PDA

View Full Version : Iemand uitslagen Emmen?



Eelco
06-05-2007, 06:16
wie o wie?

smatti
06-05-2007, 11:42
Knaap wint van Zewada op punten na 20 minuten! (beestachtige partij)
Linda Ooms wint wereldtitel na punten overwinning op Michelle Preston (Nieuw Zeeland)
Anthony Fictorie wint op TKO van Daniel van Corler 4e ronde
Peter Verschuren wint op KO van Ralf Seegers in 3e ronde
Andre Tete wint op KO in 3e ronde van Gurhan Degirmenci
Chris van Venrooy wint op KO in 2e ronde van Italiaan Barone

en nog veel meer uiteraard, maar volgens mij komt mixfight met een volledig verslag, want ik heb ze wel gezien :)

Justinian
06-05-2007, 12:50
Ik ben net terug, aangezien we in Emmen nog even bij een shoarmatent langs zijn geweest ;) Het was een topgala en het zat echt helemaal vol. Zeer geslaagde avond dus. Het verslag zal zondag of anders maandag waarschijnlijk op Mixfight.nl staan.

De volgende partijen staan me nog helder voor de geest:

Marco Biswana knap gewonnen op choke.
Dennis Vlaskmap helaas verloren (90% van ons gameplan verliep goed ;). Geen probleem, volgende keer beter! Je hebt het zeker in je, dat heb ik wel gemerkt tijdens de training.
Henk Kuipers wint zijn afscheidspartij op choke van zijn Cinto Mordillo. Ik heb nog nooit zo'n brute choke gezien :D
Chico verloren van Furdjel op triangle choke. We wisten dat de triangle zou komen en Chico hield hem eerst ook goed tegen, maar uiteindelijk wist Furdjel de partij toch knap te winnen.
Michael Knaap vocht zoals Martin al aangaf, een beestachtige partij tegen Zawada en won de partij na 10 minuten knokken.
Remco Hisken won op ko in de derde ronde (hoge trap).
Samir Bourekba verloor op punten van Matteo Minonzio.
Peter Verschuren liet zien het kunstje nog steeds te beheersen, indrukwekkend.

jan sensei kyokushin
06-05-2007, 17:09
Osu Justinian en Smatti het was klasse en pracht gala met spannende partijen dank voor jullie inzet daar doe je het tenslotte voor en dit was het resultaat en geslaagt gala en volle uitverkochte sporthal en en tevreden sportief publiek en een goede sfeer tot de volgende keer dan maar weer
respect voor alle vechters en medewerkers aandit gala
osu jan .


met de beste sportgroeten

Khanom Thom
06-05-2007, 17:23
Jammer dat ik niet kon komen... heb heel wat gemist, lees ik! :( Volgende x ben ik zeker van de partij!

Geronimo

Iggy
06-05-2007, 17:41
je hebt zeker wat gemist. Dit was echt een super gala met veel hardcore partijen. Vooral de laaste tussen zewada en knaap wat een partij.

Dennuz
06-05-2007, 17:58
Het was zeker een super gala..

Helaas veroren, mja dat heb ik 100% aan mezelf te danken.. 1 dom foutje en dat koste me de partij.. Begin ging alles lekker en volgens plan.. Draaide alleen verkeerd in en gaf mijn enkel weg op de grond..

knaap en Zewada, wat een sloop partij.. eerst 10 minuten oorlog, en toen nog 2x 5 minuten oorlog! Publiek werd helemaal gek!

jan sensei kyokushin
06-05-2007, 18:16
Het was zeker een super gala..

Helaas veroren, mja dat heb ik 100% aan mezelf te danken.. 1 dom foutje en dat koste me de partij.. Begin ging alles lekker en volgens plan.. Draaide alleen verkeerd in en gaf mijn enkel weg op de grond..

knaap en Zewada, wat een sloop partij.. eerst 10 minuten oorlog, en toen nog 2x 5 minuten oorlog! Publiek werd helemaal gek! x2osuuuuuuuuuuuuuuuu echt slopen slopen slopen beuken beuken beuken :twak:
20 minuten lang pfffffffffffffffffffffffff wat en matsh
wereld klasse michel knaap respect echt je hebt het verdient

respect ook voor je tegenstander

osu jan

sportgroeten

ps (Dennuz de volgende keer beter je leert van je fouten )
osu
respect

henk kuipers
06-05-2007, 18:17
wat een super avond was het, met waanzinnige partijen.

het team van ons heeft een 50% score gehaald waarmee we echt tevreden kunnen zijn.

vechters,trainers en verzorgers bedankt voor jullie optreden het was een genot om te zien hoe we met z'n allen samenwerkten ondanks zoveel verschillende scholen.

martin en christa en jullie team voor dit gala, jullie verdienen de grootste complimenten want het gala was super strak neergezet.

ook de tegenstanders en hun aanhang bedankt voor jullie vechtlust en dicipline tijdens ons gala.

tot de volgende keer

henk kuipers
06-05-2007, 18:26
was ff vluchtig vergeten dat we twee titels gisteren binnen gesleept hebben en wel een wereldtitel bijde vrouwen en nederlandse bij de mannen.

Linda Ooks greep de lang verwachte wereldtitel Linda en kenneth en aanhang van harte met dit resultaat.

en henry superpiele won de nederlandse titel he familie jullie van harte OSU

bami112
06-05-2007, 19:34
volgens mij heb ik op TKO verloren in de 4e van Anthony fictory ronde smatti

smatti
06-05-2007, 19:39
Helemaal gelijk Bami!

Althans, de ronde weet ik echt niet meer door alle opwinding van alle partijen gisteren maar het was inderdaad TKO, sorry... maar was erg moe van het afbreken van de zaal en het afsluiten van alle beslommeringen vannacht.

Ik had Henk Kuipers uiteraard ook nog even willen vermelden, maar ja... las het terug en viel al bijna in slaap.
Was een topavondje!

nick
06-05-2007, 22:12
Was echt een top gala.
Jammer dat ik voortijdig weg moest. Heb heel wat gemist lees ik :(

Die Choke van Henk zat echt goed, heb nog nooit iemand zo zien spartelen :D

En Peter Verschuren wint in de 2e ronde door lowkicks. ;)

De rest ook gefeliciteerd. Echt top

Bud S
06-05-2007, 22:40
greep die guhran nou weer naar z'n ballen voordat ie uitgeteld werd ?
we hadden er een weddenschap op staan, dat ie dat wel of niet weer zou flikken.
wel een leuke partij overigens

nick
06-05-2007, 22:42
Ja ik zag het Guhran ook doen :twak:
was te proberen

Bud S
06-05-2007, 22:45
kut, dan heb ik die weddenschap dus wel echt verloren. ik dacht dat geintje heeft ie nou al zo vaak geflikt, dat durft ie nou niet meer te doen of mag ie niet meer doen van z'n coach. maar wel dus.
muth een biertje verdiend

The Persian Killer
06-05-2007, 23:20
Ik ben net terug, aangezien we in Emmen nog even bij een shoarmatent langs zijn geweest ;) Het was een topgala en het zat echt helemaal vol. Zeer geslaagde avond dus. Het verslag zal zondag of anders maandag waarschijnlijk op Mixfight.nl staan.

De volgende partijen staan me nog helder voor de geest:

Marco Biswana knap gewonnen op choke.
Dennis Vlaskmap helaas verloren (90% van ons gameplan verliep goed ;). Geen probleem, volgende keer beter! Je hebt het zeker in je, dat heb ik wel gemerkt tijdens de training.
Henk Kuipers wint zijn afscheidspartij op choke van zijn Cinto Mordillo. Ik heb nog nooit zo'n brute choke gezien :D
Chico verloren van Furdjel op triangle choke. We wisten dat de triangle zou komen en Chico hield hem eerst ook goed tegen, maar uiteindelijk wist Furdjel de partij toch knap te winnen.
Michael Knaap vocht zoals Martin al aangaf, een beestachtige partij tegen Zawada en won de partij na 10 minuten knokken.
Remco Hisken won op ko in de derde ronde (hoge trap).
Samir Bourekba verloor op punten van Matteo Minonzio.
Peter Verschuren liet zien het kunstje nog steeds te beheersen, indrukwekkend.


en hoe zit het met Semmy Turkey 88 kg Mixed Martial Arts Heavyweight Emir Smaljovic 85 kg
Ommoord 1 x 10 min Max. 90 kg Team Hardcore ?????

Bud S
06-05-2007, 23:24
en hoe zit het met Semmy Turkey 88 kg Mixed Martial Arts Heavyweight Emir Smaljovic 85 kg
Ommoord 1 x 10 min Max. 90 kg Team Hardcore ?????

smaljovic verloren, voor details moet je bij de mma-kenners zijn

The Persian Killer
06-05-2007, 23:30
smaljovic verloren, voor details moet je bij de mma-kenners zijn


okeeeeee :thup: :thup: thnxxx

Marco (scheids)
06-05-2007, 23:32
smaljovic verloren, voor details moet je bij de mma-kenners zijn

Semmy na twee minuten gewonnen op armbar.

The Persian Killer
06-05-2007, 23:34
Semmy na twee minuten gewonnen op armbar.


:thup: :thup: Goed Goed :thup: :thup:

Justinian
06-05-2007, 23:39
en hoe zit het met Semmy Turkey 88 kg Mixed Martial Arts Heavyweight Emir Smaljovic 85 kg
Ommoord 1 x 10 min Max. 90 kg Team Hardcore ?????
Semmy vocht zijn spel slim. Het plan was om Emir staand te laten vechten, omdat we wisten dat Semmy het van zijn grondgevechtkwaliteiten moest hebben. Desalniettemin wist Emir een aantal keren goede posities in te nemen op de grond en werd overmoedig. Zoals gezegd speelde Semmy het slim en ging voor de submission: als ik het goed heb eerst een beenklem en toen een armklem. Hier draaide Emir handig uit. Uiteindelijk was het toch Semmy die Emir wist te pakken met een armklem. Helaas voor Emir, maar goed gevochten door Semmy.

Boem Boem
07-05-2007, 03:52
Hele mooie partijen gezien....balen hoor dat ik samen met forumbroeders paspoes en King aan de ring moest zitten.......

Maar goed..... de sfeer was goed en alles top geregeld; mooie partijen gezien met veel technische dingen en bikkelharde rospartijen.....super!!

Een ding vond ik jammer: op sommige momenten zaten er te veel mensen aan de ring, naast de verzorgers en coaches. Dat moet enorm storend zijn geweest voor de vechters en coaches die elkaar niet konden verstaan.......wel een punt van aandacht.

osu

Chris

paspoes
07-05-2007, 19:08
Ik ben net terug, aangezien we in Emmen nog even bij een shoarmatent langs zijn geweest ;) Het was een topgala en het zat echt helemaal vol. Zeer geslaagde avond dus. Het verslag zal zondag of anders maandag waarschijnlijk op Mixfight.nl staan.

JEZUS justi je kan wel eten man in de pauze met een over volle bord eten en daarna ook shoarma :lol:

De man van 14K
07-05-2007, 19:10
hoe was de partij van Chris van Venrooij? Wel goed dat hij weer gewonnen heeft in ieder geval!!

danial
07-05-2007, 20:30
was een top gala, mooie partijen,
hardste partij was van knaap (team hardcore)
technische partij van peter verschuren (team hardcore)
snelste partij van henk kuipers (team hardcore)
en mooiste KO van remco hisken (angelo gym) tegen een jongen van Lucien Carbin.
ik hoop dat henk vaker zulke gala's organiseert,
en justinian had het erg druk;) , omdat er veel MMA partijen waren. TOP, zo zie ik het graag

paspoes
07-05-2007, 20:34
jouw exlusieve foto komt nog man :lol:

jan sensei kyokushin
07-05-2007, 21:07
jouw exlusieve foto komt nog man :lol:Geduld is en schone zaak alles opzen tijd:D

sportgroeten

jan osu

danial
07-05-2007, 21:48
jouw exlusieve foto komt nog man :lol:
hahaha, ik zal je zeker terug pakken ;) ;) ik ga je overal achtervolgen, tot ik een exlusieve foto van jou kan maken, lol