PDA

View Full Version : Mirko .... *spoiler*



king
23-04-2007, 05:42
Ik zag net op een kroatische nieuws-site een interview met Mirko op het vliegveld van Zagreb (na zijn partij tegen Gonzaga).

Het goede nieuws is dat zijn enkel ok is. Volgens hem is het bindweefsel in z'n enkel wat opgerekt, maar is er niets gebroken. Hij liep er na het interview ook gewoon op, hoewel wel wat mank.

Hij zei dat hij zich behoorlijk down voelt, maar dat hij wel eerder terug is gekomen van een verliespartij. Hij verwees hierbij nog naar zijn verliespartij tegen Fedor. Wat minder is dat hij liet weten dat hij zijn vier partijen (contract) bij de UFC zal afronden en "het dan gebeurd is". Het lijkt er dan ook op dat hij daarna stopt. Zeer spijtig naar mijn mening, want ik ben al sinds zijn K1-tijd een groot fan.

bron: http://dnevnik.hr/naslovnica/vijesti/sport/20070422_15882.php

http://dnevnik.hr/media/images///extra/Apr2007//44577.jpg

Wheelie
23-04-2007, 05:44
spoiler ;)

joost
23-04-2007, 05:47
ik hoop niet dat hij stopt zou eeuwig zonde zijn

Justinian
23-04-2007, 05:51
(...)Wat minder is dat hij liet weten dat hij zijn vier partijen (contract) bij de UFC zal afronden en "het dan gebeurd is". Het lijkt er dan ook op dat hij daarna stopt. Zeer spijtig naar mijn mening, want ik ben al sinds zijn K1-tijd een groot fan.
Damn, dat zou echt zwaar minder zijn. Ik hoop dat we die woorden met een korreltje zout mogen nemen omdat hij zich op dit moment down voelt. Hopelijk denkt hij er na een paar winstpartijen anders over. Hij blijft in ieder geval een van mijn favoriete vechters.

Chico
23-04-2007, 05:53
hij zei ook dat ie zou stoppen als ie de pride gp niet zou winnen... denk gewoon dat het de teleurstelling is die spreekt..

kmr
23-04-2007, 06:26
Ik vind het vreemd dat hij behalve de partij tegen Randleman ook de partij tegen Fedor noemt. Van iedereen die tegen Fedor gevochten heeft, vind ik dat hij het het beste gedaan heeft. Het zou veel logischer zijn de verliespartij tegen Nog te noemen.

Nickuraba
23-04-2007, 06:46
ik kan het ofcourse wel begrijpen, je helemaal dagen lang kapot trainen omdan na zo wedstrijd waar die nooit in zat ff op ko te verliezen. Hoe dan ook blijf ik een bigtime fan!

Mike
23-04-2007, 07:24
die komt wel sterker terug!

nick
23-04-2007, 16:54
Zou erg zonde zijn. Maar hij kan het natuurlijk ook zeggen vanwege de emoties die hij nu heeft.

Wel beter dat de enkel niet gebroken is.
Komt vast omdat zijn lichaam helemaal slap was tijdens de val

chief108
23-04-2007, 16:58
hij kan niet zo best omgaan met een verliespartij
komt wel weer goed

Luka
23-04-2007, 17:37
idd ma hopen dat die blijft vechten.. en rematch zou wel wat wezen ;)..

hij blijft mijn favoriete vechter in ieder geval

knilles
23-04-2007, 17:42
Denk niet dat die nog een partij tegen Fedor wil op deze manier, dan gaat die er aan als die op dezelfde manier de ring/kooi betreed.......

chief108
23-04-2007, 17:43
als je de beelden terug kijkt zie je wat er precies gebeurd is....

het is gewoon een vieze samenzwering tegen Pride vechters...

http://i56.photobucket.com/albums/g175/evilmaster-mma/The%20EvilMaster%20Report/The%20EvilMaster%20Report%20-%203/cop-conspiracy3.gif

nick
23-04-2007, 17:45
hehe vet gemaakt :thup:

Luka
23-04-2007, 17:51
haha chief :D:D dies vet hehe

De man van 14K
23-04-2007, 17:52
hah duim in zn oog, de special fatality van Chuck

fedor
23-04-2007, 18:19
Ik vind het vreemd dat hij behalve de partij tegen Randleman ook de partij tegen Fedor noemt. Van iedereen die tegen Fedor gevochten heeft, vind ik dat hij het het beste gedaan heeft. Het zou veel logischer zijn de verliespartij tegen Nog te noemen.

Of die tegen Hunt...
Ik denk dat die Gonzaga goed heeft gekeken naar de verliespartijen van CC...conclusie: CC vindt het niet zo leuk als 'ie direct onder druk wordt gezet en daardoor geen tijd krijgt om ritme enz te vinden. De gozer had ook een decent standup plus de dreiging van takedown's...Randy gaat hier een zware dobber aan krijgen..

CC is echt een medisch wonder want hoeveel mensen kunnen zeggen dat hun enkel 180 graden gedraaid heeft gestaan zonder te breken?

CC komt echt wel terug wat ookal eerder gezegd is..gewoon weer een paar potten winnen en gaan met die banaan...

chief108
23-04-2007, 18:20
hah duim in zn oog, de special fatality van Chuck

hoe verklaar je anders dat Crocop zijn dekking laat zakken als er een hoge trap aankomt?

De man van 14K
23-04-2007, 19:08
zat ik me ook al af te vragen....

nick
23-04-2007, 19:11
onervarenheid :whistling:

Evilman
23-04-2007, 19:13
Het is jammer dat CC echt opstarttijd nodig heeft en zich toch
alleen op 'zijn' manier kan uiten. Misschien moet ie eens proberen
om zelf vanaf sec 1 meteen te gaan beuken, en ziet hij dat hij
wellicht dan binnen 1 minuut de winnaar kan zijn, ipv dat afwachten
en defensies vechten.

T wordt tijd dat hij zich gaan ontwikkelen anders krijgt hij dezelfde
aftocht als wanderlei. Dus.. gameplan ontwikkelen, en minder voorspel
baar worden.

Luka
23-04-2007, 19:55
gewoon vanaf begin af aan attacken en slopen :D

Ton
23-04-2007, 19:59
Het is jammer dat CC echt opstarttijd nodig heeft en zich toch
alleen op 'zijn' manier kan uiten. Misschien moet ie eens proberen
om zelf vanaf sec 1 meteen te gaan beuken, en ziet hij dat hij
wellicht dan binnen 1 minuut de winnaar kan zijn, ipv dat afwachten
en defensies vechten.

T wordt tijd dat hij zich gaan ontwikkelen anders krijgt hij dezelfde
aftocht als wanderlei. Dus.. gameplan ontwikkelen, en minder voorspel
baar worden.

Ik denk dat het meer met het gameplan van Gonzaga te maken had. Hij was telkens erg goed aan het wegdraaien om Mirko heen, die wel naar voren wou, en ook maar al te graag zijn been in Gonzaga's nek zou willen slingerde, maar hij kreeg er gewoon de kans niet voor.
Verder was Gonzaga erg goed bezig met de ellebogen op de grond!! Crocop wist duidelijk niet wat hij daar mee aan moest!

Jammer, had Crocop graag een partij zien vlammen in de UFC! Hopelijk komt hij weer terug!!

Evilman
24-04-2007, 00:42
Ik denk dat het meer met het gameplan van Gonzaga te maken had. Hij was telkens erg goed aan het wegdraaien om Mirko heen, die wel naar voren wou, en ook maar al te graag zijn been in Gonzaga's nek zou willen slingerde, maar hij kreeg er gewoon de kans niet voor.
Verder was Gonzaga erg goed bezig met de ellebogen op de grond!! Crocop wist duidelijk niet wat hij daar mee aan moest!

Jammer, had Crocop graag een partij zien vlammen in de UFC! Hopelijk komt hij weer terug!!

Ja.. gorgonzola had zijn gameplan afgestemd op hoe crocop vecht.
Dat bedoel ik juist.. Crocop is te voorspelbaar. En hoe goed je ook bent
dat wordt je ondergang. De 1e grote is wanderlei.. nu crocop.
(of waren de gracies eerder al slachtoffer en daarna saku?)

Kijk bijv. naar Fedor.. tegen goodridge/zulu gaat ie los en rammen.
Tegen anderen is ie weer afwachtend. Ene keer stoten.. andere
keer meer sambo. That's the way!

Gorgonzola watch allot of DVDs .. en bij hem hielp t :D

The_Rock
24-04-2007, 03:30
CroCop zegt dat hij een overwinning niet verdient. Hoe hij vocht zo is het gegaan. Hij zegt dat hij sterker dan ooit terug komt.

Met Randleman ging het zo en met Fedor.

Zo zitten de Balkanse mensen in elkaar! we hebben iets nodig om ons te pushen en een verlies partij helpt altijd.

Ik verzeker jullie dit: CroCop killt zijn volgende tegenstander ZWAAR.

Kaoklai
24-04-2007, 03:31
Van Crocop zijn zoveel wedstrijdbeelden te verkrijgen, en dat is alemaal studiemateriaal voor deze tegenstander..waarvan geen beelden te verkrijgen waren las ik op k-1 fans.com.

wel jammer , ik ben een grote fan van crocop , maar het zal hem mentaal wakker schudden en weer sterker maken .
zo zie je maar , dont underistamete nobody

Ronald
24-04-2007, 04:13
T wordt tijd dat hij zich gaan ontwikkelen anders krijgt hij dezelfde
aftocht als wanderlei. Dus.. gameplan ontwikkelen, en minder voorspel
baar worden.
Als er één persoon is binnen het hele mma-gebeuren die zich ontwikkeld heeft dan is het Crocop wel. Ik weet echt niemand te noemen die de afgelopen jaren meer vorderingen geboekt heeft dan hij.
Volgens mij is zijn verlies veel eenvoudiger te verklaren: je kunt nou eenmaal niet alles winnen. Soms win je, soms verlies je.

Niet dat dit nou zo'n goeie partij van hem was, en niet dat hij niets kan verbeteren... maar het klinkt erg vreemd als je juist deze kritiek zo stellend aan het adres van Crocop geeft. Ik vind het merkwaardig dat je hem nu al afschrijft, enkel omdat hij een partij verloren heeft. En dan nog van een hele goeie tegenstander ook nog.

F@dur
24-04-2007, 04:32
CroCop zegt dat hij een overwinning niet verdient. Hoe hij vocht zo is het gegaan. Hij zegt dat hij sterker dan ooit terug komt.

Met Randleman ging het zo en met Fedor.

Zo zitten de Balkanse mensen in elkaar! we hebben iets nodig om ons te pushen en een verlies partij helpt altijd.

Ik verzeker jullie dit: CroCop killt zijn volgende tegenstander ZWAAR.
Idd,ik ben het er volledig mee eens.Ik ben zeker dat zen wraak gaat komen en dat hij zen eigen heel heel snel gaat herpakken,juist gelijk bij Randleman(Fedor is een ander verhaal......).In't Oostblok(en Turkije ook,waar ik van ben)geldt er zeker een hoofdregel en dat is Revenge!!!!!En ge gaat mij zeker toch niet zeggen dat het Cro Cop niet gaat lukken eh???!!!! :):):)

king
24-04-2007, 04:32
Volgens mij is zijn verlies veel eenvoudiger te verklaren: je kunt nou eenmaal niet alles winnen. Soms win je, soms verlies je.



Precies, de volgende keer beter... Waarschijnlijk krijgen we dan weer een killer-crocop voorgeschoteld en is iedereen alles weer vergeten.

Ronald
24-04-2007, 04:46
Ronald, bedoel je iemand in het bijzonder of kan 'je' ook vervangen worden door 'men'?
In dit geval is het een reactie van mij op Evilman, dus niet in het algemeen ;)

bloody
24-04-2007, 04:58
ik hoop zeker niet dat hij stopt, als ik van iemand dacht dat hij tot het einde door zou gaan was het wel mirko

Justinian
24-04-2007, 05:24
Ik weet echt niemand te noemen die de afgelopen jaren meer vorderingen geboekt heeft dan hij.
Wat dacht je van Gonzaga ;)

Ronald
24-04-2007, 05:44
Wat dacht je van Gonzaga ;)
Nice try :D

Evilman
24-04-2007, 07:26
Wat dacht je van Gonzaga ;)

Shogun Rua heeft zich toch wel ontpopt tot een geweldige vechter!
Meer dan Crocop nog naar mijn idee. Meer gewonnen, van allerlei kanten
zijn kwaliteiten kunnen zien.

En dat vooruitgaan van Crocop vind ik wel meevallen hoor.
Hij deed altijd wel n beetje hetzelfde.. alleen vooral
sinds de OWGP ziet iedereen hem ineens als nr2.
En dat terwijl hij tegen Nogeuira, Fedor etc van te voren
ook al top vocht.

Hijs is ERG goed.. daar niet van.. maar je weet al
wat hij gaat doen heb ik het idee.. en dat is gewoon
niet slim. Mensen kunnen AL je gevechten bekijken
en zich erop instellen. Dus.. aanpassen die gameplan.

En volgende keer..
zeiden ze bij silva ook, na crocop.
De volgende zou hij helemaal slopen.
Niet echt dus.

Ik hoopt het wel voor em..
maar als hij niet anders gaat vechten gaat hij imo
down the drain als silva. Simple as that ;)

king
24-04-2007, 07:31
maar als hij niet anders gaat vechten gaat hij imo
down the drain als silva. Simple as that ;)

Ongelooflijk hoe snel mensen iemand na een verliespartij afschrijven...

Evilman
24-04-2007, 08:25
Ik schrijf niemand af :rolleyes:
hij is in mijn rangorde niet verplaatst hoor.

dreamone
24-04-2007, 12:28
Shogun Rua heeft zich toch wel ontpopt tot een geweldige vechter!
Meer dan Crocop nog naar mijn idee. Meer gewonnen, van allerlei kanten
zijn kwaliteiten kunnen zien.


Ik zou wel eens Shogun tegen Michael Bisping willen zien.. zijn naar mijn mening de top mma'ers van de wat nieuwere generatie.

Ronald
24-04-2007, 15:44
En dat vooruitgaan van Crocop vind ik wel meevallen hoor.
Hij deed altijd wel n beetje hetzelfde..
Altijd een beetje hetzelfde? Crocop komt uit de K-1 en was enkel en alleen een staande vechter. Hij heeft zelfs nog in de finale gevochten.
Daar waar heel veel top K-1 vechters het niet gelukt is om vervolgens in het mma-circuit mee te draaien, daar heeft hij zich compleet ontwikkeld en aansluiting gevonden bij de absolute top.

Evilman
24-04-2007, 19:57
Altijd een beetje hetzelfde? Crocop komt uit de K-1 en was enkel en alleen een staande vechter. Hij heeft zelfs nog in de finale gevochten.
Daar waar heel veel top K-1 vechters het niet gelukt is om vervolgens in het mma-circuit mee te draaien, daar heeft hij zich compleet ontwikkeld en aansluiting gevonden bij de absolute top.

Indd.. er waarmee? megastriker zijn en te gekke takedown defence.
Hoevaak heb jij m iemand zien submitten bijvoorbeeld?

Binnen het MMA doet hij waar hij goed in is, alleen is dat wel beperkt
vergeleken met completere vechters. En daar kunnen anderen misbruik
van maken.. zeker gezien zijn gameplan hem langzaam maar zeker begint
te verraden.

Justinian
24-04-2007, 20:06
Indd.. er waarmee? megastriker zijn en te gekke takedown defence.
Hoevaak heb jij m iemand zien submitten bijvoorbeeld?
Randleman op guillotine ;)

Evilman
24-04-2007, 20:25
oftewel 1 keer ;)

Justinian
24-04-2007, 20:28
oftewel 1 keer ;)
Goed geteld ;)

redjuh
24-04-2007, 21:50
en josh barnett heeft ie ook gesubmit! 2x

Ronald
25-04-2007, 06:06
Indd.. er waarmee? megastriker zijn en te gekke takedown defence.
Hoevaak heb jij m iemand zien submitten bijvoorbeeld?

Binnen het MMA doet hij waar hij goed in is, alleen is dat wel beperkt
vergeleken met completere vechters. En daar kunnen anderen misbruik
van maken.. zeker gezien zijn gameplan hem langzaam maar zeker begint
te verraden.
Het is maar net met welke bril je kijken wilt...

Cave
25-04-2007, 06:18
Net op Sherdog gelezen:

ZAGREB - Croatian MMA fighter in his home in Zagreb heals the consequences of his hard defeat on Saturday against the Brazilian fighter Gabriel Gonzaga at the UFC 70 in Manchester. The shocking images of Cro Cop laying in the middle of the cage fainted seemed unreal because of the reversed roles we are used to see in the last few years.

Similar experience Filipović did have against Kevin Randleman (in PRIDE) and Michael McDonald (in K-1). From both fighters he lost to a KO and both times he managed to get at the top. Al thou his charisma got seriously damaged in Manchester, Mirko is saying he has the motive and strength for a new rise to the top.

Nothing is broken

Are you feeling any consequences for your health?

There are no headaches, nor any other visible after effects of Gonzagas high-kick. If there was no pain in my right ancle I would've been long in training by now. Because of that, there's 2 weeks of passive rest for me now. The ancle is swallen, but I think there's nothing broken because I wouldn't be able to walk in that case. Nevertheless, I'll be going to a doctor for some examinations.

You were looking distracted in the ring?

I was not myself against Gonzaga. I just couldn't decide to start a series of strikes, I didn't go forward. Something similar happened in my last fight against Sanchez in Las Vegas, but I managed to win that fight. These kind of things happen to me in regular intervals. Nevertheless, there's no excuse for this defeat, no alibi, nor am I seeking one.

What was crucial for that kind of a lose?

Gonzaga's elbow strikes in my temple were the main thing. When I stud back up, my perspective was faded and i didn't even see that high-kick.

Were the preparations wrong?

The preparations for the fight were perfect and that isn't the problem. Just before the fight I was in a bad mood, I couldn't focus, I fought without any strategy.

What's your future in the UFC?

I'll be back even stronger. This is not the time to speak of the UFC belt, but I will respect the contract to it's end. Of course, in the case there will not be any new injuries. Al thou, I don't know what could make me fight once i fulfill my contract of four more fights.

When could your next fight happen?

I believe I will fight at the end of August or the beginning of September. I am expecting a rematch against Gonzaga. I would like to thank everyone who came to Manchester because of me and everyone who called to express their best wishes. I had more than 200 calls and i couldn't answer them all.

source: http://www.jutarnji.hr/sport/ostalis...4,23,,71557.jl


Denk dat Mirko, als hij het heeft over het uitdienen van zijn contract bij de UFC, na de komende gevechten bij de UFC stopt als professioneel vechter en zich toe gaat leggen op zijn oude baan: lid van speciale politie (als trainer).
Dit heeft hij al eens eerder gemeld en ik denk dat het best wel eens zo kan zijn dat we CC niet meer terug zien na zijn huidige contractperiode.