PDA

View Full Version : KO of Submission?



Ronald
26-04-2007, 03:04
Super natuurlijk als een partij voortijdig wordt beslist. Een overwinning op punten is uiteraard nooit zo overtuigend als een KO of submission. Maar wat zie jij nou liever: een harde KO of een mooi submission?

Zelf kan ik maar moeilijk kiezen. Een KO heeft vaak iets bruuts, een submission is vaak veel subtieler, maar beiden vind ik prachtig.

Toch zijn er denk ik genoeg mensen die een duidelijke voorkeur hebben. Ik ben benieuwd hoe de smaken hier verschillen :) .

Justinian
26-04-2007, 03:10
Een harde ko is altijd mooi om te zien, maar datzelfde geldt voor een fraaie submission. Kan niet zeggen dat ik een echte voorkeur heb.

paspoes
26-04-2007, 03:13
Een harde ko is altijd mooi om te zien, maar datzelfde geldt voor een fraaie submission. Kan niet zeggen dat ik een echte voorkeur heb.

x2 Beide is mooi om te zien.

Johan H
26-04-2007, 03:17
het liefst zie ik een KO...

Trappen of slaan maakt me weinig uit..

Ronald
26-04-2007, 03:24
Wat ik trouwens echt altijd balen vind is wanneer een partij voortijdig wordt beslist omdat een vechter niet verder kan door een snee of zoiets. Je wint dan weliswaar op tko, maar echt bevredigend is dat niet :wacko: .
Eerste wat ik dan altijd denk is: rematch.

Evilman
26-04-2007, 03:32
Geen voorkeur als ie maar vet is.
Submissions als Minotauro op Crocop/Sapp/Coleman is kicken!

Knockouts.. tja teveel om op te noemen, maar ook vet.

nick
26-04-2007, 03:59
Ik vindt het allebei super.

Mits het wel met techniek gebeurt dus geen ko door maar in het wilde weg te maaien.

TOON
26-04-2007, 04:27
pffff das moeilijk ja...
een KO is vaak het verrassends...out of the blue zeg maar terwijl een submission vaak mooi opgezet is...

ko is super, maar die submission van fedor na de slamm van coleman was toch ook wel erg verrassend destijds....

allebei super!!!!

Tony
26-04-2007, 04:28
over het algemeen zie ik liever een leuke KO dan een standaard sub..

als ik bv (no offence) alistair zie winnen via guilotine.. dan is dat super.... maar ook weer niet zo spectaculair..

als ik dan een sakuraba zie winnen via een submission waarbij er eerst heen en weer gesubbed wordt tussen beide vechters en saku wwint dan via een onmogelijke sub...

dat is prachtig natuurlijk... niks beters dan dat.

Judas
26-04-2007, 04:59
ko is super, maar die submission van fedor na de slamm van coleman was toch ook wel erg verrassend destijds....

allebei super!!!!

Eeeh volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar man:whistling:

chief108
26-04-2007, 05:59
vind allebei gaaf

een KO is vaak spectaculair en komt meestal ineens uit het niets

aan de andere kant bestaat er niet zoiets als een Lucky Submission
("I tripped, fell, and pulled a gogo-plate on the guy without realising it!!!")
er komt altijd een lading skill bij aan de pas

ik hou ervan als een gevecht overduidelijk voortijding beeindigd wordt

HUNTER
26-04-2007, 06:54
chief = correct

iedere boer kan een lucky punch uitdelen waaruit een KO zou kunnen ontstaan. Om een submission te maken heb je skills nodig. Ik zie dus liever een submission dan een KO. Hoewel je natuurlijk ook iemand KO kunt choken en dan heb je van beiden iets :rolleyes:

mama
26-04-2007, 06:56
Een KO heeft vaak iets bruuts, een submission is vaak veel subtieler
ik kan me een submission herinneren die ik aardig bruut vond
;)
Maar idd een submission is meestal meer opgebouwd dan een ko van een stoot of trap.
Het heeft alle 2 wel iets

Solar
26-04-2007, 07:32
Ik ga voor de submission.

Briant
26-04-2007, 08:06
niets mooiers dan een submission. getuigd van kunde, want met slaan op de grond is het niet makkelijk om nog rustig te grapplen, als je dan toch in staat bent een mooie submission te maken kan ik dat zeer waarderen.

Christophe
26-04-2007, 09:06
niets mooiers dan een submission. getuigd van kunde, want met slaan op de grond is het niet makkelijk om nog rustig te grapplen, als je dan toch in staat bent een mooie submission te maken kan ik dat zeer waarderen.

x 2

Joris
26-04-2007, 17:04
submission!

ICON
26-04-2007, 17:06
mooi submission. partijen zoals sakuraba newton en big nog henderson vind ik de mooiste partijen

payap
26-04-2007, 17:21
GA voor een mooie ko maar dan wel van de klasse van Kaoklai vs Mighty Mo!

Wheelie
26-04-2007, 17:33
Hoewel je natuurlijk ook iemand KO kunt choken en dan heb je van beiden iets :rolleyes:

Dat gebeurde afgelopen weekend in het voorprogramma van de UFC, heel erg vet.

Ik zie liever een mooie KO :thup:

Luka
26-04-2007, 17:35
liever een mooie KO !!!

Mack
26-04-2007, 22:29
vind allebei gaaf

een KO is vaak spectaculair en komt meestal ineens uit het niets

aan de andere kant bestaat er niet zoiets als een Lucky Submission
("I tripped, fell, and pulled a gogo-plate on the guy without realising it!!!")
er komt altijd een lading skill bij aan de pas

ik hou ervan als een gevecht overduidelijk voortijding beeindigd wordt

x2

Influcted
26-04-2007, 22:33
Een goed opgebouwde submission vind ik soms leuker om te zien dan een aantal stoten achter elkaar leidend tot KO.

Jochem
26-04-2007, 22:48
KO`s is voor echte mannen. Al dat gerommel op de grond hoeft van mij niet. :whistling:

MMA Davy
26-04-2007, 22:49
Een harde ko is altijd mooi om te zien, maar datzelfde geldt voor een fraaie submission. Kan niet zeggen dat ik een echte voorkeur heb.


x2

Moeilijk moeilijk

Highline
27-04-2007, 03:06
chief = correct

iedere boer kan een lucky punch uitdelen waaruit een KO zou kunnen ontstaan. Om een submission te maken heb je skills nodig.

:bash: :o :twak: