PDA

View Full Version : Spoiler! RINGS deventer Titel gevecht Ralf The Underdog vs Nick Struve!



CDW
06-05-2007, 07:27
Nick heeft de RINGS titel tot 100 kg veroverd! Hij won in de 2de ronde dmv een triangle choke

Eelco
06-05-2007, 07:53
gefeliciteerd nick! Jammer voor ralf!

kmr
06-05-2007, 09:13
Met de armen of met de benen?

Solar
06-05-2007, 09:27
Met de armen of met de benen?



Benen (natuurlijk)!

Jammer Ralf, je was lekker aan het gooien met die gast.

The Bulldog
06-05-2007, 09:35
Osu mensen.

ten 1e Nick van herte gefeliciteerd....
Ten 2e *&&^$$%%#^%^&%^**
ten 3e :crying:

Wat betreft Take downs en controlle op de grond ging het in mijn ogen super..wat betreft staand en op de grond ging het stoten van geen kant..
2ronde voel ik de triangle aankomen maar Nick was me te soepel..

Super afgemaakt door hem.

heintz
06-05-2007, 11:05
Volgende keer beter!!!

kentaro
06-05-2007, 11:07
netjes!

Khanom Thom
06-05-2007, 17:29
Osu mensen.

ten 1e Nick van herte gefeliciteerd....
Ten 2e *&&^$$%%#^%^&%^**
ten 3e :crying:

Wat betreft Take downs en controlle op de grond ging het in mijn ogen super..wat betreft staand en op de grond ging het stoten van geen kant..
2ronde voel ik de triangle aankomen maar Nick was me te soepel..

Super afgemaakt door hem.


Sorry Ralf, mijn schuld.. ik was je trapje vergeten mee te nemen!
Volgende keer beter! :)


Geronimo

Jeru
06-05-2007, 17:37
Gefeliciteerd Nick!!
Jammer Ralf!

Justinian
06-05-2007, 19:14
Jammer Ralf, ik had het je uiteraard gegund. Nick natuurlijk gefeliciteerd, mooie prestatie!

The Bulldog
06-05-2007, 19:27
Ja justi ik baal echt vreselijk...letterlijk tranen na de partij..
ik had de inhoud niet meer om te reageren op Nick bij het aanzetten.. hierdoor te laat...

1e ronde ging echt weer superwat betreft takedowns en controleren op de grond maar stotend werk pffffff knudde...maar de 5 kg aftrainen in de laatste dagen zorgde er waarschijnlijk toch voor dat ik wat betreft spierconditie niet de inhoud had die ik gewend ben te hebben..
Nick hield de rust er goed in en pakte de kans die hij kreeg gelijk...zeer netjes..

MMundo
06-05-2007, 20:09
Staan er verder nog ergens de uitslagen van het gala?

jan sensei kyokushin
06-05-2007, 20:31
Osu Ralf volgende keer beter je leert er weer van
Respect voor bijde vechters

gefeliciteerdt Nick Struve

osu jan
sportgroeten

kmr
07-05-2007, 01:03
Benen (natuurlijk)!

Jammer Ralf, je was lekker aan het gooien met die gast.

Wat dacht je van arm triangle choke?:twak:

madmax
07-05-2007, 19:09
Ralf,

Ik vond je op de grond heel goed, alleen jammer dat het staand niet wou.
Daar had je volgens mij wel een goede kans gehad.
Als nick inkwam om te shooten deed hij dit met zijn beide armen wijd, ik zat steeds te wachten op een opstoot of een knie van je, maar die kwam maar niet.
Volgens geruchten in de zaal had je in de eerste ronde al afgetikt op een beenklem, klopt dit?
Ook Bob maakte zich hier in de rust erg kwaad over.

Solar
07-05-2007, 19:27
Ralf,

Ik vond je op de grond heel goed, alleen jammer dat het staand niet wou.
Daar had je volgens mij wel een goede kans gehad.
Als nick inkwam om te shooten deed hij dit met zijn beide armen wijd, ik zat steeds te wachten op een opstoot of een knie van je, maar die kwam maar niet.
Volgens geruchten in de zaal had je in de eerste ronde al afgetikt op een beenklem, klopt dit?
Ook Bob maakte zich hier in de rust erg kwaad over.

Ralf stond op het punt om af te tikken, maar de 30 seconden bel was hem voor.

Chico
07-05-2007, 19:36
Gefeliciteerd nick... jammer ralph... op naar het volgende gevecht toch ;)

The Bulldog
07-05-2007, 21:21
Ralf,

Ik vond je op de grond heel goed, alleen jammer dat het staand niet wou.
Daar had je volgens mij wel een goede kans gehad.
Als nick inkwam om te shooten deed hij dit met zijn beide armen wijd, ik zat steeds te wachten op een opstoot of een knie van je, maar die kwam maar niet.
Volgens geruchten in de zaal had je in de eerste ronde al afgetikt op een beenklem, klopt dit?
Ook Bob maakte zich hier in de rust erg kwaad over.

Toen Nick een enkelklem inaan het zetten was probeerde ik omhoog te komen met mijn boven lichaam daarbij probeerde ik mij af te zetten/omhoog te helpen met mijn rechterhand op zijn knie.

Ik heb zelf de beelde nu terug gezien , en kan me voorstellen dat het eruitzag als iemand die wilde tikken.
Het betrof een enkele beweging en geen tikken(meerdere malen).

Nick heeft ook nog enkele seconden gehad deze klem door te zetten, maar hij zat niet zoals het hoorde want ik kon de 30 sec goed uitzitten.

Betreft het reacgeren op de shoot. Mijn planning was eigenlijk ook het staand te gaan doen, maar door een of andere debiele reden kwamen mijn stoten niet op gange terwijl ik hier heel veel mee bezig ben geweest. De take down overneme ging als automatisme.

In de eerste ronde dacht ik ook dat ik Nick te pakken had bij de rear neaked choke die ik op hem had. deze zat goed diep en Nick zijn weerstand nam al af toen ik de scheids zagg zwaaien en ik een dubbele bel hoorde... mensen in de zaal gingen al juichen dus ik dacht "oke"bleek het de 30 sec regel te zijn.:twak:

lil´kickboxer
08-05-2007, 01:22
Jammer Ralph, maar volgende keer beter (het tij kan keren en ik weet het :D)!

Tony
08-05-2007, 02:38
Ralph, je hebt je best gedaan !

Maak er een leermoment van en ga er voor zodra je weer een kans krijgt!

Kameleon
08-05-2007, 19:55
Was wel een hele mooie partij om te zien. Veel akties en snelheid. Ik dacht dat underdog zou gaan winnen. Hij stond dik voor want hij maakte veel take-downs. Was zowiezo een heel erg leuk gala. Ook het andere titelgevecht was een superwedstrijd.