PDA

View Full Version : Trainer niet zo blij..



Kaun
09-05-2007, 01:27
Wat een debiel:

http://view.break.com/216959

Robbie!
09-05-2007, 01:45
Wat een zware zware idioot zeg. Die moet je toch gewoon opsluiten. Sjezus....

Effective
09-05-2007, 01:48
Pff.. Wat een dwaas! Niet te geloven.

De dikke nudist
09-05-2007, 02:02
Maar de belangrijkste vraag vind ik:

waarom heeft die coach een legging aan?

Evilman
09-05-2007, 02:21
en iedereen loopt weer weg :rolleyes:
+ hij krijgt nog genoeg tijd om door te gaan

Italian*Berlusconi*
09-05-2007, 02:23
ik moet dan altijd denken aan zo'n gap van Rings Russia.... bij Cagefight 4 geloof ik springt hij tijdens een partij de kooi in, bitch slapped de scheids (partij van Yvel geloof ik) en deze man gaat altijd te keer tegen zijn "students" en scheidsen op die oude tapes. Speelt volgens mij veel meer dan alleen een potje 'vechten'.....

HUNTER
09-05-2007, 02:29
weet je zeker dat dit de warming up niet was? :rotflmao:

wat een debiel.

DK
09-05-2007, 02:29
Volgens mij gewoon show. Lijkt wel een beetje op akira maeda die coach

DK
09-05-2007, 02:33
ik moet dan altijd denken aan zo'n gap van Rings Russia.... bij Cagefight 4 geloof ik springt hij tijdens een partij de kooi in, bitch slapped de scheids (partij van Yvel geloof ik) en deze man gaat altijd te keer tegen zijn "students" en scheidsen op die oude tapes. Speelt volgens mij veel meer dan alleen een potje 'vechten'.....

Jij bedoelt volk han

D_K
09-05-2007, 02:52
nee die lijkt idd niet zo blij met zijn leerling..

Dalgliesh
09-05-2007, 03:06
Dit is show worstelen, promo filmpje.

Tony
09-05-2007, 03:18
Weet iemand het verhaal hierachter?

tis duidelijk dat het om een pancrase vechter gaat....

Maar heeft ie nu (onnodig) verloren ofzo?

anyhows.. die coach is een eikel. vind het echt niet kunnen. tis gewoon crimineel.

[edit]
of is het echt show worstelen? In dat geval zal het wel een dikke fake zijn

Mighty_Reza
09-05-2007, 03:25
lijkt me geen show ofzo.
het is al erg dat die coach dit doet,
maar iedereen loopt weg en
ze staan het rustig te filmen.

als jou coach zo iets bij jou of
bij je kind of een bekende van jou flikt,
wat zou je dan doen

Peter0711
09-05-2007, 04:13
Iedereen heeft het wel over zijn coach,maar ik krijg meer het idee dat het de coach is van zijn tegenstander eigelijk??

De dikke nudist
09-05-2007, 07:36
Kan het niet gewoon show zijn?

Bij Kingdom (een show-worstel organitatie) droegen/dragen ze ook dit soort bescherming.

De man van 14K
09-05-2007, 07:42
geestig, vooral die klapstoel aan het einde

paspoes
09-05-2007, 07:46
wederom prutser :thown: damn boy

Paco
09-05-2007, 09:34
Tja dan moet ie ook maar niet verliezen hoor..

mdk
09-05-2007, 16:57
Lijkt mij toch show.

Kan nou niet echt zeggen dat het harde trappen waren.
En met die klapstoel kan je veel harder uithalen!

Kom jullie als vechtsporters moeten toch zien dat hij bij het einde van zijn stoten inhoudt?

Christophe
09-05-2007, 20:37
Volgens mij is dit helemaal geen show, dit is inderdaad duidelijk een pancrase-vechter en aan z'n verslagen blik voordat de coach in kwestie komt denk ik inderdaad dat hij net is verloren.

Wat een randdebiel die coach, inderdaad erg schandalig en totaal ontoelaatbaar ... zélfs in een land als Japan waar ze vrij extreem zijn in hun "adoratie" voor hun meerdere! Als iemand zó doet bij mij, of m'n kind of een vriend, zou ik er toch een heelhookje uitdraaien ... of toch minstens ook met een klapstoel beginnen te schermen! ;)

Henry
09-05-2007, 21:31
Is allemaal fake
dit zijn prowrestlers die dit in mekaar hadden gezet

sportfan
09-05-2007, 21:41
Volgens mij is dit helemaal geen show, dit is inderdaad duidelijk een pancrase-vechter en aan z'n verslagen blik voordat de coach in kwestie komt denk ik inderdaad dat hij net is verloren.

Wat een randdebiel die coach, inderdaad erg schandalig en totaal ontoelaatbaar ... zélfs in een land als Japan waar ze vrij extreem zijn in hun "adoratie" voor hun meerdere! Als iemand zó doet bij mij, of m'n kind of een vriend, zou ik er toch een heelhookje uitdraaien ... of toch minstens ook met een klapstoel beginnen te schermen! ;)


Eh.. dit is nep hoor... en ik Japan zijn ze misschien wel extreem maar nog altijd 10x respectvoller dan hier in NL.

En misschien heel lullig maar die man die pakjes brengt op 5 dec...

Christophe
09-05-2007, 22:09
Eh.. dit is nep hoor... en ik Japan zijn ze misschien wel extreem maar nog altijd 10x respectvoller dan hier in NL.

En misschien heel lullig maar die man die pakjes brengt op 5 dec...

Ik ben er niet van overtuigd dat het nep is! Ik herinner me een filmpje over zo'n shooto-leraar in Japan (een legendarische vechter die ze de tijger of zo noemden) die z'n leerlingen tijdens de training ook sloeg (vuisten, stok) en trapte ... dus zo ongeloofwaardig is dit niet!

Ik heb helemaal niets tegen respect voor een leraar en medeleerlingen, in mijn ogen is dat zelfs een conditia sine qua non om vechtsport te beoefenen ... maar dit vind ik behoorlijk te ver gaan! Respect is iets wederzijds, en je leerling zo behandelen getuigd van zeer weinig respect.

En misschien heel lullig en wellicht erg dom ... maar ik snap niet wat Sinterklaas met dit hele verhaal heeft te maken. Bij mij kwam hij gewoon z'n pakjes afleveren, ik kreeg hem meestal zelfs niet te zien. Maar ik weet natuurlijk niet wat jij al die 5-december-nachten hebt moeten verduren ...! ;)

Biiyen
09-05-2007, 22:37
Door de maffia was beslist dat hij moest verliezen maar hij had gewonnen en nu worden ze beide vermoord. Dus dan is het logisch dat die arme trainer zo kwaad is. Die man is het slachtoffer.

J_roen
10-05-2007, 06:37
Ik vind het veelste ver gaan! ik zou ergens anders gaan trainen !!

The Persian Killer
10-05-2007, 06:41
whehehehe DAMN!!! :twak:

RED SCORPION
10-05-2007, 10:44
ik moet dan altijd denken aan zo'n gap van Rings Russia.... bij Cagefight 4 geloof ik springt hij tijdens een partij de kooi in, bitch slapped de scheids (partij van Yvel geloof ik) en deze man gaat altijd te keer tegen zijn "students" en scheidsen op die oude tapes. Speelt volgens mij veel meer dan alleen een potje 'vechten'.....

ja, dat was Orcuev, zelf een ex-wereld kampioen worstelen.

maar hey, wat moest ie dan doen? die scheids liet Gilbert gewoon zijn tegenstander bijten, en die jongen tegen wie Yvel vocht, schreewde paar keer naar de schiedsrechter in het russisch van "hij bijt mij", maar die scheids deed geen reet, dus natuurlijk kun je die reactie van Orcuev wel verwachten, Yvel is natuurlijk zeer onsportief geweest door te beginnen bijten, maar de scheids was gene die er wat aan moest doen, maar hij liet Yvel gewoon zijn gang gaan, vandaar die klap dat ie gerkeregen heeft, en zeer verdient vindt ik persoonelijk!

Italian*Berlusconi*
10-05-2007, 19:31
ja, dat was Orcuev, zelf een ex-wereld kampioen worstelen.

maar hey, wat moest ie dan doen? die scheids liet Gilbert gewoon zijn tegenstander bijten, en die jongen tegen wie Yvel vocht, schreewde paar keer naar de schiedsrechter in het russisch van "hij bijt mij", maar die scheids deed geen reet, dus natuurlijk kun je die reactie van Orcuev wel verwachten, Yvel is natuurlijk zeer onsportief geweest door te beginnen bijten, maar de scheids was gene die er wat aan moest doen, maar hij liet Yvel gewoon zijn gang gaan, vandaar die klap dat ie gerkeregen heeft, en zeer verdient vindt ik persoonelijk!

Je ziet die gast bij elk gevecht van zijn 'leerlingen' zich zo gedragen op die oude tapes. Wel een highlight reel waard hahaha.

remco pardoel
10-05-2007, 19:35
Japan is een compleet andere wereld. Mensen denken en handelen heel anders. neem maar als voorbeeld dat het geaccepteerd is dat kinderen zich zelf ophangen of wat dan ook omdat ze niet meekomen op school of niet binnen de groep passen.

Saturo Sayama is een aardig mens als mens zijnde en ik heb meer dan genoten van zijn trainingen, hij is zelfs zachtaardig te noemen. Naar zijn Japanse leerlingen toe is het een ander verhaal. Daarom zullen ook veel Jappaners nooit opgeven in een gevecht.. Ze weten dat ze na de wedstrijd nog meer klappen krijgen als in de wedstrijd.. (fijne geruststelling :-))

Octavius
10-05-2007, 19:52
Wel een oldskool Rings trainingsjas en legging.

Hij doet niks terug uit respect van zijn trainer. Tja 'cultuur' verschil he.

Kaun
11-05-2007, 02:14
Japan is een compleet andere wereld. Mensen denken en handelen heel anders. neem maar als voorbeeld dat het geaccepteerd is dat kinderen zich zelf ophangen of wat dan ook omdat ze niet meekomen op school of niet binnen de groep passen.

Saturo Sayama is een aardig mens als mens zijnde en ik heb meer dan genoten van zijn trainingen, hij is zelfs zachtaardig te noemen. Naar zijn Japanse leerlingen toe is het een ander verhaal. Daarom zullen ook veel Jappaners nooit opgeven in een gevecht.. Ze weten dat ze na de wedstrijd nog meer klappen krijgen als in de wedstrijd.. (fijne geruststelling :-))

Betekend dat dus dat dit gedrag daar niet bestraft word?,,als je iemand zo toetakeld in Nederland word je volgens mij gewoon opgepakt voor zware mishandeling/poging tot doodslag..

RedDawn
11-05-2007, 03:13
Het gaat hier inderdaad om Akira Maeda. De vechter is Wataru Sakata.

Zeker geen fake! Na deze tape en een vechtpartij tussen Maeda en een journalist besloot de grootste Japanse sportkrant RINGS te boycotten. Dat heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de ondergang van RINGS Japan.

RedDawn
11-05-2007, 03:18
ik moet dan altijd denken aan zo'n gap van Rings Russia.... bij Cagefight 4 geloof ik springt hij tijdens een partij de kooi in, bitch slapped de scheids (partij van Yvel geloof ik) en deze man gaat altijd te keer tegen zijn "students" en scheidsen op die oude tapes. Speelt volgens mij veel meer dan alleen een potje 'vechten'.....

Dat is Volk Han! Je moet gewoon niet fucken met de "blue wolf"! ;)

Christophe
12-05-2007, 01:15
Het gaat hier inderdaad om Akira Maeda. De vechter is Wataru Sakata.

Zeker geen fake! Na deze tape en een vechtpartij tussen Maeda en een journalist besloot de grootste Japanse sportkrant RINGS te boycotten. Dat heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de ondergang van RINGS Japan.

Jammer voor Rings Japan, maar dan hadden ze zulk gedrag maar niet moeten tolereren. Mooi dat die grootste Japanse sportkrant het alvast niet deed, dit is gewoon niet goed te praten.