PDA

View Full Version : Frans Mulder (Angelo gym) wint partij in Thailand...



Justinian
05-05-2007, 18:19
Afgelopen donderdag was ik op de sportschool en Angelo kreeg een telefoontje uit... Thailand: Atilla aan de telefoon die er met wat jongens zit, waaronder Frans. De heren zaten in het Fairtex stadion wat partijen te kijken toen bekend werd dat een partij zou uitvallen. Frans werd gevraagd of hij geen partij wilde draaien. Frans:"oh, is wel goed". Aan het einde van de tweede of derde ronde werd de partij gestopt, na een aantal knieën van Frans. Winnaar op ko: Frans Mulder! Gefeliciteerd Frans :thup:

Dennuz
05-05-2007, 18:23
haha super.. Gefeliciteerd Frans!

joost
05-05-2007, 18:39
haha cool gefeliciteerd :thup:

Jeru
05-05-2007, 18:41
Hehehe altijd fijn!!

Justinian
05-05-2007, 19:16
Hieronder het verslag (bron: www.angelogym.nl (http://www.angelogym.nl)):

Trainingstrip Thailand 2007
Ik kreeg net een e-mail van de jongens in Thailand.

Geschreven door Attila (Pigdog):

Rond de 28e april is er een klein groepje van Angelo Gym naar Thailand vertrokken voor een korte trainingstage. Net 3 dagen in Pattaya word de kleine groep van Angelo Gym gevraagd of ze een promotor van gala's uit kunnen helpen door een vechter te leveren voor de dag erop. Er wordt besloten Frans Mulder te plaatsen, een B-klasser die qua leeftijd en gewicht het meest overeen komt. Frans maakt zich een beetje zorgen om zijn fitheid in het klamme Pattaya, waar het al de hele week onafgebroken regende. Zijn tegenstander kwam uit het Fairtex-kamp, genaamd "Docto", een Amerikaan van 40 jaar, en dik 90 kilo die vroeger in de USA zijn eigen sportschool had, en door Fairtex (een van de grootste gyms van de wereld) was gerecrutreerd om in Thailand les te geven. Het gala speelde zich ook af in het Fairtex stadium, en de in Thailand woonachtige Amerikaan vocht dus voor eigen huis. Frans wilde het, ondanks het verschil in temperatuur en gewicht toch proberen.

Voordat de wedstrijd begint, start de Amerikaan een wai krung die voor mijn gevoel wel 10 minuten duurde, en daagde daarbij Frans uit door bewegingen te maken alsof hij pijlen naar hem schoot. Dat deze vorm van intimidatie niet slim was, zou later blijken.

Ronde 1:
Frans vecht meteen naar voren en begint met korte combinaties gevolgd door een low-kick. De Amerikaan laat zich niet onbetuigd en countert vaak met lowkicks terug, die echter niet zo effectief zijn. Aan het einde van de eerste ronde begint hij de snoeiharde lowkicks van Frans al te ontwijken, wat op zich een slimme actie was. Voor de rest gaf hij goed tegenstand en werd er goed gevochten door de beiden heren, dit tot genoegen van het thaise publiek.

Ronde 2:
Na wat aanwijzingen vanuit de hoek, gaat Frans verder met het sloopwerk aan het been van Docto, en de amerikaan kan niet veel anders doen dan clinchen, hetgeen hij als thaise stijl-vechter goed beheerst. Helaas voor hem weet Frans een aantal knieen op zijn borst te plaatsen, waar hij zienderogen last van heeft. Docto weet Frans te verrassen met een goed geplaatste backspin, maar Frans steekt hem weg alsof het een kussengevecht is. De amerikaan begint zich nu zorgen te maken

Ronde 3:
Frans luistert goed naar de hoek en weet de amerikaan te treffen met een viertal knieen in de borst en een paar (half) op het hoofd. Docto wordt ietwat radeloos, en het wordt erger wanneer Frans (nog geirriteerd van de wai krung) zijn handen laat zakken en de amerikaan zijn kin aanbied. Die ruikt zijn kans en plaatst 3 a 4 hoeken vol op de kop van Frans. Frans lacht hem uit en doet het nog eens, maar wordt dan door zijn hoek gesommeerd daarmee te kappen, en de amerikaan is nu mentaal gebroken. Het enige wat hij er nog uitkrijgt zijn schlemielige backfisten en wat zwaaihoeken.

Ronde 4:
Frans begint nu ook moe te worden en besluit er een einde aan te maken. In de clinch grijpt hij het hoofd van de Amerikaan en plaatst er 4 a 5 volle knieen op. Het bloed spat in de rondte, en de scheidrechter breekt het gevecht af om de voorhoofdwond van de Amerikaan te inspecteren. Het gapende gat bleek te groot te zijn om verder te vechten, en de referee stopt het gevecht door medische interventie.

Frans Mulder WTKO De amerikaan een illusie armer, maar 12 hechtingen rijker.......

Foto's volgen later....

Justinian
05-05-2007, 19:18
Mijn verhaal was dus niet helemaal correct, maar het blijft een mooi verhaal :D

Jeru
05-05-2007, 19:22
Mijn verhaal was dus niet helemaal correct, maar het blijft een mooi verhaal :D

Hehehe chargeren is altijd mooi ;)

Wel een leuk verhaal inderdaad! Laten de Nederlanders maar weer eens zien hoe het moet :thup:

Justinian
05-05-2007, 19:22
Hehehe chargeren is altijd mooi ;)
Niet opzettelijk, want zo was het mij verteld ;)


Wel een leuk verhaal inderdaad! Laten de Nederlanders maar weer eens zien hoe het moet :thup:
Ook prachtig dat ze nou net Frans uitkiezen om tegen die Amerikaan te laten vechten. Geweldig :thup:

De man van 14K
05-05-2007, 19:33
:thup:wat een verhaal!

joost
05-05-2007, 21:50
:thup: lijkt wel een good old movie ala kickboxer superrr!!

frans is en blijft een harde

nick
05-05-2007, 22:00
Mooi verhaal en een mooie prestatie. :thup:

is de partij ook gefilmt?

De man van 14K
05-05-2007, 22:07
ben ook benieuwd naar een filmpje!
Rocky muziek eronder en klaar!;)

nick
05-05-2007, 22:08
ben ook benieuwd naar een filmpje!
Rocky muziek eronder en klaar!;)

Daar hoort natuurlijk echte Thaise muziek onder ;)

Lex
05-05-2007, 22:49
He, wat jammer nou dat ik het gemist heb..zit al een week en blijf nog 2 weken in Pattaya.

Het is regentijd en dat is wel te merken..dus je mist niks Roy.

Justinian
05-05-2007, 23:32
He, wat jammer nou dat ik het gemist heb..zit al een week en blijf nog 2 weken in Pattaya.

Het is regentijd en dat is wel te merken..dus je mist niks Roy.
:thup: prachtig, jij hebt het ook goed voor elkaar he!! Persoonlijk vind ik het niet vervelend die regentijd. Veel plezier nog daar!

Ik geloof dat de jongens van Angelo gym bij Sityodtong trainen.

PigDog
12-05-2007, 17:27
Deze keer hebben we gekozen voor Sitpholek Gym, omdat de trainingtijden wat couranter zijn (van 14.00u. tot 20.00u.) zodat je niet om 06.00u. je nest uit hoeft zoals bij Sityodthong. Ook leuk is dat het gerunt wordt door een nederlander en er een hoop (oud-)kampioenen les geven, zoals Chang Peuk, Samaas en nog een handvol waar ik bij god niet van weet hoe je hun naam schrijft. :)
Sitpholek is op het moment in Nederland met 2 vechters voor een gala in Veghel.
Er zijn films en foto's van het gevecht, maar ik zit nu op Ko Samet, en het is niet bepaald breedband-internet wat ze hier hebben, dus het uploaden houden jullie van me tegoed.

Voor degene die frans Mulder nog niet kennen, wat me sterk lijkt want hij is een graag geziene B-klasser: Frans is een 40'er die het thaiboxen er een beetje bij doet, hij heeft een eigen bedrijf wat natuurlijk voorrang heeft.
Maar hij heeft een bikkelharde vechtstijl, een betonnen kin, en een groot vechthart, wat bij veel promotors en gym-eigenaren een gevoelige snaar raakt.
In juni vecht hij weer in Nederland tegen Riffi.

Ik ga even verder met luieren aan het parelwitte strand en zal bij elke massage aan jullie denken.....

Jeru
12-05-2007, 17:35
Ik ga even verder met luieren aan het parelwitte strand en zal bij elke massage aan jullie denken.....

Dit willen we dus juist niet lezen op zo'n regenachtige zaterdagochtend :boos: ;)

Justinian
12-05-2007, 17:49
Deze keer hebben we gekozen voor Sitpholek Gym, omdat de trainingtijden wat couranter zijn (van 14.00u. tot 20.00u.) zodat je niet om 06.00u. je nest uit hoeft zoals bij Sityodthong. Ook leuk is dat het gerunt wordt door een nederlander en er een hoop (oud-)kampioenen les geven, zoals Chang Peuk, Samaas en nog een handvol waar ik bij god niet van weet hoe je hun naam schrijft. :)
Sitpholek is op het moment in Nederland met 2 vechters voor een gala in Veghel.
Er zijn films en foto's van het gevecht, maar ik zit nu op Ko Samet, en het is niet bepaald breedband-internet wat ze hier hebben, dus het uploaden houden jullie van me tegoed.

Voor degene die frans Mulder nog niet kennen, wat me sterk lijkt want hij is een graag geziene B-klasser: Frans is een 40'er die het thaiboxen er een beetje bij doet, hij heeft een eigen bedrijf wat natuurlijk voorrang heeft.
Maar hij heeft een bikkelharde vechtstijl, een betonnen kin, en een groot vechthart, wat bij veel promotors en gym-eigenaren een gevoelige snaar raakt.
In juni vecht hij weer in Nederland tegen Riffi.

Ik ga even verder met luieren aan het parelwitte strand en zal bij elke massage aan jullie denken.....
Hahaha prachtig! Ik wens jullie nog veel plezier daar :thup:

PigDog
12-05-2007, 18:09
Hahaha prachtig! Ik wens jullie nog veel plezier daar :thup:

Thanx, jij weet als geen ander hoe warm het hier zijn kan, hoe wit de stranden zijn en hoe ongelovelijk lekker de massages zijn hier.....


(hehehehehe)

styx
12-05-2007, 19:25
Osu Friends,
Congratulation!!!
Patrik & Stefan

paspoes
12-05-2007, 20:57
haha super.. Gefeliciteerd Frans!

x10:thup: