PDA

View Full Version : Uitslagen Fighting Nordin Memorial Purmerend 19 mei



HUNTER
20-05-2007, 12:35
We zijn net (!) terug van de derde editie van de Fighting Nordin Memorial. Het was een mooi gala, maar het duurde naar mijn bescheiden mening allemaal iets te lang (18:00 uur zaal open, 19:00 zou het beginnen. Dit werd 19:45, maar om dat tot 2:15 door te gaan.... erg lang). We zullen de komende week een uitgebreid fotoverslag posten, nu moeten jullie het even doen met de uitslagen;

01. MT J Michael Scherpenzeel (De Naald) – Suhail Aanzi (Alipagu) wop
02. MT J Chafik (Ajuau) – Mousid (Chabrani) wop
03. MT J Anouar Bchiri (Matuari) – Mohammed Ali (Amansour) onb
04. MT J 50 Hassan (Chakuriki) – Adnana (Alipagu) wop
05. MT N 83 Berk (Dragon) – Said Essen (CCFL) wop
06. MT N 60 Hicham (Fightclub) – Robbert de Vogel (KB Haarlem) wop
07. MT N 64 Sarnet (Ben Salah) – Mo (Ajuau en Etta) wop
08. MT N 70 Juan Gerding (Matuari) – Akram (CCFL) wop
09. MT N 80 Frido Root (Fightclub) – Dave Kooijstra (CCFL) wop
10. MT N 54 York ‘Ice Man’ (Fightclub) – Nitish (Sidyodtong) wop
11. MT N 74 Ilyas Yamcha (Amansour) – Diego Rodrigues (CCFL) wop
12. MT C 72 Zacharia (Chabrani) – Raoef (Sityodtong) wop
13. MT C 65 Danny Moi Thuk Shung (Fightclub) – Remco de Vogel (Haarem) wop
14. kwartfinale1: Joel Groenberg (Matuari) vs Illyas Gazzaouat (Amansour) wop
15. kwartfinale 2: Murthel Groenhart (Mike’s Gym) vs Benito Linger (Van Dams) w med interventie (scheur wenkbrauw door knie)
16. kwartfinale 3: Alex Cathalina (Fightclub) vs Illyas Zbairi (Topfighters) wko ronde 2
17. kwartfinale 4: Hamadi (TT Beverwijk) vs Martin Reemeier KB Groningen) wop na verlenging
18. MT C 66 Younness Latik (Fightclub) – Mokkie (Chabrini) wop
19. MT C 70 Jim Beljaards (Haarlem) – Akram ‘The storm’ (Chakuriki) wop
20. MT A 72,5 Arafat (Mike’s Gym) – Melvin Rozenblad (Vos Gym) wko ronde 2
21. halve finale: Joel Groenberg (Matuari) vs Murthel Groenhart (Mike’s Gym) wko ronde 1
22. halve finale: Ilyas Zbairi (Topfighters) – Hamadi el Hamdaoui (TT Beverwijk) wop
23. MT C 58 Solaiman (Ajuau & Etta) – Etem (Dragon) wop
24. MT C 72 Mohsin Ben Salah (Ben Salah) – Vahap Ozdemir (Dragon Gym) wop
25. MT B 61 Mohammed Kamal (Vos) – Mohammed Lahmaj (Bad Boys) w opg ronde 3
26. finale: Murthel Groenhart (Mike’s Gym) – Illyas Zbairi (Topfighters) wop
27. MT A 75 Rocky Grandjean (Fightclub) – Khalid Chabrani (Chabrani) w opg ronde 2

Er zaten erg mooie partijen tussen. Het was vooral erg mooi om te zien dat het knieen naar het hoofd in de B-klasse wat toegestaan. Vooral in het toernooi vielen er de nodige beslissingen mee! Verder maakte Arafat behoorlijk indruk, door een ervaren vechter als Melvin Rozenblad op KO te verslaan.

Het gala zat, op de lengte na dan, fantastisch in elkaar. Alles goed verzorgd, hoog tempo en over het algemeen goed gematchte partijen!

Helaas moet een gala ook nog bijna 3 kwartier te laat beginnen, omdat enkele sportscholen gewoon niet op komen dagen..... Come on. Niet om persoonlijk te worden, maar als je Team karatas nu neemt.... die staan met een stuk of 5 vechters op de line-up en ze komen niet. Arman Soufi, die op shooto vecht morgen, staat ook gematcht. Hoe kun je nou 2 partijen in een weekend doen? Ik snap er echt niets meer van

mama
20-05-2007, 12:56
niet alleen knieen naar het hoofd maar ook de spinning backfist heb ik regelmatig voorbij zien komen.
specatulair is het zeker.

Hier ff snel een foto van de winnaar met Million het zoontje van Melvin.
Moest wel enorm om dat manneke lachen. Hij heeft het zelfde dansje als Melvin heeft. (het origineel komt naar je toe Melvin, zoals beloofd)

http://img525.imageshack.us/img525/8100/winnaarya9.jpg

Richelieu
20-05-2007, 17:47
Bedankt voor het snel posten. 2.15 is inderderdaad een latertje

Wheelie
20-05-2007, 19:52
Niet om persoonlijk te worden, maar als je Team karatas nu neemt.... die staan met een stuk of 5 vechters op de line-up en ze komen niet. Arman Soufi, die op shooto vecht morgen, staat ook gematcht. Hoe kun je nou 2 partijen in een weekend doen? Ik snap er echt niets meer van

Dat is inderdaad niet netjes en ook kut voor de tegenstanders die er waarschijnlijk hard voor getrained hebben

Jeru
20-05-2007, 20:38
Bedankt!! pff tot 2.15 uur is best wel gaar. Gewoon lekker in de middag beginnen en een goede catering regelen voor het eten dan is er niets aan de hand ;)

Ronald
20-05-2007, 22:04
Thanks Sebas.

Zen
20-05-2007, 22:54
Ondanks dat het een latertje was gisteravond, was het gala zeer geslaagd. Goed sfeertje, goede partijen en ja dat het te laat begint ligt soms niet alleen aan de organisatie...(vechters die veel te laat arriveren;) ???). Vond het helemaal TOP!

Pimp-Daddy
21-05-2007, 21:50
Gefeliciteerd Murthel en Arafat, allebei top prestatie!!!!!!!

armani
22-05-2007, 02:03
We zijn net (!) terug van de derde editie van de Fighting Nordin Memorial. Het was een mooi gala, maar het duurde naar mijn bescheiden mening allemaal iets te lang (18:00 uur zaal open, 19:00 zou het beginnen. Dit werd 19:45, maar om dat tot 2:15 door te gaan.... erg lang). We zullen de komende week een uitgebreid fotoverslag posten, nu moeten jullie het even doen met de uitslagen;

01. MT J Michael Scherpenzeel (De Naald) – Suhail Aanzi (Alipagu) wop
02. MT J Chafik (Ajuau) – Mousid (Chabrani) wop
03. MT J Anouar Bchiri (Matuari) – Mohammed Ali (Amansour) onb
04. MT J 50 Hassan (Chakuriki) – Adnana (Alipagu) wop
05. MT N 83 Berk (Dragon) – Said Essen (CCFL) wop
06. MT N 60 Hicham (Fightclub) – Robbert de Vogel (KB Haarlem) wop
07. MT N 64 Sarnet (Ben Salah) – Mo (Ajuau en Etta) wop
08. MT N 70 Juan Gerding (Matuari) – Akram (CCFL) wop
09. MT N 80 Frido Root (Fightclub) – Dave Kooijstra (CCFL) wop
10. MT N 54 York ‘Ice Man’ (Fightclub) – Nitish (Sidyodtong) wop
11. MT N 74 Ilyas Yamcha (Amansour) – Diego Rodrigues (CCFL) wop
12. MT C 72 Zacharia (Chabrani) – Raoef (Sityodtong) wop
13. MT C 65 Danny Moi Thuk Shung (Fightclub) – Remco de Vogel (Haarem) wop
14. kwartfinale1: Joel Groenberg (Matuari) vs Illyas Gazzaouat (Amansour) wop
15. kwartfinale 2: Murthel Groenhart (Mike’s Gym) vs Benito Linger (Van Dams) w med interventie (scheur wenkbrauw door knie)
16. kwartfinale 3: Alex Cathalina (Fightclub) vs Illyas Zbairi (Topfighters) wko ronde 2
17. kwartfinale 4: Hamadi (TT Beverwijk) vs Martin Reemeier KB Groningen) wop na verlenging
18. MT C 66 Younness Latik (Fightclub) – Mokkie (Chabrini) wop
19. MT C 70 Jim Beljaards (Haarlem) – Akram ‘The storm’ (Chakuriki) wop
20. MT A 72,5 Arafat (Mike’s Gym) – Melvin Rozenblad (Vos Gym) wko ronde 2
21. halve finale: Joel Groenberg (Matuari) vs Murthel Groenhart (Mike’s Gym) wko ronde 1
22. halve finale: Ilyas Zbairi (Topfighters) – Hamadi el Hamdaoui (TT Beverwijk) wop
23. MT C 58 Solaiman (Ajuau & Etta) – Etem (Dragon) wop
24. MT C 72 Mohsin Ben Salah (Ben Salah) – Vahap Ozdemir (Dragon Gym) wop
25. MT B 61 Mohammed Kamal (Vos) – Mohammed Lahmaj (Bad Boys) w opg ronde 3
26. finale: Murthel Groenhart (Mike’s Gym) – Illyas Zbairi (Topfighters) wop
27. MT A 75 Rocky Grandjean (Fightclub) – Khalid Chabrani (Chabrani) w opg ronde 2

Er zaten erg mooie partijen tussen. Het was vooral erg mooi om te zien dat het knieen naar het hoofd in de B-klasse wat toegestaan. Vooral in het toernooi vielen er de nodige beslissingen mee! Verder maakte Arafat behoorlijk indruk, door een ervaren vechter als Melvin Rozenblad op KO te verslaan.

Het gala zat, op de lengte na dan, fantastisch in elkaar. Alles goed verzorgd, hoog tempo en over het algemeen goed gematchte partijen!

Helaas moet een gala ook nog bijna 3 kwartier te laat beginnen, omdat enkele sportscholen gewoon niet op komen dagen..... Come on. Niet om persoonlijk te worden, maar als je Team karatas nu neemt.... die staan met een stuk of 5 vechters op de line-up en ze komen niet. Arman Soufi, die op shooto vecht morgen, staat ook gematcht. Hoe kun je nou 2 partijen in een weekend doen? Ik snap er echt niets meer van


beste hunter,

Bij deze wil ik je even duidelijk maken dat wij Team Karatas 2 weken voor data onze partijen hebben geannuleerd. De matchmaker heeft hierop aangegeven dat het goed is en dat we er vanaf werden gehaald.

Graag wil ik jou hierbij zeggen wil je voortaan niet zomaar dingen rondtypen zonder enige kennis van zaken te hebben,niet erg netjes van je. Team Karatas is dus niet zomaar niet komen opdagen dit is vooraf afgesproken.

mama
22-05-2007, 02:06
Raar, dit werd ons namelijk verteld aan de ring.
Dus helemaal niet zonder enige kennis verzonnen oid.
De reden dat het gala later begon is omdat men oa op team karatas aan het wachten was.

Hendy
22-05-2007, 02:36
beste hunter,

Bij deze wil ik je even duidelijk maken dat wij Team Karatas 2 weken voor data onze partijen hebben geannuleerd. De matchmaker heeft hierop aangegeven dat het goed is en dat we er vanaf werden gehaald.

Graag wil ik jou hierbij zeggen wil je voortaan niet zomaar dingen rondtypen zonder enige kennis van zaken te hebben,niet erg netjes van je. Team Karatas is dus niet zomaar niet komen opdagen dit is vooraf afgesproken. armani, hunter zet hier natuurlijk geen lul verhaal neer ! als hij dit verhaal krijgt te horen aan de ring.. dan mag hij er toch vanuit gaan dat ze hem geen fabeltjes zitten te vertellen ! mocht team karatas zich wel hebben afgemeld.. dan is het niet netjes van de organisatie dat dit verhaal in de wereld wordt gebracht !

Hendy
22-05-2007, 02:36
thanks voor de uitslagen !

adam
22-05-2007, 02:37
beste hunter,

Bij deze wil ik je even duidelijk maken dat wij Team Karatas 2 weken voor data onze partijen hebben geannuleerd. De matchmaker heeft hierop aangegeven dat het goed is en dat we er vanaf werden gehaald.

Graag wil ik jou hierbij zeggen wil je voortaan niet zomaar dingen rondtypen zonder enige kennis van zaken te hebben,niet erg netjes van je. Team Karatas is dus niet zomaar niet komen opdagen dit is vooraf afgesproken.
maak je niet zo druk vriend, die Hunter is bekend met zijn grote mond. hij vertelt altijd onzin zonder enige kennis, denk dat het een keer te ver gaat en dat hij een keer klappen krijgt:thup: :thup:

De man van 14K
22-05-2007, 02:54
ik mag hopen dat dat grappig bedoeld is

Hendy
22-05-2007, 03:00
maak je niet zo druk vriend, die Hunter is bekend met zijn grote mond. hij vertelt altijd onzin zonder enige kennis, denk dat het een keer te ver gaat en dat hij een keer klappen krijgt:thup: :thup:
misschien is het een idee om het iets vriendelijker te houden hier adam..:hippi:

mama
22-05-2007, 03:23
Heb je je lol broek aan adam........
Dit slaat nergens op. Heb je trouwens niet gezien bij het gala van Fighting Nordin. Dus bemoei je je er ff niet mee.
Beetje stoken op niets af.

HUNTER
22-05-2007, 04:30
Als het werkelijk zo is dat Team Karatas 2 weken van te voren heeft afgezegd dan heb ik niets gezegd. Dan is er echter een communicatiestoring opgetreden, want verzinnen doe ik zo iets niet, ik hoorde de organisatie hierover klagen. Bij wie de fout dan ligt weet ik niet, maar als ik onwaarheden heb opgescheven dan bij deze mijn excuses.

Echter blijft het een feit dat het gala 3 kwartier later begon dan dat de bedoeling was omdat er scholen gewoon niet op komen dagen! Nu kom ik op een hoop gala's en ik weet dat organisaties altijd enorme moeite hebben met het op het allerlaatste moment weer veranderen van de wedstrijden. Dit is niet nodig, want het publiek is hier dupe uiteindelijk van.

armani
22-05-2007, 07:12
Beste Hunter,

Graag wil ik jou op het volgende feit (feiten! en geen nonsense) attenderen.

Wij, lees Team Karatas, hebben 2 weken voor de wedstrijd van 19 mei de matchmaker expliciet laten weten niet aanwezig te zijn op de bedoelde gala. De matchmaker gaf te kennen (ja, je lees het goed!) dat alle vechters van team Karatas van de matchmaking verwijderd werden!
Wat de matchmaker vervolgens met deze mededeling doet kan ons niet worden tegengeworpen.

Mijn dringende verzoek aan jou is om in het vervolg geen nonsense - lees verzinsels - naar buiten te brengen zonder dat je weet waar je het over hebt. Deze verhalen geven een getekende beeld van de werkelijkheid omdat ze totaal niet kloppen.

mama
22-05-2007, 07:16
Lees ff wat er staat
Wij staan, zitten aan de ring. En men verteld dit tegen ons
Wie verteld er dan nonsense???????
Hunter schrijft niet zo maar iets op wat hij uit zijn duim zuigt hoor
Godsamme jammer dat er weer zo over de zeik gegaan moet worden. Heb je gelezen wat Hunter schrijft..........?
Nee volgens mij niet.

Kunnen we het nu weer gewoon over het gala hebben. Dit verdiend het gala niet. En helemaal het doel en de reden waar voor het gala is.

armani
22-05-2007, 07:21
Lees ff wat er staat
Wij staan, zitten aan de ring. En men verteld dit tegen ons
Wie verteld er dan nonsense???????
Hunter schrijft niet zo maar iets op wat hij uit zijn duim zuigt hoor
Godsamme jammer dat er weer zo over de zeik gegaan moet worden. Heb je gelezen wat Hunter schrijft..........?
Nee volgens mij niet.

Kunnen we het nu weer gewoon over het gala hebben. Dit verdiend het gala niet. En helemaal het doel en de reden waar voor het gala is.

Sorry mijn excusses hiervoor ik dacht dat er iets fout was gegaan excusses aan hunter.

HUNTER
22-05-2007, 08:38
okee prima... is dat ook weer uit de wereld :thup: