PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 5 Episode 7 *spoiler*



Wheelie
18-05-2007, 18:55
EPISODE 7



After five humiliating losses, BJ shakes things up and kicks one of his fighters off his team and the next two fights marks the end of the preliminary round of the competition.

Wheelie
18-05-2007, 18:56
Deze nieuwe aflevering is nu te downloaden in ons multimedia forum :thup:

Wheelie
18-05-2007, 19:17
Volgende week word vet.
2 Uitgeschakelde vechters gaan met elkaar op de vuist in het huis ;)

Justinian
18-05-2007, 21:29
Weer een leuke aflevering, maar ben met name benieuwd naar de aflevering van volgende week. Ik neem aan dat er iemand van Team Pulver naar Team Penn moet, gelet op de score 5-3. Vraag me af wie er naar Penn gaat.

Tony
18-05-2007, 22:43
denk dat nu gewoon 2 teamgenoten van pulver tegen elkaar moeten.. lijkt me?

Justinian
18-05-2007, 22:47
denk dat nu gewoon 2 teamgenoten van pulver tegen elkaar moeten.. lijkt me?
Yep, maar de vraag is wie?

Chico
19-05-2007, 07:36
tja... de gevechten van vandaag waren niet bijster bijzonder moet ik zeggen... die tweede gast die niet wou tikken.. die had er toch over dat ie een muay thai vechter was ofzo?? zag er niet iets van terug in z'n stand ofzo..

quote van de episode

Dana tegen BJ
you don't wanna come off like shamrock do you?

Jeru
19-05-2007, 21:01
Man wat is die Marlon een DORK ;)
Wordt volgende week zeker wel een leuke aflevering. Zitten nu ook nog wel een aantal goede vechters bij zoals Diaz, Lauzon en Wiman. Denk dat 1 van die 3 wel de finale gaat winnen.

Illest
19-05-2007, 21:17
Ik dacht dat Andy Wang voor de 2e keer zou janken toen ie naar Team Pulver moest..

Zou wel lachen zijn als ie in het bijzijn van Dana als een klein meisje begon te huilen..

Alleen al om de reactie van Dana...

joost
19-05-2007, 22:19
gotte god wat is die andy wang een watje zeg.. damn!!!
zoals dana het zegt het gaat om het contract!
dus wat maakt het uit in welk team je zit.. gaat ie huilen om toewijding naar bj toe, nadat hij uit het team is gezet! wat een loser

Emilio
19-05-2007, 22:29
echt een stakker die wang. Hij weet al lang al dat hij de show niet gaat winnen. Het liefst zou gewoon naar huis gaan.


Dana blijft toch altijd wel fascinerend om naar te kijken:D PEep Peep peep peep.

die knokpartij in de tuin lijkt me ook wel cool volgende week.

redjuh
19-05-2007, 22:52
die stakker Sims die wel ff het beste muay thai van iedereen had, honderden streetfights hahahaha en er steeds bij moeten zeggen, ik lieg niet, ik vertel de waarheid hahaha stomp op ze kanis en uitgechoked. WHAAAA LOSER

viCo
20-05-2007, 01:57
dit seizoen is wel die van de losers zeg; met die Gabe, Wang en Sims wat een stakkers!

heb zeker zin om de aflevering van volgende week te zien, nog nooit zo'n technisch straatgevecht gezien, zeiden ze :D

redjuh
20-05-2007, 04:05
ja maar dat gevecht is gewoon een lolletje

Ralph
21-05-2007, 01:24
De Andy Wang Remix:

http://www.youtube.com/watch?v=PfscArj58UI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Esherdog%2Enet%2Fforums%2Fs howthread%2Ephp%3Ft%3D571089

Illest
21-05-2007, 02:02
BJ Penn grijpt eigenlijk veels te laat in vind ik...

Ok, die Wang luisterde totaal niet naar z'n hoek tijdens het gevecht, maar ik vond 'm lang zo irritant nog niet als die Gabe...

Die had ie er veel eerder uit moeten gooien..


Wang is gewoon een mietje....des te makkelijker om hem eruit te zetten

dreamone
22-05-2007, 12:32
BJ Penn grijpt eigenlijk veels te laat in vind ik...

Ok, die Wang luisterde totaal niet naar z'n hoek tijdens het gevecht, maar ik vond 'm lang zo irritant nog niet als die Gabe...

Die had ie er veel eerder uit moeten gooien..

Wang is gewoon een mietje....des te makkelijker om hem eruit te zetten

Ja, BJ is gewoon geirriteerd omdat hij aan't verliezen is, en Dana hem als het ware op het matje heeft geroepen en hij zich nu verplicht voelt drastisch op te treden, en eigenlijk ongegrond Wang het team uitzet. Het was denk ik meer uit irritatie en druk dat BJ dat besloot. En Wang komt idd over als een mietje, dus des te makkelijker..