PDA

View Full Version : Plussen en minnen van Slamm 3



marcelt
08-05-2007, 00:15
Om te beginnen wil ik eerst zeggen dat het een heel geslaagd en goed gala was. Hieronder mijn mening. Wat vonden andere bezoekers?

Plussen:
*De line-up, vooral het hoofdprogramma was heel vet :thup: :thup: :thup: :thup: :thup: (ondanks afwezigheid van Buakaw, Faldir, Germaine en Dalgliesh)
*grote eet en drinkruimte, korte wachttijden:thup:
* Sfeer goed. Publiek veroordeelt onsportief gedrag:thup:
*Je zat relatief dicht op het podium:thup:

Minnen:
* tot het eind toe volhouden (paar dagen voor gala) dat Buakaw wel zou komen.:thown: :thown: :thown: :thown: :thown:
* Publiek gaf geen respect aan Remy en Alistair :thown:
* Je werd steeds in je gezicht geschenen door een vuurtoren lichtshow, terwijl je probeerde het gevecht te bekijken.:thown:
* Bij tijd en wijle gekraak en storing op de microfoons; gebrekkige techniek:thown:
* Je flesje water werd afgepakt. :boos: Komt vaker voor, maar ik vind dat nog steeds irritant.

paspoes
08-05-2007, 00:21
wat betreft eten "Claudio YOU ARE THE BEST" thx voor je kook kunst damn wat had ik goed en veel gegeten zeg:thup:
Voor de rest was het zeker geslaagd tot nu toe de beste gala van dit jaar en ik vond idd storend de geluidskwaliteit maar MC ( Ringspeaker) was er goed bij. Die gast heeft een mooi volle stem voor mic en hij doe het goed imo.

Beveliging was echt strak compli jongens wij moesten zelf uit voor ontruiming ook promotors :thup: en iedereen werd gecontroleerd ik ook :thown: hahahaha.

Vortex drinken wat een gevaarlijk spul en ook handig weet niet hoeveel flessen heb gedronken maar was rond 1 uur thuis en ik ging volgens mij rond 3 uur slapen :twak: :crying:. voordeel je krijgt wel energie van :thup:

Strange Cutbean
08-05-2007, 00:47
Kijharde muziek in de pauzes was bagger, je kon elkaar amper verstaan.
Klagen over roken in de zaal en vervolgens rookmachines en vuurwerk afstekken, sloeg ook nergens op. Ben blij dat ik daar niet zo heel dicht in de buurt zat.
Inderdaad ook de lichteffecten tijdens de partijen waren irritant.

De rest was allemaal uitstekend! Heb heel veel gala’s bezocht (vanaf Kaman in de dop) maar het was lang geleden dat ik op zo’n TOPGALA was!

Slome
08-05-2007, 01:39
Ik heb het erg naar mijn zin gehad tijdens het SLAMM 3 Gala!
De muziek "POMPTE" lkkr!! goede geluids installatie, en de lichteffecten waren ook erg mooi. (indd. af en toe vervelend omdat ze in je poren schenen):
Pluspunt:
De faciliteiten waren goed. Dus het eten/drinken/locatie/de hele sfeer!!
Groten minpunten: die ook ander al benoemd hebben:
Buakaw Por. Poramuk???? Waar was hij??? en dus ook Faldir??
Waar was Marco Pique??
Germaine??
Dave Dagliesh? (MMA)
Op de site van SLAMM.NL werd gesproken over een Mistery Man, waar/wie is die??

De matchmaking was uitstekend!!
Ik heb bijna bij elke partij op t puntje van mijn stoeltje gezeten. (wat overegens niet heel naar zat) De eerste 2 partijen van Nederland vs. Thailand waren prachtig. Dat is ook de reden waarom de andere partijen misschien wat tegenvielen. Geen keiharde K.O.'s maar gewoon clinch fight's en op punten.

MMA:
Brain Lo-A-Njoe???? WTF: hij komt op als een echte Grootheid(met alle respect), en dan komt Cengiz "Mosquito" Dana op, en mijn vriendin zei: Is dat de tegenstander van Brian? Of de verzorger? En ik dacht hetzelfde!
Brian was niet assertief genoeg. (het leek wel of het om een flink pak geld ging)...

Maar wel geslaagd hoor!!!

Oltje
08-05-2007, 02:13
Sinds wanneer zit Vielvoye bij Vos en waarom?

Jarno
08-05-2007, 02:26
Ik denk dat de reden is dat hij bij zijn eigen gym , zichzelf traint en dat Hyppo veel in Thailand heeft getraind en gewonnen. En dus ook een ander gameplan kan maken als hij zelf. Dat zag je ook vanaf begin ronde 3 echt eruit komen imo.

Glen
08-05-2007, 05:21
Een heel groot minpunt was dat mijn vrouw meeging en nog enthousiast was ook, straks wil ze vaker mee!!
Een tweede minpunt was dat Jarno steeds in der decoleté zat te staren en daarom steeds moest vragen wat er in de ring was gebeurd !!

paspoes
08-05-2007, 05:25
Een heel groot minpunt was dat mijn vrouw meeging en nog enthousiast was ook, straks wil ze vaker mee!!
Een tweede minpunt was dat Jarno steeds in der decoleté zat te staren en daarom steeds moest vragen wat er in de ring was gebeurd !!

:lol: :lol: :thup:

payap
08-05-2007, 08:09
Een heel groot minpunt was dat mijn vrouw meeging en nog enthousiast was ook, straks wil ze vaker mee!!
Een tweede minpunt was dat Jarno steeds in der decoleté zat te staren en daarom steeds moest vragen wat er in de ring was gebeurd !!


valt nog mee! Het bleeft tenminste bij staren ! Zag gisteren nog wel andere taferelen !!!!! :o

http://img236.imageshack.us/img236/8913/pasxq9.jpg

Maupie
08-05-2007, 08:57
Een heel groot minpunt was dat mijn vrouw meeging en nog enthousiast was ook, straks wil ze vaker mee!!
Een tweede minpunt was dat Jarno steeds in der decoleté zat te staren en daarom steeds moest vragen wat er in de ring was gebeurd !!

:rotflmao:

paspoes
08-05-2007, 09:02
valt nog mee! Het bleeft tenminste bij staren ! Zag gisteren nog wel andere taferelen !!!!! :o

http://img236.imageshack.us/img236/8913/pasxq9.jpg

die payap hahahaha je kan echt goed photoshoppen man hahahaha:thup:

payap
08-05-2007, 09:07
die payap hahahaha je kan echt goed photoshoppen man hahahaha:thup:


Zo moeilijk is dat toch niet om een zwarte balk over iemands gezicht te plaatsen in een foto om het discreet te houden?

paspoes
08-05-2007, 09:09
Zo moeilijk is dat toch niet om een zwarte balk over iemands gezicht te plaatsen in een foto om het discreet te houden?

:lol: :lol: :lol: jajaja

gieloe
08-05-2007, 10:42
vond die MC zwaar irritant.
domme grappen maken de hele tijd
te dicht op de microfoon praten.
En vooral respectloos, als ik de organisator was zou ik hem nooit zo tegen mijn gasten laten praten.
Met termen als een houten reet krijgen van die stoelen en meer van dat soort dingen.

als men de sport serieus wilt laten worden neem dan ook een goede ringspeaker.
En geen MC.

hij maakte er een soort buurthuis van met ze gebrabbel

Paganstars
08-05-2007, 11:38
Haha hey paspoes... je kon het weer niet laten?? :P

jan sensei kyokushin
08-05-2007, 16:25
wat betreft eten "Claudio YOU ARE THE BEST" thx voor je kook kunst damn wat had ik goed en veel gegeten zeg:thup:
Voor de rest was het zeker geslaagd tot nu toe de beste gala van dit jaar en ik vond idd storend de geluidskwaliteit maar MC ( Ringspeaker) was er goed bij. Die gast heeft een mooi volle stem voor mic en hij doe het goed imo.

Beveliging was echt strak compli jongens wij moesten zelf uit voor ontruiming ook promotors :thup: en iedereen werd gecontroleerd ik ook :thown: hahahaha.


Osu Hahaha vind je het gek dat ze vooral jou controleren zo,n opvallend figuur daarom heb je die balk ook voor je gezicht lol :pimp:
jan sensei


Vortex drinken wat een gevaarlijk spul en ook handig weet niet hoeveel flessen heb gedronken maar was rond 1 uur thuis en ik ging volgens mij rond 3 uur slapen :twak: :crying:. voordeel je krijgt wel energie van :thup:

Fightchick
08-05-2007, 19:07
Was idd een goed gala, met mooie partijen. Ik vond de ringspeaker erg goed, lekker losjes. Jammer dat je geen etenswaren en camera naar binnen mocht nemen. Daar heb ik van tevoren niks over gelezen.

Ook altijd jammer dat er nog steeds alcohol wordt geschonken. Sommige mensen slaan daar een beetje in door en worden naarmate het gala vordert erg irritant.

paspoes
08-05-2007, 19:11
Was idd een goed gala, met mooie partijen. Ik vond de ringspeaker erg goed, lekker losjes. Jammer dat je geen etenswaren en camera naar binnen mocht nemen. Daar heb ik van tevoren niks over gelezen.

Ook altijd jammer dat er nog steeds alcohol wordt geschonken. Sommige mensen slaan daar een beetje in door en worden naarmate het gala vordert erg irritant.

Alcohol is 1 van de belangrijkste inkomsten bron

Kameleon
08-05-2007, 20:53
hahaha...die paspoes. Kan z'n handen weer niet thuis houden..haha. was een leuk gala, maar wel met wat minpunten(welk gala heeft dat niet). muziek veel te hard. ringspeaker vond ik een aanfluiting. en het duurde te lang. partijen waren mooi en dat is toch het allerbelangrijkst.

marcelt
08-05-2007, 22:21
vond die MC zwaar irritant.
domme grappen maken de hele tijd
te dicht op de microfoon praten.
En vooral respectloos, als ik de organisator was zou ik hem nooit zo tegen mijn gasten laten praten.
Met termen als een houten reet krijgen van die stoelen en meer van dat soort dingen.

als men de sport serieus wilt laten worden neem dan ook een goede ringspeaker.
En geen MC.

hij maakte er een soort buurthuis van met ze gebrabbel
Ja was wel erg popie jopie en hij was slecht te verstaan.

marcelt
08-05-2007, 22:23
Opmerking van Glen

:lol: :lol: :thup:
X2