PDA

View Full Version : Gala Duitsland



Primal
21-04-2007, 19:35
Weet er iemand iets van een Gala in Duitsland as zondag (morgen dus). Ik ga mee als coach voor mijn zwager, maar weet helemaal niks van zijn tegenstander en niks van het gala......

Jeru
21-04-2007, 19:45
Ietsje meer info zou wel mogen... welke stad? Wie is je zwager...

Jeru
21-04-2007, 19:46
Enige wat ik kan vinden tot nu is een gala in Berlijn met Andre Fyeet...
http://www.getinthering.de/index.php?sel=beitrag&id=1256
http://www.fightclub-berlin.de/

fightcard
http://i-ma.eu/aktuellFightclubFightcard.aspx

Primal
22-04-2007, 01:26
ja, volgens mij is het dat gala, mijn zwager staat nog niet op de fight card. Maar zoals ik die fight card zie moet hij tegen andre reinders....?? ken hem niet...iemand?

stiffler
23-04-2007, 00:03
krijg net een telefoontje uit Duitsland van Primal... Het gala is in een oude ketelhuis ( lijkt een beetje op bloodsport LOL ) Kurt Verschueren ( degene die moet vechten ) weegt 78 en moet tegen Andre Reinders en die weegt 85. Primal wilde foto's maken voor Mixfight.nl maar is daar verboden ????
Kurt SUCCES

Tulch
23-04-2007, 00:13
yep, photos are forbidden there, they have a clever slogan "NO PRESS"

Primal
23-04-2007, 20:18
Kurt heeft verloren op Submission, Ze zaten op de grond Andre Reinders in full mount en gaf kurt een aantal stoten op zijn kop, echt op de bovenkant en bij 1 van die stoten zag Kurt alles draaien en heeft voor de zekerheid afgeklopt, hij mag niet tegen KO lopen, aangezien hij binnen een maand weer een partij heeft.
Overigens vond ik het niet normaal dat iedereen gewoon zijn eigen handschoenen mocht gebruiken, er waren er bij die hadden handschoenen met leren lapjes ertussen ofzo, die komen duidelijk veel harder aan dan de normale Mix-fight handschoenen.
Filmpjes en foto's krijgen we nog opgestuurd!
Andre Fyeet heeft ook op submission verloren, gelukkig voor hem was dit nog niet het titelgevecht. (zou eigenlijk wel zijn, maar kon zich te kort voorbereiden, dus geen titelgevecht).
Als ik beeldmateriaal binnen heb, zal ik het hier posten!

nick
23-04-2007, 20:26
volgens mij had ik tegen Kurt moeten vechten bij 2h2h Maastricht vorig jaar.

Erg vreemd dat iedereen zijn eigen handschoenen mocht gebruiken zeg..........

Primal
23-04-2007, 20:31
Kurt is in december bij 2h2h geweest, weet alleen ff niet meer wie zijn tegenstander was, tegenstander was volgens mij wel een keer veranderd, dacht ik.
Maar inderdaad, ik heb hem mijn handschoenen maar gegeven, die zijn iets dunner dan die hij bij zich had. Overigens waren het Pride regels, schoenen mochten ook, zolang het maar wrestling-schoenen waren.
Na de match is Andre Reinders nog naar ons gekomen om eens na te vragen wat er precies gebeurden, hij snapte het zelf namelijk niet omdat hij vond dat Kurt onwijs sterk begon...
Ander vreemd punt was ook dat je jezelf niet in mocht vetten, en toch was de helft (waaronder Andre Reinders, maar ook de tegenstander van Andre Fyeet) gewoon ingevet! Kurt kon geen grip krijg toen ze in een clinch stonden...Achja, a fight is a fight....

nick
23-04-2007, 20:35
Kan heel goed kloppen ja.

Dus eerlijk gezegt hebben ze jullie gewoon verneukt........

Primal
23-04-2007, 20:49
haha, tja zo zou je het kunnen zeggen, maarja, je kan het ook zien dat Kurt wel graag wilt vechten, cker aangezien hij afgelopen vrijdag avond gebeld is, voor het gevecht op dezelfde zondag nog. En als je dan te horen krijgt van je tegenstander dat je cker sterk bezig bent, zonder voorbereiding, dat wil dan toch wel wat zeggen. Ik hoop ook dat organisatoren op die manier kijken en niet kijken van, "ow verloren, dan moet ik hem niet!".
Maare Nick wat was de reden dan dat je niet tegen Kurt hebt gestaan bij 2h2h?

nick
23-04-2007, 20:52
Ik werd gebelt door Knaap of ik kon vechten in Maastricht.
Want ik stond gematcht.

Maar ik was toen met mijn werk in het buitenland.

Vandaar ;)

Primal
23-04-2007, 20:56
Owkee dan, kan gebeuren, maar wie weet komen we elkaar zo nog eens tegen!! haha!

nick
23-04-2007, 20:57
je weet maar nooit.
In vechtsport land ontmoet je veel mensen ;)

Primal
23-04-2007, 21:01
Ja ben ik wel achter jah. Zo dus ook afgelopen weekend Andre Fyeet, toffe gast! Echt zwaar relexed en zijn maat ook, sliepen bij ons in het hotel, dus konden we lekker met elkaar mee rijden, is wel fijn om Nederlands talige mensen om je heen te hebben tussen al die duitsers, polen en tsjechen...

nick
23-04-2007, 21:04
heel begrijpelijk :D