PDA

View Full Version : Uitslagen Fight Night Veghel 13-05-2007



k.b.asad
14-05-2007, 07:24
Benji Zimmerman (KB Arnhem) wint van Reginaldo (Team Dekkers) in het toernooi..

Ook door in het toernooi zijn:
Ralph Blewanus (Siam Gym)
Andre (Team Aerts)
Said el Jajaui (Vos Gym)

Chris Ngimbi (Calmaro Gym) vs Kit Stipholek (THAI)
Chris Ngimbi krijgt 8 tellen in de derde ronde maar hersteld zich goed.
Wop: Ngimbi

Robin van Roosmalen (Warriors Gym) vs Jan Pruimboom ( Siam Gym )
Jan Pruimenboom wint!

Dames-partij C-klasse
Rene (Vos Gym) vs. Soraya (Hambaken Gym)
Winnaar Rene

Rini Gelder (Team Kraus) vs. Nicky (Hambaken Gym)
Wop Rini

B-klasse Toernooi:
Halve Finale
Said (Vos Gym) wint van Andre (Team Aerts) op punten.
Said naar de finale!

Benji Zimmerman (KB Arnhem) vs Ralph Blewanus (Siam Gym)
Benji wint door goede low-kicks. Ralph geblesseerd!

Levay (Nin-Li Gym) vs. Hoessein
Hoessein wint deze C-partij

B-klasse
Hakan (Siam Gym) vs. Tommy (Team Beast of the East)
Winnaar door opgave in ronde 4: Tommy

[/URL] (http://www.knockoutcombatevent.com/forum/viewtopic.php?p=872#872) Finale B-toernooi zwaargewicht:
Benji Zimmerman (KB Arnhem) wint op KO!
Gefeliciteerd Benji! :D

Cedric Bakuna (Vos Gym) vs. Wanlop (THAI)
Bakuna wint op punten!

Hoofdpartij:
Nicky Holzken (Golden Glory) vs. Marijn Geuens (Siam-Ni)
Winnaar Nicky Holzken met een hele mooie draaitrap! A la Hari vs. Leko!





Bron: [URL]http://www.knockoutcombatevent.com/forum/viewtopic.php?t=199 (http://www.knockoutcombatevent.com/forum/posting.php?mode=editpost&p=872)

A-team
14-05-2007, 07:43
B-klasse
Hakan (Siam Gym) vs. Tommy (Team Beast of the East)
Winnaar door opgave in ronde 4: Tommy



Is dat Tommy Gun?

The Bulldog
14-05-2007, 07:51
BEnji en Tommy Goed mannen..

gefeliciteerd alle twee

Justinian
14-05-2007, 07:56
Cedric Bakuna (Vos Gym) vs. Wanlop (THAI)
Bakuna wint op punten!
:eek: Ben echt benieuwd naar deze partij, dus hoop dat er nog beelden van beschikbaar komen. Ik had in ieder geval gedacht dat Wanlop zou winnen. Zelfde geldt voor Kit Sitpholek trouwens, die een down scoorde..

k.b.asad
14-05-2007, 08:17
:eek: Ben echt benieuwd naar deze partij, dus hoop dat er nog beelden van beschikbaar komen. Ik had in ieder geval gedacht dat Wanlop zou winnen. Zelfde geldt voor Kit Sitpholek trouwens, die een down scoorde..

Ja dit waren ook de twee partijen die voor mij als een verassing kwamen.. Trouwens deze ook Robin van Roosmalen (Warriors Gym) vs Jan Pruimboom ( Siam Gym )
Die Jan Pruimenboom won..

k.b.asad
14-05-2007, 08:21
Is dat Tommy Gun?

Haha ja, en Rocky Balboa stond in zijn hoek.. Hier heet hij alleen Faldir Chahbari :p

Justinian
14-05-2007, 16:55
Haha ja, en Rocky Balboa stond in zijn hoek.. Hier heet hij alleen Faldir Chahbari :p
:D Tommy Gun is volgens mij een vechter van Akdeniz. Ik weet zo niet wat zijn echte naam is.

Dragon Tail
14-05-2007, 17:16
:D Tommy Gun is volgens mij een vechter van Akdeniz. Ik weet zo niet wat zijn echte naam is.

Tommy Huijs

paspoes
14-05-2007, 17:55
thx voor de uitslag :thup:

k.b.asad
14-05-2007, 18:21
:D Tommy Gun is volgens mij een vechter van Akdeniz. Ik weet zo niet wat zijn echte naam is.

Haha meen je dat nou? Wat toepasselijk :D

k.b.asad
14-05-2007, 18:21
thx voor de uitslag :thup:

Graag gedaan hoor! :thup:

jan sensei kyokushin
14-05-2007, 18:28
Tommy HuijsOsu Tommy gun klopt is en vechter van Akdenis

hij werd winnaar in februarie kardinge topsporthal gala van het 8 mans toernooi in grunn

sportgroeten

jan

security
14-05-2007, 18:40
Tommy Gun is weg bij Superpiele traint nu bij Faldir

A-team
14-05-2007, 18:51
Dat hij bij Super piele weg is , dat is al oud nieuws. Wilde alleen weten of dat Tommy was omdat er team beast of east bij staat.

security
14-05-2007, 19:04
Ik had het ook niet specifiek tegen jou!!!
Maar reageerde vooral in het algemeen

paspoes
14-05-2007, 20:23
@k.b.Asad, wat een verhaal op KB ben blij voor jullie, gala ging gewoon door. voor diegene die niet weten waar ik over heb van kb:

Wat er achter de schermen gebeurde maar velen niet wisten.. (Showdown)

10 Mei donderdagmiddag. Ik zit lekker achter mn pc-tje op kickbox.nl (waar anders? http://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/tongue.gif.. ok, heel misschien op knockoutcombatevents.nl :$ ) en wordt gebeld door mijn maat Brahim. "Hey jongen, hoe is t?" zeg ik..
Brahim: "Ja slecht, gala gaat niet door!.. Ik: "Hou s op met die grapjes, die heb je vaker gemaakt en ik zeg dat je dat niet moet doen!"
Ineens hoor ik een hele serieuze stem: "Ik meen het!"
In die namiddag zijn er 2 politieagenten langs geweest bij mn maat met een spoedbrief.

In de brief staat: ...is er een vergunning nodig. Deze hebben jullie niet aangevraagd. Hierbij delen wij u mee dat namens de burgermeester van Arnhem het gala niet mag plaatsvinden"..
Ik spreek met de 2 mede-organisatoren af en we rijden die avond gelijk naar het politieburo om met de afdeling bijzondere wetten te spreken. Deze hadden de brief ondertekent. Daar aangekomen waren ze natuurlijk al dicht. Ik stel voor met Brahim om de volgende ochtend vroeg langs te gaan. Zo gezegd zo gedaan, om 09.00uur staan we voor hun neus.

We leggen het verhaal uit en wensen diegene die de brief heeft ondertekent te spreken. Natuurlijk is deze vrij op deze dag
http://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/rolleyes.gif ..
We houden voet bij stuk en ze bellen deze persoon. Ik krijg hem aan de lijn. Hij zegt dat hij weinig voor ons kan betekenen. Waarop ik reageer dat hij de brief heeft ondertekent. Degene die het heeft kunnen afblazen kan deze persoon ook spreken om het door te laten gaan.

Om even terug te gaan in de tijd..
Op woensdagmiddag zijn wij gebeld door de persoon die ons de brief stuurde. Met als vraag of wij een erkent beveilingingsbedrijf hadden. Dit hadden we in orde gemaakt.

Weer terug bij bijzondere wetten aan de tel..
Deze meneer verteld mij dat ik bij de burgermeester moet zijn. Wat natuurlijk een afwimpel verhaal is omdat je nooit van je leven de burgermeester van een stad binnen 24 uur krijgt te spreken. Helemaal niet zonder afspraak. Ik vertel de meneer aan de telefoon dat wij 1 van de weinig betaalbare sportscholen zijn in Arnhem en dat onze pupillen (veelal van Marokkaanse komaf) er hard voor hebben getraind en dat dit zeer demotiverend is. Ook meld ik hem dat ik het hier niet bij zal laten en dit kenbaar zal gaan maken bij de regio-media.. Ik beëindig het gesprek..
De collega's zeggen ons dat dit heel vreemd is en dat we naar het gemeentehuis moeten gaan. Dit doen we gelijk..

We komen aan bij het gemeentehuis en wensen de wethouder van de sport te spreken. Brahim heeft de brief van de politie bij zich waar op staat "spoed".. Hij zegt: we zijn door de politie gestuurd en moeten hier iemand gelijk over spreken!
De vrouw achter de toonbank raakt zo geïmponeerd dat ze de kabinetschef van de burgermeester (Chris van den Berg) belt en de telefoon aan mij overhandigt. Na even met elkaar gesproken te hebben wordt een en ander duidelijk. Op het gala van Enter the Dragon (3 a 4 weken terug) hebben er ongeregelheden plaats gevonden. Daarbij is verteld aan de organisator van Enter the Dragon dat hij de volgende x een vergunning nodig heeft. De afdeling "Bijzondere Wetten" komt er achter dat er een gala gaat plaatsvinden op 12 Mei in Sporthal Elderveld en zegt blindelings dat dit de zelfde organisatoren zijn als van Enter the Dragon.

Chris (kabinetchef) komt naar beneden en we mogen mee door een heel aantal beveiligingsdeuren naar zijn kantoor. Erg geïmponeerd van het gebouw (wat we niet laten zien) nemen we plaats. We leggen uit dat we bij de aanvraag van het huren van de sporthal gelijk hebben gevraagd of er een vergunning nodig was. Dit was niet zo omdat Sporthal Elderveld bij een instantie zit die dit inbegrepen heeft. We hebben de wijkagent gevraag daarnaast om een oogje in t zeil te houden en of hij wilde langs komen. We hadden er dus alles aan gedaan om alles goed te laten verlopen.

Op de info dat we niet de organisatoren zijn van Enter the Dragon schrikt de kabinetchef. Hij pleegt een aantal telefoontjes waarbij een en ander duidelijk wordt voor hem. Een beetje geïrriteerd reageert hij jegens de mensen die hij spreekt: "deze jongens zitten met mij in kantoor, het zijn hele aardige jongens en ze zeggen er niks mee te maken hebben, we kunnen niet zomaar iets afblazen als we niet alles zeker weten!"..

Wij leggen uit dat we op het gala van Enter the Dragon aanwezig waren (met onze leden die moesten vechten) en zelfs hebben gefungeerd als beveiliging toen er trammelant uitbrak. Ook heb k de organisator er op gewezen de politie te bellen. Dit was toen ook gedaan.. Ik vertelde ook dat al zouden we 2 gala's in een maand tijd willen organiseren, wij dit niet kunnen.
Er gaat zoveel tijd in. We zijn hier al maanden mee bezig.. Kosten die zijn gemaakt en dergelijke, vechters uit heel Nederland en België die komen..

De kabinetchef zegt een gesprek te hebben met de burgermeester van Arnhem tussen half 1 en half 2 en ons dan terug te bellen..

Na lang wachten krijgen we een telefoontje.. Er wordt ons dingen gevraagd, welk beveilingsbedrijf we hebben, welke wijkagent we op de hoogte hebben gebracht e.d.
We hebben goede hoop toen ons dit werd gevraagd. We wisten dat ze alles aan t controleren waren en dat wij de waarheid hadden gesproken!

Ook de beheerder van de hal wacht in spanning af. Hij heeft ons verzekerd dat we geen vergunning nodig hadden en hij snapt er niks van.

Omstreeks 16.30uur op 11 mei gaat mijn telefoon af. Chris van den Berg komt met de verlossende woorden: Het gala gaat door..

Ik weet niet hoeveel spanning er van me af viel. Ik heb een nacht niet geslapen van de stress die deze "Bijzondere Wetten"me hadden bezorgd. Deze mensen die zeiden: we komen in burger kijken want we vertrouwen de boel niet..
Deze mensen hadden ineens niks meer te zeggen. Van een mug een olifant gemaakt en puur door blindelings dingen te roepen.
Een gala organiseren kost al veel stress.. Zonder dit soort dingen.

We zijn blij dat we het voor elkaar hebben gekregen en niemand hebben hoeven teleurstellen.

Wij hebben dit voor ons gehouden omdat we wilden wachten, we hebben altijd hoop gehad en zouden er alles aan doen om het door te laten gaan.

Grappige is dat we gecomplimenteerd zijn voor de sfeer op ons gala door meerdere mensen. We hadden geen hekken om de ring. Mensen zaten bij de hoofdpartij op de loopplank te juichen en geen ongeregelheden. Supergezellig! En ik wil hierbij de bezoekers bedanken! Topupbliek.

Natuurlijk ook heel erg veel lof voor de kabinetchef van de burgermeester. Genaamd: Chris van den Berg..
Je hebt veel voor ons betekent!

k.b.asad
14-05-2007, 20:41
Haha ja, het was werkelijk niet normaal.. Thanx! We zijn blij dat we het klaar hebben kunnen maken en met het eindresultaat ook het kickboxen een beetje hebben geholpen!
:thup:

A-team
14-05-2007, 20:50
Ik had het ook niet specifiek tegen jou!!!
Maar reageerde vooral in het algemeen

Bedoelde er ook niets mee!

Simone
14-05-2007, 22:47
Cedric Bakuna (Vos Gym) vs. Wanlop (THAI)
Bakuna wint op punten!

Super! :thup:
Heeft iemand beelden van deze partij ?

De man van 14K
14-05-2007, 23:25
Tommy Gun zou toch binnenkort tegen de Machine Gun (Dijkstra) aantreden of ...?

connect
14-05-2007, 23:39
nee rosso dijkstr weegt -70kg en tommy 82.5 kg en zwaarder 84.0 kg
hij zou tegen nathan van het hof gaan maar die partij was gecancelled en hij is in de B gebleven.

De man van 14K
15-05-2007, 00:30
oh ja dat was het! excuus
wist wel dat hij tegen een topper gematcht was.
Die Nathan is ook een sloper hoor, pfff zou wel een partij zijn voor T.Gun

Highline
15-05-2007, 08:16
gefeliciteerd benjey en nieky!