PDA

View Full Version : NSK BOKSEN EN THAIBOKS GALA DELFT 30 JUNI



nsk2007
03-05-2007, 11:41
Vechters gezocht

Boksen/Thaiboksen voor het NSK BOksen en Thaiboks gala in Delft. Datum 30 Juni 2007. Locatie Technische Universiteit Delft

Het betreft vechters van B/C/N klasse.

Inschrijf formulier is aan te vragen via [email protected] ([email protected]) of via www.thaiboksen.nl (http://www.thaiboksen.nl/)

nsk2007
03-05-2007, 11:45
Pers bericht NSK BOKSEN> Zaterdag 30 juni 2007 zal het Universitair Studenten Sport Centrum van de TU Delft decor staan voor het Nederlands Studenten Kampioenschap Boksen (NSK Boksen). De organisatie en sponsoren zijn er trots op dat nu voor de tweede keer het NSK boksen gehouden wordt. Voor zover bekend is er na de Tweede Wereldoorlog geen NSK boksen meer gehouden, terwijl het boksen samen met het roeien als eerste NSK werd gehouden. Hier kwam in 2006 verandering in. Vorig jaar werd het NSK Boksen weer geïntroduceerd en dit jaar voor de tweede keer op 30 juni. Het toernooi is voor wedstrijd- en ook voor de recreatieve boksers opengesteld. Wedstrijdboksers die alsnog inschrijven zullen in hun reguliere klasse uitkomen, maar zullen nooit tegen een recreatie bokser (nieuweling) uit kunnen komen.

Het NSK Boksen zal gehouden worden in samenwerking met de Nederlandse Boksbond (NBB) en de SSN. Om mee te mogen doen aan het NSK Boksen moet de deelnemer wel kunnen boksen, maar wedstrijdervaring is niet noodzakelijk. Ook moet je lid worden/zijn van de NBB. Eind mei/begin juni zal er een medische keuring en bokstraining plaatsvinden door de NBB, zodat er beslist kan worden of de sporter fysiek en bokstechnisch geschikt is om mee te doen. Ook zal dan de weging plaatsvinden om alvast een voorlopig programma samen te stellen.

Wanneer in een klasse meerdere boksers aanwezig zijn, dan kan het zijn dat er voorronden gebokst worden. Locaties en data worden later bekendgemaakt. Op de finaledag zal er gestreden worden om de titel.

Om deel te nemen moet je jezelf of via de trainer inschrijven op www.thaiboksen.nl (http://www.thaiboksen.nl/) of stuur een mail naar [email protected] ([email protected]) voor een inschrijfformulier (doe dit zo snel mogelijk). Voeg ook een digitale foto toe. Inschrijfgeld voor deelname aan de NSK Boksen bedraagt €25 en moet vóór 14 juni betaald zijn. Hiervoor krijg je:

• Deelname aan een fantastisch evenement.
• Lidmaatschap van de Nederlandse Boksbond.
• Medische keuring.
• Vrijkaartje voor het thaiboksgala daaropvolgend.


Dit evenement zal heel mooi opgezet worden, zoals het ook officieel gebeurt bij grote bokstoernooien. We zullen proberen enkele grote bekendheden uit de bokswereld uit te nodigen, zodat je die kunt ontmoeten.

Deelname is mogelijk wanneer men voldoet aan de volgende zaken: 1) Zij die al als student staan ingeschreven bij een voltijdse dagopleiding aan een Nederlandse universiteit of een Nederlandse instelling van Hoger Beroeps Onderwijs, die meebetaalt aan de financiering van de kerntaken van de SSN*.
2) Voor studenten, die weliswaar elders studeren, maar in het bezit zijn van een Sportkaart van een instelling die de kerntaken van de SSN* via het sportcentrum meefinanciert.
3) Zij die maximaal een jaar voorafgaand aan de activiteit waarvoor de status 'student' vereist is voldeden aan het gestelde onder 1. Tevens geldt een minimale leeftijd van 16 jaar en een maximale leeftijd van 30 jaar.


Alvast zeer veel trainingsplezier toegewenst en tot ziens in juni!

SSN* = Studentensport Nederland (www.studentensportnederland.nl (http://www.studentensportnederland.nl/)).

Ralph
03-05-2007, 19:11
Goed initiatief weer! Ik vind het jammer dat ik door m'n gescheurde bovenkaak en afgebroken tanden zolang geen contactsporten mag doen, want ik had hier graag een potje ge(thai)bokst. Succes met de organisatie in ieder geval!
BTW: nsk2007 = Jeremy of Dervis?

Octavius
03-05-2007, 19:34
Ik denk Dervis.

Fr3ddy
03-05-2007, 20:34
Is dat Thaiboksgala ook alleen voor studenten (net als vorig jaar (?))?

Wat is de uiterste inschrijfdatum voor dat studentenboksen (i.v.m. blessure aan m'n hand)?


Goed initiatief weer! Ik vind het jammer dat ik door m'n gescheurde bovenkaak en afgebroken tanden zolang geen contactsporten mag doen, want ik had hier graag een potje ge(thai)bokst. Succes met de organisatie in ieder geval!
BTW: nsk2007 = Jeremy of Dervis?

Maar je mag wel fietsen?

Ralph
03-05-2007, 20:59
:D Ja, mag weer. Maar alleen als ik niet teveel gedronken heb, er geen natte bladeren op straat liggen en m'n remmen helemaal in orde zijn.

Fr3ddy
04-05-2007, 02:35
:hugegrin: