PDA

View Full Version : uitslagen Slamm



mama
07-05-2007, 01:20
Peete doet de pbp maar de lineup is nergens te bekenen.
En ik kan op de site van Slamm ook de eerste partij van na de pauze niet vinden.
Maar goed. volgens hem waren het 2 negers waarvan degene van mousid op ko heeft gewonnen....... erg vaag
in deze partij werd ook de camera man uit de hoek geschopt
Denk dat het om deze partij gaat

http://img254.imageshack.us/img254/8029/26tr0.jpg

Volgende partij
Krista Fleming vs Chajmaa Bellakhal
Krista Flemming heeft na een vette partij waar het over en weer knallen was een draw gevochten.

Helaas is de ringspeaker niet te verstaan dus de namen komen niet door

mama
07-05-2007, 01:23
Romano verliest in de 1ste ronde op een triangle van Reza Madadi.
Heeft wel 3 slams gedaan...

Biiyen
07-05-2007, 01:37
Thanx Mams... ff kijken of er ergens anders ook wat bericht wordt

shakie
07-05-2007, 01:43
ok dan,thnx voor de uitslagen...:)

Biiyen
07-05-2007, 01:44
Damn Andy verloren... jammer zeg, dacht echt wel dat hij Mes zou pakken.

shakie
07-05-2007, 01:46
Damn Andy verloren... jammer zeg, dacht echt wel dat hij Mes zou pakken.

Huh? hoe,wat ...

mama
07-05-2007, 01:51
Vrede wint overduidelijk. Bovenbeen van tegenstander helemaal aan gort.
TKO, de tegenstander wilde niet meer

mama
07-05-2007, 01:53
Volgens mij lul je uit je nek en heeft Joerie de laatste partij

De man van 14K
07-05-2007, 01:53
Kane vs Beljaar

De druk van alle ronden en bokscombo's v Kane hebben duidelijk hun sporen op het gezicht v Beljaar achtergelaten. Anthony wint in ronde 5 dmv medische interv.

Krista vs Chajmaa

Vette pot! Dames komen duidelijk om te knokken. Stoten en trappen volgen in een super hoog tempo. Letterlijk geven & nemen. Gestrekt been v Krista komt mooi door in het gezicht v Bellakhal. Flemming moet wel in haar achteruit, gezien Chajmaa alleen vooruit vecht met een mega hoog tempo aan vuistslagen en knieen. Ronde 2 Krista draait nu beter weg om haar tegenstander en werkt goed met haar frontkicks. Het lijkt alsof ze meer grip op de partij krijgt, maar dat is bedrog. Ondanks de vermoeidheid bij Chajmaa weet ze niet v opgeven en deelt ze ook flink terug. Mooie pot en een terechte onbeslist als uitslag. Het publiek is het er duidelijk niet mee eens!

Adil vs Kleine Mo

Black Mamba heeft duidelijk een lengte voordeel. Harde pot hoor. 8 tellen voor Mamba, niemand snapt waarom. De strijd gaat hard door. Er hangt een ko in de lucht. 2] De hoek v Mamba reageert onsportief na een voorval tussen de 2 vechters {naslaan} door in de ring te stappen. De wedstrijd wordt stil gelegd. Het publiek wordt ongerust <Boeh geroep>. Winnaar dmv medische interv Adil! Jammer dat het zo moest lopenhttp://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/mad.gif

Quinty vs Zimmerman

Deze mannen zijn echt groot. Alles wat Q doet is zeer hard en effectief. Hoe lang houdt Sharlimar het vol? 2] De stoten en trappen spetten er af. 2 x 8 tellen gezien Zimmerman de harde lowkicks op zn knieen neemt. Quinty wint dmv tko. Deze man gaat grootse overwinningen in de toekomst laten zien. Hij heeft ook veel publiek achter zich. Gevestigde namen pas op!


Geleend van KB.nl

Justinian
07-05-2007, 02:07
Damn, die Vrede is echt goed bezig. Hij komt er wel!

Enne reps voor Kickboks.nl, Rosso en Marieke ;)

De man van 14K
07-05-2007, 02:16
:thup: 3 blokjes.. yes

Warren vs Jan

De belading is groot. Een soort Ned-België. Korte pauze, Warren is zn tok vergeten .Jan ziet er goed afgetraind uit en heeft er duidelijk zin in. Warren heeft veel fans mee. Warren vecht zuinig en zeer effectief en heeft een goeie dekking. Jan laat zich niet kennen en blijft zoeken naar de opening, maar moet wel oppassen dat Warren niet goed door komt. Jan neemt veel op zn benen, maar komt met stoten soms zeer goed door, maar moet echt uitkijken voor de explosieve beuken v Warren. Wat een pot zeg. Ronde 3 Warren zijn leverstoten beginnen hun werk te doen, maar Jan vecht ondanks moe gestreden dapper terug. W.o.p. Warren!

mama
07-05-2007, 02:50
Jan v Denderen verloren op punten
en brian verloren op een back kick op zijn lever in de 2de ronde

mama
07-05-2007, 02:51
ok als ze via kickbox gaan ga ik voetbal kijken
;)

Kaun
07-05-2007, 02:53
Ahh fuck,,klote van Romano..

sabby
07-05-2007, 03:05
Jan v Denderen verloren op punten
en brian verloren op een back kick op zijn lever in de 2de ronde

welke brian??

Iggy
07-05-2007, 03:11
lo a njoe denk ik dat ze bedoelen.

Highline
07-05-2007, 03:13
bedankt voode uitslagen dusver!

sabby
07-05-2007, 03:19
lo a njoe denk ik dat ze bedoelen.

Ja, klopt...hoorde het net.

Wilde er ook bij zijn, maar heb morgen een belangrijke toets...Prioriteiten...weet je :crying:

The Bulldog
07-05-2007, 03:25
had in mijn ogen echt 2 kanten op kunnen gaan tussen oktay en brian..
1-1 toch nu?

Justinian
07-05-2007, 03:27
had in mijn ogen echt 2 kanten op kunnen gaan tussen oktay en brian..
1-1 toch nu?
De partij Oktay vs Brian vindt de rematch op 2 juni a.s plaats ;) Weet zo niet tegen wie Brian het vandaag op nam.

Highline
07-05-2007, 03:34
kreeg van payap sms binnen, hansuk kreeg 8 tellen in ronde 1, in ronde 2 jimmy (eimers?) winnaar op ko

Justinian
07-05-2007, 03:36
kreeg van payap sms binnen, hansuk kreeg 8 tellen in ronde 1, in ronde 2 jimmy (eimers?) winnaar op ko
Zo, onze forumbroeder Jimmy gewonnen dus! Gefeliciteerd :thup:

Biiyen
07-05-2007, 03:38
Hansuk weer KO... die gast zal dan wel niet graag meer naar NL komen.

De man van 14K
07-05-2007, 03:39
Knap hoor van Eimers!

The Bulldog
07-05-2007, 03:40
De partij Oktay vs Brian vindt de rematch op 2 juni a.s plaats ;) Weet zo niet tegen wie Brian het vandaag op nam.
\

tering ja...ook zoveel grote gala`s in 1 perode...hmmm

Justi ook goede avond gead gisteren of niet...

Justinian
07-05-2007, 03:45
\

tering ja...ook zoveel grote gala`s in 1 perode...hmmm

Justi ook goede avond gead gisteren of niet...
Het was idd een topavond gisteren en we hebben weer voldoende zaken waar we hard aan gaan werken ;)

Highline
07-05-2007, 03:54
orono wint op ko ronde 1 dmv highkick

Highline
07-05-2007, 03:54
van william diender dus

The Bulldog
07-05-2007, 03:55
Het was idd een topavond gisteren en we hebben weer voldoende zaken waar we hard aan gaan werken ;)


grrrr IDD OSU!!!

54321
07-05-2007, 04:02
1-1 dus...hup holand hup:)

54321
07-05-2007, 04:02
holland dus :)

Biiyen
07-05-2007, 04:13
van william diender dus

Dat was wel te verwachten ja... Orono is hetzelfde niveau als Buakaw, buiten-buitencategorie. :thup: Die moet ook naar Max

Highline
07-05-2007, 04:14
waar blijven mijn reps :P

mama
07-05-2007, 04:22
Ray heeft na 5 volle ronde verloren op punten
"draw had ook wel gemogen
de thai was net ff iets beter met clinchen

shit Ray had het je zo gegund

Highline
07-05-2007, 04:23
ik kreeg sms van payap dat ray 1 x 8 tellen heeft gehad...

Khanom Thom
07-05-2007, 04:26
Zo, onze forumbroeder Jimmy gewonnen dus! Gefeliciteerd :thup:

Jimmy (Eimers), gefeliciteerd kerel!!! top... ;)

Biiyen
07-05-2007, 04:32
Hier even het programma zodat we weten wie tegen wie vecht:

Tyrone Spong VS Suriya Sor Ploenchit (world title; full muay thai rules!)
Vincent Vielvoye VS Kaoklai Kaennorsing
Ray Staring VS Samranchai 96Penang
William Diender VS Orono Wor Petchpun
Hassan Ait Bassoun VS Anuwat Kawsamrit
Jimmy Eimers VS Hansuk Wor Petchpun
Andy Souwer VS Joerie Mes
Warren Stevelmans VS Jan van Denderen
Guinty Vrede VS Sharlimar Zimmerman
Christa Flemming VS Chajmaa Bellakhal
Adil Ait Ali VS Mo

MMA
Brian Lo-a-Njoe VS Oktay
Romano de los Reyes VS Reza Madadi

winnaars vet

Justinian
07-05-2007, 04:32
Ray heeft na 5 volle ronde verloren op punten
"draw had ook wel gemogen
de thai was net ff iets beter met clinchen

shit Ray had het je zo gegund
Ah, dat is erg jammer!

Justinian
07-05-2007, 04:35
Hier even het programma zodat we weten wie tegen wie vecht:

Tyrone Spong VS Suriya Sor Ploenchit (world title; full muay thai rules!)
Vincent Vielvoye VS Kaoklai Kaennorsing
Ray Staring VS Samranchai 96Penang
William Diender VS Orono Wor Petchpun
Hassan Ait Bassoun VS Anuwat Kawsamrit
Jimmy Eimers VS Hansuk Wor Petchpun
Andy Souwer VS Joerie Mes
Warren Stevelmans VS Jan van Denderen
Guinty Vrede VS Sharlimar Zimmerman
Germaine de Randamie VS Thaise vechtster (full muay thai rules)
Christa Flemming VS Chajmaa Bellakhal
Adil Ait Ali VS Mo

MMA
Dave Daglesh VS Goran Reljic
Brian Lo-a-Njoe VS Mystery man ??????
Romano de los Reyes VS Reza Madadi

winnaars vet
Volgende partijen zijn uitgevallen:
Germaine de Randamie VS Thaise vechtster (full muay thai rules)
Dave Dagliesh VS Goran Reljic

Goran van Team Hardcore heeft gisteren overigens wel gevochten en binnen enkele minuten (misschien wel binnen een minuut) gewonnen.

Ben benieuwd naar Spong en de partij Souwer vs Mes!

Italian*Berlusconi*
07-05-2007, 04:54
thanx voor de uitslagen!

Justinian
07-05-2007, 05:12
Met dank aan [email protected]

Staring vs 96Penang

Staring lijlt uit te glijden en krijgt 8 tellen. Hij vecht weer, zosls ik hem graag zie, dansend om zijn tegenstander, maar 96 is scherp. 2) Ray valt goed aan en blokt uitstekend. Je ziet dat hij zijn achterstand goed wilt mk. Zijn stoten en trappen komen nu goed door. De Thai heeft het aan zn gezicht te zien duidelijk moeilk mee. 3) Ray ontloopt heel goed de clinch en blijft draaien. Om en om vallen er klappen naar het hoofd. Nr 96 kan ook boksen, maar zoekt nu de clinch op, gezien hij steeds op de goed bewegende Ray zijn stoten oploopt 4) Stoten over en weer en Ray raakt 96 met zn voet in het gezicht. De Thai blijft hard zoeken en knokken en clinchen, maar neemt veel stoten. Ray wisselt links en rechts met voorstaan en hierop lijkt Samrranchai geen oplossing voor te hebben. 5) Clinchen is nie R zn ding dat zie je wel. De Thai heeft een hoofd v beton, want hij loopt gewoon naar voren, terwijl hij ze krijgt. De mannen vechten zich moe. WOP 96Penang gezien Ray te veel met de clinch heeft laten liggen en natuurlijk die 8 tellen!

Justinian
07-05-2007, 05:13
Chahid vs Sanchainoy

Zeer sterke en lange Thai. Chahid voert zijn explosive combinaties gedoseerd uit. En moet uitkijken voor de hoge trappen en lange stoten v d rechtsvoorstaande Sanchainoy. De Thai heeft superreflexen en weerstaat de snelle en harde stoten v Chahid. Hij drukt Chahid regelmatig in zn achteruit. 4) De Thai voert de druk op met knieen, harde trappen en stoten. Chahid wordt passiever en heeft het moeilijk gezien hij de opening niet kan vinden voor een goed geplaatste stoot. 5) Sanchainoy is slim en vecht de partij goed uit. Toch vind ik dat Chahid een z knappe prestatie hier heeft neergezet. WOP Sanchainoy! 3-1 voor Thailand

mama
07-05-2007, 05:26
Vincent gewonnen op punten
was duidelijk de betere

Highline
07-05-2007, 05:28
vv is dus weer terug aan het komen op zijn oude niveau :D

54321
07-05-2007, 05:36
haha...spannend 3-2. ik gok op een gelijkspel met dank aan (still the king of the ring) spong!

sabby
07-05-2007, 05:46
Brian heeft gevochten tegen: Cengiz "Mosquito" Dana Options: http://www.sherdog.com/_images/icons/email_icon.gif Email Stats (javascript:;) | http://www.sherdog.com/_images/icons/printer_icon.gif Printer Friendly (javascript:;)
http://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/Fighter_6151.jpg http://www.sherdog.com/_images/bgd/spacer.gif Name Cengiz Dana Nick Name Mosquito Record 8 - 9 - 0 (Win - Loss - Draw) Wins 4 (T)KOs (50.00%)
4 Submissions (50.00%)
Losses 1 (T)KOs (11.11%)
5 Submissions (55.56%)
3 Decisions (33.33%)
Association German Best Team (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?search=yes&Association=German+Best+Team) Height 6'0 (183cm) Weight 165lbs (75kg) Style Vale Tudo Birth Date 12-4-1980 City Dusseldorf Country Germany

sabby
07-05-2007, 05:46
las ik net op een duitse site....

Vale Tudo
07-05-2007, 05:50
joey van wanrooy heeft een tijdje geleden gewonnen op punten van die cengiz dana! bij dat gala "road to japan" was dat...

Justinian
07-05-2007, 06:00
hassan ait bassour vs anuwat

anuwat wint op ko in de tweede ronde!!!!

Biiyen
07-05-2007, 06:03
hassan ait bassour vs anuwat

anuwat wint op ko in de tweede ronde!!!!

Tja dat was te verwachten... Respect voor Ait Baissau dat hij het lef had om tegen deze topper de ring in te gaan. :)

Highline
07-05-2007, 06:06
dan nu spong vs thai en mes van andy? laatste 2 partijen?

Justinian
07-05-2007, 06:07
Als ik het goed heb nog 3 partijen:

Andy Souwer VS Joerie Mes
Adil Ait Ali VS Mo
Tyrone Spong VS Suriya Sor Ploenchit (world title; full muay thai rules!)

of is Adil Ait Ali VS Mo al geweest?

Justinian
07-05-2007, 06:09
Spong wint op tko in de eerste ronde . Tegenstander werd uitgeteld na drie keer 8 tellen.

54321
07-05-2007, 06:14
hij neemt geen risico meer:) arme thai!

smatti
07-05-2007, 06:14
yoooh! Tyrone :)

Toppie, ben blij dat je op deze manier weer van je doet spreken !

Congratz man!

Justinian
07-05-2007, 06:15
hij neemt geen risico meer:) arme thai!
Ik kan hem geen ongelijk geven ;) Mooi dat hij heeft gewonnen!

el bastardo
07-05-2007, 06:21
Super! Ben benieuwd wie 'm gaat stoppen...

Biiyen
07-05-2007, 06:21
Mooi! Na een verlies partrij keihard terugkomen.

Nu dus de finale Souwer Vs Mes...

Justinian
07-05-2007, 06:25
Souwer en Mes zijn nu bezig met de tweede ronde.

shakie
07-05-2007, 06:27
spannend...?
100% mes :)

Highline
07-05-2007, 06:29
mooi dat spong heeft gewonnen! ben echt benieuwd naar mes en souwer

Justinian
07-05-2007, 06:31
Souwer wint op punten van Mes.

De man van 14K
07-05-2007, 06:31
hoe was de party?!

Highline
07-05-2007, 06:44
ik had het wel gedacht. kan niet anders dan een thriller geweest zijn lijkt me!

Karsten
07-05-2007, 06:46
Jimmy gefeliciteerd!
Super!

mama
07-05-2007, 07:27
Thanks nog Menno voor de uitslagen

Jammer Joerie. Wat ik voor Menno begreep was het een super pot

Jeru
07-05-2007, 07:47
Volgens mij was het geen Ploenchit, maar ben niet helemaal zeker.
Mooie uitslag in ieder geval. Jammer van Mes!! daar gaat mijn vcash....

blazin.arr0w::::
07-05-2007, 07:59
daar gaat mijn vcash....

Sloeber ;)

Thanx voor de uitslagen

Ralph
07-05-2007, 08:10
Ben net thuis. Was echt een super gala! De ene mooie partij na de andere. De thais waren echt goed (m.u.v. de tegenstander van Spong, die vond ik zwaar tegenvallen) en bij de Nederlanders vond ik vooral Eimers en Vielvoye er bovenuit schieten. Mes vs Souwer was een goede afsluiter van de avond. Beiden gingen 3x3 minuten volle bak er tegenaan met Souwer die toch duidelijk het betere van het spel had. Mes werd in de laatste ronde volgens mij gered door de bel, want als het iets langer had geduurd was hij denk ik neergegaan.

lunatic
07-05-2007, 08:12
zooo net terug uit Haarlem.
was een leuk gala!
jammer van mes! hij was goed bezig.

brain, tja Dana deed goed z'n ding en was gewoon de betere.

Rammy
07-05-2007, 08:33
Reps Jimmy en jammer William en Ray!!!!!!!!!!!!

payap
07-05-2007, 09:19
BEn net terug van een wereldgala! Mes vs Souwer was een kraker van een aprtij! ongelooflijk zoals beide vechters gingen. Van de eerste seconde tot de laatste seconden in een gruwelijk hoog tempo knokken. Mes leek aan het eind in de problemen te komen toen de laatste gong net ging.

Wereldpartij en diep respect voor beide vechters !


Jimmy was geweldig! Gefeliciteerd kerel. Hansuk kwam met harde trappen naar lichaam en hoofd en Jummy vecht hier heel slim op in en toen die vreselijke spinning backfist. Dacht eerst dat HAnsuk out zou zijn maar hij knokte toch zichzelf om te herstellen en door te knokken. In de 2e ronde ging hij weer neer en lukte het niet meer te herstellen.

En dan Orono... wat een knokker die man ! Een hele lange prachtige ram muay (in thailand heeft hij al eens de prijs gewonnen voor mooiste ram muay van het jaar) Orono met trappen en harde direkte naar eht lichaam en diender zoekend voor zijn stoten en toen die vreselijke high kick. Zo een als Samranchai bij van Nimwegen. Diender zwaar out. Ik schrok zelfs want hij lag voor mijn neus te stuiptrekken!

Ray staring zette een hele goede partij neer. De 8 tellen waren in mijn ogen ook te snel gegeven. Samranchai had het moeilijk met het bewegen van Ray en ging de clinch zoeken waar hij sterk in domineerde. Ook zonder de 8 tellen verdiende overwinning voor Samranchai maar Ray maakte het hem lastig met zijn stijl.

Saenchainoi begon rustig en trok langzaam de partij na zich toe. na twee ronde domineerde hij volledig maar kon geen ko vinden bij de zeer taaie chahid. Saenchainoi leek wel een kat en muis spel te spelen omdat hij de ko niet kon bewerkstelligen en zo de partij verder vocht. Saenchainoi was te goed ondanks dat hij een kilo 5 lichter was. Die naam gaan we nog vaker horen.

Tyrone Spong liep over de Thai heen die wel wilde blijven knokken maar gewoon niet het level van Spong had. Hij kreeg drie keer 8 tellen waar wou blijven knokken maar spong was gewoon te sterk.

Kaoklai vs Vielvoye was een heerlijke partij die over en weer ging. Vielvoye kreeg nog een openbare waaschuwing voor een illegale worp. Vielvoye wint op punten en vocht een knappe partij.

Tja en dan Anuwat. Hassan deed het goed maar Anuwat is een klasse apart. (zoals Spong ook voor de Thai was) Hij vecht zo relax en met vreselijk body punches en toen die stoot en HAssan zat en de sceids stopte de partij. in een woord .... grote klasse die Anuwat

Het was een geweldige avond en imo het beste gala waar ik de laatste jaren ben geweest. Maar ja wat wil je als echte muaythaifiel!!!

Mes vs Souwer geweldig en Anuwat, Orono en Saenchainoi geweldig!

m.g
07-05-2007, 09:22
Ben ook lekker thuis van een leuk avondje in Haarlem.

Brian vs Nada had nog nooit van die duitser gehoord maar die gozer draaide erg lekker mooie cartwheel achtige passes mooie takedows etc.. En daarna een mooie spiningbackkick tot besluit.

Partij van Jimmy was super mooie spinningbackfist en daarna in de hoek een paar mooie stoten en de thai ging zwaar neer.

William zwaar KO door en hoge trap op het bolletje.

Ray helaas verloren , in de eerste ronde kreeg hij acht tellen die niet terecht waren volgens mij en iedereen die om mij heen zat. Hij gleed uit of stuikelde. In de opvolgende rondes wilde de Thai alleen maar clinchen, en hij nam steeds wel twee &#225; drie stoten voordat hij Staring in de clinch had maar het mocht niet baten. Verloren op punten.
Maar kan iemand mij dan vertellen hoe de puntentelling gaat bij het clinchen?!?! Volgens mij raakte de Thai namelijk niet veel meer dan Ray, hij gooide hem alleen een paar keer goed weg.

Vielvoye was ook een vette partij duidelijke winnaar, een erg mooie heupworp van Vincent.

Spong te groot krachtsverschil.

Souwer vs Mes was het nu over 3 rondes?? of 5?!? en heeft Andy nu gewonnen op TKO(sommige zeiden dat ze de handoek gooide en ik kon de ringspeaker ook niet verstaan op dat moment.) of op punten?! Verder een errug vette partij Super super hoog tempo over en weer maar Souwer ronde meer af met de benen, en einde ronde drie bracht hij Mes toch wel erg in de problemen. Vandaar die vraag hier boven.

payap
07-05-2007, 09:30
Samranchai maakte wel ruimte voor zijn knie om hem er in te prikken.

Leuk was het dat ik naast de nr 1 reporter van Thailand stond en hem dan hoorde reageren. Die snapte uit zijn beleving van het muaythai uit Thailand vaak geen reet van ons. Hij was ook een paar keer verbaasd bij sommige uitslagen.

payap
07-05-2007, 09:45
jimmy in actie :

http://img66.imageshack.us/img66/668/jimmyot6.jpg

payap
07-05-2007, 09:51
De vreselijke ko van Diender door Orono :

http://img81.imageshack.us/img81/4327/oronoca0.jpg

payap
07-05-2007, 09:53
Orono doet zijn michael jackson stukje

http://img208.imageshack.us/img208/6379/orono2go5.jpg

Karsten
07-05-2007, 15:59
Damn, die zit er flink op.........

54321
07-05-2007, 16:10
au

Ralph
07-05-2007, 17:41
Leuk was het dat ik naast de nr 1 reporter van Thailand stond en hem dan hoorde reageren. Die snapte uit zijn beleving van het muaythai uit Thailand vaak geen reet van ons. Hij was ook een paar keer verbaasd bij sommige uitslagen.

Weet je ook welke partijen hij anders zag qua uitslag? Ben ik wel benieuwd naar.

kentaro
07-05-2007, 18:00
kzag diender vet shaken op de grond zag er echt freaky uit

De man van 14K
07-05-2007, 18:15
heeft er al iemand foto's? ben benieuwd!

connect
07-05-2007, 18:36
hey rosso hahahhaha ik dacht dat mes beter kon boksen dat je tegen me zei in een andere topic hahahha nou weten we dat er maar 1 iemand de man is in nl -70kg en dat is souwer.

paspoes
07-05-2007, 18:46
Zo, onze forumbroeder Jimmy gewonnen dus! Gefeliciteerd :thup:

Jimmy was echt Fucking goed zeg, Damn jimmy echt op zijn best :thup:

zal straks foto's plaatsen ook van partijen

paspoes
07-05-2007, 18:48
Souwer en Mes zijn nu bezig met de tweede ronde.

Deze twee gasten waren echt aan beuken heerlijk was het zeg mooi hoofd partij DAMN wat een dag zeg gisteren :thup:

paspoes
07-05-2007, 18:50
[quote=Rosso;407083]heeft er al iemand foto's? ben benieuwd![/quote

hey kerel heb foto's en waar was je gisteren :lol: zag je mij niet lopen

paspoes
07-05-2007, 18:53
Peete doet de pbp maar de lineup is nergens te bekenen.
En ik kan op de site van Slamm ook de eerste partij van na de pauze niet vinden.
Maar goed. volgens hem waren het 2 negers waarvan degene van mousid op ko heeft gewonnen....... erg vaag
in deze partij werd ook de camera man uit de hoek geschopt
Denk dat het om deze partij gaat

http://img254.imageshack.us/img254/8029/26tr0.jpg

Volgende partij
Krista Fleming vs Chajmaa Bellakhal
Krista Flemming heeft na een vette partij waar het over en weer knallen was een draw gevochten.

Helaas is de ringspeaker niet te verstaan dus de namen komen niet door

HAHAHAHA was idd lachen met de camera man, die kale gozer die is echt goed man

De man van 14K
07-05-2007, 19:11
[quote=Rosso;407083]heeft er al iemand foto's? ben benieuwd![/quote

hey kerel heb foto's en waar was je gisteren :lol: zag je mij niet lopen

PM ;)

marcelt
07-05-2007, 23:17
De partij van Mes liep heel raar af. Hij werd aangeslagen, zijn knieen knikten . Je dacht dat hij 8 tellen zou krijgen, maar hij werd toen ?????? verklaard. Hij verloor. wie weet hoe het zit?

Fasada
07-05-2007, 23:24
Ja de partij Mes vs Souwer was ook vreemd maar dit was de reden:

De partijen van Nederland vs Thailand ging over 5 x 3 minuten maar de partij Mes Souwer ging over 3 x 3.
Het leek of de scheidsrechter de partij stopte omdat Mes aangeslagen leek. De scheids greep in omdat de bel was gegaan waardoor Souwer won op punten na 3 rondes... Dacht zelf ook eerst dat het een ref stoppage was maar heb wat informatie gewonnen bij mensen en die vertelde dat het een puntenoverwinning was...

De man van 14K
07-05-2007, 23:33
hey rosso hahahhaha ik dacht dat mes beter kon boksen dat je tegen me zei in een andere topic hahahha nou weten we dat er maar 1 iemand de man is in nl -70kg en dat is souwer.


hahaha geniet er maar van

Arjan
07-05-2007, 23:46
Jimmy wint? VET TE VET mn dag kan niet meer stuk...

connect
08-05-2007, 00:34
thanks vriend

De man van 14K
08-05-2007, 00:50
maakt mij niet uit, zowel Mes als Souwer zijn 2 van mijn meest favoriete vechters.
Ik had verwacht dat Mes zou winnen maar als ik de commentaren zo lees (te licht, krachtkwijt ed) vraag ik me af wat hij in de -70 denkt te doen..
Aan de andere kant is Souwer 1 van de &#225;ller beste en nu hij bij Mejiro traint een absolute kanshebber voor de titel in 2007!!
Denk dat Mes wel intstaat moet zijn in de top van K1-max te komen..

connect
08-05-2007, 01:20
klopt ben ik met je eens ik ben ook mesfan maarja als mejiroman ben ik natuurlijk voor souwer.
maargoed ik weet niet of het aan mij ligt maar toen ik die foto zat van de weging waar mes 68.8 op woog vond ik het er zwaar onnatuurlijk uit zien.
hij zag er misschien wel afgetraind uit maar niet gezond das mijn mening.
maar als hij dit gewicht kan vasthouden en zijn lichaam kan eraan wennen komt ie zeker bij de top van de k1 max komen.

Jeru
08-05-2007, 01:31
Leuk was het dat ik naast de nr 1 reporter van Thailand stond en hem dan hoorde reageren. Die snapte uit zijn beleving van het muaythai uit Thailand vaak geen reet van ons. Hij was ook een paar keer verbaasd bij sommige uitslagen.

Wat begreep hij eigenlijk niet van ons? Onze beleving of onze opvatting van vechten?

raveboy
08-05-2007, 01:45
Heeft iemand ook een verslag van de partij van Romano?
Bijna elke partij komt hij bijna in een triangle en slammed zich eruit, maar nu helaas niet las ik?

jan sensei kyokushin
08-05-2007, 01:45
Osu sensei leest dat Andy sauwer gewonnen heeft :D heeft 100 eurotjes op hem gezet dus is rijker :thup:

respect voor bijde vechters

osu jan

met de beste sportgroeten

jan sensei kyokushin
08-05-2007, 01:56
Zo, onze forumbroeder Jimmy gewonnen dus! Gefeliciteerd :thup: provicaat x2:thup: Jimmy is goed bezig

osu jan

met de beste sportgroeten uut grunn

Ben
08-05-2007, 02:09
klasse andy

Ronald
08-05-2007, 02:49
Heeft iemand ook een verslag van de partij van Romano?
Bijna elke partij komt hij bijna in een triangle en slammed zich eruit, maar nu helaas niet las ik?
Je hebt het verslag zelf bijna al gegeven :D .

Romana wordt gemount en weet te kantelen waardoor ie in de guard komt. Althans, bijna dan, want er wordt gelijk doorgewerkt naar een triangle. Hij slamt z'n tegenstander idd nog wel 2 keer, maar dat heeft niet het beoogde effect. Niet veel later moet ik afkloppen.

raveboy
08-05-2007, 06:23
Je hebt het verslag zelf bijna al gegeven :D .

Niet veel later moet ik afkloppen.

bedankt, was al benieuwd of de slams ervoor waren, of tijdens deze triangle poging.

Waarom jij moest afkloppen weet ik niet, misschien een goed inlevingsgevoel haha (of de triangle was zo goed dat de omstanders het benauwd kregen natuurlijk)

payap
08-05-2007, 08:15
Wat begreep hij eigenlijk niet van ons? Onze beleving of onze opvatting van vechten?


Sommige uitslagen onder andere. Als het goed is gaat Rob in de nieuwe royal rumble bij de rubriek ram muay over dit gala een reactie en verslag maken van de partijen vanuit het standpunt van de thais. Dus hoe zij het in thailand brengen en zien en hoe de thaise delegatie de partijen en het evenement hebben beleeft

daarom zeg ik er niet veel over anders hebben we niets meer aan het artikel straks.

Ronald
08-05-2007, 15:44
Waarom jij moest afkloppen weet ik niet, misschien een goed inlevingsgevoel haha (of de triangle was zo goed dat de omstanders het benauwd kregen natuurlijk)
Hahaha... krijg je als je haast hebt hé :D .

Missy
08-05-2007, 18:12
tyrone rulezzzzz



was erg gezellig btw

marcelt
08-05-2007, 21:19
Wel weer een overwinning van de Thais 5-3. Was prachtig om ze te zien.
Vielvoye was beter dan ooit; goed dat hij de hulp van Hippo heeft ingeroepen.
De partij Mes-Souwer zou een superbout bij de K1 grand prix finale in Tokyo Dome kunnen zijn. Wat een superpot. Ook weer wat V-cash terug gewonnen :D . Had e.e.a. verloren bij de laatste UFC.
Had Tyrone eigenlijk de zwaarste van die jongens? dit was een beetje een mismatch.
Jammer van Krista. Ze kon niet in haar spel komen. Chaima is zeer sterk en bleef gaan. Haar boksen was technisch niet zo. Wat maaierig en ze viel achter haar stoten aan , maar wel effectief en enorm gedreven.
Wel lachen dat Staring weliswaar verloor maar zeer goed partij gaf aan zijn Thai en Eimers zijn Thai KO sloeg, terwijl Diender zwaar neer ging. Vind ik leuk omdat Diender een tijdje geleden afgaf op de kwaliteiten zijn ex-trainer Royers. De repliek van Royers was toen : Kampioen moet je eerst worden William:lol: ! Fred heeft zijn gelijk bewezen.
De speaker was een stuk beter dan Wustie. Maar kon hem slecht verstaan.

De man van 14K
08-05-2007, 21:47
[quote=marcelt;407493]Wel weer een overwinning van de Thais 5-3. Was prachtig om ze te zien.
Vielvoye was beter dan ooit; goed dat hij de hulp van Hippo heeft ingeroepen.
quote]

oh had hij bij Vos getraind? ik had eerder nog gedacht dat hij misschien zijn oude team bij Sitan benaderd zou hebben. Die jongens van WPKL vochten vroeger veel tegen thaien.

(alhoewel hij Moh. Ait Hassou nu niet meer zou kunnen benaderen :whistling: )

De man van 14K
08-05-2007, 21:49
Kampioen moet je eerst worden William:lol: ! Fred heeft zijn gelijk bewezen.
De speaker was een stuk beter dan Wustie. Maar kon hem slecht verstaan.

Diender is een harde gozer maar naast dat hij veel praat, vind ik hem ook eenzijdig vechten en zeker tegen een thai ga je niet op die manier van start zoals hij deed. Zie trouwens ook graag een rematch tegen hem en Peter Hoes

m.g
08-05-2007, 22:17
maakt mij niet uit, zowel Mes als Souwer zijn 2 van mijn meest favoriete vechters.
Ik had verwacht dat Mes zou winnen maar als ik de commentaren zo lees (te licht, krachtkwijt ed) vraag ik me af wat hij in de -70 denkt te doen..
Aan de andere kant is Souwer 1 van de áller beste en nu hij bij Mejiro traint een absolute kanshebber voor de titel in 2007!!
Denk dat Mes wel intstaat moet zijn in de top van K1-max te komen..

Wat ik ook hoorde over deze partij was dat Andy gewoon te zwaar was, een kilootje ofzo en dat terwijl Mes gewoon 68 kilo woog. Maar er waren wel meer mensen niet op hun gewicht.

Die speaker is zeker beter als Wustenberg. Verder een relaxed avondje kickboxen kijken, EN niet te vergeten op tijd thuis!!

connect
08-05-2007, 22:52
andy woog 70.2 dus het gaat om 20gram ja je hebt gelijk als die 20gram eraf was had joeri zeker gewonnen nep man.haahhahha

De man van 14K
09-05-2007, 02:57
andy woog 70.2 dus het gaat om 20gram ja je hebt gelijk als die 20gram eraf was had joeri zeker gewonnen nep man.haahhahha

dat zegt hij ook niet. Niemand doet wat af aan Andy zijn overwinning.
Het is gewoon een topvechter, ik heb de partij gekeken op Youtube en vond het absoluut een K-1 max finale waardig!!:thup:

marcelt
09-05-2007, 05:09
NOG EEN DING VERGETEN; DIE Partij van brian loj vs dana? (ofzo) was ook geweldig. mijn buurvrouw zei nog dat het ook zielig was voor de tegenstander van Brian toen ze ze zag. en daarna maakte ie gehakt van Brian. Onwijs spectaculaire partij. Mijn vriendin vond het ook geweldig en die houdt alleen van kickboksen en heeft een hekel aan free fight, kan je nagaan.

De man van 14K
09-05-2007, 05:33
'een hekel aan' is wel heel drastisch ;)

Ronald
09-05-2007, 07:03
Wel weer een overwinning van de Thais 5-3.
Volgens mij 4-3 ;)

Pimp-Daddy
09-05-2007, 17:33
ik heb de partij gekeken op Youtube en vond het absoluut een K-1 max finale waardig!!:thup:

Was idd een partij met een hoog tempo. Zijn er nog meer partijen te vinden op YouTube??

De man van 14K
09-05-2007, 17:36
geen idee ik kwam er via een link die hier geplaatst was