PDA

View Full Version : Born2Fight 09-04-2007 DVD Klaar



ambasadeur
01-05-2007, 23:16
Dit zijn onze gegevens voor de aanvraag van de DVD.

De website:www.defilmmaker.nl
Mail: [email protected]

Als ze de gegevens in de mail zetten waar de dvd naar toe moet dan nemen wij contact met ze op over de betaling Adres en telefoon nummer is een must!


Gr Nick

Dennuz
01-05-2007, 23:17
Had ze ee paar weken geleden al gemaild, maar zonder reactie. Zal ze zo nog ff een mailtje sturen..

Solar
02-05-2007, 00:04
:ehhh:
Had ze ee paar weken geleden al gemaild, maar zonder reactie. Zal ze zo nog ff een mailtje sturen..


Idem

Franklin
02-05-2007, 04:20
had me daar ook al ingeschreven maar nog niks van gehoord?

Solar
04-05-2007, 09:36
Is er iemand die al wél iets gehoord heeft van deze club?

Ik heb ongeveer zeven mailtjes en vier telefoontjes gepleegd, maar nog steeds weet ik niet waar ik mijn geld naartoe moet overmaken, laat staan dat ik die DVD ontvangen heb.
Ik word echt gek!
Ik wil die DVD hebben, maar het is echt onmogelijk om met die gasten te communiceren. :twak:

ambasadeur
04-05-2007, 10:15
Beste solar ik heb de dvd al, en ik kan me wel je frustratie begrijpen maar gelukkig heb ik ook nog de prive tel nr van nick, ik weet dat hij ontzettend druk is nu.kun je mij een email sturen dan kan ik je verder helpen.

Dennuz
04-05-2007, 16:25
Beste solar ik heb de dvd al, en ik kan me wel je frustratie begrijpen maar gelukkig heb ik ook nog de prive tel nr van nick, ik weet dat hij ontzettend druk is nu.kun je mij een email sturen dan kan ik je verder helpen.

Geldt dat ook voor de rest die heeft lopen mailen zonder reactie?

Solar
09-05-2007, 23:55
Ik heb hem op zijn privénummmer gebeld en hij schoof het weer op zijn collega af.
Als ik hem op zijn eigen email zou mailen, zou hij me het rekeningnummer dezelfde avond nog terugmailen (vrijdag jl). Wederom niets meer van gehoord.
Telefonisch zijn ze ook al een week niet meer te bereiken. Steeds voicemail waarop niet gereageerd wordt.
:mfblowup: :mfblowup: :mfblowup:

De man van 14K
10-05-2007, 00:24
maak anders een kopie van de DVD van Ambassadeur..

Solar
10-05-2007, 00:25
maak anders een kopie van de DVD van Ambassadeur..
Net ge-PMt. :)

Thanks voor de tip.