PDA

View Full Version : Faldir Chahbari...... teleurgesteld



tft-promotions
28-04-2007, 05:48
Faldir Chahbari..... teleurgesteld

"ik heb slecht nieuws, mijn partij gaat niet door". Dat waren de eerste woorden van Chahbari toen ik de telefoon opnam. "Hoe is het mogelijk?"........ tja..... "Al die mensen die speciaal een kaartje hebben gekocht"

Dat de partij van Faldir tegen Por Pramuk niet door gaat is nu wel een feit. Het is de schuld van ..... Rutz/Slamm, Slamm/Rutz etc etc......... hoe het dan ook komt, aan wie het dan ook ligt, uiteindelijk is het publiek de dupe. En Chahbari zelf natuurlijk.
Natuurlijk gaat het de organisatie van Slamm ook niet in de koude kleren zitten maar die hebben evengoed een super line-up staan.

Nu over Chahbari.

Het trainingsschema zag er gewoon heel eenvoudig uit:
- 2 keer per dag trainen welke bestond uit hardlopen, techniek en sparren voor een periode van 2 maanden
- 2 weken naar Thailand om bij Fairtex in Pattaya 2 maal per dag optimaal en maximaal aan de bak te gaan.
- 1 week naar Denemarken om daar specifiek te werken aan het trapwerk.

Kortom alle ingredienten om Por Pramuk een pak slaag te geven.

De trainingen zoals ze gepland stonden, waren geheel afgestemd op de stijl van Por P. De stijl van Por P is voordat het trainingsschema werd opgesteld geheel geannaliseerd en uitgekauwd.
Volledig gefocust werd er naar de partij toe gewerkt. Wim Scharrenberg deed het technisch/tactische plaatje en Tom Wesselink het mentaal/fysieke gedeelte.......

Helaas, het mag niet baten.

Afgelopen Woensdag kreeg Chahbari van de organisatie van Slamm te horen dat tot hun grote spijt de partij niet kan doorgaan.

Het gerucht ging natuurlijk al een hele tijd maar als Milton en Mike zeggen dat het door gaat geloof ik dat gewoon en ga ik er van uit dat ze alles op alles zetten om het te realiseren. Het is dan Simon Rutz die er een stokje voor steekt omdat hij de K1 rechten in Nederland/Europa heeft......... Nou ja de rest staat op de een andere topic.

Slamm bied Chahbari wel een andere partij aan....... "daar willen we ff over nadenken". was onze eerste reactie. Na 10 minuten zei Chahbari:"kom we doen het gewoon..., maakt me geen f.ck uit...., al die mensen die een kaartje hebben gekocht". Een half uurtje later hadden we een spoedoverleg met z'n drieen.
Chahbari was voor en Wim en Tom waren tegen....,

Waarom tegen?.., Wel:

We hebben specifiek getraind op B.Por P..., en hard!! Als we tegen een ander moeten vechten moeten we binnen een week het hele trainingsschema omgooien, inleven in de nieuwe tegenstander en er een plan op loslaten. Dat is gewoon te kort dag.

Geloof me...!! Faldir Chahbari vecht tegen iedereen, maar we moeten wel een kans hebben om ons op en top voor te bereiden. Dit kan nu niet.
Als ik daarnaast advokaat van de duivel speel wordt er als volgt gedacht:
- Als Chahbari zijn nieuwe tegenstander verslaat zegt men:" ja duh..., het is geen Por Pramuk.
- Als Chahbari verliest zegt men:"Nou.., dan had hij van Por Pramuk helemaal een pak gehad..
Waar of niet?

Kortom..... namens het team rondom Chahbari spijt het ons zeer dat het zo gelopen is en dat Faldir niet vecht. Ik hoop dat jullie in hem blijven geloven en uitkijken naar zijn volgende partij.
Tevens hoop ik ook dat jullie begrijpen waarom Faldir niet vecht.., hoe graag hij zelf ook wil.
Zelfs Johannes Hofman van Hofman trucks heeft Chahbari aangeboden om een vechter na keuze uit te zoeken en dan zou hij het financiele plaatje regelen....., maar ons besluit staat vast.

Er zijn vele gedupeerden......., echter er is er 1 die er goed van afkomt..., ik noem geen namen maar hij komt uit Thailand.

Met vriendelijke sportgroet,

namens team Beast of the East,

Faldir Chahbari
Wim Scharrenberg
Tom Wesselink

Biiyen
28-04-2007, 06:30
Begrijpelijk maar heel erg jammer..... Ik gad deze pot namelijk heeeeel graag willen zien. Ook jammer van Rutz dat hij zich zo opstelt, jeel kinderachtig dat gemiereneuk met K1. Dat je eenbepaalde vechter claimt OK, maar alle K1 vechters vind ik te ver gaan.

paspoes
28-04-2007, 07:03
Faldir, Tom en wim, heel erg vervelend voor jullie.
Die politiek spel ga ik niet beoordelen ben meer een man van het veld.
Hoop dat Faldir ooit eens keer kan bewijzen niet naar nederlands publiek meer aan de japaanse en thaise publiek.

Faldir hoort een kans te krijgen om ook tegen zulke gasten te vechten en mij maak niks uit waar (slamm of It showtime) zolang het in Nederland gebeurt.

Faldir succes man and keep the good spirit :thup:

The Bulldog
28-04-2007, 07:22
Vreselijk bruut en klote dit..

Faldir erg jammer dit(understatement) voor jou..

top om inzicht te geven in je schema ...

hoop dat jij zeker deze kans nog gaat krijgen...


RUTZ heeft de rechten dus ik zou zeggen RUTZ make it happen... alleen al om iets recht te zetten voor Faldir

De man van 14K
28-04-2007, 07:41
Faldir is the man! Geef die gozer een kans tegen Buakaw.. als een van de weinige acht ik hem in staat..

Ronald
28-04-2007, 08:13
Bedankt voor jullie reactie Faldir, Wim en Tom. Inderdaad heel erg teleurstellend dit. Maar goed, dan moet Faldir in de finale van de K-1 Max volgend jaar Buakaw maar geven wat hij nog van 'm te goed heeft ;)

gieloe
28-04-2007, 09:23
als rutz zorgt dat deze partij in de arena komt over een paar maanden vind ik het prima!

KO TKO
28-04-2007, 10:52
als rutz zorgt dat deze partij in de arena komt over een paar maanden vind ik het prima!

x2

sabby
28-04-2007, 22:24
:crying:... hoe kan zoiets gebeuren??? Kan het eeeeecht niet doorgaan???:please:

MB667
29-04-2007, 19:30
simon rutz heeft toch al 10 k1 zwaargewicht toppers op de programma staan, waarom moeilijk doen over buakaw. tis niet zo dat slamm met 5 of 6 zwaargewicht k1 vechter aan komt zetten, maar met 1 nederlandse kmax vechter en een k max vechter, die op thaise regels zou vechten en niet op k1 regels.

ik snap hem wel, maar toch bezeik je zo een beetje de mensen die een kaart hebben gekocht.besides that,de arena is altijd vol, dus waarom slamm dit misgunnen.


al met al toch nog een goede match up

Tony
29-04-2007, 20:29
heel begrijpelijk allemaal...

neem Faldir en zijn team dan ook echt helemaal niks kwalijk.