PDA

View Full Version : K-1 Dynamite - 2 juni



Ronald
19-05-2007, 06:32
De line up van K-1 Dynamite op 2 juni met een aantal leuke partijen:

Brock Lesnar vs Hong Man Choi
Kazushi Sakuraba vs Royce Gracie
Mighty Mo vs Mubae Choi
Melvin Manhoef vs Dong Sik Yoon (doet me altijd aan de uitspraak van Quinton Jackson denken :D )
Javier Vazques vs Katsuhiko Nagata
Brad Picket vs Hideo Tokoro
Jake Shields vs Ido Pariente
Gina Carano vs Jan Finney

Nou vermoed ik dat de mma partij van Brock Lesnar vs Hong Man Choi door velen als een freak show betiteld zal worden. Toch is het een partij waar ik zelf naar uitkijk. Hong Man Choi heeft ondertussen bewezen echt iets te kunnen. Lesnar is niet alleen een atleet maar ook een goeie worstelaar. Ben erg benieuwd wie van beide gaat winnen. Persoonlijk zet ik m'n geld op Lesnar, alhoewel die een stuk onervarener is.

Sakuraba vs Gracie vind ik ook gaaf: of Gracie rekent eindelijk af met de Graciehunter, of Saku maakt zichzelf nog onsterfelijker. Beiden uiteraard al wel "over the top" (met alle respect) maar om ze nog een keer tegen elkaar te zien vechten vind ik prachtig.

Melvin gaat vermoedelijk korte metten maken met Dong Sik Yoon. KO in de eerste ronde?

Ennuh... volgens mij had Gina Carano heel veel fans hier :D

paspoes
19-05-2007, 07:12
Gina Carano is "THE BOMB" :thup:

Italian*Berlusconi*
19-05-2007, 07:27
Lesnar is niet zomaar even een pro wrestler... Maar echt een athleet. Groot en athletisch. Ben echt benieuwd wat hij in deze MMA wedstrijd gaat doen.
Gracie vs Saku 2 kijk ik erg naar uit, toch een beetje nostalgie.
Dit word echt een test voor Manhoef, hoop dat hij het wint maar word best moeilijk tegen deze judoka denk ik. Ben benieuwd, word een vet gala volgens mij!

Jeru
19-05-2007, 18:59
Goh, Manhoef én Mo op de line-up 20 dagen voor Showtime... Zal Rutz blij mee zijn ;)

Oh ja en Gina Carano is zeker een foxy lady :thup: