PDA

View Full Version : TUF 5 Episode 6 >>spoilers<<



chief108
11-05-2007, 18:38
is verkrijgbaar in MMF

leuke aflevering
wat er te weinig geknokt werd vorige week
wordt nu netjes goedgemaakt :thup:

Jochem
11-05-2007, 19:35
Die Emerson vind ik maar een B-vechter. Tis wat 1 van de coaches zei, "He fights not to lose, but in order to win you gotta fight to win"

RNLMC
11-05-2007, 20:53
ik benieuwd wei dat is die er volgende week uitgegooid wordt door BJ.

redjuh
11-05-2007, 21:58
ja maar hij had imo wel gewonnen jochem...

die louzon gaat imo cker de finale halen tegen nate diaz of die miller dude

chief108
11-05-2007, 22:16
die cole miller is zeker nog wel favoriet van me...

Tony
11-05-2007, 22:36
goeie aflevering ja..

eerste partij, damn :P

hoe dominantie.... Die gozer heeft skills, dat is een ding dat zeker is. Ik wist ook niet dat hij jens ooit verslagen had ( en hoe :P )

2e partij... voor de partij gaf ik mr long alle credits... na de partij toch niet meer zo. Ik vond hem veel te eenzijdig. Emerson deed het goed met die lowkicks. die heelhook was ook nice. Ik vond dat emerson toch had moeten winnen op bais van damage. (legkicks).

corey komt er nog wel.. hij moet gewoon meer ervaring krijgen en wat fijngeslepen worden... maar op dit moment is ie niet hetgeen ik dacht had.

Virus
12-05-2007, 01:03
1e partij was geweldig, super dominant idd...

2e partij was slaapverwekkend... Jammer dat Emerson niet de winst kreeg boven Corey, maar ook hij vocht niet voor wat ie waard was...

Fasada
12-05-2007, 02:10
Ja was wel een ok aflevering..

Vooral die Joe, die man kan zeker knokken.. vind het wel raar dat hij via een show de UFC in moet... Hij wint notebene van Pulver!!
Erg raar maar goed hij is zeker een kanshebber...

De tweede partij vond ik echt niks... Corey viel mij tegen en die Emerson luistert ook niet goed naar zijn hoek.. Vond wel dat Emerson had gewonnen maar vind ze allebei niet zo goed.. Emerson had veel meer lowkicks moeten geven...

The Bulldog
12-05-2007, 02:18
ik denk dat die corey als hij goed luisterd naar pulver een game plan maakt voor de volgende pot....door gaat naar de finale ...puur op gestoordheid..haha

Tony
12-05-2007, 02:23
ik denk dat als emerson actiiever met lowkicks bezig was op die dunne benen van corey, dat t dan snel over was.

(alhoewel hij wel uit moetk ijken voor zijn lange reach)

Jeru
12-05-2007, 06:12
Quote van de week:
Jens Pulver: "The kid's good, I'm glad he's good cause that means I didn't get knocked out by a bitch" :D

Chico
12-05-2007, 06:39
vond emerson toch de betere vechter... maar ja

vraag me af hoe jongens als marc duncun, romano de los reyes of pislik het zouden doen daar.. volgens mij toch best wel ownen...

Illest
12-05-2007, 07:31
Niet als ze tegen Joe moeten...

Trouwens, wie trekt er nou een string aan bij de weging?? Wie de fuck trekt er uberhaupt een f-ing string aan??

vage kip hoor...

getverdamn!

Remco
14-05-2007, 21:05
Die Emerson is, hoe goed ie het ook bedoelt, geen vechter. Te veel show, kijk maar naar de string. Iedereen kan begrijpen dat hij risico's moest nemen om de partij te kunnen winnen. Hij heeft talent, alleen mist het hart. Daarom vecht ie zo behoudend.

Lauzon is een absoluut monster, die tegenstander leek altijd superzelfverzekerd maar was helemaal in de war. Zo zie je maar dat uiterlijk niets zegt, maar het om de binnenkant gaat.

Jochem
14-05-2007, 22:03
Die Emerson is, hoe goed ie het ook bedoelt, geen vechter. Te veel show, kijk maar naar de string. Iedereen kan begrijpen dat hij risico's moest nemen om de partij te kunnen winnen. Hij heeft talent, alleen mist het hart. Daarom vecht ie zo behoudend.

Lauzon is een absoluut monster, die tegenstander leek altijd superzelfverzekerd maar was helemaal in de war. Zo zie je maar dat uiterlijk niets zegt, maar het om de binnenkant gaat.

Beetje Revenge of the Nerds idee.