PDA

View Full Version : Alistair Overeem, Saki, Siyar e.a. zondag in De Flint in Amersfoort



Shooto Holland
18-05-2007, 00:33
Op zondag 20 mei aanstaande zal er voor de 3e maal een Ultimate Glory evenement worden georganiseerd in Amersfoort. Na de twee vorige succesvolle en goed bezochte evenementen zal er dit keer nog groter worden uitgepakt in De Flint.

Pride vechter en Amersfoorter Alistair Overeem zal op zondag 20 mei een Muay Thai partij draaien tegen de zeer gemotiveerde Duitser Jürgen Dolch die er alles aan zal doen om naam te maken tegen de geroutineerde Overeem. Alistair Overeem vecht voornamelijk nog in Japan en heeft al voor het laatst sinds 2004 niet meer in Nederland gevochten. In 2004 werd Overeem nog wereldkampioen in Ahoy.

Ook zal de altijd attractieve K-1 vechter Gökhan Saki aantreden in De Flint. Saki was laatst nog te bewonderen op SBS6 toen hij de Japanse vechter Amada voortijdig deed opgeven door zijn gevreesde lowkicks.

Naast deze wereldbekende vechters staat o.a. ook nog Siyar Bahadurzada op het programma. Hij won zijn vorige partij tijdens Ultimate Glory II binnen 29 seconden van een zeer sterke vechter uit Litouwen. Siyar heeft tevens een aanbieding gekregen om op 15 juli in Japan te vechten voor de wereldtitel Shooto! Maar dan eerst nog een winstpartij in Amersfoort!

Verder zullen er vele andere topvechters uit Nederland hun opwachting in Amersfoort maken. Bekende namen als Dion Staring, Marc Duncan, Raymond Jarman, Danny van Bergen, Matthieu Lawalata en Niek Tromp zullen allen acte de présence geven. Er komen zelfs vechters over uit Polen, Finland, Zweden, Tsjechië, Hongarije, Zwitserland, Ierland en Amerika. Deze zullen proberen om de Nederlanders een zware dag te bezorgen! Ook zullen er natuurlijk locale vechters aan bod komen. De steeds populairder wordende Ahmed Bayrak, de tweelingen Arman en Azad Soufi en onder andere de getalenteerde Geronimo de Groot zullen er alles aan doen om de winst in Amersfoort te houden!


Kijk voor meer informatie op www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com/) of stuur een mail naar [email protected] ([email protected]).

Professional Shooto & Muay Thai evenement:
Ultimate Glory III “Upside Down”
Zondag 20 mei 2007
De Flint
Coninckstraat 60
3811 WK Amersfoort
Deuren open: 14.00 uur
Start voorprogramma: 15.00 uur
Start hoofdprogramma: 16.00 uur

Hierbij de line up upgedate:

Ultimate Glory III “Upside Down”


Voorprogramma
start: 15.00 uur

MT C –67kg Mkitar Mikitarian (Team Karatas, Amersfoort) vs Berry van der Stijl (Kam Lung, Spijkernisse)

MT N –63kg Roy van Ruler (Team Karatas, Amersfoort) vs (Topfighters, Rotterdam)

MT N –64kg Ricky Arifin (Team Karatas, Amersfoort) vs (Topfighters, Rotterdam)

MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex, Amersfoort) vs Duoli Chen (A.M. Gym, Amersfoort)

Hoofdprogramma

Start: 16.00 uur

SH C+ +100kg Ewout Mundt (Tatsujin Dojo, Deventer) vs Stefan Kolik (Team Hardcore, Slowakije)

SH B –70kg Arman Soufi (Team Karatas, Amersfoort) vs Daniel “Bingo” Abrol (Chum Sut, Belfast)

SH B –76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, Ede) vs Assan Njie (GBG MMA, Stockholm)

SH B –70kg Azad Soufi (Team Karatas, Amersfoort) vs Ralf Schouten (B.A. Physical, Ede)

SH B –100kg Markus Halkosaari. (Finnfighters Gym, Turku) vs Jimmy Mills (Pro Gym Fight Team, Mississippi)

MT C –100kg Dion Staring (Golden Glory, Deventer) vs (Topfighters, Rotterdam)

MT A –100kg Kevin Klinger (Kickboxing Hamburg) vs Gökhan Saki (Golden Glory, Schiedam)

SH B –83kg Ahmed Bayrak (Team Karatas, Amersfoort) vs Jamie Saunders (Loeks Gym, Alkmaar)

SH B –83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, Deventer) vs Arno Verbraak (V.C. de Groot, Bergen op Zoom)

MT C –73kg Matthieu Lawalata (B. A. Physical, Ede) vs Ramin Rezai (Clyde van Dams, Amersfoort)

SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Beast of the East, Warsaw)

SH B –70kg Marc Duncan (Team Duncan, Utrecht) vs Kuku Victor (Team Relex, Amersfoort)

SH B –70kg Bogdan Christea (Kops) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym, Amsterdam)

SH A -83kg Siyar Bahadurzada (Golden Glory, Deventer) vs Kurt Verschuren (Cobra Karate, Antwerpen)

MT B –100 kg Alistair Overeem (Golden Glory, Amersfoort) vs Jürgen Dolch (Sylla Kick Boxing, Kempten)

Osu,

Martijn

Highline
18-05-2007, 01:28
ziet er goed uit, ik heb wel ff een paar vraagjes:

waarom vecht allistair geen a, hij heeft toch ook (weliswaar niet succesvol) k-1 partijen gedraaid?

waarom vecht saki geen shooto meer?

Jeru
18-05-2007, 01:36
waarom vecht allistair geen a, hij heeft toch ook (weliswaar niet succesvol) k-1 partijen gedraaid?


Volgens mij één K-1 partij en kansloos verloren. Dat was ook nog jaren geleden. Maar goed we zullen zien of hij te goed is voor de B-klasse.

Peete
18-05-2007, 02:09
Volgens mij één K-1 partij en kansloos verloren. Dat was ook nog jaren geleden. Maar goed we zullen zien of hij te goed is voor de B-klasse.


dat was toen in de rijnhal, lucien moest hem tgewoon naar zijn hoek tillen zo leeg was hij toen aan het eind van volgens mij de 2e ronde

The Bulldog
18-05-2007, 02:29
hele vette partijen tussen hoor

Joris
18-05-2007, 02:38
dion staring MT?

Fr3ddy
18-05-2007, 03:48
dion staring MT?
En Lawalata ook. Beiden hun debuut (?) in de C-klasse. Alleen maar leuk en een goed leermoment

Mickey
18-05-2007, 03:48
dion staring MT?

Het hele idee van het Upside Down evenement is dat een aantal toppers in een andere discipline als gebruikelijk mee gaan draaien. :thup:

Super Line-Up!

Alleen deze partij vind ik kut:
SH B –83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, Deventer) vs Arno Verbraak (V.C. de Groot, Bergen op Zoom)

Ik mag ze allebei namelijk graag :D

Highline
18-05-2007, 05:46
allistair heeft tegen paris gevochten en kansloos verloren en tegen feitosa en ook kansloos verloren

Richelieu
18-05-2007, 05:53
MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex, Amersfoort) vs Duoli Chen (A.M. Gym, Amersfoort)


Rematch tussen beide. Ik ga voor de winst dit keer voor Geronimo !!!!

Khanom Thom
18-05-2007, 06:23
Rematch tussen beide. Ik ga voor de winst dit keer voor Geronimo !!!!

Hij heeft wel een hele mooie naam...! ;)

paspoes
18-05-2007, 06:23
super line-up :thup:

Justinian
18-05-2007, 06:45
Volgens mij één K-1 partij en kansloos verloren. Dat was ook nog jaren geleden. Maar goed we zullen zien of hij te goed is voor de B-klasse.
Hij heeft in Nederland tegen Errol Paris gestaan en verloren (t)ko(?). Daarnaast heeft hij een K-1 partij gedraaid tegen Glaube Feitosa voor zover ik weet en eveneens verloren (ik geloof op (t)ko). We zijn nu natuurlijk wel een aantal jaren verder dus ik ben benieuwd. Wat ik me trouwens van die partij tegen Feitosa kan herinneren is dat Alistair het niet slecht deed.

Jeru
18-05-2007, 06:52
Die tegen Feitosa was ik helemaal vergeten, maar verloren 1e ronde op (T)KO... niet echt een geweldig K-1 record dus.

Richelieu
18-05-2007, 07:02
Hij heeft wel een hele mooie naam...! ;)

Doet me denken aan de Geronimo van Blood in Blood out van de La Onda clicka..:D

Highline
18-05-2007, 07:58
Rematch tussen beide. Ik ga voor de winst dit keer voor Geronimo !!!!

klopt, een rematch ja

Shooto Holland
18-05-2007, 08:04
Alistair is een B klasse Thaibokser van vroeger uit. K-1 op hoog niveau is natuurlijk een heel ander spelletje. Alistair is sinds die tijd echter super vooruit gegaan en iedereen zal verwonderd staan te kijken zondag! Hij is echt in SUPER vorm en vecht in zijn eigen stad!! Hij is scherper dan ooit tevoren en heeft de afgelopen weken de top Golden Glory vechters: Stephan Leko, Challid Arrab, Errol Zimmerman, Gökhan Saki enz enz zwaar moeilijk gemaakt! Wacht maar af zondag!

Osu,

Martijn

Joris
18-05-2007, 20:02
dus alistair gaat weg bij FFC en het eerste wat hij doet is een MT partij draaien :D...

paspoes
18-05-2007, 20:04
dus alistair gaat weg bij FFC en het eerste wat hij doet is een MT partij draaien :D...

wist je het niet ;)

MARLOES
18-05-2007, 21:23
Siyar, Alistairsssss, Dion, Ewout, Bastiaan... lekker knallen zondag! Kan niet wachten. Ik weet naturlijk al dat jullie gaan winnen & dat op een mooi Shooto/GG-event is natuurlijk het mooiste wat er is.

Break-al-leg!
Marloes

p dordt
18-05-2007, 22:38
Jurgen Dolch heeft volgens mij een maand of twee bij Golden Glory getraind,dus Alistair moet hem wel een beetje kennen.

Arno verbraak
19-05-2007, 00:24
thanx mickey :)

lunatic
19-05-2007, 00:25
vecht frota niet meer?

gr willy

Mephisto
19-05-2007, 04:25
thanx mickey :)

lol, na de partij lekker knuffelen met zijn drieën...

lopez86
20-05-2007, 05:00
Rematch tussen beide. Ik ga voor de winst dit keer voor Geronimo !!!!

Ik hoop ook dat ie wint, zolang zijn tegenstander maar niet kansloos in ze kloten loopt te trappen moet hij de winst kunnen pakken.

Mickey
20-05-2007, 08:49
lol, na de partij lekker knuffelen met zijn drieën...

Hey! Niet zo jaloers doen jij..
;)

Shooto Holland
20-05-2007, 09:05
Hierbij de volledige line up op volgorde:

Ultimate Glory III “Upside Down”

Voorprogramma
start: 15.00 uur

MT N –63kg Roy van Ruler (Team Karatas, Amersfoort) vs Omar (Topfighters, Rotterdam)

MT N –64kg Ricky Arifin (Team Karatas, Amersfoort) vs Adraham (Topfighters, Rotterdam)

MT C –67kg Mkitar Mikitarian (Team Karatas, Amersfoort) vs Moien Takalou (Tatsujin Dojo, Deventer)

MT C –72 kg Geronimo de Groot (Team Relex, Amersfoort) vs Duoli Chen (A.M. Gym, Amersfoort)

Hoofdprogramma

Start: 16.00 uur

SH C+ +100kg Stefan Kolik (Team Hardcore, Slowakije) vs Ewout Mundt (Tatsujin Dojo, Deventer)

SH B –70kg Arman Soufi (Team Karatas, Amersfoort) vs Daniel “Bingo” Abrol (Chum Sut, Belfast)

SH B –70kg Kuku Victor (Team Relex, Amersfoort) vs Marc Duncan (Team Duncan, Utrecht)

SH B –100kg Markus Halkosaari (Finnfighters Gym, Turku) vs Jimmy Mills (Pro Gym Fight Team, Mississippi)

SH B –83kg Arno Verbraak (V.C. de Groot, Bergen op Zoom) vs Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, Deventer)

SH B –100kg Hamid Corassani (GBG MMA, Stockholm) vs Dion Staring (Golden Glory, Deventer)

MT A –100kg Kevin Klinger (Kickboxing Hamburg) vs Gökhan Saki (Golden Glory, Schiedam)

Pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze

SH B –83kg Jamie Saunders (Loeks Gym, Alkmaar) vs Ahmed Bayrak (Team Karatas, Amersfoort)

SH B –76kg Raymond Jarman (B.A. Physical, Ede) vs Assan Njie (GBG MMA, Stockholm)

MT C –73kg Matthieu Lawalata (B. A. Physical, Ede) vs Ramin Rezai (Clyde van Dams, Amersfoort)

SH B –70kg Azad Soufi (Team Karatas, Amersfoort) vs Ralf Schouten (B.A. Physical, Ede)

SH B –70kg Bogdan Christea (Kops) vs Danny van Bergen (Mike’s Gym, Amsterdam)

SH A –76kg Niek Tromp (Team Duncan) vs Grzegorz Tredowski (Beast of the East, Warsaw)

SH A -83kg Kurt Verschuren (Cobra Karate, Antwerpen) vs Siyar Bahadurzada (Golden Glory, Deventer)

MT B –100 kg Alistair Overeem (Golden Glory, Amersfoort) vs Jürgen Dolch (Sylla Kick Boxing, Kempten)


Osu,

Martijn

CDW
20-05-2007, 17:09
Thnx man! Heb er zin aan!!!!!!!! Dion toch een mma partij! Beter!!!!!!!!
Eindelijk weer een gala met vooral MMA partijen!! Das lang geleden!!!!!!!!
Thnx Shooto Holland!!!!!!!!!!!

Wheelie
20-05-2007, 18:48
Eindelijk weer een gala met vooral MMA partijen!!!

Inderdaad.

Heb er ook zin in :thup: