PDA

View Full Version : 27 juni Nieky Holzken vs Buakaw



Highline
15-05-2007, 08:09
zojuist op de sportschool bevestigd door Ramon Dekkers. zware eerste partij voor nieky

Pimp-Daddy
15-05-2007, 09:14
Hoorde het net op eurosport, echt tof voor Nicky!!

Nu maar hopen dat hij de 3 ronden uit vecht, want dat lijkt mij toch het hoogst haalbare voor hem....;)

Marco (scheids)
15-05-2007, 17:19
Nu maar hopen dat hij de 3 ronden uit vecht, want dat lijkt mij toch het hoogst haalbare voor hem....;)

Hmmmm...weet t niet hoor...zie m misschien toch nog wel winnen ook

payap
15-05-2007, 17:53
Maak me meer zorgen over Nieky hoe hij het er 2 juni vanaf weet te brengen tegen Pique. Pique is in topvorm en is 3 en halve week voor Buakaw. En afgelopen zondag vocht Nieky ook al.

The Bulldog
15-05-2007, 18:20
hij heeft er idd zin an...haha

paspoes
15-05-2007, 18:27
zojuist op de sportschool bevestigd door Ramon Dekkers. zware eerste partij voor nieky

:eek: is dit in NL ?

De man van 14K
15-05-2007, 18:31
nope Japan

De man van 14K
15-05-2007, 18:32
knap van Nieky maar met zulke tegenstanders, zo dicht na elkaar..
ik bedoel je heb het wel over de cremé de la cremé onder het MT...

paspoes
15-05-2007, 18:34
nope Japan

jammer

kentaro
15-05-2007, 18:34
word een mooie pot

eidos
15-05-2007, 18:35
Wanneer hij zo`n kans krijgt is het dan niet beter om dan de wedstrijd tegen Pique af te zeggen? Straks heeft hij een blessure.

A-team
15-05-2007, 18:35
Misschien is het wel te vroeg!

Highline
15-05-2007, 20:47
jammer

is idd in japan, final elimination, heeft rooijers het ook gedurende fightclub gezegd? nu dacht ik eens een exclusief keihard nieuwtje te hebben :crying:

De man van 14K
15-05-2007, 20:50
heeft Rooijers niet gezegd hoor, ik ben gewoon goed op de hoogte ;)

Karsten
15-05-2007, 21:37
Hmm... ik hoorde mensen zeggen dat ze Faldir Chahbari weinig kans gaven tegen Buakaw.....

Met alle respect, ik denk dat Nicky dan nog minder kans maakt... zeker met Pique er vlak voor..

Uiteraard wens ik em alle succes!

Biiyen
15-05-2007, 21:43
Is misschien beter om Pique af te zeggen ja! Als je tegen Buakaw iets nodig hebt dan zijn het frisse schenen. Met alle respect voor Holzken maar Buakaw gaat 3 rondjes sparren. Buakaw is wat dat betreft heel schappelijk, doe je rustig dan doet hij ook rustig en zet je aan dan krijg je klappen.

paspoes
15-05-2007, 21:50
Is misschien beter om Pique af te zeggen ja!

NEEEEEE, deze party moet door ben benieuwd naar deze 2 jongens;)

De dikke nudist
15-05-2007, 22:18
Is misschien beter om Pique af te zeggen ja! Als je tegen Buakaw iets nodig hebt dan zijn het frisse schenen. Met alle respect voor Holzken maar Buakaw gaat 3 rondjes sparren. Buakaw is wat dat betreft heel schappelijk, doe je rustig dan doet hij ook rustig en zet je aan dan krijg je klappen.
Mooi gezegd.
Wat is ie goed en dat beseft ie zelf ook maar al te goed.

Buakaw roeleert.

m.g
15-05-2007, 23:15
Denk dat dit toch nog iets te vroeg komt voor Holzken tegen welke topper heeft hij in Nederland gestaan?!?! Hoop natuurlijk wel dat hij de partij pakt met een mooi geplaatste directe, stompen kan hij wel.

paspoes
15-05-2007, 23:19
volgens mij heeft hij niks te verliezen

oscar1122
16-05-2007, 02:05
Maak me meer zorgen over Nieky hoe hij het er 2 juni vanaf weet te brengen tegen Pique. Pique is in topvorm en is 3 en halve week voor Buakaw. En afgelopen zondag vocht Nieky ook al.

Idd, Pique is in top vorm ik denk ook dat Nieky het tegen Pique gaat afleggen.
Pique is te sterk voor Nieky op dit moment en is in top vorm.
Nieky is wel een top vechter ben benieuwd hoe hij vecht tegen Pique en Buakaw.

Jeru
16-05-2007, 02:18
is idd in japan, final elimination, heeft rooijers het ook gedurende fightclub gezegd? nu dacht ik eens een exclusief keihard nieuwtje te hebben :crying:

Royers heeft het idd gezegd, maar het is 28 juni en niet 27 juni ;)

Vraag me ook wel af of de partij op 2 juni wel zal doorgaan. Drago "mocht" toch ook niet 2 keer in 1 maand vechten???

Biiyen
16-05-2007, 02:44
Ik zie net dat in andere topic dat Nieky vecht op de FE... Never nooit niet dat hij van Japan mag vechten voor zo'n megabelangrijk gala. Nieky Vs Pique kun je doorstrepen.

Peter0711
16-05-2007, 03:28
wordt een te gekke pot..maar ik zou me geld op buakaw zetten,niettemin dit sowiezo een extreme leerles gaat worden..dus naar mijn idee is dit een win win situatie..!! :D

paspoes
16-05-2007, 05:21
Ik zie net dat in andere topic dat Nieky vecht op de FE... Never nooit niet dat hij van Japan mag vechten voor zo'n megabelangrijk gala. Nieky Vs Pique kun je doorstrepen.

Gisteren sprak ik nog de promotor van Gentlemanpromotions en hij zei dat alle patijen 2 juni gewoon doorgaan.

Missy
16-05-2007, 16:26
:eek: is dit in NL ?




he jammer he????

d8 ik ook meteen aan

Richelieu
16-05-2007, 19:34
Word zowiezo een drukke tijd voor Holzken. Zie hem ook liever tegen Pique dan tegen Pramuk. Zowiezo denk ik wel dat er 1 van deze partijen niet zal doorgaan.

De man van 14K
16-05-2007, 20:12
ik snap het ook niet helemaal er zijn nog zat toppers in NL waar hij nog niet tegen gestaan heeft..
doe anders eerst "even'' joerie Mes? dat zou echt een toppartij zijn!

ICON
16-05-2007, 20:16
als jij die kanz zou krijgen. zou je t dan niet doen dan?

Highline
16-05-2007, 21:03
waarom zal nieky het inderdaad niet doen? hij werd uitgenodigd voor dat kwalificatietoernooi in zweden. hij won daar alledrie zijn partijen op knockout (ok misschien niet de meeste beste tegenstander, geen idee want ik weet niet hoe ze normaal draaien) en daarmee zijn plek verkregen. nu moet hij tegen buakaw en valt er vrij weinig te verliezen, hij vecht wel tegen de 2voudig k/1 max kampioen, geen schande om daar van te verliezen. ik zelf weet ook niet of nieky het kan winnen maar ik verwacht wel een mooie partij

voor zo ver ik vernomen heb vecht hij gewoon tegen pique 2 juni..

paspoes
16-05-2007, 21:07
waarom zal nieky het inderdaad niet doen? hij werd uitgenodigd voor dat kwalificatietoernooi in zweden. hij won daar alledrie zijn partijen op knockout (ok misschien niet de meeste beste tegenstander, geen idee want ik weet niet hoe ze normaal draaien) en daarmee zijn plek verkregen. nu moet hij tegen buakaw en valt er vrij weinig te verliezen, hij vecht wel tegen de 2voudig k/1 max kampioen, geen schande om daar van te verliezen. ik zelf weet ook niet of nieky het kan winnen maar ik verwacht wel een mooie partij

voor zo ver ik vernomen heb vecht hij gewoon tegen pique 2 juni..

had ik ook begrepen


volgens mij heeft hij niks te verliezen

x2 het is de kans voor Nieky wel een zware kans

micha
17-05-2007, 06:50
ik geef nIcky een goede kans Hij is ten slotte van Golden Glory en traint met de beste.

Ronald
17-05-2007, 07:00
ik geef nIcky een goede kans Hij is ten slotte van Golden Glory en traint met de beste.
Ik geef 'm eerlijk gezegd weinig kans. Met alle respect, maar als hij de partij uitvecht vind ik dat op zich al een hele prestatie.

Illest
17-05-2007, 07:33
ik geef nIcky een goede kans Hij is ten slotte van Golden Glory en traint met de beste.

Sinds wanneer trainen de beste vechters bij Golden Glory? bs!

Nadat ie flink heeft moeten incasseren tegen Pique, zal Buakaw 'm slopen...systematisch en met een lach op z'n gezicht...

En dat K1-max toernooi in Zweden was een lachertje....dat is absoluut geen graadmeter voor deze 2 komende partijen.

9 vd 10 Nederlandse A-Klassers op 70kg had dat toernooi gewonnnen...wat een laag niveau zeg

http://http://www.youtube.com/watch?v=AIzG60JsKDE

http://www.youtube.com/watch?v=neaMQOwOzWw

http://www.youtube.com/watch?v=rOb5tvRXh8s


Leuk dat een Nederlander meedoet, maar naar mijn mening is hij niet degene die nu op dit moment in de K1-max thuishoort...nu nog niet tenminste

micha
17-05-2007, 15:18
we zullen wel zien

lopez86
17-05-2007, 20:03
We moeten niet vergeten dat dit ook door zijn connecties met GG komt he.
Het was al langer bekend dat ie naar Japan zou gaan.

Kijk naar de rest van de matchmaking.
Het is overduidelijk dat de Japanners de populairste (en dus commercieel de aantrekkelijkste)vechters beschermen door de "mindere" vechters tegenover hun te zetten.
Masato vs Calvan is daar een heel duidelijk voorbeeld van.
Wel een HERO'S titel op zak, maar geen kickbokser pur sang.
Ze proberen Holtzken in principe gewoon aan Buakaw te voeden, omdat hij na zijn 2e Max titel nog razender populair is geworden.

Nou, IK hoop dat ie van een koude kermis thuiskomt en dat Holtzken m aanpakt, al is het alleen al omdat ik vind dat Buakaw inmiddels wel een keertje verslagen mag worden.
Of m dat lukt? ik denk van niet...

De man van 14K
17-05-2007, 23:05
het is een beetje geforceerde carriere planning, pique is gewoon echt een topknokker en nu lijkt het over te komen als: pique even tussendoor en dan Buakaw..
laat hem eerst maar tegen Pique draaien, afhankelijk van de uitkomst óf nog een paar partijen 'thuis' draaien tegen toppers en dan Buakaw óf eerst een wat mindere god in Japan aanpakken..

ik hoop natuurlijk wel dat Holzken voor een mega upset gaat zorgen, het is een echte vechter maar of het gaat lukken.....

Biiyen
17-05-2007, 23:26
Sinds wanneer trainen de beste vechters bij Golden Glory? bs!

Nadat ie flink heeft moeten incasseren tegen Pique, zal Buakaw 'm slopen...systematisch en met een lach op z'n gezicht...

En dat K1-max toernooi in Zweden was een lachertje....dat is absoluut geen graadmeter voor deze 2 komende partijen.

9 vd 10 Nederlandse A-Klassers op 70kg had dat toernooi gewonnnen...wat een laag niveau zeg

http://http://www.youtube.com/watch?v=AIzG60JsKDE

http://www.youtube.com/watch?v=neaMQOwOzWw

http://www.youtube.com/watch?v=rOb5tvRXh8s


Leuk dat een Nederlander meedoet, maar naar mijn mening is hij niet degene die nu op dit moment in de K1-max thuishoort...nu nog niet tenminste

Thanx man! leuk die partijen:thup: :thup: maar idd niveau 0,0 ... daar had elke NL A klasser gewonnen

the boxer
17-05-2007, 23:57
jongens asjeblieft zeg!!!! laat eens dat trotse gevoel naar boven komen!!
Nicky is gewoon een supervechter wat altijd voor spektakel zorgt, en als
je zo een kans krijgt moet je die gewoon grijpen!
Hij heeft Ramon bij zich in de hoek staan, die weet heus wel wat er
moet gedaan worden!!
We moeten gewoon allemaal achter Nicky staan!!!

Hendy
18-05-2007, 03:08
nicky is in mijn ogen het grootste talent van nl in de 70 klasse, het zal een hele zware partij voor hem worden maar hij is zeker niet kansloos tegen de thai ! en over pique.. ik denk dat holzken gaat winnen !

Sjaak
18-05-2007, 06:25
Buakaw op KO

Highline
18-05-2007, 06:45
iedereen doet net alsof nieky zelf buakaw heeft uitgekozen...

Ronald
19-05-2007, 00:02
Nicky is gewoon een supervechter wat altijd voor spektakel zorgt, en als je zo een kans krijgt moet je die gewoon grijpen!
Tuurlijk, daar zegt toch ook niemand wat over? 100% Helemaal mee eens dat ie zo'n kans moet pakken als ie 'm krijgt. De vraag is alleen of de kans erg groot is om te winnen, en da's waar de meesten hier aan twijfelen. Ik hoop echter, dat ie 'm gewoon wint, los van de kansen (net als de meesten hier denk ik).

Karsten
19-05-2007, 00:10
Ik denk dat ie geen enkele kans maakt tegen Buakaw... uiteraard hoop ik dat ie wel wint...

the boxer
19-05-2007, 00:12
Tuurlijk, daar zegt toch ook niemand wat over? 100% Helemaal mee eens dat ie zo'n kans moet pakken als ie 'm krijgt. De vraag is alleen of de kans erg groot is om te winnen, en da's waar de meesten hier aan twijfelen. Ik hoop echter, dat ie 'm gewoon wint, los van de kansen (net als de meesten hier denk ik).

Tja dat moeten we afwachten , maar iedere partij moet gevochten worden!

D_K
19-05-2007, 01:39
buakaw blijft mijn favoriet, maar ik gun het Nieky zeker wel de kans om zich te bewijzen tegen pramuk en pique