PDA

View Full Version : Herinnering: SBS6 Peter Smit NU!! 20.30uur



Biiyen
07-05-2007, 05:26
Kon de orginele thread niet terug vinden dus dan maar even een nieuwe... In ieder geval nu op SBS6 Peter R de Vries over Peter Smit.

Justinian
07-05-2007, 05:31
Here comes the story of the Hurricane... Ik ben erg benieuwd naar deze aflevering! Hoop dat de dader ooit zijn straf zal krijgen.

Biiyen
07-05-2007, 07:01
Blijkt maar weer dat in Nederland alles kan en mag. Je hebt bewijs tot aan het plafond opgestapeld. De verdachte zeggen zelf dat ze lid zijn van een bende en cokes versnijden, verhandelen... en dan worden ze vrijgesproken.... ongeloofeloos. Alles wat krom is, is in NL recht.

Karsten
07-05-2007, 17:08
Doodgeschoten om een horloge.... dat een legende op die manier moet eindigen...diep, diep triest...

En wat betreft die K*T crimineeltjes, dat is nederland ten top...

Remco
07-05-2007, 18:40
Mooi dat er aandacht aan deze zaak is besteed. Ik kan er gewoon niet bij dat mensen besluiten iemand gewoon 10x neer te schieten, vermoedelijk zelfs in zijn rug! Hopelijk vindt het recht zijn beloop en worden deze minderwaardige kinderen keihard gestraft.

Wel werd ik op een gegeven moment kriegel van alle woordspelingen, het hield maar niet op met 'de laatste ronde' en 'de handdoek in de ring'.

Overigens verbluffend hoe goed die stand-in leek.

Luka
07-05-2007, 18:53
het is sowieso heel lelijk dat he tom een horloge ging... en vind het gewoon zo erg dat hoeveel bewijs je ook hebt.. ze er heel vaak eronderuit kan komen.. als je de doekoes hebt betaal je dikke advocaat die vind wel dom regeltje wat niet volledig is uitgeschreven en huppa ze zijn vrij..

zo 100% zeker dat die paling achter die moord zat maar komt er gewoon mee weg..

Remco
07-05-2007, 18:57
Ik vond de vriendin van Peter trouwens erg sterk overkomen. Heel rustig en rationeel antwoorden op de obligate vragen van Peter R.

Marco
07-05-2007, 19:00
Ik heb helaas alleen de laatste paar minuten gezien, viel mij ook op hoe sterk de vriendin van Peter overkwam, overigens grappig dat ze beelden van de mejirogym dojo lieten zien bij een Dordrechtse vechter als Peter...

Remco
07-05-2007, 19:26
Notabene de gym van Kaman inderdaad, Peter R. is gewoon alle sportscholen van het land afgeweest. Ik vraag me ook af of Smit wel eens in het Zonnehuis heeft gevochten, waar ook beelden waren geschoten.

HUNEBED
07-05-2007, 19:47
ben dit helemaal vergeten (klote voetbal ook...) heeft iemand dit toevallig opgenomen en zou het willen uploaden ? 1000 maal dank

Sjaak
07-05-2007, 22:51
Jongens omdat ik in buitenland ben heb ik deze aflevering gemist, is het filmpje van de uitzending misschien ergens op internet te vinden zodat ik toch nog kan zien ?

Waren er nieuwe ontwikkelingen ?

Osu Sjaak

Peter Smit Tribute : http://www.musashi.nl/cms/index.php?...per&Itemid=102 (http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_wrapper&Itemid=102)

ambasadeur
07-05-2007, 23:53
Het zijn laffe moordenaars.........zo laf dat ze nog geen eens ervoor uit kunnen komen.......stelletje losers om zo peter te lokken en te vermoorden.

Over het recht in nederland.......het is gewoon te zielig voor woorden.

als peter mijn broer was was ik mischien nu ook wel blij geweest om de paling vrij te zien dan had ik hem wel even die grote rolex in zijn reet gestopt en met palingen zijn maag laten ploffen en hierna aan de maas brug opgehangen.

...............................................auw w doet pijn.

Luka
08-05-2007, 01:27
nieuwste ontwikkeling wat ik nog niet wist is dat ALLES erop wijst dat de paling en zn broertje het heeft gedaan.. de paling had zelfs brief geschreven in de bak dat hij niet geschoten had maar zn broertje.. en zon andere jongen uit die groep die zei dat hij zich moest bewijzen tegenover de paling en dus Smit moest neerknallen..
Binnenkort komt die ook voor en waarschijnlijk straf vermindering of zelfs vrijgesproken en zal die zaak nooit opgelost worden !! schandalig hier in NL

Charger 69
08-05-2007, 01:45
Ook nieuw feitje was dat Peter die Cor P. in een eerder stadium had opgebeld om m te vertellen dat hij, als het "klokje" niet zou worden teruggegeven", het kleine broertje van Cor P. zou kidnappen en al zijn vingers zou verbrijzelen.

Ook niet zo netjes hoor...

Biiyen
08-05-2007, 02:03
Ook nieuw feitje was dat Peter die Cor P. in een eerder stadium had opgebeld om m te vertellen dat hij, als het "klokje" niet zou worden teruggegeven", het kleine broertje van Cor P. zou kidnappen en al zijn vingers zou verbrijzelen.

Ook niet zo netjes hoor...

Dit was een verklaring van de verdachtte zelf, in hoeverre dat de waarheid is???

Ik hoop dat er mensen zijn die het recht in eigen hand nemen en Cor en zijn bende hendig klappen, dit kan niet. Het is een grof schandaal dat die jongens nog vrij zijn... Moord, verkrachtingen, drugs en geweld .. alles is bewezen notabene, maar slimme advocaten weten het weer te keren. Ik begrijp het niet meer :( Wat is recht nog waard in NL? helemaal niets.. 0,0

LordSinned
08-05-2007, 05:58
Over een half uur staat hij erop.

heb hem zo klein mogelijk gemaakt zodat mensen met een lagere I snelheid c.q ruimte op HD hem ook kunnen pakken.

2 vids van ieder +_ 85[mb]

LordSinned
08-05-2007, 06:33
P.RdeVries afl Peter Smit deel1xvid.LS.avi (91.3 MB)
http://www.megaupload.com/?d=D3A2QDIU

P.RdeVries afl Peter Smit deel2xvid.LS.avi (82.05 MB)
http://www.megaupload.com/?d=30KH4WB3

dtgerald
08-05-2007, 06:36
Oke thanks ik had het gemist.

BlaDHarK
08-05-2007, 06:56
Big thanx

harry
08-05-2007, 07:35
Super Lordsinned

HUNEBED
08-05-2007, 19:46
wederom bedankt Lord !!!!!

Sjaak
09-05-2007, 18:05
Kippevel deze aflevering, vooral de beelden van de begrafenis roept weer emotie bij me op.

Snap echt niet dat die gasten weer vrij komen, ongelofelijk het recht hier in Nederland dat je iemand zo kan afschieten en vervolgens vrij wordt gesproken.

Hoop dat je moordenaars een hele zware straf zullen krijgen.

Gozer ik mis je, Carla en de kids sterkte meissie

Osu Sjaak

Italian*Berlusconi*
09-05-2007, 18:32
Idd een hele goede aflevering. Toch blijven er veel vraag tekens bij mij mbt deze gebeurtenis. Het is zonde dat hij is neer geschoten, maar er speelde vast meer helaas... Ik ken de betrokken partijen niet, maar volgens mij zijn het allen geen engeltjes daar. Jammer dat dit heeft moeten gebeuren.

Sjaak
09-05-2007, 23:33
Idd een hele goede aflevering. Toch blijven er veel vraag tekens bij mij mbt deze gebeurtenis. Het is zonde dat hij is neer geschoten, maar er speelde vast meer helaas... Ik ken de betrokken partijen niet, maar volgens mij zijn het allen geen engeltjes daar.

Engeltjes bestaan niet ;) en ja tuurlijk was er meer .............

jojo
10-05-2007, 03:22
bedankt voor het uploaden Lordsinned
ik heb het net bekeken en wat een vrezelijk verhaal zeg!!!!! echt niet te geloven dat zulke gasten evt weer vrijgesproken worden echt te gek voor woorden!!!
die begravenis zag er heel indrukwekkend uit zeg. echt heel erg mooi om te zien.
ik ben benieuwd wat die gasten krijgen voor straf.

Italian*Berlusconi*
10-05-2007, 03:23
Idd.. ik kreeg kippevel van die beelden van die begrafenis. Heel respectvol gedaan!!

Sjaak
10-05-2007, 03:56
Die begrafenis van zo indrukwekkend en emotioneel die zal ik nooit meer van me leven vergeten, ik heb zo'n beetje alle "belangrijke" personen uit de vechtsportwereld daar gezien en ze waren er allemaal om Peet zijn laatste eer te bewijzen. Wat een respect een eerbetoon, echt kippevel .....

OSU !

Tribute to the Hurricane : http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_wrapper&Itemid=102

Ronald
10-05-2007, 06:09
P.RdeVries afl Peter Smit deel1xvid.LS.avi (91.3 MB)
http://www.megaupload.com/?d=D3A2QDIU

P.RdeVries afl Peter Smit deel2xvid.LS.avi (82.05 MB)
http://www.megaupload.com/?d=30KH4WB3
Super, bedankt!

Sandoekan
10-05-2007, 22:45
Echt zielig voor zijn familie.
Bedankt voor het filmpje

Ush:thup: