PDA

View Full Version : Mes Souwer op AT5



marcelt
09-05-2007, 07:03
AT 5 doet verslag van Mes- Souwer. Zij weten te melden dat hij debuteerde in de K1 Max:lol: .
Maar goed ze besteden er wel aandacht aan. Da's top! En mooie beelden en leuk stukje interview met Joerie en Mike.

http://www.at5.nl/sportartikel.asp?newsid=26543

Jeru
09-05-2007, 07:09
Ze bedoelen de K-1 max klasse. Kan me wel voorstellen dat ze het zo noemen. AT5 zendt trouwens regelmatig iets uit over vechtsport. Altijd leuk, maar jammer genoeg te kort...

paspoes
09-05-2007, 07:10
hebben ze deze keer tyrone niet gevolgd ?

Highline
09-05-2007, 07:10
leuk stukje, bedankt!

Mephisto
09-05-2007, 16:56
Dit staat op de site van @Home:

--------------------------------------------------------------------------

Kickboxer Mes verliest debuut K1 Max
09 mei 2007, 07:42 (plaats uw reactie)

AMSTERDAM - Joeri Mes typeerde zijn gevecht van afgelopen weekend als "een eervol verlies". De Amsterdamse vechter maakte zijn debuut in de K1 MAX tot 70 kilogram tegen voormalig wereldkampioen Andy Souer. Drie ronden lang ging het gelijk op in de hoogste klasse van het kickboksen. In de laatste seconden gaf Mes het weg. Op punten verloor Mes het van de wereldkampioen van 2005. Mes gaat nu twee weken naar Thailand om zich voor te bereiden op zijn volgende gevecht. Dat is al weer over zes weken in de Arena.

Bekijk video: Smalband | Breedband

(plaats uw reactie)

Zoek met Google verder naar:
K1 Max, Thailand
--------------------------------------------------------------------------

Dus misschien klopt het wel dat hij debuteerde in de K1-Max, of is het op deze manier door de organisatie naar buiten gebracht.

Overigens geen schande om te verliezen van Souwer, toch zeker niet als ze samen zo een partij hebben weggezet...

edit: als je naar de site van @home gaat en de link aanklikt krijg je een intervieuw met Mes te zien (waarschijnlijk van AT5?)

marcelt
09-05-2007, 20:14
Nee joh, ze hebben het gewoon verkeerd begrepen. Mes zal wel gezegd hebben dat hij in de K1 Max wil/ gaat vechten. hij heeft immers het juiste management. Als hij dan ook nog gaat vechten tegen de K1 Max ex-kampioen wordt het voor de buitenstaander wel erg ingewikkeld!
W.b. interview filmpje: ja daarom gaf ik natuurlijk die link:whistling:

Mephisto
10-05-2007, 00:03
hé, wel opletten he, ik heb het over een andere link.

Ik wilde het stukje van @Home in een nieuwe topic plaatsen toen ik jouw post zag en dacht; "what the heck, plaats 't daar wel bij!" Ik vraag notabene of het 't zelfde stukje is. Dus laat dat suffe fluitende smileytje maar achterwege.

(niet zo zuur bedoeld als dat je het waarschijnlijk leest ;))

Illest
10-05-2007, 00:51
Wat een bs zeg! Het ging helemaal niet gelijk op. Souwer was duidelijk veel beter.

Andy heeft die partij echt niet in de laatste 20sec beslist..


Andy vs Joerie....wereldklasse vs nederlandse top


ik vind Mes zwaar overrated...maar dat is mijn mening natuurlijk

dietrik
10-05-2007, 01:01
Wat een bs zeg! Het ging helemaal niet gelijk op. Souwer was duidelijk veel beter.

Andy heeft die partij echt niet in de laatste 20sec beslist..



Juist, Mes liep constant achter de feiten aan. Geweldige vechter Souwer.