PDA

View Full Version : Joerie Mes vs Andy Souwer



Wheelie
24-04-2007, 18:16
Volgend weekend (6 mei) vechten deze 2 toppers tegen elkaar op Slamm !

Joerie Mes kwam na zijn verlies terug en won overtuigend van Jan de Keijzer.

Partij staat hier:

http://youtube.com/watch?v=xR8nyuG4Lz0

Wie gaat deze partij winnen volgens jullie

paspoes
24-04-2007, 18:35
moeilijk kevin, zal vanavond wat leuke foto's plaatsen van hun tweeen tijdens de making of slamm3;)

nick
24-04-2007, 18:37
Aardig gelijkwaardig naar mijn mening.

Gok op Souwer

Wheelie
24-04-2007, 18:40
Ik heb ook op Souwer gestemd.

Echt jammer dat ik hier niet bij kan zijn, zit dan op de Canarische eilanden ;)

meer info p www.slamm.nl (http://www.slamm.nl)

http://slamm.nl/2007/images/banners/image26.jpg (http://www.slamm.nl/)

paspoes
24-04-2007, 18:48
Ik heb ook op Souwer gestemd.

Echt jammer dat ik hier niet bij kan zijn, zit dan op de Canarische eilanden ;)

meer info p www.slamm.nl (http://www.slamm.nl)

http://slamm.nl/2007/images/banners/image26.jpg (http://www.slamm.nl/)

:lol: wat een zware leven heb je kevin;)

Bud S
24-04-2007, 18:52
joeri mes lijkt me wat steviger/sterker dan souwer
zit wat meer impact in z'n stoten
als ie daarmee doorkomt gaat souwer wel onderuit m.i.
aan de andere kant staat souwer wel weer heel vaak tegen toppers te knokken en geef ik m een voordeel qua snelheid en conditie om die snelheid tot het eind vol te houden.
mes maakt denk ik de meeste kans om souwer vanuit de counter onderuit te halen. ik hoop dat dat gaat lukken en gok op mes winnaar dmv k.o./t.k.o.

Vale Tudo
24-04-2007, 22:02
joeri mes lijkt me wat steviger/sterker dan souwer
zit wat meer impact in z'n stoten
als ie daarmee doorkomt gaat souwer wel onderuit m.i.
aan de andere kant staat souwer wel weer heel vaak tegen toppers te knokken en geef ik m een voordeel qua snelheid en conditie om die snelheid tot het eind vol te houden.
mes maakt denk ik de meeste kans om souwer vanuit de counter onderuit te halen. ik hoop dat dat gaat lukken en gok op mes winnaar dmv k.o./t.k.o.

Je vergeet volgens mij wel dat deze partij wordt gevochten in de -70kg klasse! dat betekent dat mes heel wat spiermassa kwijt is als ze gaan vechten. dus ik betwijfel het nog een beetje of mes die power nog wel heeft! (wat juist 1 van zn sterkste punten is) Maar het kan beide kanten opgaan deze partij, dus wel zien het wel!

connect
24-04-2007, 22:14
nou het is niet helemaal waar mes weegt eigenlijk als die niet vecht al rond de 75 kg dat is gewoon zijn normale gewicht zeg maar.
andy weegt en dit is echt waar altijd rond 76kg en dan is ie nog niet dik gewoon normaal hij traint altijd rond de 5/6 kg af ik denk dat ze kwa stootkracht enzo vrij gelijkwaardig zijn. alleen is andy het meer gewend om zoveel af te trainen.'
ja ik ben een andy fan dus ja ik denk dat andy gaat winnen maar ik denk wel op ptn ik denk trouwens dat ze allebij wel een x 8 tellen gaan krijgen alleen mes 2x

A-team
24-04-2007, 22:17
Souwer! Die is echt wel het meest kompleet!

De man van 14K
24-04-2007, 22:45
Souwer is completer en sneller, Mes stoot harder en bokst beter..
Mes raakt gewicht kwijt, de vraag is wat dat met hem doet.. hij geeft zelf in ieder geval aan dat het weinig effect zal hebben alhoewel hij dat gewicht moet halen door te 'cutten'
Zal mij benieuwen of Souwer gaat vragen aan Mes of hij op de dag van de partij wil wegen net als Mes bij Spong deed...

Gaat deze partij over 5x3 of 3x3? K-1 regels of gewoon MT of zelfs met ellenbogen?

Eigenlijk maakt het me niet uit wie er wint, beide zijn topknokkers en staan boven aan mijn favorieten lijst.
hoe afgezaagd kan het worden: "dit is een partij waar het publiek de grote winnaar is"

connect
24-04-2007, 22:53
ik denk dat andy de laatste is die daar moeiliijk over gaat doen.

maar mes bokst beter dan andy hahahhahh echt niet vriend

De man van 14K
24-04-2007, 23:31
ik denk dat andy de laatste is die daar moeiliijk over gaat doen.

maar mes bokst beter dan andy hahahhahh echt niet vriend

ik zeg ook niet dat Andy dit doet, maar kan doen aangezien Mes dat bij Spong deed en dit een niveau is waar alles dicht bij elkaar ligt..

en Mes bokst beter dan Souwer.. Net als Kraus dat beter dan Souwer doet

Ben
25-04-2007, 03:15
dat betwijfel ik wat je zegt

gustafacci
25-04-2007, 03:38
Wat ik erg jammer vind is dat Joeri en Andy niet tegen een thai vechten.
Maar tussen die 2 denk ik dat andy wel wint.

Influcted
25-04-2007, 04:09
Moeilijk.. kies toch voor Andy.

ait naceur
25-04-2007, 04:11
een gevecht aan 50% voor beide vechter, ik dit gevecht geloven niet aan het einde, een van beide ko te gaan gaan

Biiyen
25-04-2007, 04:17
Denk Andy... Joeri moet 6 kilo afvallen en moet normaal al wat aftrainen voor op 75 te vechten. Das wel heavy. Kaoklai trok dat ook niet destijds in de K1 en verloor van Sato. Joeri trekt dat ook niet op 70. Sowieso vreemd dat Joeri blijkbaar op 70 gaat vechten.

payap
25-04-2007, 04:44
http://img61.imageshack.us/img61/1236/andyvsjoerilz2.jpg

Dit wordt een wereldpartij in de trend van Kaman vs Hoost, Dekkers vs Ballentine, Ubeda vs Hyppolite.

Jeru
25-04-2007, 04:47
Cool.... de poll staat nu precies op 50% voor beide mannen.

nick
25-04-2007, 05:11
Cool.... de poll staat nu precies op 50% voor beide mannen.

de poll ligt idd dichtbij elkaar.
iedereen denkt dus dat het heel close gaat worden.

paspoes
25-04-2007, 05:25
de poll ligt idd dichtbij elkaar.
iedereen denkt dus dat het heel close gaat worden.

ben ook benieuwd naar deze 2 heren.:D

De man van 14K
25-04-2007, 05:50
Dit wordt een wereldpartij in de trend van Kaman vs Hoost, Dekkers vs Ballentine, Ubeda vs Hyppolite.

JA!! Dat gevoel begon ik ook te krijgen, een toekomstige klassieker waarbij ik ringsports van volgende maand over 10 jaar als een zendokan van nu aan mijn kinderen laat zien!

Wheelie
25-04-2007, 17:03
Zou leuk zijn als we op deze partij kunnen wedden of niet ? ;)

Fr3ddy
25-04-2007, 17:39
Denk Andy... Joeri moet 6 kilo afvallen en moet normaal al wat aftrainen voor op 75 te vechten. Das wel heavy. Kaoklai trok dat ook niet destijds in de K1 en verloor van Sato. Joeri trekt dat ook niet op 70. Sowieso vreemd dat Joeri blijkbaar op 70 gaat vechten.
Persoonlijk denk ik dat Mes makkelijk die 70 kan halen. Bij zijn partij tegen De Keyzer woog hij 73kg. en die 3 kilootjes moeten wel lukken. Daarbij zal de weging ruim 24 uur van te voren zijn (?).

Ik denk dat Mes op 70kg. misschien wel beter dan ooit tot zijn recht zal komen. Wordt echt een knalpartij!

Fightchick
25-04-2007, 18:20
Ik ga voor Joerie!

connect
25-04-2007, 18:23
hey rosso ik vind mes geen betere bokser zeker niet de laatste 1.5jaar vind ik andy heel erg gegroeid met boksen als je kijkt naar die partij kraus vs souwer sindsdien traint hij ook specifiek op boksen en ik vind hem boksen juist heel sterk eerlijk gezegd denk ik dat ie boksend nu ook beter is dan albert kraus.
maarja das mij mening we zien het wel op 6 mei ben benieuwd.
ik hou het op een ptn overwinning voor souwer met 2downs voor mes en 1 down voor andy. hahah

MMA Davy
25-04-2007, 18:47
Het wordt zeker heel close......Ik denk dat Souwer hem wint.

De man van 14K
25-04-2007, 19:11
hey rosso ik vind mes geen betere bokser zeker niet de laatste 1.5jaar vind ik andy heel erg gegroeid met boksen als je kijkt naar die partij kraus vs souwer sindsdien traint hij ook specifiek op boksen en ik vind hem boksen juist heel sterk eerlijk gezegd denk ik dat ie boksend nu ook beter is dan albert kraus.
maarja das mij mening we zien het wel op 6 mei ben benieuwd.
ik hou het op een ptn overwinning voor souwer met 2downs voor mes en 1 down voor andy. hahah

begrijp me niet verkeerd:
Souwer en Mes zijn beide mijn favoriete vechters, en Souwer is zeker gegroeid de afgelopen tijd!
Mes heeft zeker niet stil gezeten is staat bekend als een boksende kickbokser, als je naar eerder gevochten partijen kijkt heb ik het idee dat Mes gewoon net even wat beter (scherper en vooral harder) slaat dan Souwer, daar integen combineert souwer completer..
Mes is een echt conditiebeest, maar volgens mij heeft Souwer daar ook geen problemen mee.
Enige is dat Mes gewend is 5x3 te knokken en Souwer wat minder..
Hoe dan ook zal het mij benieuwen!!!:thup:


Als je Mes zijn interview leest in de RRumble, geeft hij overigens aan dat hij wel moeite moet doen om tot de 70 te komen, hij moet Cutten (afvallen zonder spier verlies maar op vocht (correct me if im wrong)) en dat gaat invloed hebben denk ik, als is het op zn uithoudingsvermogen.

paspoes
25-04-2007, 20:02
Zou leuk zijn als we op deze partij kunnen wedden of niet ? ;)

x100:thup:

De man van 14K
25-04-2007, 20:10
dat geeft weer een nieuwe definitie aan gokken ;)

Pimp-Daddy
25-04-2007, 20:21
Joerie Mes op zekers...:thup:

redjuh
26-04-2007, 21:14
souwer toch licht favoriet...

Ben
27-04-2007, 06:48
souwer op zeker

m.g
27-04-2007, 22:49
Souwer erg licht favoriet omdat hij al langer op dit gewocht vecht en het is de eerste keer dat Mes in deze klasse uitkomt.

A.F.
27-04-2007, 23:32
joerie!!!!!! maar het gaat een mooie pot worden ... dat is 1 ding dat zeker is!!!!

jordamn
27-04-2007, 23:47
Hieronder wat korte filmpjes van de promofilm-scene.

Mes http://www.filmpjes.nl/assets/play/21341 (+staredown)
Souwer http://www.filmpjes.nl/assets/play/21338

stiffler
27-04-2007, 23:50
souwer !!! Maar het is wel een spannende partij

jan sensei kyokushin
30-04-2007, 00:33
Osu ik ga voor Andy Souwer
respect voor bij de vechters

met de beste sportgroet

osu jan

Biiyen
30-04-2007, 00:45
Persoonlijk denk ik dat Mes makkelijk die 70 kan halen. Bij zijn partij tegen De Keyzer woog hij 73kg. en die 3 kilootjes moeten wel lukken. Daarbij zal de weging ruim 24 uur van te voren zijn (?).

Ik denk dat Mes op 70kg. misschien wel beter dan ooit tot zijn recht zal komen. Wordt echt een knalpartij!

OK ik dacht altijd dat Mes rond de 76 woog. Maar hoe het ook is, deze pot is er eentje hoor.

Kan Joeri altijd op 70 vechten en de Max ingaan of is altijd 70 echt te licht?