PDA

View Full Version : Waar het Pim omging!



Guru
01-05-2007, 07:29
Ik kwam het bestandje tegen en dacht, dat moet ik toch dezer dagen ten gehore brengen!

Ieder woord bevatte de waarheid en NOG STEEDS!

http://www.forumcom.nl/pim5colonne.mp3

Afhankelijk van de verbindingssnelheid even geduld om het bestand te openen/ binnen te halen. ( mp3 )

Italian*Berlusconi*
01-05-2007, 07:46
Niet in het verleden blijven hangen, vooruit blijven gaan.

Mickey
01-05-2007, 16:26
Je kijkt zeker ook nog met enige regelmaat het A-Team, Knightrider en Airwolf?

paspoes
01-05-2007, 16:38
Niet in het verleden blijven hangen, vooruit blijven gaan.

x10:thup:

Dalgliesh
01-05-2007, 19:20
Ik mis de gulden

De man van 14K
01-05-2007, 19:22
ik mis Hazes

Fr3ddy
01-05-2007, 19:23
Het ging Pim om een dikke lul in zijn achterste

paspoes
01-05-2007, 19:44
Het ging Pim om een dikke lul in zijn achterste

:lol: liefst van een jonge kerel

De man van 14K
02-05-2007, 00:36
hij geniet er nu van in de eeuwige darkrooms

chief108
02-05-2007, 00:47
priceless!!!

reps...

Guru
02-05-2007, 07:27
Niet in het verleden blijven hangen, vooruit blijven gaan.

Als men het verleden niet kent, kent men het heden ook niet.

Arie
02-05-2007, 07:46
o

De dikke nudist
03-05-2007, 07:18
Wat ik hoor is dat Pim een beetje boos is omdat ie een vies varken werd genoemd.

Joris
03-05-2007, 17:29
Als men het verleden niet kent, kent men het heden ook niet.


hang die maar aan die muur :twak:

The_Rock
03-05-2007, 20:16
Hazes > Pim.

chief108
03-05-2007, 21:02
Als men het verleden niet kent, kent men het heden ook niet.
precies...

http://www.indymedia.nl/img/2002/02/2109.jpg

De man van 14K
03-05-2007, 21:06
:lol:

zn abbonement is nu wel afgelopen denk ik..

chief108
03-05-2007, 21:07
week zo net nog niet....
volgens mij belt Guru hem nog dagelijks...

MB667
03-05-2007, 22:06
pim sux cock in hell

RedDawn
03-05-2007, 22:41
Guru, was jij je zijn favoriete holmaatje? Die Pim obsessie van je wordt echt eng!

FOCUS
03-05-2007, 23:04
pim sux cock in hell


Pim: "it's a hell of a job...''

MB667
03-05-2007, 23:18
but someone's got to do it.

Ik zie pim als een soort van mr Slave van south parc daar in de hel

joost
04-05-2007, 00:44
Mooie geluidsopname! nog niet eerder gehoord van pimmetje.. had wel is willen weten wat er gebeurd was als volkert er niet was geweest

Ralph
04-05-2007, 01:19
Volgens mij hetzelfde als wat er met alle politici gebeurt als ze eenmaal macht hebben: dan kunnen ze niet alles waarmaken wat ze hebben beloofd en dan worden ze weer uitgekakt door het volk en staat er weer een nieuwe op met nieuwe ideeën, etc., etc..

Guru
04-05-2007, 02:11
Hazes > Pim.

Omdat de verkoop van Heineken gedaald is en de aandelen van Heineken zijn gekelderd?

Guru
05-05-2007, 05:39
Die Pim obsessie van je wordt echt eng!

Pim en Theo zijn mijn inspiratie, ook nu ze niet meer leven maar ook al daarvoor, twee mensen die meer gevoel hadden dan de meeste mensen, dat mag duidelijk zijn.
Pim is de grootste nederlander, toch even meer mensen die achter hem stonden dan jullie willen toegeven of niet?
Is dat de zwakheid van de PVDA en zijn linkse kerk?
Last van een grote zelfoverschatting?
Pim heeft het gezegd, hij wist dat hij wellicht zou worden neergeknald, en uitgerekend was het een maffe boomknuffelaar van de linkse kerk.
De linkse kerk roept het onheil over zich uit.

PigDog
05-05-2007, 15:55
Pim en Theo zijn mijn inspiratie, ook nu ze niet meer leven maar ook al daarvoor, twee mensen die meer gevoel hadden dan de meeste mensen, dat mag duidelijk zijn.
Pim is de grootste nederlander, toch even meer mensen die achter hem stonden dan jullie willen toegeven of niet?
Is dat de zwakheid van de PVDA en zijn linkse kerk?
Last van een grote zelfoverschatting?
Pim heeft het gezegd, hij wist dat hij wellicht zou worden neergeknald, en uitgerekend was het een maffe boomknuffelaar van de linkse kerk.
De linkse kerk roept het onheil over zich uit.

Is Theo nu ook al een inspiratie voor je? Die zuipende en rokende zitzak, die films en tv maakte die stuitend laag werden bekeken? Volgens mij is Theo alleen een inspiratie voor je omdat hij door een moslim is neergeknald, en je dat eindelijk het recht geeft om je ultra-rechtse frustraties in de samenleving te openbaren. Volgens mij heb je voor Theo's dood nog nooit een film van hem gezien. Anders zat je alleen in de bios, o nee filmhuis, al die wazige films worden daar vertoont.

Guru
05-05-2007, 20:07
Ik ga niet in op deze gedachtenspeling van jou.

Waar ik wel op inga is dat jij bij het nederlandse leger zit.
En als meneer George Bush zegt, Nederland gaat naar Irak, dan ga jij als mijnenveger lekker naar Irak.
Of je dat wil of niet om je baan te behouden.
Denk daar maar eens over na.

Guru
05-05-2007, 20:15
PIM was SPEKTAKEL!

door JAAP FOLKERTS en RON KORVER

AMSTERDAM -
IN 2002 raasde er een wervelwind door de Nederlandse politiek met de naam Pim Fortuyn. Als geen ander wist hij de groeiende gevoelens van onlust in de Nederlandse samenleving te verwoorden. Zijn aanhang groeide als een rollende sneeuwbal. Zou hij het vermogen hebben om 'te doen wat hij zegt', zoals hij plechtig had beloofd? Velen dachten van wel en konden niet wachten hun stem op hem uit te brengen bij de naderende Tweede Kamerverkiezingen.

Op 6 mei 2002, morgen op de kop af vijf jaar geleden, stortte met de brute moord op Fortuyn voor veel van die Nederlanders de wereld in.

Nooit zullen we weten of Pim het voor het zeggen zou hebben gekregen in Den Haag. Maar heeft hij ons land desondanks veranderd? Wat is er over van zijn gedachtengoed en hoe wordt de 'kale professor' herinnerd? Interview-NSS peilde vijf jaar na dato in opdracht van De Telegraaf de Fortuyn-stemming in Nederland.
Pim was spektakel! Met zijn flamboyante verschijning, zijn prikkelende teksten en zijn spetterende mediaoptredens gaf hij de man op de straat een stem en dreef hij de Haagse gevestigde orde tot wanhoop.

Wie herinnert zich niet de chagrijnige PvdA-leider Ad Melkert die Fortuyn na de eclatante verkiezingsoverwinning van Leefbaar Rotterdam geen blik waardig keurde. Of VVD-leider Hans Dijkstal die toch wel erg vaak moest beamen dat Fortuyn 'wel een punt had'. Uit een representatief onderzoek in opdracht van deze krant blijkt dat de herinnering aan de Rotterdammer nog volop leeft, al zijn het eerder zijn geruchtmakende publieke optredens dan zijn plannen voor het land die zijn blijven hangen.

Mediaoptredens

Bijna 65% van de ondervraagden herinnert zich namelijk vooral Fortuyns mediaoptredens en bij 28% hebben zijn standpunten de meeste indruk gemaakt (zie tabel 24). Niet verbazingwekkend is dan ook dat 57% hem bovenal als 'een goede redenaar' typeert. Ook zijn vermogen om de kloof tussen gewone burgers en politiek te dichten staat met 29 procent hoog in het lijstje omschrijvingen die het meest van toepassing waren. Relnicht (15%), vreemdelingenhater (10%) en ruziemaker (10%) scoren een stuk lager (zie tabel 20 a).

Pim provoceerde er lustig op los, daagde uit en benoemde problemen waar andere politici hun vingers niet aan durfden te branden. Het publiek vond het schitterend. Want of je het nou met hem eens was of niet, hij knalde van het beeldscherm en iedereen begreep hem.

Moordenaar

Elke dag opnieuw kon Fortuyn zich verheugen in extra steun en met de verkiezingen in aantocht leek de politieke nieuwkomer zelfs een kleine kans te maken om zijn eerdere belofte "Ik word premier van dit land" waar te maken. Sommigen hielden hun hart vast, anderen zagen in hem een verlosser. Totdat het sprookje op 6 mei 2002 eindigde in een nachtmerrie die zijn weerga niet kende. De politieke moord in Nederland was overal ter wereld 'breaking news'. Van de Nederlanders weet 68% nog dat de dader (Volkert van der G.) een radicale milieuactivist was, 11% denkt dat de fatale schoten werden gelost door een radicale moslim (zie tabel 6 ).

In één klap was de Lijst Pim Fortuyn (LPF) haar boegbeeld en inspiratiebron kwijt en vorig jaar ging de partij na jarenlang ruziën ten onder. Een batterij politici stond klaar om zich te ontfermen over de erfenis van Pim. Veertig procent vindt dat PVV-leider Geert Wilders het gedachtengoed van Fortuyn het best verwoordt, op afstand gevolgd door VVD-Kamerlid Rita Verdonk (12%). Eénderde is van mening dat van de huidige politici niemand in de voetsporen van Pim is getreden (zie tabel 18 ).

Uit het onderzoek blijkt ook dat premier Balkenende (20%), PvdA-leider Wouter Bos (19%) en SP-voorman Jan Marijnissen (16%) het verst van hem afstaan (zie tabel 19 ).

Opvallend is dat plannen van Fortuyn om het aantal asielzoekers te beperken en zijn ideeën om de Islam aan te pakken de burgers niet het meest aanspreken (zie tabel 22 a). De huidige vertolkers van de 'harde lijn', zoals Wilders en Verdonk, worden weliswaar als de beste nazaten van Fortuyn beschouwd, maar Pims plannen om de overheidsbureaucratie aan te pakken (49%) en zijn pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting (46%) spreken meer aan. Beperking van de immigratie (29%) en keiharde aanpak van de Islam (27%) scoren minder.

Verandering

Hoe het ook zij, een meerderheid van 55% (zie tabel 15 ) is het erover eens dat Fortuyn het politieke landschap heeft veranderd, maar slecht één op de vijf (zie tabel 8 ) oordeelt dat dat na zijn dood in positieve zin is gebeurd. Bijna de helft vindt dat Fortuyns betekenis is overschat (zie tabel 16 ). Maar ruim een kwart zou, mocht Pim nog hebben geleefd, op hem stemmen; 55 procent zou een ander hebben gekozen (zie tabel 11 ).

De uitkomst dat de politiek niet ten goede is veranderd is opmerkelijk, omdat enkele van Fortuyns ideeën duidelijk zichtbaar zijn in het huidige kabinet, dat bovendien veel het land intrekt. Aanpak van de overheidsbureaucratie en de vrijheid van meningsuiting staan met stip op de politieke agenda, ook van de oppositiepartijen.

Sinds 2002 wordt er in de politiek veel meer gekwetst en beledigd. De vrijheid van meningsuiting is, zeker ook na de moord op Theo van Gogh, tot groot goed verklaard en dat leidt soms tot heftige discussies over waar de grens zou moeten liggen. En de aanpak van regelzucht en bureaucratie is de rode draad van de kabinetten Balkenende II, III en nu IV.

En wat te denken van de invloed van de Fortuyn-revolte op politieke partijen als de PvdA en de VVD? 'Te veel naar binnen gekeerd en te weinig gevoel met de samenleving', luidden de harde lessen die zij zelf trokken. Er moest meer en beter naar het volk en de eigen achterban geluisterd worden. Weg uit de kaasstolp en het land in, werd het devies, om de kloof met de burger te dichten. Al die inspanningen ten spijt is bij slechts 2% van de ondervraagden sinds de moord op Fortuyn het vertrouwen in de politiek gestegen (zie tabel 21 ). Bij de meerderheid (59%) is dat gelijk gebleven en bij 36% gedaald.

'Een nieuwe Fortuyn'

Of Fortuyn een belofte was gebleven of het daadwerkelijk had waargemaakt is een vraag die nooit beantwoord zal worden. Wel denkt het leeuwendeel van de Nederlanders dat de LPF met Pim Fortuyn in hun midden een grote partij was gebleven (zie tabel 13 ). En ook hebben veel ondervraagden nog steeds behoefte aan 'een nieuwe Fortuyn' (zie tabel 12 ).

Maar om hem tot 'grootste Nederlander aller tijden' uit te roepen gaat de meeste Nederlanders (58%) te ver. Volgens één op de vijf verdient hij die titel wél (zie tabel 14 ).

http://www.telegraaf.nl/binnenland/63022431/PIM_was_SPEKTAKEL!.html?p=3,1

----
De Telegraaf heeft het er maar moeilijk mee. Als een van de doodsvijanden van Fortuyn, dankzij de innige liefdesband tussen Beatrix-slaaf Rhodius en de parlementair hoofdredacteur van de telegraaf Lunshof, kan deze krant het nog steeds niet laten vooral een negatief gevoel bij de lezer achter te laten. Fortuyn was dan wel spektakel, maar zijn gedachtegoed is niemand bijgebleven en het land staat er slechter voor terwijl zijn plannen nog wel door andere partijen zijn overgenomen. Dat Fortuyn de grootste Nederlander zou zijn is al helemaal belachelijk.

En zo maakt men van de olifant een mug, tot de vweer een politieke moord wordt gepleegd. Want Wilders moeten ze ook al niet. De VVD is namelijk een onvervalste VVD-propagandatoeter: tot de dood erop volgt.

aliendwurf
05-05-2007, 20:54
Is Theo nu ook al een inspiratie voor je? Die zuipende en rokende zitzak, die films en tv maakte die stuitend laag werden bekeken? Volgens mij is Theo alleen een inspiratie voor je omdat hij door een moslim is neergeknald, en je dat eindelijk het recht geeft om je ultra-rechtse frustraties in de samenleving te openbaren. Volgens mij heb je voor Theo's dood nog nooit een film van hem gezien. Anders zat je alleen in de bios, o nee filmhuis, al die wazige films worden daar vertoont.

Je slaat de spijker(lees=Guru) op zijn kop. :thup:

Guru
05-05-2007, 21:02
Theo was al sinds 1993 een inspiratie voor mij, wat hij zei, dacht ik ook.
Ik heb zijn columns gevolgd en ook zijn diverse TV programma's.
Ik heb enkele films van hem gezien, niet alle, moet dat dan?

Fr3ddy
05-05-2007, 21:30
Het gaat Guru ook alleen maar om een dikke lul in zijn achterste

Guru
05-05-2007, 21:37
Het gaat Guru ook alleen maar om een dikke lul in zijn achterste

Hey Freddy, ik weet niet of je het weet, maar het is bevrijdingsdag.
Vraag maar aan je ouders wat dat inhoudt.

Fr3ddy
05-05-2007, 21:44
Ouwehoer toch niet zo dom..

Ronny
05-05-2007, 23:47
Is Theo nu ook al een inspiratie voor je? Die zuipende en rokende zitzak, die films en tv maakte die stuitend laag werden bekeken? Volgens mij is Theo alleen een inspiratie voor je omdat hij door een moslim is neergeknald, en je dat eindelijk het recht geeft om je ultra-rechtse frustraties in de samenleving te openbaren. Volgens mij heb je voor Theo's dood nog nooit een film van hem gezien. Anders zat je alleen in de bios, o nee filmhuis, al die wazige films worden daar vertoont.

Wat is er mis met films die worden vertoond in een filmhuis? Dat "de massa" de film niet oppikt wil niets zeggen over de kwaliteit van de film. Het zegt meer over het feit dat het een film van een onafhankelijke studio is. Maar goed...daar ging het hier niet om. Stoorde mij alleen even aan de reactie van Pigdog

Ga gerust verder met deze erg boeiende discussie....pfff

redjuh
06-05-2007, 00:11
onze ultra rechtse theo die najib en julia maakte, waarvoor hij onderzoek heeft gedaan en zich heeft ingeleefd in de jongeren-moslim-cultuur, en die gasten die maar al te graag meewerkten. ik denk dat hij meer heeft gedaan voor de integratie en de discussie hierover dan een bekende nederlandse moslim. die theo bedoel je toch?

Chico
06-05-2007, 01:15
Blijf het grappig vinden dat daar waar pim iets zei was het vrijheid van meningsuiting... daar waar iemand anders iets over pim zei was het demonisering...

wie de bal kaatst..

Italian*Berlusconi*
06-05-2007, 02:23
Blijf het grappig vinden dat daar waar pim iets zei was het vrijheid van meningsuiting... daar waar iemand anders iets over pim zei was het demonisering...

wie de bal kaatst..

simpele zieltjes chico, simpele zieltjes....

Guru
06-05-2007, 04:27
Wat is er mis met films die worden vertoond in een filmhuis? Dat "de massa" de film niet oppikt wil niets zeggen over de kwaliteit van de film. Het zegt meer over het feit dat het een film van een onafhankelijke studio is. Maar goed...daar ging het hier niet om. Stoorde mij alleen even aan de reactie van Pigdog



Pigdog is zo'n commerciele jongen en gaat alleen maar naar bioscoopfilms als de Hulk en King Kong.
Wij weten wel beter en kijken verder dan onze neus lang is.
Maar dat heb je met die provincialen die in het leger zitten en de macho uithangen, nietwaar?

Ronny
07-05-2007, 19:40
Pigdog is zo'n commerciele jongen en gaat alleen maar naar bioscoopfilms als de Hulk en King Kong.
Wij weten wel beter en kijken verder dan onze neus lang is.
Maar dat heb je met die provincialen die in het leger zitten en de macho uithangen, nietwaar?

Ik kom zelf uit een dorp. Je vooroordeel gaat wederom niet op. Maar ja. Dat heb je met die kortzichtige mensen...nietwaar?

MB667
07-05-2007, 20:54
, en uitgerekend was het een maffe boomknuffelaar van de linkse kerk.


Het was helemaal mooi geweest voor je als het toch een moslim was geweest die hem afknalde he.

PigDog
12-05-2007, 17:45
Wat is er mis met films die worden vertoond in een filmhuis? Dat "de massa" de film niet oppikt wil niets zeggen over de kwaliteit van de film. Het zegt meer over het feit dat het een film van een onafhankelijke studio is. Maar goed...daar ging het hier niet om. Stoorde mij alleen even aan de reactie van Pigdog

Ga gerust verder met deze erg boeiende discussie....pfff


Wat is er dan mis met films in het filmhuis?
Ik wilde alleen aangeven dat veel films van Theo de bioscoop niet haalde om de lage kijkcijfers, en daarom in een filmhuis werden vertoont. Dat zegt niets over de kwaliteit van films in het filmhuis. Wel over het feit dat ultra-rechtse rakkers zoals Guru nu zitten te huilen om Theo, maar nog nooit een film hebben gezien van hem. Als de bioscopen vol hadden gezeten had je wel een andere reactie van het Nederlandse volk gezien. Als een nederlander Steven Spielberg neerknalt, heeft Nederland oorlog met Amerika, dat wou ik alleen maar zeggen.

En Guru: bedankt voor wederom een domme reactie van jouw kant. Mijn beroep als explosievenruimer bij defensie is een eerzaam beroep. Als ik naar Irak of Afghanistan moet om daar te werken, doe ik dat niet graag (wie laat wel graag zijn vrouw en kinderen achter voor 4 a 5 maanden of misschien forever) maar ik doe goed werk daar. Dat heeft totaal niks met Bush te maken, maar meer met de kinderen daar, die ik red door bijvoorbeeld hun speelplaats vrij van munitie te maken. Dat geeft mij voldoening in mijn werk. Wat is jouw voldoening van jouw werk? In de stront van asielzoekers roeren om te kijken of ze bolletjes geslikt hebben? Voor elk bolletje die jij vind komt er een container met coke aan in de havens.
Je bent en blijft de grootste sukkel van Nederland.
En 5 mei is mijn verjaardag, denk daar maar eens over na, uitgeprocedeerde fascist.

aliendwurf
12-05-2007, 19:38
Pigdog is zo'n commerciele jongen en gaat alleen maar naar bioscoopfilms als de Hulk en King Kong.
Wij weten wel beter en kijken verder dan onze neus lang is.
Maar dat heb je met die provincialen die in het leger zitten en de macho uithangen, nietwaar?


Gadverdamme wat ben je toch ook een kortzichtige eikel.:sleep1:

Evilman
12-05-2007, 19:44
Maar dat heb je met die provincialen die in het leger zitten en de macho uithangen, nietwaar?

In t begin had je mn vote nog wel in deze discussie, gezien ik je standpunt wel begrijp. Maar dit is fkng lomp. :thown:

Richelieu
12-05-2007, 20:42
Pim had zeker een punt !! De verislamisering van Nederland is al jaren een feit. Waarom leent de Nederlandse staat een half miljoen euro aan een stichting om een moskee te laten bouwen, terwijl we al een tijdje een scheiding tussen kerk en staat hebben. Wilders haalde zeer terecht aan dat de inwoners van Urk en Staphorst altijd zelf hun kerkgemeenschappen hebben moeten betalen. Waarom heeft zo'n stichting dan recht op een half miljoen euro.

Effective
12-05-2007, 21:28
Pim had zeker een punt !! De verislamisering van Nederland is al jaren een feit. Waarom leent de Nederlandse staat een half miljoen euro aan een stichting om een moskee te laten bouwen, terwijl we al een tijdje een scheiding tussen kerk en staat hebben. Wilders haalde zeer terecht aan dat de inwoners van Urk en Staphorst altijd zelf hun kerkgemeenschappen hebben moeten betalen. Waarom heeft zo'n stichting dan recht op een half miljoen euro.

Het is een lening en die betalen ze terug. Nederlandse kerkgemeenschappen hebben zeer zeker ook geld geleend om hun gebouwen te financieren. Lijkt me niks mis mee. Daarnaast Nederland verislamiseerd niet, maar de islam heeft een plek in de Nederlandse samenleving gekregen.

redjuh
12-05-2007, 23:01
pigdog, ik vind dat je echt geen argumenten uit om jouw antipathie jegens guru te onderbouwen. het enige dat jij doet is met poep gooien mbt theo van gog en hetgeen guru in zijn dagelijks leven zou doen. daarnaast hemel je jezelf op omdat jij het werk doet dat jij hebt gekozen en jezelf daardoor duidelijk beter vindt dan iemand die in de poep van bolletjesslikkers roert. Hieruit maak ik op dat je echt een blaaskaak bent die zichzelf het beste vindt, en iemand die iets doet of vindt, waar je het niet mee eens bent, als minderwaardig beschouwt.

ik ben het voor 75% ook niet met guru eens, maar de manier waarop jij jouw onvrede uit, bevalt mij echt totaal niet.

Guru
13-05-2007, 00:46
Pigdog z'n argumenten zijn vergelijkbaar met die van Marcel van Dam die in '97 zei tegen Fortuyn dat hij een minderwaardig mens was.
Hij was de weg kwijt omdat hij de discussie niet kon winnen.

Toon maar aan dat ik een fascist ben, ik ben het niet dus...
Niet eens alles wat ik zeg is rechts trouwens.

De PVDA is toch socialisme? dicht tegen het "nationaal socialisme" van onze vriend Adolf.

Guru
13-05-2007, 00:47
In t begin had je mn vote nog wel in deze discussie, gezien ik je standpunt wel begrijp. Maar dit is fkng lomp. :thown:


Tuurlijk is het lomp.
Puur om Pigdog uit zijn tent te lokken wat nog steeds lukt blijkbaar.

Guru
13-05-2007, 00:49
Mijn beroep als explosievenruimer bij defensie is een eerzaam beroep.

Wat een zelfoverschatting.

PigDog
13-05-2007, 16:13
pigdog, ik vind dat je echt geen argumenten uit om jouw antipathie jegens guru te onderbouwen. het enige dat jij doet is met poep gooien mbt theo van gog en hetgeen guru in zijn dagelijks leven zou doen. daarnaast hemel je jezelf op omdat jij het werk doet dat jij hebt gekozen en jezelf daardoor duidelijk beter vindt dan iemand die in de poep van bolletjesslikkers roert. Hieruit maak ik op dat je echt een blaaskaak bent die zichzelf het beste vindt, en iemand die iets doet of vindt, waar je het niet mee eens bent, als minderwaardig beschouwt.

ik ben het voor 75% ook niet met guru eens, maar de manier waarop jij jouw onvrede uit, bevalt mij echt totaal niet.


Ik nodig je van harte uit mijn reacties over te slaan, maar we leven in een vrij land, zou Guru zeggen.
Ik bergrijp je sympathie voor Guru wel, je hebt nooit onder stoelen of banken gestoken hoe je over dingen dacht. Maar jij gaat wel inhoudelijk op dingen in, en daarom zie ik jou wel als een gesprekspartner.
Guru houd, als er inhoudelijk op zijn propaganda wordt ingegaan, ineens zijn mond dicht of komt hij met een gepikt stukje.
Ik stoor mij daaraan. En velen met mij.
Als jij je dan aan mij stoort vind ik dat jammer.
Maar gezien de aantallen positieve reps die ik krijg van mensen, zijn het er meer, die zich storen aan Guru, dan aan mij.

Als reacties stemmen waren was jij D66, en ik groep Wilders, zullen we maar zeggen :)

PigDog
13-05-2007, 16:20
Wat een zelfoverschatting.

Zeg mij maar eens wat er dan fout is met mijn beroep.
Maar ja, je zal er wel weer niet op in gaan. Zoals altijd.

blazin.arr0w::::
13-05-2007, 19:25
Zeg mij maar eens wat er dan fout is met mijn beroep.


Ben wel benieuwd naar wat daar fout aan is.

Met explosieven opruimen red je toch mensen? Geen onschuldige kinderen die op een verdwaalde mijn stappen of zo?

Buiten dat moet iedereen zelf lekker het werk doen wat hij/zij leuk vindt. Of dat nou rotjes opruimen is of poep roeren, wat maakt het uit?

Zoals altijd met dit soort discussies zie je weer dat er op de man gespeeld wordt. Maakt het wel interressant lees voer ;)

redjuh
13-05-2007, 20:53
Ik nodig je van harte uit mijn reacties over te slaan, maar we leven in een vrij land, zou Guru zeggen.
Ik bergrijp je sympathie voor Guru wel, je hebt nooit onder stoelen of banken gestoken hoe je over dingen dacht. Maar jij gaat wel inhoudelijk op dingen in, en daarom zie ik jou wel als een gesprekspartner.
Guru houd, als er inhoudelijk op zijn propaganda wordt ingegaan, ineens zijn mond dicht of komt hij met een gepikt stukje.
Ik stoor mij daaraan. En velen met mij.
Als jij je dan aan mij stoort vind ik dat jammer.
Maar gezien de aantallen positieve reps die ik krijg van mensen, zijn het er meer, die zich storen aan Guru, dan aan mij.

Als reacties stemmen waren was jij D66, en ik groep Wilders, zullen we maar zeggen :)

kijk hetgeen ik gewoon stom vind, is de manier waarop jij jouw standpunten vorm geeft hier. ok dat uit ik wat overdreven, maar goed ik zit met een zware ontsteking in de wortel van me kies en zit zelfs aan de morfine. maar goed dat terzijde. het siert je dat je met guru 'bord voor den kop' wildersfan in discussie gaat, maar de manier waarop je dat doet, levert hem alleen maar brandstof op voor meer van zijn 'interessante' topics. Dus laat hem of links liggen (of moet ik zeggen rechts) of probeer wat meer inhoudelijk in te gaan op de dingen die hij proclameert.

redjuh
13-05-2007, 20:56
en nog ff over je beroep; je hebt een meer dan 100% eerzaam beroep, en je mag er trots op zijn dat je dat doet. maar gebruik jouw beroep niet in je discussie om jezelf daarmee in een hogere positie te zetten dan je discussiepartner. wat in feite zo is, is dat iedereen die deelneemt aan de maatschappij, in de vorm van het verrichten van arbeid dat binnen zijn of haar mogelijkheden ligt, op gelijke hoogte staat, daar iedereen vrij is in zijn of haar keuze voor een beroep, en iedereen belasting afdraagt aan dezelfde overheid.

D_K
13-05-2007, 21:49
damn dit is een doellose disscusie, ik denk dat geen van de partijen elkaar van mening kan veranderen. En beroep van Pigdog is ter sprake gebracht door Guru en niet pigdog zelf. Maar hoe dan ook Pim is niet beter dan Hitler en als hij aan de macht gelaten werd was de uitslag niet anders.

Guru
14-05-2007, 01:50
Zeg mij maar eens wat er dan fout is met mijn beroep.
Maar ja, je zal er wel weer niet op in gaan. Zoals altijd.

Er vallen weinig explosieven op te ruimen in Nederland en ik denk dat wij geen geld hoeven te spenderen aan primitieve bevolkingsgroepen in het buitenland die geen moer voor ons doen.
We geven al genoeg ontwikkelingshulp en we proberen al die extremisten in Irak en Afghanistan aan te pakken.

En om op het helpen van die bevolking te komen...
Als jij de steniging gezien hebt van dat 17 jarig meisje, is daar maar een oplossing voor.
of je kiest voor hun of je kiest voor Bush, een van de twee.
Iedereen weet wat mijn keuze is, nu de jouwe nog.

Guru
14-05-2007, 01:50
damn dit is een doellose disscusie, ik denk dat geen van de partijen elkaar van mening kan veranderen. En beroep van Pigdog is ter sprake gebracht door Guru en niet pigdog zelf. Maar hoe dan ook Pim is niet beter dan Hitler en als hij aan de macht gelaten werd was de uitslag niet anders.


Inderdaad het is doelloos, zo'n discussie.

Guru
15-05-2007, 06:35
We gaan geen discussie meer voeren wat mij betreft.

Wel heb ik een huiswerkopdracht voor vandaag!

Kijk allemaal even dit filmpje van voor de verkiezingen toen Wilders op campagne ging en hoor waarom hij niet in debat wilde gaan met die meid van Halal.

http://www.youtube.com/watch?v=Znp6nPO7bDc&mode=related&search=

Effective
16-05-2007, 00:50
We gaan geen discussie meer voeren wat mij betreft.

Wel heb ik een huiswerkopdracht voor vandaag!

Kijk allemaal even dit filmpje van voor de verkiezingen toen Wilders op campagne ging en hoor waarom hij niet in debat wilde gaan met die meid van Halal.

http://www.youtube.com/watch?v=Znp6nPO7bDc&mode=related&search=


Tja dat is dan zijn mening hè, kan ik nog inkomen... , maar waarom hij geen behoefte heeft aan nog een zuil is mij dan weer totaal niet duidelijk. Hij beargumenteert dit niet helder. Want volgens mij heeft het niks te maken met eigen normen, waarden en cultuur van Nederland. Volgens mij is er in Nederland de laatste twintig jaar juist sprake van ontzuilen...

PigDog
16-05-2007, 18:15
Er vallen weinig explosieven op te ruimen in Nederland en ik denk dat wij geen geld hoeven te spenderen aan primitieve bevolkingsgroepen in het buitenland die geen moer voor ons doen.
We geven al genoeg ontwikkelingshulp en we proberen al die extremisten in Irak en Afghanistan aan te pakken.

En om op het helpen van die bevolking te komen...
Als jij de steniging gezien hebt van dat 17 jarig meisje, is daar maar een oplossing voor.
of je kiest voor hun of je kiest voor Bush, een van de twee.
Iedereen weet wat mijn keuze is, nu de jouwe nog.

Feiten:
* Er worden jaarlijks 3000 munitie-items geruimd in Nederland.
* Er worden enkele honderden geimproviseerde explosieven in Nederland geruimd per jaar.
* Er wordt geruimd bij vliegtuigbergingen (wo 2 en modern), zoekacties om munitieverdachte grond bouwrijp te maken.

* Zonder EOD geen jacht op extremisten, wandelen door de ToraBora zonder boobytraps is helaas niet aan de orde.
* Mijnen ruimen kun je gerust onder ontwikkelingshulp scharen, want dan durven de boeren hun land weer te verbouwen.
* Er wordt munitie geruimd in het buitenland, bij die achtergebleven bevolking, zoals jij het aanduid, maar met de kanttekeningen dat het meeste onze eigen (lees NATO) shit is die we opruimen.
* Er wordt niet gestenigd, waar ik bij ben, dat kun je echt van me aannemen.
* Ik woon in Nederland, en ben niet stemgerechtigd in Amerika, dus over de keuze Bush heb ik weinig invloed.
* Ieder kind is er 1, vind ik of hij nu in Nederland woont of in Afghanistan.

Goed dat je erop in bent gegaan, nu heb je misschien weer eens wat geleerd. Blijf bij de feiten.
En als je munitie opgraaft in je achtertuin: gewoon 0800-8844 bellen, dan kom ik het ruimen.

Gratis.
Dat dan weer wel. :)

PigDog
16-05-2007, 18:29
en nog ff over je beroep; je hebt een meer dan 100% eerzaam beroep, en je mag er trots op zijn dat je dat doet. maar gebruik jouw beroep niet in je discussie om jezelf daarmee in een hogere positie te zetten dan je discussiepartner. wat in feite zo is, is dat iedereen die deelneemt aan de maatschappij, in de vorm van het verrichten van arbeid dat binnen zijn of haar mogelijkheden ligt, op gelijke hoogte staat, daar iedereen vrij is in zijn of haar keuze voor een beroep, en iedereen belasting afdraagt aan dezelfde overheid.

Als dat zo was dienden we onze gastarbeiders te respecteren en was deze disccussie ngeheel overbodig....

De man van 14K
16-05-2007, 19:07
gastarbeiders zijn wat anders als grote hoeveelheden nazaten daarvan die hier geboren zijn maar hun plaats binnen deze maatschappij nog steeds niet kunnen vinden.

redjuh
16-05-2007, 19:35
Als dat zo was dienden we onze gastarbeiders te respecteren en was deze disccussie ngeheel overbodig....

respecteren we die niet in deze discussie? bij ons in 't bedrijf zijn ze hard nodig want ze werken 't hardst

Evilman
16-05-2007, 20:07
interessant filmpje op youtube.
hoe sneller sommige punten van wilders uitgevoerd
worden deste beter het zal gaan in Nederland.
Daar ben ik van overtuigd.

Italian*Berlusconi*
16-05-2007, 20:30
interessant filmpje op youtube.
hoe sneller sommige punten van wilders uitgevoerd
worden deste beter het zal gaan in Nederland.
Daar ben ik van overtuigd.

wilders doet precies wat de extemisten doen (alleen dan op andere wijze), stopt bepaalde mensen in een hokje, gaat vinger wijzen en komt met zogenaamde oplossingen waardoor het ineens weer super goed moet gaan in NL, word toch wakker. Dit soort gasten zijn juist gevaarlijk, lopen stoken en 2deling veroorzaken in dit mooie land, dingen roepen puur om te provoceren en dan weer met zijn vingertje kan wijzen als daar opgereageerd word. Dat mensen daar in trappen snap ik niet, paar jaar terug kon ik mij echt goed vinden met bepaalde punten die hij heeft, maar nu draaid hij echt door en dat is niet gezond meer.

k.b.asad
17-05-2007, 03:16
onze ultra rechtse theo die najib en julia maakte, waarvoor hij onderzoek heeft gedaan en zich heeft ingeleefd in de jongeren-moslim-cultuur, en die gasten die maar al te graag meewerkten. ik denk dat hij meer heeft gedaan voor de integratie en de discussie hierover dan een bekende nederlandse moslim. die theo bedoel je toch?

Hier ga jij de fout in. Ultra rechtse theo heeft zich niet ingeleefd in de moslim-cultuur maar in de Marokkaanse cultuur. Helaas komen die niet altijd overeen met elkaar. Er zijn zoveel dingen die Marokkanen doen maar niet worden geaccepteerd in de Islam. Als Theo zich werkelijk had verdiept had in de Islam en daar een film van had gemaakt (en dan bedoel ik niet submission die gemaakt is uit uit de verband gerukte teksten en gebeurtenissen die wederom in de Marokkaanse cultuur voorkomen maar niet in de Islam horen) dan waren we nu verder geweest met de multiculturele samenleving. Helaas is de weg naar roem nu sneller te bereiken met negatieve uitingen over dit geloof.

Het doet me goed dat zoveel mensen het hier niet eens zijn met de auteur van deze topic. Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in mijn best te doen bij autochtonen het tegendeel te bewijzen van de negatieve gedachtes over "ons", omdat het voor niks leek te zijn. Hier heb ik toch weer hoop gekregen. Eerlijk gezegd kreeg ik kippenvel van het gevoel dat we allen 1 zijn. Mede dankzij jullie! En geloof me, ik heb dat niet snel :D


Met de vriendelijke groeten,

een islamitische Marokkaan :D

Guru
17-05-2007, 07:20
Wilders is groot geworden door de valende overheid.
De PVDA is mede verantwoordeljk voor 500.000 mensen die op hem hebben gestemd, dat vergeten jullie.
Ik ken ook surinamers die op hem hebben gestemd, dat zegt toch al genoeg?

Guru
17-05-2007, 07:24
Pidog: En als je munitie opgraaft in je achtertuin: gewoon 0800-8844 bellen, dan kom ik het ruimen.

Hmmm, ik denk dat ik het liever zelf doe en dan langsbreng naar de 2e kamer.
Nu een machtsovername meneer Balkenende of ik blaas de hele zooi hier op.

Italian*Berlusconi*
17-05-2007, 07:37
Pidog: En als je munitie opgraaft in je achtertuin: gewoon 0800-8844 bellen, dan kom ik het ruimen.

Hmmm, ik denk dat ik het liever zelf doe en dan langsbreng naar de 2e kamer.
Nu een machtsovername meneer Balkenende of ik blaas de hele zooi hier op.

geen haar beter dan een extremist (moslim) dus..... (en niet achteraf komen met dat het enkel een gedachte is en geen daad, je valt door de mand)

Guru
17-05-2007, 07:42
Dit was een geintje, vond het wel een leuk bruggetje.
Maar dit is toch weer die Robin Hood die in mij schuilt he, die drang naar gerechtigheid.

(Oeps, er wordt nu aangebeld....AIVD staat voor de deur)

Guru
17-05-2007, 07:47
Was ff gezellig, ik heb de heren een euro gegeven en toen zijn ze weer naar moeder de vrouw gegaan.

PigDog
21-05-2007, 01:06
Hier ga jij de fout in. Ultra rechtse theo heeft zich niet ingeleefd in de moslim-cultuur maar in de Marokkaanse cultuur. Helaas komen die niet altijd overeen met elkaar. Er zijn zoveel dingen die Marokkanen doen maar niet worden geaccepteerd in de Islam. Als Theo zich werkelijk had verdiept had in de Islam en daar een film van had gemaakt (en dan bedoel ik niet submission die gemaakt is uit uit de verband gerukte teksten en gebeurtenissen die wederom in de Marokkaanse cultuur voorkomen maar niet in de Islam horen) dan waren we nu verder geweest met de multiculturele samenleving. Helaas is de weg naar roem nu sneller te bereiken met negatieve uitingen over dit geloof.

Het doet me goed dat zoveel mensen het hier niet eens zijn met de auteur van deze topic. Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in mijn best te doen bij autochtonen het tegendeel te bewijzen van de negatieve gedachtes over "ons", omdat het voor niks leek te zijn. Hier heb ik toch weer hoop gekregen. Eerlijk gezegd kreeg ik kippenvel van het gevoel dat we allen 1 zijn. Mede dankzij jullie! En geloof me, ik heb dat niet snel :D


Met de vriendelijke groeten,

een islamitische Marokkaan :D


Dit is al eerder in verschillende topics aan het licht geweest. (al vanaf 2005, kan ik me nog herinneren)
Ik weet dat veel allochtonen vechtsportliefhebbers zijn, en ook deze topics lezen. Ik zit soms met plaatsvervangende verlegenheid achter mijn PC door de schaamteloze domheid die soms op het gebied van vreemdelingenvraagstukken en/ of politiek op dit forum verschijnt.

Misschien dat veel schrijvers nooit in een gym komen en dus niet weten dat een groot deel van de vechtsportbeoefenaars geen nederlandse achtergrond hebben.

Ik kom soms een beetje cru uit de hoek, maar ik kan het niet hebben dat deze groep mensen soms onnodig geschoffeerd worden.

Ik vind dan ook dat topics als deze niet thuis horen op een vechtsportforum, of het nu off-topic is of niet. Er zijn genoeg andere fora's waar deze discussies gaande zijn.

Laten wij als vechtsporters een voorbeeld geven aan de maatschappij. Woorden als "respect" en "waarden en normen" lokken altijd veel discussies uit en vind men over het algemeen zwaarwegend en overdreven.
Ik vind ze een onderdeel van de martial arts, en vind ze de vechtsporter of liefhebber sieren.

Dus ben ik niet respectvol naar mensen die deze waarden niet waarderen.

Ik vind het wel goed om eens iets uit deze hoek te horen. men hoort dat te weinig, vind ik.

Chico
21-05-2007, 01:56
hmm moet eerst meer uitdelen voor ik pigdog wat kan geven.. :(

redjuh
21-05-2007, 03:32
Misschien dat veel schrijvers nooit in een gym komen en dus niet weten dat een groot deel van de vechtsportbeoefenaars geen nederlandse achtergrond hebben.


ik wel!!!!!

redjuh
21-05-2007, 03:33
oh nee w8, ik heb wel een vechtsport8ergrond, maar ben voor de wet een allochtoon. dat wel...

redjuh
21-05-2007, 03:34
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/be/Flag_of_England.svg/800px-Flag_of_England.svg.png

chief108
21-05-2007, 04:25
hmm moet eerst meer uitdelen voor ik pigdog wat kan geven.. :(
heb hem wel wat namens jou gegeven :p

Chico
21-05-2007, 04:35
dank je :D..

chief108
21-05-2007, 05:22
unlimited power heeft ook z'n goede kanten :power:

Guru
21-05-2007, 06:30
Aangifte Wilders na bedreiging 'tweede Mohammed B.'
zaterdag 19 mei 2007 13:30

(Novum) - Geert Wilders doet maandag aangifte van een doodsbedreiging van iemand die zich 'Mohammed B. de tweede' noemt. In een mailtje aan de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wordt hij opgeroepen binnen een jaar te stoppen 'de islam klein te maken'. Als Wilders dat niet doet komt er een 'tweede soldaat' om hem de keel door te snijden.

Wilders laat weten wel vaker bedreigt te worden maar het mailtje extra serieus te nemen door de serieuze toon en de manier waarop het overduidelijk op de teksten van Mohammed B. is geïnspireerd. 'Dit is anders dan de gebruikelijke scheldkanonnades. Ik kan niet anders dan dit heel serieus te nemen.'

De PVV-voorman is niet van plan te zwichten voor de dreigementen. 'Dan had ik al lang moeten stoppen.'

http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/152988/index.html

PigDog
22-05-2007, 17:40
De PVV-voorman is niet van plan te zwichten voor de dreigementen. 'Dan had ik al lang moeten stoppen.'



Helaas ben jij dat ook niet van plan.......