PDA

View Full Version : Graduaties bij Pardoel



Dennuz
12-05-2007, 06:12
Had net Justi aan de tel die vandaag ook bij het seminar van Draculino was geweest.
Was weer een mooie avond vandaag, eerste gedeelte zonder pak en daarna met. Aansluitend vonden er graduaties plaats.

Remco heeft zijn welverdiende zwarte band gekregen! Denk dat niemand in NL deze meer verdiend heeft dan hij.

Justi heeft een blauwe band gekregen, Jochem, Jordy en nog een paar anderen de paarse band.

Iedereen iig gefeliciteerd en denk dat Justi er vandaag of morgen nog wel een wat uitgebreider stukje over opzet.

kentaro
12-05-2007, 06:31
Congrats!

Ronald
12-05-2007, 06:32
Gefeliciteerd allemaal. Heel mooi dat Remco nu eindelijk zwart draagt :) . Iemand nog foto's gemaakt?

Justinian
12-05-2007, 07:21
Gefeliciteerd allemaal. Heel mooi dat Remco nu eindelijk zwart draagt :) . Iemand nog foto's gemaakt?
Er zijn heel veel foto's gemaakt, alleen niet door mij ;) Remco heeft volgens mij veel foto's gemaakt, dus die zullen hier nog wel worden gepost. Het waren in ieder geval twee erg succesvolle en druk bezochte dagen. De eerste dag ben ik samen met Dennuz, Danial en Michael (Knaap) deel genomen. Donderdag werd er alleen met pak lesgegeven en vandaag het eerste deel zonder en het tweede deel met.

Ik heb er veel van opgestoken en ook dit keer weer veel opgeschreven. Tijdens het laatste deel van de training was het tijd om randori te draaien (sparren). Dit ging wel aardig, maar ik had alleen nogal last van m'n rug. Na de training moest iedereen in een kring zitten en werden mensen 1 voor 1 naar voren geroepen voor de promotie. De witte banders waren als eerste aan de beurt, toen de blauwe banders (waaronder ik) en hierna de paarse banders. Ondermeer Jochem, Frans en Jordy hebben de paarse band gehaald.

Remco dacht dat het toen was afgelopen, maar nee, Draculino had nog een verrassing in petto! Remco werd gepromoveerd tot zwarte bander. Hij gaf hierbij aan dat dit al lang had moeten gebeuren, maar dat het nu dan feitelijk gebeurde. Hier kan ik absoluut bij aansluiten: Remco nogmaals gefeliciteerd, je hebt het meer dan verdiend!

Overigens, voor de mensen die het niet weten: het Braziliaans Jiu Jitsu is in Nederland en Europa geïntroduceerd door Remco.

HUNTER
12-05-2007, 07:23
cool!!

gefeliciteerd allemaal! :thup:

Chico
12-05-2007, 07:25
gefeliciteerd remco :D..

en anderen natuurlijk ;)

mama
12-05-2007, 07:26
Gefeliciteerd!!!

joost
12-05-2007, 07:35
Gefeliciteerd

Bert Kops
12-05-2007, 07:43
Feli allemaal maar Remco natuurlijk in het bijzonder!

chief108
12-05-2007, 08:04
super!!!!

gefeliciteerd allemaal!!!

ROIDRAGE
12-05-2007, 08:23
congratz dudes

Biiyen
12-05-2007, 08:39
wow! Das mooi!! Gefeliciteerd allemaal!!!

Effective
12-05-2007, 08:39
Top mannnen! Gefeliciteerd!!!

fireblade900
12-05-2007, 08:44
Het waren 2 zeer geslaagde dagen. Weer veel van opgestoken.
Zeker vandaag waren er een aantal mooie momenten.

Natuurlijk was een ieder blij met zijn behaalde promotie maar bij sommige mensen werd nog even speciaal stilgestaan door Remco en Draculino:

Willem, bij wie vorig jaar kanker was geconstateerd en die zich na diverse chemokuren weer helemaal heeft terug weten te knokken. Hij is hiermee voor menigeen een voorbeeld. Draculino zei het zo; he has got the spirit of a samorai. Respect

Jordy, die echt leeft voor de sport en deze zomer voor de 2e keer al zijn spaarcentjes stopt in een trainingsstage in Brazilie, kreeg de paarse band uitgereikt. De kleine limbo werd er een beetje stil van maar hij heeft hem meer dan verdiend.

Jochem, die zich het afgelopen jaar ongeslagen is gebleven, heeft zich weten te ontwikkelen tot een goede instructeur en weet ook zijn lessen te voorzien van een goede opbouw en heeft oog voor detail. Vanuit de "Flamingo" gym zijn al vele kampioenen doorgestroomd. Paarse band

En als klap op de vuurpijl: De zwarte band BJJ voor Remco.
Het was voor Remco een verassing. Draculino voegde er de volgende woorden aan toe; u got the skills, u got the technic and you got the spirit. Gracie barra is no school it's an institute. Where you not only develop your BJJ skills but also become a better person.

Al met al voor remco een mooi moment om het afgelopen jaar te overzien.
De sfeer binnen de club is goed, de prijzen blijven binnen komen en wie weet wat de toekomst ons allemaal nog gaat brengen!

jan sensei kyokushin
12-05-2007, 15:33
EN BIG OSU provicaat gefeliciteerdt allemaal REMCO en beetje meer aandacht klasse jonge :thup: dik verdient

Sjaak
12-05-2007, 15:46
Remco van harte ouwe reus met deze terechte promotie, gun het je van harte want als iemand dit verdiend dan ben jij het wel.

Osu Sjaak

nick
12-05-2007, 16:50
van harte mensen.

Iggy
12-05-2007, 16:54
gefeliciteerd allemaal

Jeru
12-05-2007, 17:17
Gerechtigheid!!! Mooie promotie voor Remco.
Dacht dat Justi ook al wel eerder een blauwe band zou hebben verdiend in het verre verleden...

Bagheera
12-05-2007, 18:32
Van harte gefeliciteerd! met de behaalde banden.

marcelt
12-05-2007, 18:47
Super.
Gefeliciteerd forumgenoten!

Is Remco de eerste bjj zwarte band Nederlander ?

oscar1122
12-05-2007, 19:08
Super, gefeliciteerd Remco.....

jan sensei kyokushin
12-05-2007, 19:18
Super.
Gefeliciteerd forumgenoten!

Is Remco de eerste bjj zwarte band Nederlander ?Osu van het brasilie brasil jujitsu wel denk ik , maar van het oosterse jappanse jujitsu zijn er velen met mij zwarte band .;)

osu jan

sportgroeten

remco pardoel
12-05-2007, 19:29
dank je wel voor de felicitaties.Zelf had ik het anders in gedachte.
Ik wilde de band halen door eerst mee te doen aan de mundials .. en proberen in de prijzen te vallen Draculino en Carlinhos (Carlos Gracie jr) dachten er anders over..
Maarten bedankt voor je korte verslag!

Ik ben niet de eerste, een oud leerling van me, Mathieu, was me voor met de promotie een half jaar geleden.

We mogen ook niet uitvlakken dat we aan Roy een sterke partner hebben gevonden die in het noorden Gracie Barra gaat vertegenwoordigen.
Daar zijn we ook trots op.

Justinian
12-05-2007, 20:40
http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/1.jpg


De groep van vrijdag, na afloop van de training.

http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/2.jpg

Wiggert, aka Deuce, is nog maar net terug van zijn wereldtrip en wordt hier zo'n beetje weggechoked tijdens het oefenen van een van de technieken :D

http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/5.jpg


Ik onderging hetzelfde lot als Wiggert ;)

http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/6.jpg


Tijdens de graduatie werd nog even stil gestaan bij de uitzonderlijke prestatie van Willem, die een aantal zeer zware tegenslagen heeft weten te verwerken. Willem werd ondermeer getroffen door kanker en had een overlevingskans van 40%! Veel respect voor Willem die de ziekte niet alleen heeft verslagen (zoals het er nu naar uitziet), maar tussen zijn chemokuren gewoon door bleef trainen. De dokter stond er versteld van, want een normaal mens zou in zijn situatie nog geen 100 meter kunnen lopen!

http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/3.jpg


Remco vertelt een leuk verhaaltje tijdens mijn graduatie. Overigens, voor de duidelijkheid, ik heb hier wel een zwarte band om, maar die geldt alleen als judoband ;)


http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/4.jpg



En dan het moment waar we op zaten te wachten: Remco die zijn zwarte band krijgt van Draculino!!


http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/7.jpg


http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/8.jpg


http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/9.jpg


http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/10.jpg


Ik mocht ook nog even op de foto met de masters!

http://members.home.nl/roybjj/Pardoel/11.jpg

angelo
12-05-2007, 20:44
Hiep Hiep Hoeraaaa.
dat kun je wel zien , dat zijn zijjjjjjjjj,
ze vechten weer allen zo lekker jaja...
en daarom zingen wij blij......

paspoes
12-05-2007, 20:45
Feli allemaal maar Remco natuurlijk in het bijzonder!

x10:thup:

chief108
12-05-2007, 20:46
@ Justi: jij hebt een topweek gehad of niet soms :p

Justinian
12-05-2007, 20:48
@ Justi: jij hebt een topweek gehad of niet soms :p
Dat kun je wel stellen ja! Maandag seminar met Gokor, donderdag en vrijdag een seminar met Draculiono en vervolgens nog eens de blauwe band BJJ. Mijn week kan niet meer stuk :thup:

Enne thanks mensen voor de felicitaties.

marcelt
12-05-2007, 20:49
Top Justi.
Judo zwarte band is ook niet verkeerd. Maarre waarom draag je je judoband bij BJJ???

Justinian
12-05-2007, 20:55
Top Justi.
Judo zwarte band is ook niet verkeerd. Maarre waarom draag je je judoband bij BJJ???
Simpel: ik heb alleen een zwarte band en zonder band gaat m'n pak zo snel los :D Maar ik ga nu in ieder geval een blauwe band aanschaffen ;)

ICON
12-05-2007, 21:07
erg cool dit
Remco Gefeliciteerd!! echt geweldig
Justi jochem willem jordy frans en de rest ook super natuurlijk! gefeliciteerd.

Reversal of Dan
12-05-2007, 22:35
gefeliciteerd Remco! respect!!!

Mexperiment
12-05-2007, 23:11
Allen gefeliciteerd!

Remco: Het is een zwaar verdiende beloning na al die jaren!!!

Super!

Congratz!!

jan sensei kyokushin
12-05-2007, 23:51
dank je wel voor de felicitaties.Zelf had ik het anders in gedachte.
Ik wilde de band halen door eerst mee te doen aan de mundials .. en proberen in de prijzen te vallen Draculino en Carlinhos (Carlos Gracie jr) dachten er anders over..
Maarten bedankt voor je korte verslag!

Ik ben niet de eerste, een oud leerling van me, Mathieu, was me voor met de promotie een half jaar geleden.

We mogen ook niet uitvlakken dat we aan Roy een sterke partner hebben gevonden die in het noorden Gracie Barra gaat vertegenwoordigen.
Daar zijn we ook trots op. Osu Klasse van Roy ik wens hem veel succes toe .

Remco ik heb nog en band van eind jaren 80 begin jaren 90 toen vocht je in de kooi toen kilde jij die gozer zowat hij klopte telaat af of hij kon dat niet meer ;) Gerald Gordeau was toen je trainer dat was in Amerika dacht ik .

sportgroeten
jan sensei

Grain of Salt
13-05-2007, 02:06
Gefeliciteerd!!!!

jan sensei kyokushin
13-05-2007, 02:10
Osu Klasse van Roy ik wens hem veel succes toe .

Remco ik heb nog en band van begin jaren 90 toen vocht je in de kooi toen kilde jij die gozer Olando wett zowat hij klopte telaat af of hij kon dat niet meer deed je met en empie eleboog beuken op zen kop;) Gerald Gordeau was toen je mede trainer dat was in Amerika dacht ik .
osu
sportgroeten
jan sensei

herstel van het vorige bericht

Sjaak
13-05-2007, 02:42
Mooie foto's en een moment om nooit te vergeten voor je Remco

osu

cholitzu
13-05-2007, 02:45
Remco gefeliciteerd, en alle anderen ook natuurlijk.


Ga je nog wel meedoen met de Mundials?

slickensmooth
13-05-2007, 04:33
Gefeliciteerd Remco! en alle anderen natuurlijk!

het beste voor jullie,

Keng.

Boem Boem
13-05-2007, 05:01
Super hoor; iedereen van harte gefeliciteerd met het behalen van de graduaties...echt top! Een volgende keer probeer ik erbij te zijn...

osu

Chris

yas
13-05-2007, 07:36
te gek remco & crew, gefeliciteerd!!!

koral27
13-05-2007, 16:58
WOW! dit is cool Hey gefeliciteerd Remco !
Jochem, Jordy en alle andere ook gefeliciteerd...

En in Juni weer een seminar zei je? O.k. dan zal ik (wij) er bij zijn !

gr,
Jess

Kimura
13-05-2007, 16:59
Gefeliciteerd allemaal! Gaat lekker zo met BJJ in ons kikkerlandje!

danial
13-05-2007, 21:29
gefeliciteerd iedereen, vooral remco en roy.
osu

Peete
13-05-2007, 23:27
gefeliciteerd kerels!!

remco pardoel
14-05-2007, 17:31
Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties!
dank je wel

Remco

Mickey
14-05-2007, 17:44
Allemaal super gefeliciteerd!
Goed om te zien dat het niveau goed doorgroeit in NL!

Ik had dit weekend dus een dol enthousiaste Roy aan de telefoon. Het mooiste was nog dat hij ondanks zn eigen blauwe band nog het blijste was voor Remco en zn graduatie.

P.s. Het is trouwens ook goed om Deuce weer in het land te hebben.. Dit soort fotos maken je maandag ochtend toch!

Overigens.. Wat voor verhaaltje werd er over Justi verteld?

paspoes
14-05-2007, 17:58
leuke foto's:thup:

MB667
14-05-2007, 19:21
Remco, Roy en Jochem. (en Jordi, maar die ken ik volgens mij niet van het forum): Van harte gefeliciteerd! Tis jullie gegund!

harryg
15-05-2007, 00:13
Remco en alle andere geslaagden van harte gefeliciteerd!! Klasse!!!

Atama
15-05-2007, 00:21
Respect

Christophe
15-05-2007, 00:44
Ook vanuit België onze welgemeende felicitaties voor de graduaties bij Team Pardoel! Jochem en Jordy heb ik zaterdag al persoonlijk gefeliciteerd in Ede, de rest doe ik even via deze weg!

:thup:

MilfhunterMMA
15-05-2007, 02:43
dank je wel voor de felicitaties.Zelf had ik het anders in gedachte.
Ik wilde de band halen door eerst mee te doen aan de mundials .. en proberen in de prijzen te vallen Draculino en Carlinhos (Carlos Gracie jr) dachten er anders over..
Maarten bedankt voor je korte verslag!

Ik ben niet de eerste, een oud leerling van me, Mathieu, was me voor met de promotie een half jaar geleden.

We mogen ook niet uitvlakken dat we aan Roy een sterke partner hebben gevonden die in het noorden Gracie Barra gaat vertegenwoordigen.
Daar zijn we ook trots op.

waar in het noorden precies?

Justinian
15-05-2007, 06:24
waar in het noorden precies?
Ten noorden van Oss bedoelt Remco ;) In Glanerbrug en in Klazienaveen.

MilfhunterMMA
15-05-2007, 06:55
aaaaw jammer :crying: hier in t noorden valt weinig te doen op gebeid van grappling

nicolas the red
15-05-2007, 17:51
gefeliciteerd!

Kato
15-05-2007, 19:30
Iedereen gefeliciteerd!