PDA

View Full Version : Match Making 21 juli 2007 Nationaal Indoor Stadion (NIS) Paramaribo



killerqueen
08-05-2007, 00:44
Momenteel houdt ik mij, namens de Stichting Be Innovative, bezig met het organiseren van een charitatief project in Suriname en het CariCom gebied.

Dit uniek concept betreft een Community Development Project dat gekoppeld is aan een Internationaal Sportevenement (Martial Arts).

Het Community Development Project heeft haar aandacht gevestigd op drie categorieën:
• sport en educatie
• sport en sociale zekerheid
• sport en veiligheid

Het sportgedeelte betreft een reizende ring, die in het jaar 2007 zich in twee landen zal vestigen, Suriname en Trinidad & Tobago.
Vanaf 2008 zal de ring ook reizen naar Curaçao.

Het sportevenement vindt 21 juli 2007 plaats in het Nationaal Indoor Stadion (NIS ) te Suriname. Op dit evenement worden vier vechtsport disciplines gepromoot. Het Thaiboksen, Mixed Martial Arts (Free Fight), Judo en het Worstelen.
Voor dit evenement zullen circa 20 sporters, die vanuit Nederland, Curaçao, Trinidad & Tobago en Brazilië, Suriname aandoen. Waaronder Rodney Faverus, K1 kampioen 2006 Tenerife en Rodney Doorjee, Nederlands Kampioen Robert van Nimwegen, Nederlands Kampioen Thaiboksen en Sergio Wielzen)

21 juli zal het publiek genieten van 10 wedstrijden, waaronder 5 internationale toppartijen.

Match Making 21 juli 2007 Nationaal Indoor Stadion (NIS) Paramaribo

1. Rodney Doorje (FFC) vs. Robert van Nimwegen (Loeks Gym) A -63kg TB 5x3min

2. Rodney Faverus (FFC) vs. Minocha ( Brazil) A -93kg MMA 2x5min

3. TBA vs. Bruno Alves (Brazil) A -74kg TB 5x3min

4. Sergio Wielzen(FFC) vs. Milangelo Eugenio(CUR) B -63kg TB 5x2min

5. A.Bihariesing vs. A. Kewal A -93kg Worstelen rematch kampioenstitel

Natuurlijk ben ik nog op zoek naar sponsoren, heb je interesse of ideeen dan hoor ik dat graag! mail dan naar [email protected]

Vriendelijke groeten,
Ilonka Elmont