PDA

View Full Version : UFC VS PRIDE????



F@dur
11-05-2007, 01:06
Nu dat PRIDE gekocht is door de één van de eigenaars van de UFC zijn er natuurlijk droommatchen mogelijk en is er niks in de weg gelegd voor niemand.Ik vind wel dat dit een geluk bij een ongeluk is(einde van DSE natuurlijk).Maar welke droommatchen zou jij dan in de toekomst willen zien eigenlijk?

redjuh
11-05-2007, 02:31
lijkt me duidelijk. Chuck op KO

dtgerald
11-05-2007, 03:21
lijkt me duidelijk. Chuck op KOX 2

F@dur
11-05-2007, 03:22
lijkt me duidelijk. Chuck op KO
Ja man kan wel zijn hoor.Maar moet ergens toch wel serieus toegeven dat de UFC vechters heel goed aan't opkomen zijn.

kickboxer1987
11-05-2007, 03:25
hmm wanderlei - couture of wanderlei - chuck!!!

fedor en CC zou ik in het verleden hebben gezegt maar na de verlies partij van CC lijkt het me minder leuk dan de bovenstaande partijen

Jochem
11-05-2007, 03:34
ik wil Ishida wel eens in de kooi zien. Vs hughes, Serra of GSP

MilfhunterMMA
11-05-2007, 04:24
moeilijke keuze, maar toch shogun vs the iceman, al neigde ik in het begin naar minotauro vs aa / maine-iac

Tsuki
11-05-2007, 05:21
shogun vs Lidell by a landslide ......................

RisingSun
11-05-2007, 05:45
Ik wil ortiz ook wel weer een x zien knokken ,tegen shogun lijkt me mooie match als tito tenminste weer een beetje op zn oude niveau komt!

MMA Davy
11-05-2007, 06:13
Nog een keertje fedor-cc.....Maar er staat een partij niet bij de keuzes, die ik toch heel graag nog wil zien...En dat is, Wanderlei-chuck!!!

F@dur
11-05-2007, 06:34
Nog een keertje fedor-cc.....Maar er staat een partij niet bij de keuzes, die ik toch heel graag nog wil zien...En dat is, Wanderlei-chuck!!!
Ja dat klopt wel.Vergeten.Maar moet wel toegeven dat er idd nog wel zeker droommatchen zijn maar het is onmogelijk om ze allemaal in een pol te zetten,daarmee.Idd dat is ook wel een droommatch maar mijn mening is toch denk dat The Iceman zal winnen denk omdat Silva toch niet echt meer in topvorm verkeerd.Als je dan zo'n KO stoter gelijk The Iceman tegenkrijgt.....

MMA Fan
11-05-2007, 06:35
een mooie kaart zo zijn :

PRIDE vs UFC
Dec 31 2007 , Las Vegas

SOKOUDJOU - LIDDEL
WANDERLEI - ORTIZ , II
SHOGUN - JACKSON , II
OVEREEM - CRO COP
FEDOR - COUTURE
SAKURABA - HUGHES
BUTTERBEAN - SYLVIA
NOGUEIRA - ARLOVSKI
HENDERSON - FRANKLIN
GOMI - ST PIERRE
YVEL - GRIFFIN

Wow...............of droom ik nu ??

chief108
11-05-2007, 17:24
Wow...............of droom ik nu ??
volgens mij moet je straks de lakens verwisselen... :lol:

maar de mogelijkheden zijn idd geweldig geworden
kan niet wachten op die MMA Superbowl....
gaat retevet worden for sure

F@dur
11-05-2007, 21:00
Dat UFC en PRIDE 1 zijn geworden en dat footstomps en knees gaan weggelaten worden denk ik dat het MMA alleen maar ten goede ga komen.Maar gaat er dan ook ellebogen gegeven worden bij PRIDE dan,is er iets van bekendgemaakt?

redjuh
11-05-2007, 22:00
Ja man kan wel zijn hoor.Maar moet ergens toch wel serieus toegeven dat de UFC vechters heel goed aan't opkomen zijn.

waar leid je uit af dat ik iets anders zeg dan? ik zeg juist chuck ko'd shogun, omdat ik chuck zie als beste LHW die er is op dit moment. en als fedor de top 5 van de ufc af moet werken, dan zie ik hem ook geen 5 wedstrijden meer winnen. de enige van pride met een titel die imo ook het beste is in die klasse, is Dan Henderson @ 183/5

redjuh
11-05-2007, 22:01
een mooie kaart zo zijn :

PRIDE vs UFC
Dec 31 2007 , Las Vegas

SOKOUDJOU - LIDDEL
WANDERLEI - ORTIZ , II
SHOGUN - JACKSON , II
OVEREEM - CRO COP
FEDOR - COUTURE
SAKURABA - HUGHES
BUTTERBEAN - SYLVIA
NOGUEIRA - ARLOVSKI
HENDERSON - FRANKLIN
GOMI - ST PIERRE
YVEL - GRIFFIN

Wow...............of droom ik nu ??

yep je droomt heel erg...

MMA Davy
11-05-2007, 22:23
Ja dat klopt wel.Vergeten.Maar moet wel toegeven dat er idd nog wel zeker droommatchen zijn maar het is onmogelijk om ze allemaal in een pol te zetten,daarmee.Idd dat is ook wel een droommatch maar mijn mening is toch denk dat The Iceman zal winnen denk omdat Silva toch niet echt meer in topvorm verkeerd.Als je dan zo'n KO stoter gelijk The Iceman tegenkrijgt.....

x2

Ik denk ook dat Wanderlei na zijn KO's gaat verliezen tegen Chuck met zijn counter punches....Maar je weet het nooit...Ik hoop in ieder geval de partij ooit nog te zien. Met 2 van mijn favorieten vechters! Jihaaaaaaaaaaa

Evilman
12-05-2007, 01:08
en als fedor de top 5 van de ufc af moet werken, dan zie ik hem ook geen 5 wedstrijden meer winnen. de enige van pride met een titel die imo ook het beste is in die klasse, is Dan Henderson @ 183/5

Bedoel je dat er in de UFC HW divisie betere vechters zitten dan Fedor?
Kans maken kan altijd natuurlijk, maar ik zie het niet voor me dat iemand
er beter voor staat dan Fedor. Maar voorlopig zit hij ook nog bij Bodog.
Aan de ene kant misschien wel zonde, afhankelijk van hoe dat zich ontwikkeld.