PDA

View Full Version : Gezocht: Battle of Styles 1 dvd of vhs rip



Italian*Berlusconi*
05-05-2007, 21:27
https://www.nikko-sportsvideo.com/products/images/bos.gif


An action-packed event from Amsterdam, Holland, including a diverse group of fighters showing their styles in Pancrase, Vale Tudo, Free Fight, Thaiboxing, Kickboxing, No Holds Barred, and Free Style Boxing.

Fighters: Olaf v/d Broek, Ron Rivano, Rodney Faverus, Perry Ubeda, Asheley Guishard (GB), Patrick Erikson (SW), Michael Tielrooy, Pedro Palm, Dave Cleaver (GB), Leon v. Dijk, Eric Labaille (BE), Pedro Rizzo (BRZ), Kees Bezems, and Lee Hasdell (GB).

Heeft iemand deze toevallig geripped? of omgezet naar dvd?
Kan iemand mij eraan helpen?
Thanks alvast!!
(heb het ook in MM geplaatst, maar volgens mij lezen hier meer mensen vandaar)

Italian*Berlusconi*
05-05-2007, 21:28
De video heb ik uiteraard origineel, krijg hem alleen niet mooi omgezet naar dvd / pc. En nikko heeft volgens mij geen dvd versie. :(

De man van 14K
05-05-2007, 22:06
die VHS is oldskool!

Italian*Berlusconi*
05-05-2007, 23:25
daarom, het is echt gaaf om weer terug te zien af en toe.. maar vhs gaat niet lang meer mee :( en ik wil die shit wel houden.

NTT-FX
06-05-2007, 23:45
Je kunt het tegenwoordig door de Hema (http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/FOTOSERVICE/PRODUCT+EN+PRIJS/PP+-+VideoFilm+naar+DVD/default.aspx) laten doen maar da's behoorlijk prijzig...

Als je een beetje handig bent met videobewerking op de pc loont het al vrij snel om een converter aan te schaffen.
Echt duur zijn ze niet meer ( rond de 100 euro heb je een hele goeie ) en je kunt zoveel tapes omzetten als je maar wilt.

Je kunt natuurlijk ook een handige Henk aanschieten die zo'n opstelling thuis heeft staan en niet te beroerd is om voor een vriendenprijsje je tapes om te zetten... ( hint... :rolleyes: )

RisingSun
07-05-2007, 00:04
Heb em ook op VHS...weet alleen niet hoe je die shit kunt omzetten idd!

De man van 14K
07-05-2007, 02:18
lees hint van NTT-FX....

Jochem
07-05-2007, 05:16
lachen, die heb ik ook nog liggen. zelfde probleem, geen converter. Hopelijk over maandje of 2 kan ik mijn vhs wel op pctje aansluiten.

Glen
07-05-2007, 16:32
Jongens PM even, ik heb hem op DVD (VHS RIP)
Dan gaan we ze kopieren en versturen.....

Italian*Berlusconi*
07-05-2007, 16:42
Jongens PM even, ik heb hem op DVD (VHS RIP)
Dan gaan we ze kopieren en versturen.....

top man!! pm onderweg! thanks alvast!!

chief108
07-05-2007, 17:25
Jongens PM even, ik heb hem op DVD (VHS RIP)
Dan gaan we ze kopieren en versturen.....
en uploaden natuurlijk....:rolleyes: