PDA

View Full Version : Potielli Rossi x Benny Rogmans



alex da silva
13-05-2007, 23:19
Potielli heeft gisteren tegen Benny gevochten en binnen 1min. gewonnen....Leuke partij en Potielli heeft met een strakke TRIANGULO gewonnen!!!! Gefeliciteerd my brother... jij verdient het!!!!!!

Ronny
13-05-2007, 23:33
Ja, dat krijg je als je voor de verandering eens TRAINT voor een wedstrijd. Hehehehe

Gefeliciteerd man!

ROIDRAGE
13-05-2007, 23:35
congratz man

alex da silva
14-05-2007, 02:01
Ja, dat krijg je als je voor de verandering eens TRAINT voor een wedstrijd. Hehehehe

Gefeliciteerd man!


2x

F@dur
14-05-2007, 02:05
Heeft iemand hier beelden van?

alex da silva
14-05-2007, 02:11
Heeft iemand hier beelden van?

ja ik heb het wel ....maar niet van zo dichtbij....ik ga ff regelen!!!

Italiahxc
14-05-2007, 03:05
Ja inderdaad, het is goed gevochten van Rossi. Heb wel al gehoord dat er een re-match komt. Kijk er al naar uit.

Italiahxc
14-05-2007, 03:15
ff een rechtzetting voor alex da silva. De tegenstander van Rossi was "Benny Rogmans" en niet Bergman. vriendelijke groetjes ;)

kney
14-05-2007, 04:58
inderdaad,

Potielli Rossi gewonnen met een triangle choke tegen Benny Rogmans.
Het was een redelijk gelijk opgaande match met Benny toch iets beter rechtstaande. Uiteindelijk kon Rossi Benny naar grond krijgen en na even te werken het toch afmaken.... (keek verbaasd toe hoe het gebeurde?!)
Rossi was dus een snelle jongen want ging eerst voor een juji-gatame (armbar) maar daar draaide Benny uit maar ging direct over naar een sankaku gatame (triangle choke). Benny ging nog voor een harde stoot naar het hoofd van Rossi maar tevergeefs! Benny begon weg te draaien en moest tikken. Spijtig eigenlijk want ik had hem graag zijn laatste wedstrijd zien winnen. Ik ben namelijk zijn stiefzoon maar ondanks de verliespartij ben ik toch nog altijd trots op hem :-).. deelnemen is belangrijker dan winnen!
Er was gisteren nog veel gepraat geweest over een re-match maar die gaat er dus NIET komen.

alex da silva
14-05-2007, 15:24
ff een rechtzetting voor alex da silva. De tegenstander van Rossi was "Benny Rogmans" en niet Bergman. vriendelijke groetjes ;)


bedankt!!!!!!!

alex da silva
14-05-2007, 15:28
inderdaad,

Potielli Rossi gewonnen met een triangle choke tegen Benny Rogmans.
Het was een redelijk gelijk opgaande match met Benny toch iets beter rechtstaande. Uiteindelijk kon Rossi Benny naar grond krijgen en na even te werken het toch afmaken.... (keek verbaasd toe hoe het gebeurde?!)
Rossi was dus een snelle jongen want ging eerst voor een juji-gatame (armbar) maar daar draaide Benny uit maar ging direct over naar een sankaku gatame (triangle choke). Benny ging nog voor een harde stoot naar het hoofd van Rossi maar tevergeefs! Benny begon weg te draaien en moest tikken. Spijtig eigenlijk want ik had hem graag zijn laatste wedstrijd zien winnen. Ik ben namelijk zijn stiefzoon maar ondanks de verliespartij ben ik toch nog altijd trots op hem :-).. deelnemen is belangrijker dan winnen!
Er was gisteren nog veel gepraat geweest over een re-match maar die gaat er dus NIET komen.


echt een top gozer!!!!! vriendelijk en heel sportief!!!!! ik hoop als ik 39 bent, ben ik zo goed.......na de wedstrijd hij is bij ons in de kleedkamer geweest....ik vond het echt cool van hem......heel relax!!!!! ik hoop dat niet zijn laatste wedstrijd was!!!! because het got skills man......grtz. alex da silva

en sorry dat ik zijn naam verkeerd heb geschreven......

topfighter
14-05-2007, 17:14
Hoi,

ik vond het zelf een mooie partij, ik wilde er eerst rechtstaand voor gaan , maar kon Potielli moeilijk afhouden met stoten, op grond voelde ik de armbar komen maar iets zegt me dat het een goede set up was voor die sankaku die echt zat als een huis, ik besefte het dadelijk dat die goed zat, ik heb nu twee mooie bloedoogjes....Mooie uitvoering en technisch in orde...Hoewel ik redelijke goede skills heb op grond, was ik echt verrast van de snelheid van deze uitvoering van de sankaku....
Potielli Rossi heeft terecht gewonnen , Proficiat!!!

Pimp-Daddy
14-05-2007, 17:20
Hoi,

ik vond het zelf een mooie partij, ik wilde er eerst rechtstaand voor gaan , maar kon Potielli moeilijk afhouden met stoten, op grond voelde ik de armbar komen maar iets zegt me dat het een goede set up was voor die sankaku die echt zat als een huis, ik besefte het dadelijk dat die goed zat, ik heb nu twee mooie bloedoogjes....Mooie uitvoering en technisch in orde...Hoewel ik redelijke goede skills heb op grond, was ik echt verrast van de snelheid van deze uitvoering van de sankaku....
Potielli Rossi heeft terecht gewonnen , Proficiat!!!

Hele mooie reactie, respect!! Jammer dat je je carriėrre niet winnend af heb kunnen sluiten.

Potchelli congratz vriend!!!!!

johanonfire
14-05-2007, 19:01
Congratz Potielli!

Italiahxc
15-05-2007, 01:05
respect to Benny. see you around in de Bde

IJsbrand
16-05-2007, 04:58
Ha Benny,
was dit je laatste partij dan??
Als het zo is,,,,geniet van de rust,,,,zolang het duurt!(pas op dat je je niet gaat vervelen :D )
Ik vond je ook een top "tegenstander" en wens je het beste.
Groet
IJsbrand

topfighter
16-05-2007, 07:29
Ha Benny,
was dit je laatste partij dan??
Als het zo is,,,,geniet van de rust,,,,zolang het duurt!(pas op dat je je niet gaat vervelen :D )
Ik vond je ook een top "tegenstander" en wens je het beste.
Groet
IJsbrand

Ha , die Ijsbrand....Hoe gaat ie??Lang niets meer van je gehoord, vecht je zelf nog??Ik vecht wel geen RINGS partijen meer, kut 30 seconden regel hahaha...Normaal was het mijn laatste maar zoals ik al zei...zeg nooit Nooit...Ik voel me nochtans goed , alleen herstel duurt wat langer...langer...

groeten makker!!

shakie
09-06-2007, 19:54
Ok dan sensei......Topperrrr
gefeliciteerd man...:)

Reversal of Dan
10-06-2007, 00:45
Boa Potielli!!!