PDA

View Full Version : Marco Pique wint sterk toernooi in Portugal



payap
09-05-2007, 01:03
Marco Pique is de laatste tijd met een indrukwekkende reeks overwinningen bezig. Afgelopen vrijdag vocht hij in Portugal een viermans toernooi. In de halve finale vocht hij tegen de bekende Portugese vechter Reis (superleague) en wist hem te verslaan en zo zich te plaatsen voor de finale.

In deze finale kwam Marco Pique uit tegen Ali Gunyar. Een nederlands onderonsje dus in Portugal. Met een prachtige partij werdt Gunyar verslagen en won Marco Pique dit toernooi.

http://img263.imageshack.us/img263/7733/1203lz0.jpg
MARCO PIQUE

Een prachtig resultaat van dit zwaar bezette toernooi. Zeker als je bedenkt dat Marco Pique twee weken daarvoor ook al in Porugal vocht en daar de wereldtitel van de WAKO pro won.

http://img178.imageshack.us/img178/7338/pique04nb3.jpg
MARCO PIQUE WERELDKAMPIOEN WAKO PRO

Nog geen maand geleden had Marco Pique echter ook al gevechten en al wel op 7 april in Tilburg tegen de Spanjaard Roqueni. Ook deze partij wist marco pique te winnen door zijn Spaanse tegenstander dusdanig met knieen te bewerken dat deze reeds na een ronde moest opgeven!

http://img82.imageshack.us/img82/7021/1206rk6.jpg
DE HARDE KNIEEN VAN MARCO PIQUE SLOPEN ROQUENI

Hiervoor had marco Pique zich dan ook een maand lang zeer goed voorbereid door in Thailand in het beroemde Wor Petchpun kamp te trainen. Hier trainde hij met jongens als orono en Saenchainoi waarvan we afgelopen zondag nog hebben kunnen zien wie dat waren. Een gevolg van deze training lijkt te zijn dat Marco Pique steeds sterker en explosiever vecht met veel power in zijn techniek.

http://img292.imageshack.us/img292/6999/petchpunce5.jpg
MARCO PIQUE IN WOR PETCHPUN KAMP MET ORONO EN SAENCHAINOI

Marco Pique verkeerd momenteel in topvorm en lijkt beter in vorm dan ooit te voren. Wij kijken dan ook al uit naar zijn treffen met Nicky Holzken 2 juni a.s.

http://img155.imageshack.us/img155/9360/pique01oq1.jpg
MARCO PIQUE GEWIKKELD IN GEVECHT OM DE WERELDTITEL WAKO PRO

paspoes
09-05-2007, 01:16
Mattie gefeliciteerd en ik spraak hem zondag idd over bovenstaande partij :thup:

De man van 14K
09-05-2007, 03:54
vet! waren er niet nog meer nederlanders die in Portugal knokte?

edit: die partij van Gunyar tegen Pique op 2h2h vorigjaar was ook super!! wie won er ook al weer?

Fightchick
09-05-2007, 23:02
vet! waren er niet nog meer nederlanders die in Portugal knokte?

edit: die partij van Gunyar tegen Pique op 2h2h vorigjaar was ook super!! wie won er ook al weer?

Toen had Pique gewonnen. Maar ik vond Ali toen eigenlijk de betere. Beide vechters waren ook niet tevreden met de uitslag. Als ik het me goed herinner.

De man van 14K
09-05-2007, 23:06
het zit gewoon heel erg dicht bij elkaar bij deze jongens..

is dat Souwer die bij hem op de foto 2 staat

kentaro
10-05-2007, 00:54
mooie belt!!

54321
10-05-2007, 01:28
gefeliciteerd! goed bezig!!

Illest
10-05-2007, 01:34
gefeliciteerd! goed bezig!!

Kom een keer mee naar team Slamm, dan kun je hem persoonlijk feliciteren ;)

don't b asking johnson why I ain't be training at Fox...:rolleyes:

paspoes
10-05-2007, 01:36
Kom een keer mee naar team Slamm, dan kun je hem persoonlijk feliciteren ;)

don't b asking johnson why I ain't be training at Fox...:rolleyes:

in Zaandam?

Illest
10-05-2007, 01:40
Poelenburg....Choku Gym van Iwan...

Daar zit profighters

Showman
10-05-2007, 07:47
Deze laatste toernooi was in Duitsland heb ik me laten vertellen. Het was een viermans toernooi waarin Gunyar en Pique elkaar troffen in de finale. Het was een zeer spectaculaire partij waarin ze Pique de overwinning hebben gegeven zeggen de mensen die er waren, maar Ali had de winst moeten krijgen hij was net iets beter en sloeg Pique ook aan in ronde 1 vertelden ze maar de scheids kwam er tussen en liet ze weer door knokken. Het was een top partij maar Ali had blijkbaar iedereen tegen daar jury, scheids en publiek bij zijn beide partijen stonden ze massaal achter zijn tegenstander heel de publiek. Ik heb gehoord dat het 15 mei wordt uitgezonden. Maar zowiezo top dat het weer een nederlands onderonsje is geworden, gefeliciteerd jongens wij zijn trots op jullie.

Volgens mij had Ali de eerste ontmoeting tussen deze beide gewoon gewonnen. Ali had onterecht van Chahbari verloren in de Ahoy en Pique had onterecht van Lima verloren in de Ahoy.

De man van 14K
10-05-2007, 07:57
Volgens mij had Ali de eerste ontmoeting tussen deze beide gewoon gewonnen. Ali had onterecht van Chahbari verloren in de Ahoy en Pique had onterecht van Lima verloren in de Ahoy.


oh ja zo zat het, maar helemaal onterecht was het volgens mij niet..
Pique en Lima daarintegen was wel discutabel

J_roen
10-05-2007, 08:10
Gefelisiteerd :)

payap
10-05-2007, 08:53
Klopt! Een vergissing van mijn kant. het toernooi van afgelopen weekend was in Duitsland, Karlsruhe. Was in de war met het wereldtitelgevecht die was in Portugal, Algarve.

De man van 14K
10-05-2007, 21:57
bel elkaar op als je problemen met elkaar heb ofzo.

wanneer knokt Pique weer in NL?

Sammy
10-05-2007, 22:47
Deze laatste toernooi was in Duitsland heb ik me laten vertellen. Het was een viermans toernooi waarin Gunyar en Pique elkaar troffen in de finale. Het was een zeer spectaculaire partij waarin ze Pique de overwinning hebben gegeven zeggen de mensen die er waren, maar Ali had de winst moeten krijgen hij was net iets beter en sloeg Pique ook aan in ronde 1 vertelden ze maar de scheids kwam er tussen en liet ze weer door knokken. Het was een top partij maar Ali had blijkbaar iedereen tegen daar jury, scheids en publiek bij zijn beide partijen stonden ze massaal achter zijn tegenstander heel de publiek. Ik heb gehoord dat het 15 mei wordt uitgezonden. Maar zowiezo top dat het weer een nederlands onderonsje is geworden, gefeliciteerd jongens wij zijn trots op jullie.

Volgens mij had Ali de eerste ontmoeting tussen deze beide gewoon gewonnen. Ali had onterecht van Chahbari verloren in de Ahoy en Pique had onterecht van Lima verloren in de Ahoy.
De eerste ontmoeting, zeg je ? Volgens mij hebben ze een aantal jaren gelden ook op Killerdome in de Bijlmer tegen elkaar gevochten. Ali Cunyar had toen terceht gewonnen, maar Marco Pique kwam toen nog met een indrukwekkend eindoffensief in de laatste ronde.

jojo
10-05-2007, 23:32
vette belt
gefeliciteerd!!!!!!!

Slome
11-05-2007, 08:34
Jah, dat is Souwer op foto 2,
Op de flyers van Slamm3 staat ook Marco Pique ook?!!
Maar er was geen matchmaking of niets bekend,,, of is dat aan mij voorbij gegaan, kan iemand dit uitleggen..

paspoes
11-05-2007, 08:44
Jah, dat is Souwer op foto 2,
Op de flyers van Slamm3 staat ook Marco Pique ook?!!
Maar er was geen matchmaking of niets bekend,,, of is dat aan mij voorbij gegaan, kan iemand dit uitleggen..

ja zeker hij moest in portugal vechten