gym) vs Said (Hambaken Gym)
WOP Said
8.Goran (Invictus Gym) vs Maikel (KB Groningen)
WdOPG Maikel
J-kl
9. Joyce Kerkhof (Bully's Gym) vs Kela (Team Superpiele)
Onbeslist
J-kl
10. Ahmet (Bully's Gym) vs Micho (Hambaken Gym)
WOP Ahmet
N-kl
11. Rodi (Bully's Gym) vs Eijkenboom (s.s. Silvertand)
WOP Eijkenboom
Halve finale 6-man toernament
12. Omar (Red Hawks) vs Said (Hambaken Gym)
WOP Said
13. Maikel (KB Groningen) vs Hicham (TB Den Haag)
WOP Maikel
B-kl
14. Halim (TB Den Haag) vs Aziz (Team Showdown)
In de 1e ronde zien we veel sterke, krachtige stoten van Halim. Het lijkt erop dat Halim de partij snel naar zich toe zal trekken. Maar dan in de 2e ronde
komt Aziz goed terug en laat het kaas niet van z'n brood eten. In de 3e ronde maakt Aziz nog een mooie linkse hamerslag, maar de knieen van Halim komen goed aan op het lichaam van Aziz.Halim geeft een harde rechtse poeier en Aziz krijgt 8 tellen. Ronde 4: Aziz zet druk en zet Halim even in z'n achteruit. Maar Halim blijft mooie combinaties maken en zet deze ronde met punten naar zijn hand. Ronde 5: ook deze ronde krijgt Aziz 8 tellen na een serie goed geplaatste stoten van Halim. Aziz kan niet meer... Echt een mooie B-partij neergezet jongens!
WTKO Halim
N-kl
15. Danny (Bully's Gym) vs Jorn (KB Arnhem)
WOP Jorn
N-kl
16. Hamid Dogan vs Max (Sport team Ede)
WOP Max
Finale 6-man toernament!
17. Said (Hambaken Gym) vs Maikel (KB Groningen)
WOP en winnaar van dit toernooi: Said el Bouanani
N-kl
18. Hoessein (Budokai Tilburg) vs Kevin (Eboxing)
WOPG Hoessein
N-kl
19. Jarno (Sport team Ede) vs Marcos (Team Showdown)
WOP Jarno
N-kl
20. Hardy (Buly's Gym) vs Hassan (Eboxing)
WOP Hardy
C-kl
21. Bilal Moradi (Budokai Tilburg) vs Niek (Team Superpiele)
WOPG Bilal
N-kl
22.Hamza (Oude Westen) vs Talhaoui (TB Den Haag)
N-kl
23. Ben Belly (Bully's Gym) vs Ismael (Team Showdown)
Ismael weet Ben Belly met een goeie opstoot te raken, waardoor er een sneetje in de kin komt van Ben Belly. De partij wordt gestaakt.
WmedInterv Ismael
N-kl
24. Bilal (Hambaken Gym) vs Brian Rosendaal (Fight Team Knoop)
onbeslist
25. Akram (Yuce's Gym) vs Rafael (KB Groningen)
WdOpg Rafael
A-kl
26. Abdel Ikhmech (Budokai Tilburg) vs Halim Issaou (Bully's Gym)
1e ronde: partij begint rustig, beiden tasten af en houden het overzicht.In de 2e ronde wordt het tempo wat opgevoerd en zien we over en weer mooie combinaties van beide vechters. Ze zijn aan elkaar gewaagd. De linker hoek en leverstoten van Halim zijn hard, Abdel is er goed onder de indruk van.
In de 3e ronde domineert Halim en wint de partij op TKO na een serie gecombineerd en een volle punch on the nose.....
WTKO Halim

Het gala was niet groots maar toch had het wel iets. Dit was mede dankzij voldoende parkeerplaatsen,het gastvrije ontvangst, de betaalbare muntjes (0,90 per munt) en de gemoedelijke sfeer.Ook de goede 'radiostem' van ringspeaker Mourad klonk goed en duidelijk door de speakers. De speciale verlichting van de eboxing ring maakte de gepaste sfeer compleet. "Kickbox.nl webmaster en oprichter Hakim heeft het maken van foto's voor zijn rekening genomen. Oh ja, ik mocht de WFCA bond ook helpen met het aanreiken van de bekers en medailles, ook erg leuk om te doen. Zelfs daarmee moet je opletten dat je wel het juiste exemplaar geeft http://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/smile.gif

Op ieder gala tref je altijd wel topvechters. Zo was Jimmy Eimers die een top partij in Haarlem heeft neergezet een vechter aan het verzorgen en loop je William Diender tegen het lijf.
Kickbox.nl:Als we William vragen om een reactie op zijn partij tegen Orono, is het in 1 woord met een big smile en nog een paar kleine hechtingen in z'n rechter wang: "Pech". Ja, meer kan ik niet zeggen, gewoon pech.
Kijk, Tyrone Spong zei ook een keer ik ga niet KO, maar hij is laatst ook een keer KO gegaan, ook pech dus.

Ook Faldir Chahbari was in Sporthal Elderveld om Halim (hoofdpartij) naast trainer Charles te verzorgen en te coachen. En met succes, gezien het feit dat Halim met de winst naar huis ging.
We vroegen Faldir wat hij vond van de match tegen Jan van Denderen op 2 juni a.s. in Tilburg.
Kickbox.nl: Faldir wat vind jij zelf van deze match tegen Jan van Denderen?
Faldir: er waren een paar vechters waar ik tegen kon staan, alleen dat ging allemaal niet door. Jan van Denderen kon en wilde wel en ik wil gewoon graag vechten, dus vandaar.

Het gala is lekker op tijd klaar en rond de klok van tien uur ben ik weer thuis om vervolgens Fighting with the Stars op SBS6 te kijken. Van mijn webteamcollega Amina hadden we al wat updates gehad. Al met al was het ook erg komisch om met name John de Wolf en Ruud zo in actie te zien.
De partij van Abid en Robert was "the ice on the cake" voor mij vandaag. Erg mooi bokswerk van Abid en zo jammer voor 'kleine jongen' die zo'n vechtershart laat zien met z'n taaie kop. De titel is jullie beide gegund, helaas moet er altijd eentje afvallen.
En zo is het weer eens bedtijd geworden. Zes gala's waren er vandaag mensen, inclusief 1 wat op de nederlandse televisie te zien was met een paar gekke BN-ers die toch het toch aandurfden om de ring in te stappen. Super, het gaat goed met onze sport, houwe zo!!!



Bron: kickbox.nl

jan sensei kyokushin
14-05-2007, 15:19
Osu klasse Rafael en Maikel met jullie winst partijen gefeliciteerd

ga zo door maikel jammer dat je de finale heb verloren volgende keer beter er kan er maar een winnen !!!!meedoen is al zeer belangrijk er staan succes in de toekomst .
respect voor de winnaars en verliezers.
kop er veur ;)
Gert flik weer en puike prestatie van KB Groningen klasse .
met de beste sportgroeten

jan sensei

k.b.asad
14-05-2007, 17:24
Osu klasse Rafael en Maikel met jullie winst partijen gefeliciteerd

ga zo door maikel jammer dat je de finale heb verloren volgende keer beter er kan er maar een winnen !!!!meedoen is al zeer belangrijk er staan succes in de toekomst .
respect voor de winnaars en verliezers.
kop er veur ;)
Gert flik weer en puike prestatie van KB Groningen klasse .
met de beste sportgroeten

jan sensei

Ik denk dat Maikel Duut iedereen heeft doen versteld staan met zijn net 17 jarige leeftijd! Hele goede vechter en die komt er vast nog wel. Hoop dat hij het vol houd. Hij heeft het Said (Hambaken Gym) niet makkelijk gemaakt. Ik zag dat Maikel het er moeilijk mee had in de gang. De tranen liepen m over de wangen. Mooi om te zien dat ie er zoveel bezieling in gooit!!

Rafael moet vooral doorgaan met die loeiharde low-kicks :thup:

KB Groningen is altijd welkom in Arnhem, topgasten :thup:

Marco (scheids)
14-05-2007, 17:40
En de turkse broodjes kebab waren ook heerlijk !!!

k.b.asad
14-05-2007, 18:03
En de turkse broodjes kebab waren ook heerlijk !!!

Hahah, ben blij dat je er van hebt genoten! :D

jan sensei kyokushin
14-05-2007, 20:13
Ik denk dat Maikel Duut iedereen heeft doen versteld staan met zijn net 17 jarige leeftijd! Hele goede vechter en die komt er vast nog wel. Hoop dat hij het vol houd. Hij heeft het Said (Hambaken Gym) niet makkelijk gemaakt. Ik zag dat Maikel het er moeilijk mee had in de gang. De tranen liepen m over de wangen. Mooi om te zien dat ie er zoveel bezieling in gooit!!

Rafael moet vooral doorgaan met die loeiharde low-kicks :thup:

KB Groningen is altijd welkom in Arnhem, topgasten :thup: x2

:thup:

stifmeister
15-05-2007, 06:12
die said van hambaken doet het goed zeg ik heb hem zien vechten in zutphen hij gaat nog wel wat laten horen denk ik

k.b.asad
15-05-2007, 06:25
die said van hambaken doet het goed zeg ik heb hem zien vechten in zutphen hij gaat nog wel wat laten horen denk ik

Die jongen doet het zeker goed! Mooie stijl heeft ie..
Omar Salhi (Redhawks België) die moet je ook in de gaten houden, geloof me ;)

Max
15-05-2007, 17:52
Maikel jammer van de finale maar hoorde dat je super gevochten heb
gewoon zo door gaan .de volgende keer tape ik je wel dan winnen je hem zeker .
Raffael gefeliciteerd je bent lekker bezig .
Gr.Gerrie

thaiboxer
15-05-2007, 18:38
komt er ook nog een foto verslag ? of weet iemand waar fotos komen te staan van het gala greetz team silvertand

k.b.asad
15-05-2007, 19:05
komt er ook nog een foto verslag ? of weet iemand waar fotos komen te staan van het gala greetz team silvertand

Foto's zijn er gemaakt ja.. Als je goed hebt opgelet die dag dan zag je welke oprichter van welke site er rond liep ;).. Mag geen reclame maken :D
Maar het was iemand van de buren.. Ik wacht er nog op, ze staan er namelijk nog niet op..

Groetjes,
Team Showdown